×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
StefanRaets
Herman schreef:
Ik ben voor Ramzi als onze nieuwe trainer. Ten eerste heeft hij veel ervaring met jonge spelers (jong PSV en Oranje o.18) en ten tweede heeft hij waarschijnlijk een draad met de door Klopp -terecht- gewenste Marokkaanse spelers, haha.
25 april 2025 om 17:19

Heeft bij mij een streepje voor gezien zijn status als oud-speler.
Was destijds altijd erg gecharmeerd van hem, maar kan te weinig over hem zeggen als trainer.
13 min geleden - 25 april 2025 om 17:28 # 373822
Herman
Ik ben voor Ramzi als onze nieuwe trainer. Ten eerste heeft hij veel ervaring met jonge spelers (jong PSV en Oranje o.18) en ten tweede heeft hij waarschijnlijk een draad met de door Klopp -terecht- gewenste Marokkaanse spelers, haha.
22 min geleden - 25 april 2025 om 17:19 # 373821
DerMister
Maan schreef:
DerMister schreef:
StefanRaets schreef:
[quote]373815[/quote] Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34. Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet. Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden. Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.
25 april 2025 om 16:32
Cukur heeft alle tijd gekregen om zich te bewijzen en te ontwikkelen, maar dat is helaas niet gelukt. Die moeten we afschrijven en verlies op nemen ipv met hem blijven aanmodderen
25 april 2025 om 16:51
ik zou hem wel eens op 10 willen zien .. ..maar goed het blijft een matige voetballer
25 april 2025 om 16:53

Ja dat zouden we idd nog kunnen proberen. Ik wil hem in elk geval nooit meer in de spits zien bij Roda
39 min geleden - 25 april 2025 om 17:02 # 373820
Maan
DerMister schreef:
StefanRaets schreef:
Westje12 schreef:
[quote]373814[/quote] Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten. Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!
25 april 2025 om 16:14
Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34. Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet. Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden. Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.
Cukur heeft alle tijd gekregen om zich te bewijzen en te ontwikkelen, maar dat is helaas niet gelukt. Die moeten we afschrijven en verlies op nemen ipv met hem blijven aanmodderen
25 april 2025 om 16:51
ik zou hem wel eens op 10 willen zien ..
..maar goed het blijft een matige voetballer

48 min geleden - 25 april 2025 om 16:53 # 373819
DerMister
StefanRaets schreef:
Westje12 schreef:
RodaKerkrade schreef:
Bangura en Cukur vergelijken is zinloos. Cukur is geen 9, Bangura wel. Laat Bangura eens alle wedstrijden vanaf het begin spelen. Dan ga je zien dat hij ook niet scoort. Lekker invallen, laatste 15 min, tegenstander moe, ruimtes ontstaan. Tuurlijk moet je dan nog altijd de ruimtes zin en op het juiste moment lopen. En ik geef het je te doen met een Sejdju aan de zijkant, of een zelfzuchtige Baeten om je heen. Buiten kijf dat Cukur veel te weinig heeft laten zien dit seizoen. Hij kan voetballen, werkt bij vlagen hard, maar in de zestien helaas verre van een killer. En positie kiezen in de ‘16’ heb je of heb je niet. Kijk eens naar Mexx Meerdink; als invaller vaak goud waard, maar als hij eens in de basis mag beginnen, is het ook te weinig. Ben benieuwd naar de nieuwe gezichten deze zomer en heb vertrouwen in Rob en Jordens in deze
25 april 2025 om 15:47
Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten. Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!
Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34. Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet. Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden. Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.

50 min geleden - 25 april 2025 om 16:51 # 373818
Maan
joolisjool schreef:
PLS2000 schreef:
https://www.utrechtfans.nl/van-dinteren-over-toekomst-hoor-die-clubs-ook-genoemd-worden/
25 april 2025 om 10:42
Hij kijkt dus in ieder geval wel naar de ranglijst, en dat als nummer 19 van een Jong-team (feitelijk laatst op basis van behaalde punten). Match made in heaven zou ik zeggen
25 april 2025 om 12:15
ben ook pro van dinteren......omdat hij van hetzelfde hout is gesneden als huub stevens

51 min geleden - 25 april 2025 om 16:50 # 373817
StefanRaets
Westje12 schreef:
RodaKerkrade schreef:
Bangura en Cukur vergelijken is zinloos. Cukur is geen 9, Bangura wel. Laat Bangura eens alle wedstrijden vanaf het begin spelen. Dan ga je zien dat hij ook niet scoort. Lekker invallen, laatste 15 min, tegenstander moe, ruimtes ontstaan. Tuurlijk moet je dan nog altijd de ruimtes zin en op het juiste moment lopen. En ik geef het je te doen met een Sejdju aan de zijkant, of een zelfzuchtige Baeten om je heen. Buiten kijf dat Cukur veel te weinig heeft laten zien dit seizoen. Hij kan voetballen, werkt bij vlagen hard, maar in de zestien helaas verre van een killer. En positie kiezen in de ‘16’ heb je of heb je niet. Kijk eens naar Mexx Meerdink; als invaller vaak goud waard, maar als hij eens in de basis mag beginnen, is het ook te weinig. Ben benieuwd naar de nieuwe gezichten deze zomer en heb vertrouwen in Rob en Jordens in deze
Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten. Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!

Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34.

Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet.
Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden.
Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.
1 uur geleden - 25 april 2025 om 16:32 # 373816
Westje12
RodaKerkrade schreef:

Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten.

Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!
1 uur geleden - 25 april 2025 om 16:14 # 373815
RodaKerkrade
Bangura en Cukur vergelijken is zinloos. Cukur is geen 9, Bangura wel. Laat Bangura eens alle wedstrijden vanaf het begin spelen. Dan ga je zien dat hij ook niet scoort. Lekker invallen, laatste 15 min, tegenstander moe, ruimtes ontstaan. Tuurlijk moet je dan nog altijd de ruimtes zin en op het juiste moment lopen. En ik geef het je te doen met een Sejdju aan de zijkant, of een zelfzuchtige Baeten om je heen. Buiten kijf dat Cukur veel te weinig heeft laten zien dit seizoen. Hij kan voetballen, werkt bij vlagen hard, maar in de zestien helaas verre van een killer. En positie kiezen in de ‘16’ heb je of heb je niet.
Kijk eens naar Mexx Meerdink; als invaller vaak goud waard, maar als hij eens in de basis mag beginnen, is het ook te weinig.
Ben benieuwd naar de nieuwe gezichten deze zomer en heb vertrouwen in Rob en Jordens in deze
1 uur geleden - 25 april 2025 om 15:47 # 373814
Johnnie
viro zal ook aan je systeem liggen. Een cv heb je altijd nodig. Bangura dient, naar mijn idee, in een drie spitsensysteem te spelen. In een twee spitsensysteem moet hij veel meer voetbal met zich meebrengen
2 uur geleden - 25 april 2025 om 15:38 # 373813
DelaVega
viro schreef:
Vind het verhaal rondom Bangura wel behoorlijk vreemd. Er wordt gesproken met Koglin en Servais gaf zelf aan dat ze al met nieuwe spelers praten en het niet uitmaakt wie de nieuwe trainer wordt. Terwijl Bangura moet wachten wat de nieuwe trainer wilt. Durft Servais zelf niet de beslissing te nemen ? Als de nieuwe trainer de beslissing neemt dat hij Bangura er niet bij wilt staat hij al met 2-0 achter. Vind dit geen sterk verhaal van iemand die verantwoordelijk is voor de samenstelling van het team.
25 april 2025 om 15:19

Bangura is een twijfel geval. In dat interview kan ik opmaken dat ze hem eigelijk in eerste instantie niet wilde verlengen, maar na een paar goede invalbeurten zijn ze toch aan het twijfelen geslagen. De nieuwe trainer zal dan de doorslag geven. Koglin is gewoon een basisspeler die aan het einde van het seizoen weer solide speelde.
2 uur geleden - 25 april 2025 om 15:33 # 373812
Cheick18
LennardPelzer Ook volledig mee eens. Heb gisteren precies hetzelfde gezegd. Als Veendorp de voorkeur krijgt boven de eigen jeugd, dan kun je beter de jeugdopleiding opdoeken óf bas heeft duidelijk zijn vriendjes binnen de selectie. Het laatste lijkt eerder het geval te zijn. Niet alleen met Veendorp, ook Spierings en Cukur krijgen basisplekken op basis waarvan? Sibum weet inderdaad het tij niet te keren als het minder gaat. Zo hebben we dat ook eind vorig seizoen al kunnen zien. Niet alleen in de play offs, maar daarvoor werd de promotie al weggegooid met hele matige wedstrijden tegen de graafschap en jong ajax. Wedstrijden die beide gewonnen hadden kunnen worden met het juiste plan, zeker die thuis tegen de Graafschap, waar je net als Ado gisteren veel te lang vertrouwd op een 1-0 voorsprong.

Ik ben zeer benieuwd hoe het Sibum afgaat met een team dat in het gros van de wedstrijden op papier de mindere selectie heeft. Blijft hij dan ook continu 4231 spelen met hoge druk? Precies zoals dat dit seizoen eigenlijk ook niet werkt?
2 uur geleden - 25 april 2025 om 15:32 # 373811
viro
Vind het verhaal rondom Bangura wel behoorlijk vreemd. Er wordt gesproken met Koglin en Servais gaf zelf aan dat ze al met nieuwe spelers praten en het niet uitmaakt wie de nieuwe trainer wordt.

Terwijl Bangura moet wachten wat de nieuwe trainer wilt. Durft Servais zelf niet de beslissing te nemen ? Als de nieuwe trainer de beslissing neemt dat hij Bangura er niet bij wilt staat hij al met 2-0 achter.

Vind dit geen sterk verhaal van iemand die verantwoordelijk is voor de samenstelling van het team.
2 uur geleden - 25 april 2025 om 15:19 # 373810
DelaVega
Johnnie schreef:
DelaVega dat klopt. Echter vraag ik me dus af wat het betekend voor aankomend seizoen
25 april 2025 om 15:03

Ik verwacht wel dat in ieder geval el Meliani, Timmermans en Karim minuten gaan maken. Anders kan je net zo goed de jeugd opdoeken.
2 uur geleden - 25 april 2025 om 15:16 # 373809
Johnnie
DelaVega dat klopt. Echter vraag ik me dus af wat het betekend voor aankomend seizoen
2 uur geleden - 25 april 2025 om 15:03 # 373808
DelaVega
Johnnie schreef:
delavega die hebben misschien vier potjes gespeeld tot nog toe. Eer zo’n futureteam een beetje vruchten afwerpt, zullen eerst de ploegen op een hoger niveau te gaan spelen. Spelen vaker tegen amateurs dan tegen bvos
25 april 2025 om 14:37

Klopt, dat is dan ook de nieuwe weg die ze inslaan. Ze zijn nog niet zo lang ermee bezig. Wel zag ik zat er zelfs als een jongen bij zit die eredivisie minuten in de binnen heeft. Je gaat niet volgend jaar al de nieuwe Werker, Benji of Sami in je elftal hebben. Dit is een proces die zijn vruchten over enkele jaren gaat afwerpen, maar de nieuwe visie spreekt mij wel meer aan dan spelers met krasjes halen en dan hopen dat ze er iets van bakken.
2 uur geleden - 25 april 2025 om 14:57 # 373807
DelaVega
rodafan123 schreef:
DelaVega schreef:
Mijnstreek schreef:
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen
25 april 2025 om 13:15
Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo. Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
25 april 2025 om 13:22
Markelo is al weg
25 april 2025 om 14:04

