×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
adminDit is een geverifieerd account
Er word, op de achtergrond, al een tijd gewerkt aan een nieuwe versie van ons WZRJC-Platform met een nieuwe website (versie 3) én een WZRJC app voor op je telefoon.

Het nieuwe WZRJC-Platform word in zijn geheel opnieuw ontwikkeld zodat we op core-niveau diverse wijzigingen konden doorvoeren, zo is het verificatie-proces volledig aangepast/uitgebreid en komen er meer en betere tools om trolls te onderscheiden van de goedwillende supporters.

Jullie kunnen mee praten en denken over de website door een onderwerp aan te maken op de link: https://www.wijzijnrodajc.nl/forum/categorie/23/wzrjc-v3 en dan op het + icoontje in de gele balk te klikken

We zijn op het moment vooral, maar niet uitsluitend, op zoek naar jullie input op de gebieden:
- Hoe kunnen we het platform toegankelijker maken en houden voor supporters die de club een warm hart toedragen;
- Welke functies jullie graag zouden zien op de website/app;
- Maar ook andere zaken voor het nieuwe WZRJC-Platform kunnen jullie hier kwijt.

Maak voor elk idee een nieuw onderwerp aan, zodat iedereen op de onderwerpen kan reageren zodat we het geheel overzichtelijk kunnen houden.

Samen bouwen we aan een toekomstbesteding platform voor alle Roda JC-supporters!
ma 26 augustus 2024 om 22:14 - 26 augustus 2024 om 22:14 # 345738
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 21 september 2024 om 16:30
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


MVV Maastricht

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement