We zijn met een aantal zaken bezig en één daarvan is het vormen van een supportersraad.
Bij het huidige reguliere supportersoverleg sluiten alleen vertegenwoordigers aan van de erkende supportersverenigingen en fanclubs en daarmee bereiken we maar een klein gedeelte van onze aanhang.
Een mogelijkheid is dat we de "vakvertegenwoordigers" waar ik regelmatig mee communiceer hiervoor gaan gebruiken, deze Rodafans zitten verspreid door het stadion en zijn niet direct betrokken bij de erkende supportersverenigingen en fanclubs. Dit plan moet echter nog uitgewerkt worden maar het streven is wel om dit jaar nog de supportersraad te vormen en hiermee aan de slag te gaan.
Roda JC beseft wel degelijk dat de fans zeer belangrijke 'stakeholders' zijn en indien nodig, steek ik daar nog meer energie in. Zo wordt er achter de schermen ook aan een supportersbeleidsplan gewerkt en ook dat moet dit jaar voltooid worden.
Ik geef toe, we zijn er nog lang niet maar er worden wel stappen in de goede richting gezet. Ook de functie/rol van de SLO wordt steeds meer verankerd binnen de Roda JC organisatie.
Hutch: Mijn reactie gelezen in het topic NAC Breda - Roda JC Kerkrade?