Begrijpend lezen is moeilijk?
2 uur geleden - 25 april 2025 om 14:54 # 373806
LennardPelzer
Cheick18 schreef:
Zojuist het interview met Sibum gezien, opmerkelijk hoe hij soms wedstrijden totaal anders ziet dan de gemiddelde neutrale toeschouwer. ‘Roda voetbalt makkelijker dan ado’.. Tsja, tikkies terug en breed waren we gisteren geweldig in ja. Ik heb nauwelijks een fatsoenlijke aanval gezien en het ontbreekt juist aan ontzettend veel voetbal. Alleen Breij heeft echt voetballend vermogen, de rest moet het van hard werken hebben. ‘Ado laat tot de 1-0 helemaal niks zien’, wederom gewoon volledige onzin, ado had 2 prima kansjes (schot net naast en bal voor de corner waar de aanvaller van ado net niet de intikker maakt), en 1 honderd procent uitgespeelde kans die Treichel goed pakt… Al bij al, als je zo de wedstrijden analyseert, snap ik dat je blijft aanhouden aan iets wat niet werkt. We zien al wekenlang Baeten als een kip zonder kop aan de zijkant rennen, en Cukur blijft maar de voorkeur krijgen boven Bangura ondanks zijn abominabel slecht rendement. Spierings loopt al weken lang achter alles aan op het middenveld, en Sedjiu mag wederom beginnen en liefst 70 minuten blijven staan terwijl hij keer op keer zijn directe tegenstander niet voorbij kwam. Ik vind het getuigen van weinig inzicht allemaal, en vooral koppigheid. Nee, Bassie, veel succes in Almelo, hopelijk maak je daar betere keuzes.
25 april 2025 om 14:40

Volledig eens met je analyse. Wat daar nog bij komt, is dat Sibum – zelfs in deze fase van het seizoen, waarin er voor ons helemaal niets meer op het spel staat – sommige jonge gasten gewoon geen kans geeft. Dat vind ik oprecht schrijnend. Spelers als El Meliani en Timmermans zitten het hele jaar bij de selectie, werken ongetwijfeld keihard, en toch kiest hij zelfs nu weer voor zijn vaste namen. Dat hij gisteren voor zijn maatje Veendorp kiest als rechtsback, zegt eigenlijk alles.

Ik ben Sibum dankbaar voor het vorige seizoen, maar inmiddels ben ik ervan overtuigd dat hij het volledig kwijt is zodra het tegenzit. Daarom kijk ik uit naar een frisse start volgend seizoen, zowel qua spelersgroep als technische staf.
2 uur geleden - 25 april 2025 om 14:53 # 373805
Cheick18
Zojuist het interview met Sibum gezien, opmerkelijk hoe hij soms wedstrijden totaal anders ziet dan de gemiddelde neutrale toeschouwer. ‘Roda voetbalt makkelijker dan ado’.. Tsja, tikkies terug en breed waren we gisteren geweldig in ja. Ik heb nauwelijks een fatsoenlijke aanval gezien en het ontbreekt juist aan ontzettend veel voetbal. Alleen Breij heeft echt voetballend vermogen, de rest moet het van hard werken hebben. ‘Ado laat tot de 1-0 helemaal niks zien’, wederom gewoon volledige onzin, ado had 2 prima kansjes (schot net naast en bal voor de corner waar de aanvaller van ado net niet de intikker maakt), en 1 honderd procent uitgespeelde kans die Treichel goed pakt…

Al bij al, als je zo de wedstrijden analyseert, snap ik dat je blijft aanhouden aan iets wat niet werkt. We zien al wekenlang Baeten als een kip zonder kop aan de zijkant rennen, en Cukur blijft maar de voorkeur krijgen boven Bangura ondanks zijn abominabel slecht rendement. Spierings loopt al weken lang achter alles aan op het middenveld, en Sedjiu mag wederom beginnen en liefst 70 minuten blijven staan terwijl hij keer op keer zijn directe tegenstander niet voorbij kwam. Ik vind het getuigen van weinig inzicht allemaal, en vooral koppigheid. Nee, Bassie, veel succes in Almelo, hopelijk maak je daar betere keuzes.
3 uur geleden - 25 april 2025 om 14:40 # 373804
Johnnie
delavega die hebben misschien vier potjes gespeeld tot nog toe. Eer zo’n futureteam een beetje vruchten afwerpt, zullen eerst de ploegen op een hoger niveau te gaan spelen. Spelen vaker tegen amateurs dan tegen bvos
3 uur geleden - 25 april 2025 om 14:37 # 373803
NoahP
TheBaser87 Ik kan me vinden in je hele post, op de eerste zin na. Ja de spelers die hij gratis van de hand heeft gedaan, of zoals Zauner voor een klein bedrag heeft verkocht na een dramatisch half jaar, zijn spelers die hij heeft gehaald die echt niet goed genoeg waren. Hier mag je hem ook zeker op beoordelen, en dat is zeker geen voldoende dit seizoen. Met het verkopen of ontbinden maakt hij dit echt niet helemaal goed, maar we hebben genoeg voorbeelden gehad in het verleden waar ze niet van dit soort spelers af kwamen. Het snel repareren van je eigen fouten vind ik zeker een prestatie, want dit gebeurt vaak te langzaam of niet, al zou het natuurlijk een veel grotere prestatie zijn om minder fouten te maken.
3 uur geleden - 25 april 2025 om 14:21 # 373802
TheBaser87
NoahP schreef:
DelaVega schreef:
Mijnstreek schreef:
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen
Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo. Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
Ik heb nog wel hoop dat er een aantal spelers vertrekken die minder goed hebben gepresteerd dan gehoopt. Je kunt van Servais zeggen wat je wilt, maar als TD weet hij goed spelers te verkopen of gratis van de hand te doen. Dat je voor Zauner in de winterstop geld krijgt, OK na een half jaar weet te verkopen, en spelers als Markelo en Pourie binnen een half jaar kan lozen zonder echte kleerscheuren is toch best een prestatie. Tuurlijk kun je vinden dat ze voor Ouaissa, Didden, VdH meer zouden hebben kunnen krijgen, maar ik weet niet of dat realistisch is zolang je in de kkd zit en er niet écht veel clubs in de rij staan. Ik zou er in ieder geval niet verbaasd van opkijken als we in de zomer bericht krijgen dat Cukur naar een turkse 2e divisie club gaat, Schwirten naar duitsland vertrekt, of het contract van andere spelers in wederzijds overleg zijn ontbonden. Verder denk ik dat Treichel, Kother, Janssen, Leijten en zelfs Kruiver/Beerten echt geen basisspeler salaris verdienen bij roda, al weet ik dit ook niet zeker.
25 april 2025 om 13:51

Spelers gratis van de hand doen is geen prestatie, dit is het opruimen van zijn eigen rommel. hij repareert zijn eigen kleerscheuren, maar mag volgend seizoen wat mij betreft wat minder kleerscheuren veroorzaken. Op basis van vorig seizoen verdient hij wel een herkansing, maar voor mij moet hij komend seizoen echt weer gaan leveren, anders lijkt vorig seizoen op beginnersgeluk.
3 uur geleden - 25 april 2025 om 14:10 # 373800
rodafan123
DelaVega schreef:
Mijnstreek schreef:

Markelo is al weg
3 uur geleden - 25 april 2025 om 14:04 # 373799
NoahP
DelaVega schreef:
Mijnstreek schreef:

Ik heb nog wel hoop dat er een aantal spelers vertrekken die minder goed hebben gepresteerd dan gehoopt. Je kunt van Servais zeggen wat je wilt, maar als TD weet hij goed spelers te verkopen of gratis van de hand te doen. Dat je voor Zauner in de winterstop geld krijgt, OK na een half jaar weet te verkopen, en spelers als Markelo en Pourie binnen een half jaar kan lozen zonder echte kleerscheuren is toch best een prestatie. Tuurlijk kun je vinden dat ze voor Ouaissa, Didden, VdH meer zouden hebben kunnen krijgen, maar ik weet niet of dat realistisch is zolang je in de kkd zit en er niet écht veel clubs in de rij staan. Ik zou er in ieder geval niet verbaasd van opkijken als we in de zomer bericht krijgen dat Cukur naar een turkse 2e divisie club gaat, Schwirten naar duitsland vertrekt, of het contract van andere spelers in wederzijds overleg zijn ontbonden.
Verder denk ik dat Treichel, Kother, Janssen, Leijten en zelfs Kruiver/Beerten echt geen basisspeler salaris verdienen bij roda, al weet ik dit ook niet zeker.
3 uur geleden - 25 april 2025 om 13:51 # 373798
Wereldwonder
Alleen maar positief als ze dalijk jongens uit het Future Team de kans geven, dit kan op de lange termijn inkomsten opleveren waardoor je als club ook kan groeien. Spelers al vroegtijdig richting de club krijgen met goede randvoorwaarderen en deze klaarstomen voor de hoofdmacht dat zou perfect zijn.
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:30 # 373797
DelaVega
Dieter schreef:
DelaVega schreef:
rodafan123 schreef:
[quote]373787[/quote] dus ze gebruiken hem verkeerd
25 april 2025 om 13:14
Dat roep ik al het hele seizoen. Hij heeft notabene in een van zijn eerste podcasts gezegd dat hij zichzelf meer een 10 vind dan 9 🤦🏽‍♂️
25 april 2025 om 13:17
En als 10 voldoet die wél? Want hij is de man van de fijne steekpass en de creatieve oplossing? De man die in de gaten achter de spits duikt of in de 16 opduikt? De man met het geplaatste schot van buiten de 16? Wat heeft hij dan precies van een 10? Ik zie het echt niet.
25 april 2025 om 13:21

Creatieve oplossing heeft hij zeker. Hij speelt alleen meerdere rollen tegengelijk in dit elftal, dat is zijn probleem. Als je echt op hem let zie je dat hij vaak met een creatieve oplossing komt of combinatie opzet. Alleen qua efficiency is het niet veel, maar dat heeft meerdere oorzaken. Voor een 10 heeft hij verder een prima schot.
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:28 # 373796
Mijnstreek
Johnnie schreef:
Mijnstreek en welke jeugd? Men geeft zelf aan dat die jongens echt nog flink wat stappen moeten maken voordat ze aan kunnen haken. Ik zie, op el Meliani na, niemand echt aanhaken. Of ze moeten het dadelijk aandurven om echt jongens van een jaar of 16/17 door te schuiven
25 april 2025 om 13:23

Ik ga nooit bij de jeugd kijken, dus geen idee wie kanshebbers zijn. Hebben wel ook wat spelers gehaald van buitenlandse clubs zoals Doulashi en Bossu. Kan me voorstellen dat ze dit soort jongens de kans geven
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:26 # 373795
DelaVega
Johnnie schreef:
Mijnstreek en welke jeugd? Men geeft zelf aan dat die jongens echt nog flink wat stappen moeten maken voordat ze aan kunnen haken. Ik zie, op el Meliani na, niemand echt aanhaken. Of ze moeten het dadelijk aandurven om echt jongens van een jaar of 16/17 door te schuiven
25 april 2025 om 13:23

De nieuwe koers is dat future team, die tegenwoordig alle jeugdteams aan gorten schiet. Laatste nog tegen Duisburg 10-0 gewonnen. Als ze iemand van een Jong team aantrekken zoals v Dinteren of Ramzi dan gaat de jeugd meer kansen krijgen dan onder Sibum, weet je gelijk waar je aan toe bent met die spelers.
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:26 # 373794
Johnnie
Mijnstreek en welke jeugd? Men geeft zelf aan dat die jongens echt nog flink wat stappen moeten maken voordat ze aan kunnen haken.

Ik zie, op el Meliani na, niemand echt aanhaken. Of ze moeten het dadelijk aandurven om echt jongens van een jaar of 16/17 door te schuiven
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:23 # 373793
DelaVega
Mijnstreek schreef:

Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo.
Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:22 # 373792
Dieter
DelaVega schreef:
rodafan123 schreef:
DelaVega schreef:
[quote]373786[/quote] Cukur is zelf een cam. Technisch in de KKD een van de betere, maar geen pure goalgetter of tor instinct.
25 april 2025 om 13:12
dus ze gebruiken hem verkeerd
Dat roep ik al het hele seizoen. Hij heeft notabene in een van zijn eerste podcasts gezegd dat hij zichzelf meer een 10 vind dan 9 🤦🏽‍♂️
25 april 2025 om 13:17

En als 10 voldoet die wél? Want hij is de man van de fijne steekpass en de creatieve oplossing? De man die in de gaten achter de spits duikt of in de 16 opduikt? De man met het geplaatste schot van buiten de 16? Wat heeft hij dan precies van een 10? Ik zie het echt niet.
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:21 # 373791
DelaVega
rodafan123 schreef:
DelaVega schreef:
rodafan123 schreef:
uiteindelijk zullen we ook eerlijk moeten zijn in mee voetballen is cuker niet slecht allen voor de goal komen is wat minder van hem. en hij kan kopen wanner krijgt hij een voorzet bijna nooit dus als je met zon speler wilt spelen dan moet of een scoorden cam hebben of met voorzetten gaan spelen dit is mij menig
25 april 2025 om 13:11
Cukur is zelf een cam. Technisch in de KKD een van de betere, maar geen pure goalgetter of tor instinct.

4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:17 # 373790
Mijnstreek
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen.
Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:15 # 373789
rodafan123
DelaVega schreef:
rodafan123 schreef:
uiteindelijk zullen we ook eerlijk moeten zijn in mee voetballen is cuker niet slecht allen voor de goal komen is wat minder van hem. en hij kan kopen wanner krijgt hij een voorzet bijna nooit dus als je met zon speler wilt spelen dan moet of een scoorden cam hebben of met voorzetten gaan spelen dit is mij menig
Cukur is zelf een cam. Technisch in de KKD een van de betere, maar geen pure goalgetter of tor instinct.

4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:14 # 373788
DelaVega
rodafan123 schreef:

4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:12 # 373787
rodafan123
uiteindelijk zullen we ook eerlijk moeten
zijn in mee voetballen is cuker niet slecht allen voor de goal komen is wat minder van hem. en hij kan kopen wanner krijgt hij een voorzet bijna nooit

dus als je met zon speler wilt spelen dan moet of een
scoorden cam hebben of met voorzetten gaan spelen

dit is mij menig
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:11 # 373786
DelaVega
Bangura gewoon als stormram bijtekenen. Als hij die bal normaal aanneemt was het al eerder 1-1. Leuk voor de strijd en dat die uit alle standen schiet, maar het is geen hoogstaand niveau. Maar bij deze club in het land der blinde is 1 oog koning. In ieder geval weet je wat je aan hem hebt, bij de zoveelste speler met een krasje is het weer afwachten.

Ik denk dat Roda nu een andere weg inslaat als ik zo de interviews lees. Verwacht dat er rond de 15 spelers komen van niveau en de rest aangevuld met jeugd en dit soort goedkope spelers als Bangura. Dit jaar was een flop en werd gekocht op basis van kwantiteit ipv kwaliteit. Ze gaan nu voor kwaliteit.
4 uur geleden - 25 april 2025 om 13:03 # 373785
viro
matrix schreef:
Bangura sowieso handhaven. Een van de weinige die zich ontwikkeld en het Roda gen heeft. Daar hebben we er veel te weinig van.
25 april 2025 om 11:55

Wat is het Roda gen eigenlijk precies ?
4 uur geleden - 25 april 2025 om 12:59 # 373784
BRANKO
Jeweun schreef:
BRANKO schreef:
Laat Griffiths maar de laatste 2 wedstrijden spelen ipv Sejdiu! Zelden zo’n nutteloze speler gezien in het RODA shirt, telkens loopt die gast zich vast, komt zelden een tegenstander voorbij. Waarom blijft Sibum deze speler steeds maar weer opstellen?
25 april 2025 om 11:17
Helemaal eens, alhoewel ik ook wel ernstig twijfel aan de kwaliteiten van Griffith. Deze staat echter onder contract dus laat hem dan ook maar vlieguren maken. Vooralsnog valt ongelukkig in maar als we even terugkijken naar aanvang seizoen hoe destijds Kother werd beoordeeld (om het maar netjes te houden) kan het misschien nog wel verbeteren.
25 april 2025 om 12:08

Precies daarom beter Griffiths spelen dan Sejdiu die ook niets paraat speelt en eigendom is van een andere club. Huurspelers alleen opstellen als ze aantoonbaar beter zijn, anders eigen spelers mooi vlieguren laten maken!
4 uur geleden - 25 april 2025 om 12:58 # 373783
RJC045TSV
TheBaser87 schreef:
Onbegrijpelijk dat sommige mensen Bangura willen lozen. Los van of Roda überhaupt het budget heeft om bovenin mee te doen, welke speler gaan wij aantrekken die een garantie geeft voor meer doelpunten? Ik moet er niet aan denken dat we nog iemand aantrekken die niet blijkt te kunnen scoren en volgend jaar met 2 nutteloze spitsen opgescheept zitten. En welke speler in de KKD heeft geen tekortkomingen? Laat die jongen hoe dan ook blijven, hij heeft die kans verdiend. Als hij de concurrentiestrijd verliest dan weten we pas zeker dat we een betere in de gelederen hebben en kan hij altijd nog wat forceren als invaller als het nodig is. Nu nog een trainer die een eerlijke concurrentiestrijd mogelijk maakt en een spits afrekent op doelpunten in plaats van... tja, waar wordt Cükür eigenlijk op afgerekend?
25 april 2025 om 10:36

Helemaal mee eens
5 uur geleden - 25 april 2025 om 12:41 # 373782
RJC045TSV
Helemaal met jou eens
5 uur geleden - 25 april 2025 om 12:40 # 373781
Roda7United
Ik hoor Baeten in een podcast die uit zichzelf, zonder dat hier naar gevraagd werd, de loftrompet steekt over de Roda staf. Ongelofelijk hoe sommige roddels de wereld in worden geholpen over zijn relatie met Sibum afgelopen winter.
5 uur geleden - 25 april 2025 om 12:34 # 373780
joolisjool
PLS2000 schreef:
https://www.utrechtfans.nl/van-dinteren-over-toekomst-hoor-die-clubs-ook-genoemd-worden/
25 april 2025 om 10:42

Hij kijkt dus in ieder geval wel naar de ranglijst, en dat als nummer 19 van een Jong-team (feitelijk laatst op basis van behaalde punten). Match made in heaven zou ik zeggen
5 uur geleden - 25 april 2025 om 12:15 # 373779
Jeweun
BRANKO schreef:
Laat Griffiths maar de laatste 2 wedstrijden spelen ipv Sejdiu! Zelden zo’n nutteloze speler gezien in het RODA shirt, telkens loopt die gast zich vast, komt zelden een tegenstander voorbij. Waarom blijft Sibum deze speler steeds maar weer opstellen?
25 april 2025 om 11:17

Helemaal eens, alhoewel ik ook wel ernstig twijfel aan de kwaliteiten van Griffith. Deze staat echter onder contract dus laat hem dan ook maar vlieguren maken. Vooralsnog valt ongelukkig in maar als we even terugkijken naar aanvang seizoen hoe destijds Kother werd beoordeeld (om het maar netjes te houden) kan het misschien nog wel verbeteren.

5 uur geleden - 25 april 2025 om 12:08 # 373778
matrix
Bangura sowieso handhaven. Een van de weinige die zich ontwikkeld en het Roda gen heeft.
Daar hebben we er veel te weinig van.
5 uur geleden - 25 april 2025 om 11:55 # 373777
Johnnie
branko linkerbeen, buitenkant voet en naar binnen
6 uur geleden - 25 april 2025 om 11:23 # 373776
BRANKO
6 uur geleden - 25 april 2025 om 11:17 # 373775
045J
Malki89 schreef:
Als je ziet hoe je tegen ADO bijna de hele wedstrijd de bovenliggende partij bent, alleen niet genoeg scoort dan vraag je je af A hoe ze zover zijn gekomen B waarom wij niet hoger zijn geëindigd. Ligt het dan echt gewoon aan de vorm van de dag?
25 april 2025 om 11:11

Zegt helemaal niks de wedstrijd van gisteren. Tegen Vitesse waren we de mindere net zoals MVV. Uit verloren we kansloos in Den Haag.
6 uur geleden - 25 april 2025 om 11:15 # 373774
Johnnie
Malki89 puur een kwaliteitsgebrek bij ons
6 uur geleden - 25 april 2025 om 11:14 # 373773
Malki89
Als je ziet hoe je tegen ADO bijna de hele wedstrijd de bovenliggende partij bent, alleen niet genoeg scoort dan vraag je je af

A hoe ze zover zijn gekomen
B waarom wij niet hoger zijn geëindigd.

Ligt het dan echt gewoon aan de vorm van de dag?
6 uur geleden - 25 april 2025 om 11:11 # 373772
Dieter
TheBaser87 schreef:
Onbegrijpelijk dat sommige mensen Bangura willen lozen. Los van of Roda überhaupt het budget heeft om bovenin mee te doen, welke speler gaan wij aantrekken die een garantie geeft voor meer doelpunten? Ik moet er niet aan denken dat we nog iemand aantrekken die niet blijkt te kunnen scoren en volgend jaar met 2 nutteloze spitsen opgescheept zitten. En welke speler in de KKD heeft geen tekortkomingen? Laat die jongen hoe dan ook blijven, hij heeft die kans verdiend. Als hij de concurrentiestrijd verliest dan weten we pas zeker dat we een betere in de gelederen hebben en kan hij altijd nog wat forceren als invaller als het nodig is. Nu nog een trainer die een eerlijke concurrentiestrijd mogelijk maakt en een spits afrekent op doelpunten in plaats van... tja, waar wordt Cükür eigenlijk op afgerekend?
25 april 2025 om 10:36

Op zn looks? Blijkbaar valt zn voorkomen erg in de smaak bij Bas.
6 uur geleden - 25 april 2025 om 10:58 # 373771
Johnnie
pls2000 naar mijn idee is hij een, wellicht zelfs de top, kandidaat. Puur omdat hij dat was, toen het uiteindelijk Sibum is geworden.

Ik moet wel zeggen dat ik wat twijfel over zijn uitstraling. Ik heb graag een fitte, felle trainer. Hij lijkt meer de toegankelijke, vriendelijke goedzak.

Maar hé, dat kan zomaar het type zijn wat sommige nodig hebben tov een harde aanpakker
6 uur geleden - 25 april 2025 om 10:49 # 373770
Jeweun
De beleving bij de spelers na die late gelijkmaker vond ik toch even mooi om te zien, je weet dat het seizoen definitief ten einde is maar de wil om het ‘zo goed mogelijk’ te laten eindigen is wel nog aanwezig.
Kopen we helemaal niks voor maar als ‘positivo’ moet ik toch ergens zoeken naar lichtpuntje.
6 uur geleden - 25 april 2025 om 10:48 # 373769
Johnnie
Even ter vergelijking. Als je kijkt welke spitsen(Nederlandse) eventueel haalbaar kunnen zijn aankomende zomer. Dan kom je hier bij uit. Gewoon even als vergelijk. De keuze is niet reuze. Iedere Nederlandse club in de kkd wil namelijk een Nederlandse spits hebben:

Fodé Fofana
Jesse van de Haar
Jay Enem
Joey de Bie
Yannick Woudstra

Kom je bij “bewezen” spitsen, dan kom je uit bij:

Devin Haen
Jurgen locadia
Yousef el kachati
Ferdi Druiff
Piotr Parzyscek
6 uur geleden - 25 april 2025 om 10:45 # 373768
TheBaser87
Onbegrijpelijk dat sommige mensen Bangura willen lozen. Los van of Roda überhaupt het budget heeft om bovenin mee te doen, welke speler gaan wij aantrekken die een garantie geeft voor meer doelpunten? Ik moet er niet aan denken dat we nog iemand aantrekken die niet blijkt te kunnen scoren en volgend jaar met 2 nutteloze spitsen opgescheept zitten.

