Hey beste
Pwhb ,
Het spijt me dat ik je nu weer een koekje van eigen deeg moet geven, maar je laat me helaas weinig keus als je stelt dat onze posts van aannames aan elkaar hangen terwijl ik in dit ene bericht van jou de ene na de andere aanname voorbij zie komen. Zal ze even een voor een doorlopen:
1. ‘Denigrerend gedrag’.
Áls hier al sprake van zou zijn, dan komt dat enkel voort uit jouw provocerende opmerkingen. Wie de bal kaatst...
2. Je bent geen doorn in mijn oog (althans niet voordat je doorlopend begon te zuigen) en ik heb geloof ik ook nergens gesteld dat je een gefrustreerde webmaster bent van het oude prikbord (tenzij je het alter ego bent van
Rodafrenske).
3. Je inschatting omtrent mijn leeftijd en mijn geveinsde intelligentie.
Alweer mis wat mijn leeftijd betreft, en ik heb geen idee of en zo ja hoe slim ik zou zijn, vind ik ook niet zo heel boeiend (net als mn leeftijd). Dat jij dat een belangrijk onderwerp vindt vind ik wel weer het een en ander over jou zeggen, ik zie iedereen in beginsel als gelijk ongeacht zn intelligentie of voorkomen.
4. ‘Jullie zetten me weg als een dom Jip & Janneke-persoon.’
Zie punt 3. Dat doe ik niet, tenzij jij gaat stellen dat ik dure woorden zou gebruiken om daarmee te verhullen wie ik echt ben (of iets in die richting). Ook hier moet ik je weer teleurstellen, ik ben precies wat ik schrijf en doe me niet anders voor dan ik in werkelijkheid ben. Ik geef toe dat ik het wel als een belediging zie wanneer je stelt dat dat niet zo is, dus ga ik met opzet vragen of het misschien aan jou ligt dat je mijn ‘dure woorden’ als dure woorden interpreteert.
5. ‘Oordeel gewoon niet over mensen als je ze niet kent’.
Ook ik heb allerlei zwakheden en mindere eigenschappen, maar als er nou iets niet op mij van toepassing is.. wederom een belediging.
6. ‘Verdiep je eens in zaken voordat je een mening de wereld in helpt’.
Zoals al vaker aangegeven probeer ik altijd zoveel mogelijk van feiten uit te gaan voordat ik een mening vorm.
7. ‘Want wat hebben jullie dan al voor elkaar gespeeld in het kader van ONZE club beter te maken?’
Heb ik dan ooit gesuggereerd dat ik dit zou doen? Veel meer dan elk jaar trouw mn seizoenskaart verlengen en elke wedstrijd 90 min achter onze club en spelers te staan kan ik geloof ik ook niet doen.. Maar betekent dit dan dat ik om die reden op een supportersforum geen mening zou mogen uiten over het reilen en zeilen van de club?