En welke speler in de KKD heeft geen tekortkomingen? Laat die jongen hoe dan ook blijven, hij heeft die kans verdiend. Als hij de concurrentiestrijd verliest dan weten we pas zeker dat we een betere in de gelederen hebben en kan hij altijd nog wat forceren als invaller als het nodig is.

Nu nog een trainer die een eerlijke concurrentiestrijd mogelijk maakt en een spits afrekent op doelpunten in plaats van... tja, waar wordt Cükür eigenlijk op afgerekend?
7 uur geleden - 25 april 2025 om 10:36 # 373766
Dieter
Malki89 schreef:
DerMister schreef:
Dieter schreef:
[quote]373750[/quote] Hoezo zou dat niet beter worden? Omdat die het al tientallen wedstrijden heeft mogen laten zien zeker haha..
25 april 2025 om 09:05
Omdat hij al jarenlang elke dag traint en zijn techniek nog steeds beroerd is
25 april 2025 om 09:38
Training en wedstrijd spelen lijken me nog 2 verschillende dingen. Daarbij vraag ik me af of de huidige staf spelers beter kan maken.
25 april 2025 om 09:51

Klopt inderdaad, vandaar dat ik dat nog even apart benoemde. En bij de huidige staf heb ik ook mn twijfels (ondanks de grootte).
7 uur geleden - 25 april 2025 om 10:02 # 373765
Malki89
DerMister schreef:
Dieter schreef:
DerMister schreef:
[quote]373746[/quote] Eens, Bangura heeft een geweldige inzet maar een beroerde techniek en dat wordt ook niet beter. Dus idd een klein contractje geven als pinchhitter of laten vertrekken
25 april 2025 om 09:03
Hoezo zou dat niet beter worden? Omdat die het al tientallen wedstrijden heeft mogen laten zien zeker haha..
25 april 2025 om 09:38

Training en wedstrijd spelen lijken me nog 2 verschillende dingen. Daarbij vraag ik me af of de huidige staf spelers beter kan maken.
7 uur geleden - 25 april 2025 om 09:51 # 373764
DerMister
Dieter schreef:
DerMister schreef:
Johnnie schreef:
Ik denk dat de kans van Bangura alles zegt zo’n beetje. Veel inzet, gevoel voor ruimte. Maar dan die aanname. Die bal moet gewoon altijd zitten natuurlijk. En dan moet je concluderen. Enkel behouden als stormram. Bevalt die rol niet, dan lekker laten gaan
25 april 2025 om 09:01
Eens, Bangura heeft een geweldige inzet maar een beroerde techniek en dat wordt ook niet beter. Dus idd een klein contractje geven als pinchhitter of laten vertrekken
Hoezo zou dat niet beter worden? Omdat die het al tientallen wedstrijden heeft mogen laten zien zeker haha..

8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:38 # 373763
045J
Westje12 schreef:
Bangura heeft teminste in al die minuten meer oorlog gemaakt dan Cukur het volledige seizoen, Cukur behoort tot een van de waardeloze spitsen die Roda ooit heeft gekend. Als je die jongen nog vertrouwen geeft of hoopt dat die gaat opbloeien, dacht het niet die heeft het gewoon niet. Cukur in 2326 minuten maar 5 goals! 5! Dat is 1 goal in 465 minuten, ik kan je nu al zeggen dat als Bangura die 465 minuten had gehad dan waren er wel meer doelpunten gevallen ipv 1! Cukur is meer bezig met z'n ego en zn plakplaatjes dan resultaat op het veld. Spring een gat in de lucht wanneer die jongen de deur uit is, verschrikkelijke speler.
25 april 2025 om 09:33

Je kan iemand niet goed vinden maar even rustig aan. Dat jij geen foto van hem boven je bed hebt hangen is nu wel duidelijk. Wel grappig dat mensen over zijn plakplaatjes weer moet beginnen. Vraag mij af wat dat überhaupt iets met het voetbal te maken heeft.

Daarnaast gaan we straks elke spits nu vergelijken met Cukur of waarom wordt hij steeds als vergelijkingsmateriaal erbij gehaald. Dan snap ik dat Bangura de credits krijgt maar als je bovenin mee wilt doen is Bangura ook te min.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:38 # 373762
DerMister
Westje12 schreef:
Bangura heeft teminste in al die minuten meer oorlog gemaakt dan Cukur het volledige seizoen, Cukur behoort tot een van de waardeloze spitsen die Roda ooit heeft gekend. Als je die jongen nog vertrouwen geeft of hoopt dat die gaat opbloeien, dacht het niet die heeft het gewoon niet. Cukur in 2326 minuten maar 5 goals! 5! Dat is 1 goal in 465 minuten, ik kan je nu al zeggen dat als Bangura die 465 minuten had gehad dan waren er wel meer doelpunten gevallen ipv 1! Cukur is meer bezig met z'n ego en zn plakplaatjes dan resultaat op het veld. Spring een gat in de lucht wanneer die jongen de deur uit is, verschrikkelijke speler.
25 april 2025 om 09:33

Volledig mee eens, Cukur is mij ook een doorn in het oog
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:37 # 373761
045J
Malki89 schreef:
Je kan van Bangura wat zeggen als ie net zoveel minuten als Cukur krijgt. Als je altijd maar een paar minuten mag invallen krijg je geen eerlijke kans en komt er ook geen routine in. Maar hier geven we de eigen jongens liever geen kans. Als Bangura erin komt dan komen er iig kansen, dat heb je bij die andere 2 geeneens. Hoevaak heeft Bangura ons nog gered in de laatste minuten.
25 april 2025 om 09:24

Ja ik vind het wel een twijfelgevalletje. Heeft ons zeker een paar keer gered maar hij mist ook redelijk vaak 100% kansen en hij mist echt techniek om voor mij basisspeler te zijn. Maar ik vind wel dat hij zeker nog een jaar een kans verdiend. Maar met Cukur erbij heb je weinig kan dat er nog een extra spits gehaald gaat worden.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:34 # 373760
Westje12
Bangura heeft teminste in al die minuten meer oorlog gemaakt dan Cukur het volledige seizoen, Cukur behoort tot een van de waardeloze spitsen die Roda ooit heeft gekend. Als je die jongen nog vertrouwen geeft of hoopt dat die gaat opbloeien, dacht het niet die heeft het gewoon niet.

Cukur in 2326 minuten maar 5 goals! 5! Dat is 1 goal in 465 minuten, ik kan je nu al zeggen dat als Bangura die 465 minuten had gehad dan waren er wel meer doelpunten gevallen ipv 1!

Cukur is meer bezig met z'n ego en zn plakplaatjes dan resultaat op het veld. Spring een gat in de lucht wanneer die jongen de deur uit is, verschrikkelijke speler.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:33 # 373759
Malki89
Je kan van Bangura wat zeggen als ie net zoveel minuten als Cukur krijgt. Als je altijd maar een paar minuten mag invallen krijg je geen eerlijke kans en komt er ook geen routine in. Maar hier geven we de eigen jongens liever geen kans. Als Bangura erin komt dan komen er iig kansen, dat heb je bij die andere 2 geeneens. Hoevaak heeft Bangura ons nog gered in de laatste minuten.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:24 # 373758
Dieter
Johnnie schreef:
dieter veel is trainbaar inderdaad. Maar niets kan mij aan het idee onttrekken dat dit toch echt gewoon een stukje basistechniek is
25 april 2025 om 09:15

Fair enough, maar ik heb em nog niet opgegeven, doen we hier veel te snel heb ik vaak het idee, zeker als het om spelers van eigen bodem gaat. Met de juiste instelling, en dat heeft Bangura, kom je al een heel eind.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:17 # 373757
Johnnie
dieter veel is trainbaar inderdaad. Maar niets kan mij aan het idee onttrekken dat dit toch echt gewoon een stukje basistechniek is
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:15 # 373756
viro
Als je serieus mee wilt doen dan heb je niks aan Bangura en Cükur.

Allebei lekker laten gaan en voor dat geld 1 echte spits halen.

Cükur loopt overal behalve waar hij moet lopen en Bangura mist gewoon de mooiste kansen zoals gisteren en VVV thuis.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:14 # 373755
Dieter
DerMister schreef:
Dieter schreef:
Johnnie schreef:
Ik denk dat de kans van Bangura alles zegt zo’n beetje. Veel inzet, gevoel voor ruimte. Maar dan die aanname. Die bal moet gewoon altijd zitten natuurlijk. En dan moet je concluderen. Enkel behouden als stormram. Bevalt die rol niet, dan lekker laten gaan
Eens, maar het is gewoon trainbaar he. Inzet en gevoel voor ruimte daarentegen.. dat heb je of dat heb je niet.
Het is niet allemaal trainbaar, je moet ook talent en gevoel in je poot hebben en dat mist Bangura
25 april 2025 om 09:04

Het is wat mij betreft heel simpel. Op een lager niveau (beloften) krijg je meer tijd en ruimte, dus worden slechte aannames je eerder vergeven omdat je nog de kans krijgt om het te herstellen, of omdat je in dezelfde wedstrijd nog vaker van zulke kansen krijgt. In het eerste krijgt Bangura vaak maar 1 of 2 van zulke kansen (als die geluk heeft), en dan moet die aanname dus direct goed zijn. Hoe vaker je op een hoger niveau in die positie komt (dus niet alleen op de training maar ook als het om de echte knikkers gaat) hoe beter het zal gaan, kwestie van ervaring/herkenning. Maar dan moet je dus wél het vertrouwen krijgen, en de ruimte om je te ontwikkelen. Zeg maar het vertrouwen dat Cukur het hele jaar gekregen heeft omdat die 3 jaar vastligt en ze nog wat aan em willen verdienen.

Maar als ik Bangura was zou ik hier gewoon de hele zomer op gaan trainen en dan hopen dat die van de nieuwe trainer of bij zijn nieuwe club wel een eerlijke kans gaat krijgen.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:11 # 373754
rodafanWeert
DerMister schreef:
Dieter schreef:
Johnnie schreef:
Eens, maar het is gewoon trainbaar he. Inzet en gevoel voor ruimte daarentegen.. dat heb je of dat heb je niet.
Het is niet allemaal trainbaar, je moet ook talent en gevoel in je poot hebben en dat mist Bangura
25 april 2025 om 09:04

Een spits moet scoren, hoe maakt niet uit. En dat doet hij.
Beter dan onze huidige spitsen die er om heen draaien en het net niet vinden.
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:10 # 373753
Dieter
DerMister schreef:
Johnnie schreef:
Eens, Bangura heeft een geweldige inzet maar een beroerde techniek en dat wordt ook niet beter. Dus idd een klein contractje geven als pinchhitter of laten vertrekken

8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:05 # 373752
DerMister
Dieter schreef:
Johnnie schreef:

8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:04 # 373751
DerMister
Johnnie schreef:

8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:03 # 373750
Dieter
Johnnie schreef:

8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:03 # 373749
DerMister
Johnnie schreef:
DerMister cukur was gisteren eigenlijk lang niet zo slecht hoor

Ik kijk naar zijn hele seizoen als spits en kom dan tot 1 conclusie: waardeloos!
8 uur geleden - 25 april 2025 om 09:02 # 373748

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 02 mei 2025 om 20:00
Krasstadion

FC Volendam

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement