×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Jasper
Idd is de derby een wedstrijd die je wilt winnen, maar dat moet voor elke wedstrijd gelden.
We moeten ooit uit de kkd komen en dan moet het hele seizen goed zijn ipv 1 potje tegen vvv of mvv.
42 min geleden - 28 december 2024 om 23:08 # 358598
Tomzinho
Krijgen jullie ook niet een erg slap plassertje van dat interview met Rosseler.
Met z´n gelul over derby´s etc.
We willen echte mannen op de wei hebben.
Roda is nooit een club geweest die belang heeft by derbies.
Onze club moet gericht zijn op de eredivisie, winnen, en of we die derby nu winnen of verliezen, dit is niet echt een thema mensen.
Maar dit proberen ze ons aan te wvrijven, alsof het van belang is.
Natuurlijk winnen we liever bij Mvv o Vvv uit of thuis, maar ongeacht het resultaat..wat maakt het uit als je uit bij Ajax 2 verliest or thuis van Dordrecht.
1 uur geleden - 28 december 2024 om 22:25 # 358597
Jasper
D'n Winkbuul

Mijn tarief voor 1e souffleur bij 'ozze cloeb' is helemaal niks. Als dit helpt, zou ik echt overal langs de lijn willen gaan staan.
Maar heel eerlijk vraag ik mij af of Seedorf het heeft gehoord.

Tot dan gaf hij de ballen over de grond of half hoog voor.

2 uur geleden - 28 december 2024 om 21:05 # 358596
045J
JP schreef:
Je moet afmakers erbij hebben . 2 goede spitsen hebben of niet hebben is in de KKD een behoorlijk aantal punten verschil.
28 december 2024 om 16:10

Verdomme man.. Dat we daar nog niet aan hebben gedacht
4 uur geleden - 28 december 2024 om 19:40 # 358595
rodafanWeert
JP schreef:
Je moet afmakers erbij hebben . 2 goede spitsen hebben of niet hebben is in de KKD een behoorlijk aantal punten verschil.
28 december 2024 om 16:10

Inderdaad, kijk Volendam

4 uur geleden - 28 december 2024 om 19:29 # 358594
WoabichAlaaf045
Vanuit een bron vernomen dat Mönchengladbach Jan Olschowsky wil gaan verhuren. Misschien een leuk keepertje voor ons.
5 uur geleden - 28 december 2024 om 18:35 # 358593
RJC1978
Jasper schreef:
Rendement van veel spelers moet flink omhoog. De vraag is natuurlijk waaarom t tegen Excelsior wel lukte 90 minuten, maar het vervolgens veel wedstrijden slechts 1 helft goed was of het helaas 90 minuten niks was. Goed voorbeeld vond ik j psv uit. 1e Helft was zeer slecht met maar 2 doelpogingen en verdedigend heel matig. Helft 2 werden duels gewonnen en kwamen er voorzetten vanaf de flank. Wat mij opviel, is dat Seedorf vaak lage voorzetten geeft. Toevallig stonden wij naast het scorenbord daar en schreeuwde ik naar hem: " Leg hem hoog voor !!!" En laat uit deze bal Cukur scoren. De les moet zijn, dat er meer hoge ballen van de flank moeten komen wanneer Baeten en Cukur voorin staan. Mijn vraag blijft waarom heel slechte helften gevolgd worden door zelfs goede helften. Begin meteen goed, scheelt een hoop stress bij iedereen, die RODA - fan is. Op naar een succesvol 2025!! FORZA RODA!!!
28 december 2024 om 13:37

Mijn vraag blijft waarom heel slechte helften gevolgd worden door zelfs goede helften.

2e helft Jong PSV was beter agv omzetting naar 3-2-3-2 systeem (achterin 1 op 1). Tegen Jong Ajax was die omzetting in de 2e helft een stuk slechter (Beerten weg van middenveld, dus geen mandekkers op middenveld meer over, 2 verdedigers eraf en een kwartier later dan tegen JPSV).

Ben wel eens met analyse stefanraets dat er een 10 en een 7 bijmoet. Rechterflank is met Markelo en Sejdiu heel matig. Sejdiu komt fysiek, qua duels, kort erop verdedigen in de omschakeling, steeds te laat.

Ik heb ook voorkeur voor Seedorf op rechts en Pena Z. op links. Dan heb je van beide kanten snelheid en dus dreiging. Leyten vind ik wel een potential en Cukur kun je als invaller/breekijzer gebruiken.

Type El Kachati van Telstar op rechts, zit pit in en scorend vermogen.

We gaan het meemaken!

5 uur geleden - 28 december 2024 om 18:12 # 358592
FCTrade
Benieuwd wanneer de poule wordt bijgewerkt want ik ben wel van plek 10 naar linkerrijtje 😆
6 uur geleden - 28 december 2024 om 17:01 # 358591
DerGiel
Wim schreef:
Terugkomend op The voice of kaalhei snap ik wel dat Robbie niet kritisch op zijn functioneren en op zijn samengestelde selectie kan zijn. Je kunt toch niet spelers als Lejten, Sejdiu, Baeten, Markelo, Cukur en Köther afbranden. Hij kan toch niet zeggen dat de halve selectie sjrot is
28 december 2024 om 15:32

Hij zal zelf ook wel beter weten😉.
Wij als supporters hebben uiteindelijk dat recht wel.
Zowel op spelers staf en beleid
6 uur geleden - 28 december 2024 om 16:55 # 358590
habbekrats
Een terugblik op 2024 met Nils Röseler

https://www.youtube.com/watch?v=ij8C6OHZd_I&t=2s
7 uur geleden - 28 december 2024 om 16:47 # 358589
JP
7 uur geleden - 28 december 2024 om 16:10 # 358588
AllesKumpWeerGood
We hebben allen de geweldige ontwikkeling van Livramento gezien.

Geef spelers de kans.
8 uur geleden - 28 december 2024 om 15:42 # 358587
Wim
Terugkomend op The voice of kaalhei snap ik wel dat Robbie niet kritisch op zijn functioneren en op zijn samengestelde selectie kan zijn. Je kunt toch niet spelers als Lejten, Sejdiu, Baeten, Markelo, Cukur en Köther afbranden. Hij kan toch niet zeggen dat de halve selectie sjrot is
8 uur geleden - 28 december 2024 om 15:32 # 358586
DnWinkbuul
Jasper schreef:
Winkbuul Ha.....ha.....Uitwedstrijden haal ik zelden vanwege drukke thuis situatie met paardenstal aan huis. Hellmond was ik niet bij. En ik moedig gericht aan........
28 december 2024 om 14:20

Ik bedoelde, met jouw gericht "GEEF 'M HOOG VOOR", en die kerel zijn "SCHIETENNNN!!"

Zouden een hoop problemen al opgelost kunnen worden. Wat vraag jij per uur, om 'geef 'm hoog voor' te schreeuwen?
9 uur geleden - 28 december 2024 om 14:48 # 358585
Malki89
StefanRaets schreef:
Malki89 schreef:
StefanRaets schreef:
Om even te illustreren hoe nutteloos alle discussies zijn voordat het jaarverslag komt en de transferperiode begint: Afgelopen winterstop stond Groningen op 2 punten meer dan wij nu staan en die zijn direct gepromoveerd. Het enige wat daarbij is gekomen in de winter is een rechtsbuiten en ze hebben in de winter ook nog eens meerdere spelers verkocht. Je kunt er dus nog geen peil op trekken. Twee van de drie ploegen die vorig seizoen gepromoveerd zijn, waren bar broos en helemaal klote na 20 wedstrijden. Even rustig afwachten en hopen dat er een goede creatieve 10 bij komt en dan zien we het vanzelf wel gedurende de tweede seizoenshelft. Met één creatieve middenvelder en een goede keeper totdat Treichel terug is ben je er al. De puzzel kan snel in elkaar vallen.
28 december 2024 om 13:21
Precies, ik heb de moed ook nog niet opgegeven, kan ineens raar lopen. Op het juiste moment toppen is belangrijk. Willem 2 stond in februari 13 punten voor op ons, op de laatste speeldag zijn ze met hakken over de sloot kampioen geworden, want dat hadden wij zomaar kunnen zijn.
28 december 2024 om 14:11
Voor de goede orde: geen haar op mijn hoofd denkt dat we in staat zijn om direct te promoveren. Het voetbal is en was niet goed genoeg en de gaten in de selectie zijn te overduidelijk. Er moet een 10 bij. Iemand die kon ballen als Cziommer (op een lager niveau) is 100% de missende schakel. Treichel moet op de kist en als die er nog even uitligt dan moet er een betrouwbare keeper bij die bij een Eredivisieploeg niet aan de bak komt momenteel. En als je écht wil doorzetten na de winterstop haal je ook nog een rechtsbuiten / 7 die een voorzet in huis heeft. Met alleen die '10' ben ik al tevreden, want dan kun je gewoon naar de Playoffs, maar met die 3 posities kan het echt een hele andere 2e seizoenshelft worden. Spits laat ik me verder niet over uit. Cukur & Baeten proberen het wel, maar komen allebei op hun eigen manier tekort. Wellicht dat daar meer uitkomt als de aanvoer beter is, maar op het moment zijn ze door zichzelf én door hun teamgenoten gemankeerd.
28 december 2024 om 14:29

Die rechtsbuiten heb je met Seedorf in huis, Zauner dan op links of verkopen en dan een vervanger halen. Een soort Cziommer zou ideaal zijn, ook iemand met zo’n traptechniek , al zou het net als toen alleen maar huren zijn.

9 uur geleden - 28 december 2024 om 14:41 # 358584
StefanRaets
Malki89 schreef:
StefanRaets schreef:
Om even te illustreren hoe nutteloos alle discussies zijn voordat het jaarverslag komt en de transferperiode begint: Afgelopen winterstop stond Groningen op 2 punten meer dan wij nu staan en die zijn direct gepromoveerd. Het enige wat daarbij is gekomen in de winter is een rechtsbuiten en ze hebben in de winter ook nog eens meerdere spelers verkocht. Je kunt er dus nog geen peil op trekken. Twee van de drie ploegen die vorig seizoen gepromoveerd zijn, waren bar broos en helemaal klote na 20 wedstrijden. Even rustig afwachten en hopen dat er een goede creatieve 10 bij komt en dan zien we het vanzelf wel gedurende de tweede seizoenshelft. Met één creatieve middenvelder en een goede keeper totdat Treichel terug is ben je er al. De puzzel kan snel in elkaar vallen.
Precies, ik heb de moed ook nog niet opgegeven, kan ineens raar lopen. Op het juiste moment toppen is belangrijk. Willem 2 stond in februari 13 punten voor op ons, op de laatste speeldag zijn ze met hakken over de sloot kampioen geworden, want dat hadden wij zomaar kunnen zijn.
28 december 2024 om 14:11

Voor de goede orde: geen haar op mijn hoofd denkt dat we in staat zijn om direct te promoveren.
Het voetbal is en was niet goed genoeg en de gaten in de selectie zijn te overduidelijk.

Er moet een 10 bij. Iemand die kon ballen als Cziommer (op een lager niveau) is 100% de missende schakel.
Treichel moet op de kist en als die er nog even uitligt dan moet er een betrouwbare keeper bij die bij een Eredivisieploeg niet aan de bak komt momenteel.

En als je écht wil doorzetten na de winterstop haal je ook nog een rechtsbuiten / 7 die een voorzet in huis heeft. Met alleen die '10' ben ik al tevreden, want dan kun je gewoon naar de Playoffs, maar met die 3 posities kan het echt een hele andere 2e seizoenshelft worden.

Spits laat ik me verder niet over uit. Cukur & Baeten proberen het wel, maar komen allebei op hun eigen manier tekort. Wellicht dat daar meer uitkomt als de aanvoer beter is, maar op het moment zijn ze door zichzelf én door hun teamgenoten gemankeerd.
9 uur geleden - 28 december 2024 om 14:29 # 358583
Jasper
Winkbuul

Ha.....ha.....Uitwedstrijden haal ik zelden vanwege drukke thuis situatie met paardenstal aan huis.
Hellmond was ik niet bij. En ik moedig gericht aan........
9 uur geleden - 28 december 2024 om 14:20 # 358582
Malki89
StefanRaets schreef:

9 uur geleden - 28 december 2024 om 14:11 # 358581
DnWinkbuul
Jasper schreef:
Rendement van veel spelers moet flink omhoog. De vraag is natuurlijk waaarom t tegen Excelsior wel lukte 90 minuten, maar het vervolgens veel wedstrijden slechts 1 helft goed was of het helaas 90 minuten niks was. Goed voorbeeld vond ik j psv uit. 1e Helft was zeer slecht met maar 2 doelpogingen en verdedigend heel matig. Helft 2 werden duels gewonnen en kwamen er voorzetten vanaf de flank. Wat mij opviel, is dat Seedorf vaak lage voorzetten geeft. Toevallig stonden wij naast het scorenbord daar en schreeuwde ik naar hem: " Leg hem hoog voor !!!" En laat uit deze bal Cukur scoren. De les moet zijn, dat er meer hoge ballen van de flank moeten komen wanneer Baeten en Cukur voorin staan. Mijn vraag blijft waarom heel slechte helften gevolgd worden door zelfs goede helften. Begin meteen goed, scheelt een hoop stress bij iedereen, die RODA - fan is. Op naar een succesvol 2025!! FORZA RODA!!!
28 december 2024 om 13:37

De wedstrijd tegen Hellie was redelijk, en daar stond een aardappel iedere minuut "SCHIETENNNNNNN!!!" te schreeuwen.

Ik bedoel maar..
9 uur geleden - 28 december 2024 om 14:05 # 358580
Jasper
Rendement van veel spelers moet flink omhoog. De vraag is natuurlijk waaarom t tegen Excelsior wel lukte 90 minuten, maar het vervolgens veel wedstrijden slechts 1 helft goed was of het helaas 90 minuten niks was.
Goed voorbeeld vond ik j psv uit. 1e Helft was zeer slecht met maar 2 doelpogingen en verdedigend heel matig.
Helft 2 werden duels gewonnen en kwamen er voorzetten vanaf de flank. Wat mij opviel, is dat Seedorf vaak lage voorzetten geeft. Toevallig stonden wij naast het scorenbord daar en schreeuwde ik naar hem: " Leg hem hoog voor !!!" En laat uit deze bal Cukur scoren.
De les moet zijn, dat er meer hoge ballen van de flank moeten komen wanneer Baeten en Cukur voorin staan.

Mijn vraag blijft waarom heel slechte helften gevolgd worden door zelfs goede helften. Begin meteen goed, scheelt een hoop stress bij iedereen, die RODA - fan is.

Op naar een succesvol 2025!!

FORZA RODA!!!

10 uur geleden - 28 december 2024 om 13:37 # 358579
StefanRaets
Om even te illustreren hoe nutteloos alle discussies zijn voordat het jaarverslag komt en de transferperiode begint:
Afgelopen winterstop stond Groningen op 2 punten meer dan wij nu staan en die zijn direct gepromoveerd.
Het enige wat daarbij is gekomen in de winter is een rechtsbuiten en ze hebben in de winter ook nog eens meerdere spelers verkocht.

Je kunt er dus nog geen peil op trekken. Twee van de drie ploegen die vorig seizoen gepromoveerd zijn, waren bar broos en helemaal klote na 20 wedstrijden.
Even rustig afwachten en hopen dat er een goede creatieve 10 bij komt en dan zien we het vanzelf wel gedurende de tweede seizoenshelft.
Met één creatieve middenvelder en een goede keeper totdat Treichel terug is ben je er al. De puzzel kan snel in elkaar vallen.
10 uur geleden - 28 december 2024 om 13:21 # 358578
Kr1t1sjeRodatuup
We missen goals. Om uit deze kut competitie te komen heb je van die eerste divisie spitsen nodig waarvan Volendam er 2 heeft. Dat is alles.

Maar dat mag niets kosten. Als je zegt dat spelers niet voldoen heb je er geen verstand van. Als we 15 goals meer hadden kunnen maken stond je nu op plek 2. Zo simpel is het.

Het is nu wisselvallig omdat je geen tot weinig goals maakt.

Het afzeiken van deze selectie begrijp ik niet. Ik vind het nog knap wat ze met hun appel en ei doen.

Wat ik ook niet begrijp is dat Zauner niet speelt.Het koppel Zauner Muller aan de linkerkant maakte Goals. Seedorf op rechts, dat mannetje heeft een actie en een goede voorzet op rechts. En maakt ook daar zijn doelpunten. En als een spits een fatsoenlijke voorzet krijgt, maakt die meer goals dan nu, want je zal maar eenn spits zijn bij Roda met van die vleugel flitsers die telkens naar binnen trekken.

10 uur geleden - 28 december 2024 om 12:54 # 358577
Klopp
viro schreef:
Gaat het over dezelfde Zauner als vorig seizoen ? Die elke week volledig werd afgezeikt omdat hij steeds buitenspel stond ?
28 december 2024 om 12:32

Zoek mijn afzeiken van Zauner en je zult niks vinden🤫
10 uur geleden - 28 december 2024 om 12:51 # 358576
BRANKO
peppie schreef:
Hutch schreef:
Er wordt teveel gekeken naar individuele spelers en te weinig naar het team. Het geheim van Roda het vorig seizoen was een nagenoeg perfect uitgebalanceerde selectie. Misschien wel de meest evenwichtige sinds die met Hadouir, Skoubo en Junker. Daarin paste ook alles precies en was het totaal (veel) groter dan de som der delen. Het huidige Roda is niet beroerd, maar ook niet in balans. We hebben één of twee voetbalverhinderaars te veel en net zoveel pure VOETBALLERS te weinig. Met een kleine aanpassing kan de wereld er een stuk anders uitzien. Hopelijk is dat besef er bij de clubleiding ook en blijkt er in de aanstaande transferwindow toch wat mogelijk.
28 december 2024 om 11:58
En wie is daar verantwoordelijk voor door alleen maar eenheidsworsten aan te trekken met nul creativiteit? Kongolo Spierings Beerten müller schwirten leijten cukur kruiver oude Kotte Markelo Köther Djepar bangura. Alle kunnen ze niet passeren en hebben geen pass. Vind je het gek dat je geen kansen creëert?
28 december 2024 om 12:17

Leijten, Kruiver en Dzepar kunnen wel degelijk passeren, Peppie.
11 uur geleden - 28 december 2024 om 12:40 # 358575
viro
Gaat het over dezelfde Zauner als vorig seizoen ? Die elke week volledig werd afgezeikt omdat hij steeds buitenspel stond ?
11 uur geleden - 28 december 2024 om 12:32 # 358574
peppie
Hutch schreef:
Er wordt teveel gekeken naar individuele spelers en te weinig naar het team. Het geheim van Roda het vorig seizoen was een nagenoeg perfect uitgebalanceerde selectie. Misschien wel de meest evenwichtige sinds die met Hadouir, Skoubo en Junker. Daarin paste ook alles precies en was het totaal (veel) groter dan de som der delen. Het huidige Roda is niet beroerd, maar ook niet in balans. We hebben één of twee voetbalverhinderaars te veel en net zoveel pure VOETBALLERS te weinig. Met een kleine aanpassing kan de wereld er een stuk anders uitzien. Hopelijk is dat besef er bij de clubleiding ook en blijkt er in de aanstaande transferwindow toch wat mogelijk.
28 december 2024 om 11:58

En wie is daar verantwoordelijk voor door alleen maar eenheidsworsten aan te trekken met nul creativiteit? Kongolo
Spierings Beerten müller schwirten leijten cukur kruiver oude Kotte Markelo Köther Djepar bangura. Alle kunnen ze niet passeren en hebben geen pass. Vind je het gek dat je geen kansen creëert?

11 uur geleden - 28 december 2024 om 12:17 # 358573
Klopp
Rodahatz schreef:
Johnnie Müller kwam.in een goed draaiend team terecht, maar is geen dragende kracht (plus het verwarrend idee dat hij op het middenveld moet spelen, zorgt voor onzekerheid), Koglin kon goed presteren door toedoen van uitblinker Didden (hetgeen de beperkingen verbloemde), Zauner krijgt het vertrouwen niet meer van de trainer, Kongolo heeft de rol van leider nooit echt kunnen waarmaken, Spieringhs is altijd geblesseerd en Beerten doet het op zijn plek zelfs beter, Jansen heeft nog alles te bewijzen, Oude Kotte heeft geen snelheid en zou vorig seizoen op de bank hebben gezeten en Kruiver mist duelkracht als verdediger. Dus in mijn ogen zou dat geen garantie zijn dat we zouden kunnen aanknopen aan de prestatie van vorig seizoen, ondanks het feit dat het niveau dit jaar lager dan ooit is in de KKD. Helaas zijn dat geen spelers die het verschil zouden maken. Treichel ontpopte zich uit nood geboren tot een prima keeper voor dit niveau. Als Bucker niet geblesseerd was geraakt, had men het wellicht niet ontdekt. Daarom snap ik niet waarom zo'n Timmermans geen kans krijgt. Die speelde in de voorbereiding gewoon degelijk.
28 december 2024 om 10:52

Je zit dicht bij mijn mening. Oude Kotte compenseert zijn gebrek aan snelheid door slim opstellen en zijn opbouw is ook goed. Zonder die gekke sprong van Bucker hadden we Treichel nooit gekend.
Müller is de meest onduitse Duitse voetballer die ik ken, degelijk en steeds minder vaak opvallend.
Het niet opstellen van Zauner verbaast me iedere week opnieuw.
11 uur geleden - 28 december 2024 om 12:10 # 358572
Hutch
Er wordt teveel gekeken naar individuele spelers en te weinig naar het team. Het geheim van Roda het vorig seizoen was een nagenoeg perfect uitgebalanceerde selectie. Misschien wel de meest evenwichtige sinds die met Hadouir, Skoubo en Junker. Daarin paste ook alles precies en was het totaal (veel) groter dan de som der delen.

Het huidige Roda is niet beroerd, maar ook niet in balans. We hebben één of twee voetbalverhinderaars te veel en net zoveel pure VOETBALLERS te weinig. Met een kleine aanpassing kan de wereld er een stuk anders uitzien.

Hopelijk is dat besef er bij de clubleiding ook en blijkt er in de aanstaande transferwindow toch wat mogelijk.
11 uur geleden - 28 december 2024 om 11:58 # 358571
Karkanel
Jij hebt het in mijn ogen volledig goed gezien. Trouwens al jouw berichten lees ik graag en snijden tenminste hout in tegenstelling tot vele anderen op dit prikbord. In ieder geval zie ik het in grote lijnen precies hetzelfde als jij.
12 uur geleden - 28 december 2024 om 11:28 # 358570
Rodahatz
Johnnie
Müller kwam.in een goed draaiend team terecht, maar is geen dragende kracht (plus het verwarrend idee dat hij op het middenveld moet spelen, zorgt voor onzekerheid), Koglin kon goed presteren door toedoen van uitblinker Didden (hetgeen de beperkingen verbloemde), Zauner krijgt het vertrouwen niet meer van de trainer, Kongolo heeft de rol van leider nooit echt kunnen waarmaken, Spieringhs is altijd geblesseerd en Beerten doet het op zijn plek zelfs beter, Jansen heeft nog alles te bewijzen, Oude Kotte heeft geen snelheid en zou vorig seizoen op de bank hebben gezeten en Kruiver mist duelkracht als verdediger. Dus in mijn ogen zou dat geen garantie zijn dat we zouden kunnen aanknopen aan de prestatie van vorig seizoen, ondanks het feit dat het niveau dit jaar lager dan ooit is in de KKD. Helaas zijn dat geen spelers die het verschil zouden maken. Treichel ontpopte zich uit nood geboren tot een prima keeper voor dit niveau. Als Bucker niet geblesseerd was geraakt, had men het wellicht niet ontdekt. Daarom snap ik niet waarom zo'n Timmermans geen kans krijgt. Die speelde in de voorbereiding gewoon degelijk.
12 uur geleden - 28 december 2024 om 10:52 # 358569
DerGiel
Johnnie schreef:
Als de volgende vijf erbij zouden zijn of gewoon hun niveau zouden halen. Wat zeiden we dan? Muller Koglin Zauner Kongolo Spieringhs Dan hebben we vervolgens nog Jansen die er nog niet echt bij heeft gezeten. Oude kotte en kruiver voldoen redelijk. Treichel is goed. Dat zijn 8 van 11 spelers
28 december 2024 om 09:50

Jij noemt al 3 spelers Koglin,Spieringhs,Kongolo op die meer met blessures aan de kant staan dan erin.
Irrelevant dus
13 uur geleden - 28 december 2024 om 10:44 # 358568
Johnnie
Als de volgende vijf erbij zouden zijn of gewoon hun niveau zouden halen. Wat zeiden we dan?

Muller
Koglin
Zauner
Kongolo
Spieringhs

Dan hebben we vervolgens nog Jansen die er nog niet echt bij heeft gezeten. Oude kotte en kruiver voldoen redelijk. Treichel is goed.

Dat zijn 8 van 11 spelers
14 uur geleden - 28 december 2024 om 09:50 # 358567
viro
DnWinkbuul

Welke fout van Bucker op jong Utrecht na heeft ons punten gekost ?

Waarom noem je niet Raatsie ( jong AZ en jong Ajax uit ) Zauner strafschop jong Utrecht thuis. Dat windei wat tegen Helmond Sport uit keepte en als laatste de enorme kans van Bangura tegen de Graafschap thuis ?

Dat we nu nog in de KKD spelen ligt er gewoon aan dat Willem 2 en Groningen een betere selectie hadden.
17 uur geleden - 28 december 2024 om 06:48 # 358566
Alli
Matje schreef:
Als de spelers vanaf minuut één iedere wedstrijd 100% hadden gespeeld stonden we hoger op de ranglijst en was de selectie wel goed.
27 december 2024 om 22:48

Snap wat je schrijft, maar ga ik niet helemaal in mee. Zijn ook genoeg wedstrijden te noemen waar de wil om te winnen er echt wel vanaf spatte (Volendam, Helmond Sport bv), maar door domme pech, spelers die voor eigen succes willen gaan, wij de volle buit niet hebben gekregen.

Tegen Ajax speelde je de laatste 20 minuten met 5 aanvallende spelers. Op een kopballetje van Bangura na, hebben we helemaal geen kans gecreëerd. Dat zegt m.i. niets over het ontbreken van de wil om te winnen, want die was echt wel aanwezig. Maar pijnlijk zichtbaar dat de kwaliteit gewoon ontbreekt om echt tot uitgespeelde kansen te komen. Daar hebben we het hele seizoen al last van. Buiten wat opvliegers van Seedorf, creëeren we maar bar weinig. En de kansen die je dan krijgt, worden vaak om zeep geholpen doordat alle 3 de voorhoede spelers totaal geen oog voor elkaar hebben, maar alleen maar zichzelf op dat scorebord willen zien staan. En Baeten staat zonder twijfel aan kop. Benieuwd of Sibum dat egoïstisch gedrag nog kan afleren na de winterstop, want dat heeft ons stiekem ook al de nodige punten gekost.
22 uur geleden - 28 december 2024 om 01:45 # 358565
DnWinkbuul
Matje schreef:
Als de spelers vanaf minuut één iedere wedstrijd 100% hadden gespeeld stonden we hoger op de ranglijst en was de selectie wel goed.
27 december 2024 om 22:48

Als je elke wedstrijd 1 meer scoort dan de tegenstander, dan, DAN promoveer je.
gisteren om 22:50 - 27 december 2024 om 22:50 # 358564
Matje
gisteren om 22:48 - 27 december 2024 om 22:48 # 358563
DnWinkbuul
rodafanWeert schreef:
045 schreef:
rodafanWeert schreef:
Wat een gejank hier de hele dag. Heb vanmorgen gekeken en nu. Niks gemist. Altijd dezelfde jankballen. RTL Boulevard is er niks bij. Doel was Playoffs. En we liggen op koers, dus.
27 december 2024 om 17:34
Ik denk, nee weet het zeker…het verhaal van Peppie is de beste prikker van het jaar. Het is een feit dat onze technische staf geen uitgebalanceerd elftal heeft weten neer te zetten ondanks dat er verteld wordt dat er ingangen open zijn gegaan na een goed seizoen. Ik Heb dit seizoen maar één wedstrijd (exelcior) gezien wat mij een fijn gevoel heeft gegeven. De rest was gewoon niet om aan te zien.
27 december 2024 om 18:58
Vorig seizoen hebben we vaak het geluk aan onze zijde gehad. Het dubbeltje viel vaak onze kant uit. We leefden boven onze stand. Begrijp niet dat je dit jaar gaat vergelijken met vorig jaar. Feit is wel dat je vorig seizoen een technisch beter spel had maar we hebben toen ook veel punten gesprokkeld omdat het team aan de start van het seizoen beter ingespeeld was, het stond er meteen. En elk seizoen zitten er miskopen tussen. Dit is van tevoren vaak moeilijk in te schatten. Heeft ook te maken met hoe het team draait. Maar om nu elke dag hier af te geven op de technische staf is belachelijk. De doelstelling is playoffs, en of je nu 3e of 6e eindigt. Hoop wel op versterking één dezer dagen. Zo niet zullen we ons daar bij moeten neerleggen.
27 december 2024 om 19:44

Dit kun je niet zeggen terwijl vorig seizoen, juist rond die tijd, we het vaak over het 'ongeluk' hebben gehad, en dat bij de wedstrijden die we JUIST zouden moeten winnen het dubbeltje absoluut niet onze kant op viel. Of de stuntelingen van Bucker die ons punten hebben gekost, terwijl we er maar 1 extra nodig hadden.

"Geluk aan onze zijde gehad". We waren zoveel wedstrijden heer en meester dat ik ze niet eens allemaal kan oprakelen. Dat zijn er dit seizoen misschien twee geweest. Excelsior en Emmen.
gisteren om 22:48 - 27 december 2024 om 22:48 # 358562
Kaalheideroosje
DrFritsSjnoef schreef:
Kaalheide schreef:
Inderdaad ongelofelijk dat de technisch manager vol lof is over de kwaliteit en invulling van de selectie. We staan 10e en dan mag je best ook wel kritisch zijn en zelfreflectie tonen. Een gemiste kans, het had zo’n mooie podcast kunnen zijn.
Aan de ene kant snap ik het ook nog wel, ook al ben ik zelf ook (terecht) mega kritisch. Als je op papier kijkt vanuit hun standpunt: als je de laatste 2 potjes niet zo’n extreme bagger op de mat legt, sta je ‘gewoon’ derde met drie punten achterstand op directe promotie. Pech (met blessures), verkeerde tactische keuzes trainer en grove individuele fouten (mega blunders Koglin en Markelo jong Ajax) zorgen er o.a. voor dat het niet wil vlotten. Daartegen staat wel dat de jongens die er wél staan op dit moment, extreem matig zijn. Cukur (hoewel ik wel potentie in hem zie als 10/valse spits), Schwirten, Markelo, Kother, Griifth allemaal bedroevend. Baeten mist overzicht cq te zelfzuchtig, Jansen is pech vanwege blessure, Leijten is nog te licht maar wel potentie en sejdiu wisselt een enkele geweldige actie af met 270 min pijn aan de ogen. Tel daarbij op dat sterkhouders vorig jaar door de mand vallen en//of nog steeds geblesseerd: Koglin, Zauner, Kongolo, Spieringhs. Positieve transfers: Treichel, Kruijver, Oude Kotte, Marsman (stevig herpakt na uiterst zwakke bekerpot). Tevens heeft Depar zich geweldig laten zien en Roseler zich helemaal herpakt. Groei van Beerten als speler ook mooi om te zien. Dus in dat licht - als als als we gewonnen hadden en stonden we derde - kan ik snappen dat men tevreden is binnen de club. De positie, 10de, en het getoonde spel echter zijn dermate zwak dat wij er uiteindelijk geen kut aan hebben. En je mag waarschijnlijk komend seizoen aan een clubjes volledig nieuwe selectie beginnen. Gelukkig maar in sommige gevallen (Koglin, Bucker, Kongolo).
27 december 2024 om 21:02

Samen met Treichel zijn de 3 van Telstar de beste gebleken

Daar heb ik toch kritiek op gehoord in het begin van het jaar.
gisteren om 22:12 - 27 december 2024 om 22:12 # 358561
DrFritsSjnoef
Kaalheide schreef:
Inderdaad ongelofelijk dat de technisch manager vol lof is over de kwaliteit en invulling van de selectie. We staan 10e en dan mag je best ook wel kritisch zijn en zelfreflectie tonen. Een gemiste kans, het had zo’n mooie podcast kunnen zijn.

Aan de ene kant snap ik het ook nog wel, ook al ben ik zelf ook (terecht) mega kritisch. Als je op papier kijkt vanuit hun standpunt: als je de laatste 2 potjes niet zo’n extreme bagger op de mat legt, sta je ‘gewoon’ derde met drie punten achterstand op directe promotie. Pech (met blessures), verkeerde tactische keuzes trainer en grove individuele fouten (mega blunders Koglin en Markelo jong Ajax) zorgen er o.a. voor dat het niet wil vlotten.
Daartegen staat wel dat de jongens die er wél staan op dit moment, extreem matig zijn. Cukur (hoewel ik wel potentie in hem zie als 10/valse spits), Schwirten, Markelo, Kother, Griifth allemaal bedroevend. Baeten mist overzicht cq te zelfzuchtig, Jansen is pech vanwege blessure, Leijten is nog te licht maar wel potentie en sejdiu wisselt een enkele geweldige actie af met 270 min pijn aan de ogen. Tel daarbij op dat sterkhouders vorig jaar door de mand vallen en//of nog steeds geblesseerd: Koglin, Zauner, Kongolo, Spieringhs.

Positieve transfers: Treichel, Kruijver, Oude Kotte, Marsman (stevig herpakt na uiterst zwakke bekerpot). Tevens heeft Depar zich geweldig laten zien en Roseler zich helemaal herpakt. Groei van Beerten als speler ook mooi om te zien.
Dus in dat licht - als als als we gewonnen hadden en stonden we derde - kan ik snappen dat men tevreden is binnen de club. De positie, 10de, en het getoonde spel echter zijn dermate zwak dat wij er uiteindelijk geen kut aan hebben. En je mag waarschijnlijk komend seizoen aan een clubjes volledig nieuwe selectie beginnen. Gelukkig maar in sommige gevallen (Koglin, Bucker, Kongolo).
gisteren om 21:02 - 27 december 2024 om 21:02 # 358560
Thei
Michiel Kramer huren voor een half jaartje om oorlog te maken.
gisteren om 20:02 - 27 december 2024 om 20:02 # 358559
rodafanWeert
045 schreef:
rodafanWeert schreef:
Wat een gejank hier de hele dag. Heb vanmorgen gekeken en nu. Niks gemist. Altijd dezelfde jankballen. RTL Boulevard is er niks bij. Doel was Playoffs. En we liggen op koers, dus.
Ik denk, nee weet het zeker…het verhaal van Peppie is de beste prikker van het jaar. Het is een feit dat onze technische staf geen uitgebalanceerd elftal heeft weten neer te zetten ondanks dat er verteld wordt dat er ingangen open zijn gegaan na een goed seizoen. Ik Heb dit seizoen maar één wedstrijd (exelcior) gezien wat mij een fijn gevoel heeft gegeven. De rest was gewoon niet om aan te zien.
27 december 2024 om 18:58

Vorig seizoen hebben we vaak het geluk aan onze zijde gehad. Het dubbeltje viel vaak onze kant uit.
We leefden boven onze stand.

Begrijp niet dat je dit jaar gaat vergelijken met vorig jaar.
Feit is wel dat je vorig seizoen een technisch beter spel had maar we hebben toen ook veel punten gesprokkeld omdat het team aan de start van het seizoen beter ingespeeld was, het stond er meteen.

En elk seizoen zitten er miskopen tussen. Dit is van tevoren vaak moeilijk in te schatten. Heeft ook te maken met hoe het team draait. Maar om nu elke dag hier af te geven op de technische staf is belachelijk.
De doelstelling is playoffs, en of je nu 3e of 6e eindigt.
Hoop wel op versterking één dezer dagen. Zo niet zullen we ons daar bij moeten neerleggen.

gisteren om 19:44 - 27 december 2024 om 19:44 # 358558
Kaalheide
gisteren om 19:44 - 27 december 2024 om 19:44 # 358557
045
rodafanWeert schreef:

Ik denk, nee weet het zeker…het verhaal van Peppie is de beste prikker van het jaar. Het is een feit dat onze technische staf geen uitgebalanceerd elftal heeft weten neer te zetten ondanks dat er verteld wordt dat er ingangen open zijn gegaan na een goed seizoen. Ik
Heb dit seizoen maar één wedstrijd (exelcior) gezien wat mij een fijn gevoel heeft gegeven. De rest was gewoon niet om aan te zien.
gisteren om 18:58 - 27 december 2024 om 18:58 # 358556
MaartenF
rodafanWeert schreef:

Gewoon even wachten totdat we weer winnen. Maar ik ben het met je eens. De gifbeker is leeg, nu is het oo het prikbord een grote groene kotsbak. En ik ben weer weg... 🙋‍♂️
gisteren om 18:05 - 27 december 2024 om 18:05 # 358555
rodafanWeert
Wat een gejank hier de hele dag.
Heb vanmorgen gekeken en nu.
Niks gemist. Altijd dezelfde jankballen.
RTL Boulevard is er niks bij.

Doel was Playoffs.
En we liggen op koers, dus.
gisteren om 17:34 - 27 december 2024 om 17:34 # 358554
Celleke
Der pep heeft zelden iemand gehoord die zo tevreden met zichzelf is. De enige die nog erger is, dat is ie zelf. Dus dat had hij in ieder geval goed in de smiezen!
gisteren om 17:22 - 27 december 2024 om 17:22 # 358553
Westje12
peppie schreef:
045datisdecode schreef:
peppie schreef:
Ik ben die update van Servais aan het luisteren. Zelden zo iemand gehoord die zo tevreden met zichzelf is. Verschrikkelijk. Blijft wat dat betreft natuurlijk wel een maastrichtenaar. Geen enkele zelfkritiek. Nul. Goede selectie heeft die samengesteld. Niet te geloven. Staf doet perfect zijn werk. Je staat 10e Robbie met verschrikkelijk kut voetbal. Nul creativiteit. Die heb jij samengesteld. Kijk eens in de spiegel man. Hij geeft aan dat Roda na vorig jaar veel makkelijker bij clubs binnen komt als bijv psv. Er worden meer spelers aangeboden door vorig jaar. Dat maakt de wanprestatie nog groter! Ik zie ook geen enkel talent van psv in deze selectie als je daar zo makkelijk binnen komt. Die Jasper Kluten werkt die voor Roda TV. Mijn god hey. Geen enkele kritische vraag, nada noppes. Lekker een tweetje. Kluten geeft aan dat het fundament in dit elftal goed staat. Ga je daarin mee Robbie? Hahaha. Afgezet. Dit is echt niet te doen. Totale ontkenning wat er bij de supporters leeft. Precies als dacht. Ze zijn heel heel erg tevreden met zichzelf en vinden dat ze echt heel goed werk geven. En daarin zit het hele probleem!
27 december 2024 om 11:29
Beste Peppie, Allereerst uiteraard dank voor je uitgebreide feedback op de podcast. Toch zou ik graag een aantal zaken verduidelijken voor diegene die naar de kerst-podcast hebben geluisterd, waarvoor dank. Vooropgesteld: Deze podcast werd opgenomen op 3 december, slechts een aantal dagen na de zeer onfortuinlijke puntendeling tegen FC Volendam. Dit is een misser van ons, we hadden de podcast op dat moment online moeten zetten maar hadden geen rekening gehouden met het feit dat we van de komende drie wedstrijden er twee zouden verliezen. Dit gaan we bij de transferwindow-update dan ook anders doen. Op moment van opnemen (3 december dus) was het sentiment rondom Roda JC een stuk positiever, aangezien de club sinds midden oktober (ongelukkige 2-1 bij Helmond Sport) niet meer verloren had én het vooral de organisatie in de as prima stond. De kritiek op het missen van creativiteit was er toen ook, al het hele seizoen, maar kwam nog niet zo aan de oppervlakte door de goede resultaten. In de updatepodcasts is tot slot voornamelijk de bedoeling dat we op een beschouwende manier kijken naar de laatste maanden, hier horen kritische vragen bij, maar dit blijft een update-gesprek waarin je meerdere onderwerpen de revue moet laten passeren. De hele club wordt op dit soort momenten doorgelicht en je wilt een gesprek ook tot leven laten komen. Vooropgesteld zullen we ervan leren door de podcast de volgende keer een stuk eerder online te gooien. Neem van mij aan dat ik de nodige kritische punten heb genoteerd voor de podcast in februari. Dank en ing jouw roetsj!
27 december 2024 om 14:55
Dank voor je toelichting maar ook toen was het gebrek aan creativiteit heel groot. Net als nu. Ik mis vragen als hoe hij in godsnaam Schwirten, Kother, Griffith, Markelo etc een contract kon geven. Hoe het mogelijk is dat hij gaande weg het seizoen erachter komt dat er geen creativiteit zit!? Weet hij niet wie hij aantrekt. Wat voor punt geeft hij zichzelf? Waarom krijg ik het idee dat ze met zijn allen het wel heel erg leuk hebben? Ze hebben nooit kritiek op zichzelf en ze zijn wel heel tevreden. Plaats 10. Het voetbal is niet om aan te gluren, geen creativiteit en geen transferwaarde op het veld. Nou dan zou ik niet zo vol zijn van mezelf. Dit soort vragen verwacht ik van een podcast van de voice of kaalhei. En geen podium voor Servais om iedereen te laten weten hoe goed hij zichzelf vindt.
27 december 2024 om 15:54

Absoluut eens! Ik vond het zelf ook meer de grote Servais show ipv een kritischie blik op z'n wankelend transferbeleid. Ook toen al wisten we van de misperen die zijn binnen gehaald, wat zijn de gedachten achter deze transfers? Vragen als hoevaak een speler in de gaten is gehouden voordat deze gescout is, gaat dit tegenwoordig op alleen data of is er ook vaker fysiek trainingen bezocht? The Voice of Kaalhei moet de stem zijn van de supporters, en ik krijg niet het gevoel dat dit volledig vertegenwoordigd in deze podcast aflevering.
gisteren om 16:04 - 27 december 2024 om 16:04 # 358552
peppie
045datisdecode schreef:
peppie schreef:
Ik ben die update van Servais aan het luisteren. Zelden zo iemand gehoord die zo tevreden met zichzelf is. Verschrikkelijk. Blijft wat dat betreft natuurlijk wel een maastrichtenaar. Geen enkele zelfkritiek. Nul. Goede selectie heeft die samengesteld. Niet te geloven. Staf doet perfect zijn werk. Je staat 10e Robbie met verschrikkelijk kut voetbal. Nul creativiteit. Die heb jij samengesteld. Kijk eens in de spiegel man. Hij geeft aan dat Roda na vorig jaar veel makkelijker bij clubs binnen komt als bijv psv. Er worden meer spelers aangeboden door vorig jaar. Dat maakt de wanprestatie nog groter! Ik zie ook geen enkel talent van psv in deze selectie als je daar zo makkelijk binnen komt. Die Jasper Kluten werkt die voor Roda TV. Mijn god hey. Geen enkele kritische vraag, nada noppes. Lekker een tweetje. Kluten geeft aan dat het fundament in dit elftal goed staat. Ga je daarin mee Robbie? Hahaha. Afgezet. Dit is echt niet te doen. Totale ontkenning wat er bij de supporters leeft. Precies als dacht. Ze zijn heel heel erg tevreden met zichzelf en vinden dat ze echt heel goed werk geven. En daarin zit het hele probleem!
Beste Peppie, Allereerst uiteraard dank voor je uitgebreide feedback op de podcast. Toch zou ik graag een aantal zaken verduidelijken voor diegene die naar de kerst-podcast hebben geluisterd, waarvoor dank. Vooropgesteld: Deze podcast werd opgenomen op 3 december, slechts een aantal dagen na de zeer onfortuinlijke puntendeling tegen FC Volendam. Dit is een misser van ons, we hadden de podcast op dat moment online moeten zetten maar hadden geen rekening gehouden met het feit dat we van de komende drie wedstrijden er twee zouden verliezen. Dit gaan we bij de transferwindow-update dan ook anders doen. Op moment van opnemen (3 december dus) was het sentiment rondom Roda JC een stuk positiever, aangezien de club sinds midden oktober (ongelukkige 2-1 bij Helmond Sport) niet meer verloren had én het vooral de organisatie in de as prima stond. De kritiek op het missen van creativiteit was er toen ook, al het hele seizoen, maar kwam nog niet zo aan de oppervlakte door de goede resultaten. In de updatepodcasts is tot slot voornamelijk de bedoeling dat we op een beschouwende manier kijken naar de laatste maanden, hier horen kritische vragen bij, maar dit blijft een update-gesprek waarin je meerdere onderwerpen de revue moet laten passeren. De hele club wordt op dit soort momenten doorgelicht en je wilt een gesprek ook tot leven laten komen. Vooropgesteld zullen we ervan leren door de podcast de volgende keer een stuk eerder online te gooien. Neem van mij aan dat ik de nodige kritische punten heb genoteerd voor de podcast in februari. Dank en ing jouw roetsj!
27 december 2024 om 14:55

Dank voor je toelichting maar ook toen was het gebrek aan creativiteit heel groot. Net als nu. Ik mis vragen als hoe hij in godsnaam Schwirten, Kother, Griffith, Markelo etc een contract kon geven. Hoe het mogelijk is dat hij gaande weg het seizoen erachter komt dat er geen creativiteit zit!? Weet hij niet wie hij aantrekt. Wat voor punt geeft hij zichzelf? Waarom krijg ik het idee dat ze met zijn allen het wel heel erg leuk hebben? Ze hebben nooit kritiek op zichzelf en ze zijn wel heel tevreden. Plaats 10. Het voetbal is niet om aan te gluren, geen creativiteit en geen transferwaarde op het veld. Nou dan zou ik niet zo vol zijn van mezelf. Dit soort vragen verwacht ik van een podcast van de voice of kaalhei. En geen podium voor Servais om iedereen te laten weten hoe goed hij zichzelf vindt.
gisteren om 15:54 - 27 december 2024 om 15:54 # 358551
045datisdecode
peppie schreef:

Beste Peppie,

Allereerst uiteraard dank voor je uitgebreide feedback op de podcast. Toch zou ik graag een aantal zaken verduidelijken voor diegene die naar de kerst-podcast hebben geluisterd, waarvoor dank. Vooropgesteld: Deze podcast werd opgenomen op 3 december, slechts een aantal dagen na de zeer onfortuinlijke puntendeling tegen FC Volendam. Dit is een misser van ons, we hadden de podcast op dat moment online moeten zetten maar hadden geen rekening gehouden met het feit dat we van de komende drie wedstrijden er twee zouden verliezen. Dit gaan we bij de transferwindow-update dan ook anders doen. Op moment van opnemen (3 december dus) was het sentiment rondom Roda JC een stuk positiever, aangezien de club sinds midden oktober (ongelukkige 2-1 bij Helmond Sport) niet meer verloren had én het vooral de organisatie in de as prima stond. De kritiek op het missen van creativiteit was er toen ook, al het hele seizoen, maar kwam nog niet zo aan de oppervlakte door de goede resultaten. In de updatepodcasts is tot slot voornamelijk de bedoeling dat we op een beschouwende manier kijken naar de laatste maanden, hier horen kritische vragen bij, maar dit blijft een update-gesprek waarin je meerdere onderwerpen de revue moet laten passeren. De hele club wordt op dit soort momenten doorgelicht en je wilt een gesprek ook tot leven laten komen. Vooropgesteld zullen we ervan leren door de podcast de volgende keer een stuk eerder online te gooien. Neem van mij aan dat ik de nodige kritische punten heb genoteerd voor de podcast in februari.

Dank en ing jouw roetsj!
gisteren om 14:55 - 27 december 2024 om 14:55 # 358550
045J
peppie schreef:
AllesKumpWeerGood schreef:
Je zou je op tweede kerstdag (gisteren) maar druk maken om Roda. Laat het gwn ff los, ga gezellig met vrienden en familie dineren. We zien wel of het nog ooit iets wordt. Fijne feestdagen ik zie jullie allen weer tegen Cambuur.
27 december 2024 om 11:57
De kerst is voorbij vriend. Ik tip je maar even voordat je straks met de pakjes een dag te laat voor lul bij je oma staat.
27 december 2024 om 12:20

Liever voor lul staan bij je oma dan met kerst je tijd op dit forum doorbrengen. Ik weet wel wat ik triester vind.
gisteren om 14:52 - 27 december 2024 om 14:52 # 358549
DelaVega
Je zou je op tweede kerstdag (gisteren) maar druk maken om Roda. Laat het gwn ff los, ga gezellig met vrienden en familie dineren. We zien wel of het nog ooit iets wordt. Fijne feestdagen ik zie jullie allen weer tegen Cambuur.

Tweede kerstdag was gisteren, kerel. Het is nu weer tijd om af te geven op Cukur, Griffiths, Markelo en Leijten, het technisch en late wisselbeleid van Sibum, het slechte aankoopbeleid zonder ''10'' van Servais en het meer bezig zijn met maatschappelijke projecten van Jordan Peters.
gisteren om 14:13 - 27 december 2024 om 14:13 # 358548
dragonmasternl
Ik wou net zeggen, discussies voeren met kerst op het roda forum, staat niet echt hoog op mn verlanglijstje. Maar bij andere wel.

Maar goed! Fijne dagen voor iedereen en denk aan jr hart rn bloeddruk
gisteren om 12:21 - 27 december 2024 om 12:21 # 358547
peppie

De kerst is voorbij vriend. Ik tip je maar even voordat je straks met de pakjes een dag te laat voor lul bij je oma staat.

gisteren om 12:20 - 27 december 2024 om 12:20 # 358546
AllesKumpWeerGood
Je zou je op tweede kerstdag (gisteren) maar druk maken om Roda. Laat het gwn ff los, ga gezellig met vrienden en familie dineren.

We zien wel of het nog ooit iets wordt. Fijne feestdagen ik zie jullie allen weer tegen Cambuur.
gisteren om 11:57 - 27 december 2024 om 11:57 # 358545
Westje12
peppie schreef:

Ik ben het helemaal met je eens Peppie. Maar waarom moet je. 100 keer een punt achter iedere zin. Wat je maakt zetten. ?

Leest beetje vervelend weg, verder absoluut eens. De sjeng vind zichzelf heel wat maar dat wist je al toen die werd binnengehaald.
gisteren om 11:41 - 27 december 2024 om 11:41 # 358544
peppie
De uitspraak van 2024 van onze Robbie. Je kunt pas als het seizoen bezig is erachter komen dat je geen creativiteit hebt! Hahaha. Robbie "Het elftal zou gebaat zijn bij wat meer creativiteit". Robbie als je spelers aantrekt die geen creativiteit hebben, dan gaan ze die ook niet leveren. Dat is jouw werk Rob. Maar nu roepen dat het elftal wel iets van creativiteit kan gebruiken is echt een beetje laat Rob. Advies kijk eens wat kritischer naar jezelf.
gisteren om 11:37 - 27 december 2024 om 11:37 # 358543
peppie
gisteren om 11:29 - 27 december 2024 om 11:29 # 358542
StefanRaets
Alli schreef:
Haykevink "Echter als jullie menen dat dit Roda financieel er beter voor staat dan de "rest" dan slaan jullie de plank volledig mis" Wie beweert dat dan hier? Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat Roda zonder de funders, tegenwoordig actief als grote sponsors van de maatschappelijke tak "Gezond in mijn streek", binnen no time geschiedenis is. En dat de gemeente meermaals de helpende hand heeft toegediend, klopt helemaal. Zal ook niemand ontkennen. Zijn allemaal open deuren die je intrapt. Wat wil je bereiken met je prikker? Waar ben je op uit? Wij zijn echt niet de enige die afhankelijk zijn van (financiële) bijdrages van buitenaf. De afgelopen 2 jaar hebben ADO, VVV en MVV met succes een WHOA procedure afgerond. Hierbij wordt, simpel gezegd, een gedeelte van de schulden kwijtgescholden na tussenkomst van de rechter. En wat te denken van suikerooms zoals Berden jaren geweest is bij VVV, van Seumeren bij Utrecht, Boekhoorn bij NEC, die Turk bij Fortuna. Zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden benoemen 😉
27 december 2024 om 04:37

Niet erkennen die knul.
Verveelde zich op Tweede Kerstdag en haalt z'n plezier dan uit anderman's fora.

Fijne feestdagen allen!
gisteren om 10:36 - 27 december 2024 om 10:36 # 358541
Hutch
Haykevink schreef:
Dit Roda JCis al lang een "stervende zwaan" die gewoonweg aan het difuus ligt van de gemeente. Jaren geleden heb ik ooit ook een reactie op dit forum geplaatst waarin ik aangaf dat deze club totaal niet eredivisiewaardig was (en zelfs geen bestaansrecht had vanwege de ook toendertijd "miserabele" financiele situatie). Ook nu staat Roda er financieel niet sterk voor en momenteel "teert" men nog op de van gemeentewege verleende kwijtschelding van nagenoeg 2.500.000 euro belastinggeld. M.a.w. waar spreken wij over: ook nu heeft dit Roda financieel geen bestaansrecht en de z.g. achterban waarmee men schermt is maar schijn. Parkstad en m.n. Kerkrade heeft dit Roda helemaal niet nodig.
26 december 2024 om 19:22

Deze post lijkt me niet ingegeven door zuivere motieven.

gisteren om 07:08 - 27 december 2024 om 07:08 # 358540
Alli
Haykevink

"Echter als jullie menen dat dit Roda financieel er beter voor staat dan de "rest" dan slaan jullie de plank volledig mis"

Wie beweert dat dan hier?
Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat Roda zonder de funders, tegenwoordig actief als grote sponsors van de maatschappelijke tak "Gezond in mijn streek", binnen no time geschiedenis is. En dat de gemeente meermaals de helpende hand heeft toegediend, klopt helemaal. Zal ook niemand ontkennen.

Zijn allemaal open deuren die je intrapt. Wat wil je bereiken met je prikker? Waar ben je op uit?
Wij zijn echt niet de enige die afhankelijk zijn van (financiële) bijdrages van buitenaf.

De afgelopen 2 jaar hebben ADO, VVV en MVV met succes een WHOA procedure afgerond. Hierbij wordt, simpel gezegd, een gedeelte van de schulden kwijtgescholden na tussenkomst van de rechter.

En wat te denken van suikerooms zoals Berden jaren geweest is bij VVV, van Seumeren bij Utrecht, Boekhoorn bij NEC, die Turk bij Fortuna. Zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden benoemen 😉
gisteren om 04:37 - 27 december 2024 om 04:37 # 358539
Maan
Haykevink schreef:
Bedankt voor jullie vootgaande reacties. Helaas voor jullie, ich bin inne "Kirchroadsjer"jong en vrijgezel. Uiteraard de correctie voor wat betreft infuus is volkomen terecht en correct. Echter als jullie menen dat dit Roda financieel er beter voor staat dan de "rest" dan slaan jullie de plank volledig mis. Het is de Kerkraadse burger die enkel mee betaalt aan dit armlastige Roda JC. De overige gemeenten uit Parkstad zien Roda nog "niet staan" als het aankomt op financiele steun.
26 december 2024 om 22:25
ben ook een kirchroatjer jong. Ik ben blij dat de gemeente roda niet laat vallen. Forza roda
Forza gemeente kerkrade

do 26 december 2024 om 22:33 - 26 december 2024 om 22:33 # 358538
Haykevink
Bedankt voor jullie vootgaande reacties. Helaas voor jullie, ich bin inne "Kirchroadsjer"jong en vrijgezel. Uiteraard de correctie voor wat betreft infuus is volkomen terecht en correct. Echter als jullie menen dat dit Roda financieel er beter voor staat dan de "rest" dan slaan jullie de plank volledig mis. Het is de Kerkraadse burger die enkel mee betaalt aan dit armlastige Roda JC. De overige gemeenten uit Parkstad zien Roda nog "niet staan" als het aankomt op financiele steun.
do 26 december 2024 om 22:25 - 26 december 2024 om 22:25 # 358537
Klopp
Is kleine Harrie van Vinkeslag.
Niet serieus nemen.
do 26 december 2024 om 22:05 - 26 december 2024 om 22:05 # 358536
Rodahats
West14 schreef:
Als je infuus bedoelt en ook nog eens difuus (diffuus) verkeerd schrijft dan is reageren overbodig.
26 december 2024 om 21:44

🤭🤭🤭🤭🤭🤭
do 26 december 2024 om 22:05 - 26 december 2024 om 22:05 # 358535
Rodahats
West14 schreef:
Als je infuus bedoelt en ook nog eens difuus (diffuus) verkeerd schrijft dan is reageren overbodig.
26 december 2024 om 21:44

Idd een nieuw lichtpunt heeft zich aangemeld....
do 26 december 2024 om 22:04 - 26 december 2024 om 22:04 # 358534
West14
do 26 december 2024 om 21:44 - 26 december 2024 om 21:44 # 358533
harigejoop
Rodahats schreef:
Haykevink schreef:
Dit Roda JCis al lang een "stervende zwaan" die gewoonweg aan het difuus ligt van de gemeente. Jaren geleden heb ik ooit ook een reactie op dit forum geplaatst waarin ik aangaf dat deze club totaal niet eredivisiewaardig was (en zelfs geen bestaansrecht had vanwege de ook toendertijd "miserabele" financiele situatie). Ook nu staat Roda er financieel niet sterk voor en momenteel "teert" men nog op de van gemeentewege verleende kwijtschelding van nagenoeg 2.500.000 euro belastinggeld. M.a.w. waar spreken wij over: ook nu heeft dit Roda financieel geen bestaansrecht en de z.g. achterban waarmee men schermt is maar schijn. Parkstad en m.n. Kerkrade heeft dit Roda helemaal niet nodig.
Ja hoor, alweer een trol die zich verveeld, waarschijnlijk alleen gelaten door vrouw en kinderen en op 26 december denkt: ik ga Roda maar weer eens de grond in stampen, wat moet ik anders doen.... Heerlijk toch i.p.v. met je familie iets gezelligs te doen of lekker banken als je dat eerder hebt gedaan.
26 december 2024 om 21:33

Sws net pas aangemaakt,dus zal vast en zeker ene van Sittard of Maastricht zijn haha.
do 26 december 2024 om 21:37 - 26 december 2024 om 21:37 # 358532
Rodahats
Haykevink schreef:

Ja hoor, alweer een trol die zich verveeld, waarschijnlijk alleen gelaten door vrouw en kinderen en op 26 december denkt: ik ga Roda maar weer eens de grond in stampen, wat moet ik anders doen....

Heerlijk toch i.p.v. met je familie iets gezelligs te doen of lekker banken als je dat eerder hebt gedaan.
do 26 december 2024 om 21:33 - 26 december 2024 om 21:33 # 358531
Haykevink
do 26 december 2024 om 19:22 - 26 december 2024 om 19:22 # 358530
DerMister
Johnnie schreef:
DerMister jij zit nog ergens bij de drietrapsraket van Peels. Dat waren andere mensen man! En spreek voor jezelf in plaats van voor de fans van de club. Want ik voel me nergens voorgelogen Budget behouden en langzaam uitbreiden indien mogelijk zal uiteindelijk, ergens, tot een promotie leiden. Dat is wat de verwachting was voor mij.
26 december 2024 om 10:46

Vooral door blijven gaan met deze leugens goedpraten, Sjonnie. Op deze manier draag je bij aan de teloorgang van deze ooit zo mooie club.
do 26 december 2024 om 19:06 - 26 december 2024 om 19:06 # 358529
Klopp
Danke!
do 26 december 2024 om 18:54 - 26 december 2024 om 18:54 # 358528
Lodi
Haha zo ken ik kloppo weer, simplistisch, populistisch whatever, maar exact to the point. Wat mij betreft de prikker van de dag.
do 26 december 2024 om 16:06 - 26 december 2024 om 16:06 # 358527
Klopp
O4 schreef:
Klopp schreef:
O4 schreef:
[quote]358512[/quote] Dat er tijdens deze wintertransferperiode de gewenste nr.10 en spits zullen komen, kun je dus echt vergeten. In de Limburger stond enkele dagen het volgende m.b.t. de zoektocht naar een nieuwe doelman: "Een complicerende factor is het beperkte budget dat Roda te besteden heeft. Het enige dat de club een nieuwe keeper te bieden heeft, is speelminuten, omdat Treichel sowieso in het begin van de tweede seizoenshelft nog aan de kant staat." Dat zegt volgens mij voldoende over de mogelijkheden om gerichte versterkingen binnen te halen. Servais heeft een tijdje geleden duidelijk aangegeven dat er eerst 1 of meer spelers verkocht moeten worden, voordat men serieus op zoek kan gaan naar nieuwe spelers. Ik betwijfel ten zeerste of zich überhaupt 1 speler van Roda in de kijkerd heeft gespeeld bij andere clubs. Dat zou hooguit Seedorf kunnen zijn. Sommigen hopen dat Zauner verkocht kan worden, maar die jongen heeft nauwelijks speelminuten gehad in de eerste seizoenshelft. In ieder geval onvoldoende om de interesse te wekken bij andere clubs. Zodoende ga ik er van uit dat geen enkele speler zal vertrekken (omdat er geen interesse is van buitenaf), waardoor er ook geen mogelijkheden zijn om spelers te halen. Men zal alleen noodgedwongen op zoek moeten gaan naar weer een nieuwe keeper.
26 december 2024 om 13:29
Vreemd! De laatste keren dat er spelers voor dik geld verkocht werden is er niks gekocht. Dat ze dan nu wel wat kopen bij een verkoop (wie?) zal ook wel met smoezen worden ontkend. Met dit armoedig materiaal willen ze dan dus seizoenkaarten verkopen. Sterkte!
26 december 2024 om 14:04
Toen moesten de transferinkomsten (bijna) volledig gebruikt worden om openstaande schulden af te lossen. Dat is op zich niet vreemd als je weet dat dit een keiharde eis van de funders is. Eerst moet de organisatie op orde komen en de club weer financieel gezond worden, voordat men serieus aan het sportieve gedeelte mag denken. Dat is overduidelijke het standpunt van de funders. Nu is er wellicht iets meer financiële ruimte om eventuele transferinkomsten wel (gedeeltelijk) te kunnen benutten om een nieuwe speler te halen. Maar zoals gezegd, verwacht ik dat er nu geen sprake zal zijn van transferinkomsten
26 december 2024 om 14:18

Ik vrees de oude discussie weer maar:
-Die schulden waren m.i. al afgelost.
-De enige investeringen worden gedaan in de organisatie wat dat ook zijn mag.
-Om er in de KKD iets bovenuit te steken zijn geen miljoenen nodig. Met een paar ton speel je top-5.

Maar goed eerst maar eens wat supporters de tent uitjagen en dan ons x-jarenplan van die grote funders. Het zij zo!
do 26 december 2024 om 15:57 - 26 december 2024 om 15:57 # 358526
Johnnie
Herman

Dordrecht teert op Feyenoord en Den Bosch heeft een investeerder. Kunnen ze kleiner zijn. Daar koop je niets voor
do 26 december 2024 om 15:37 - 26 december 2024 om 15:37 # 358525
Herman
Johnnie
"Maar de resultaten zijn anderzijds ook niet geheel beneden peil als je naar budgetten kijkt."

Er staan kleinere of vergelijkbare clubs gewoon boven ons. Dordrecht met dank aan Feyenoord. Maar o.a. Den Bosch door eigen doen.
En afgezien van de ranglijst: Van welke andere club kun je bij voorbaat zeggen, dat ze tegen "jong-teams" weggespeeld gaan worden?
Ik vind dus wel, dat we beneden peil zitten.

Met de rest van je post ben ik het gedeeltelijk wel eens. Alleen dat optuigen van de organisatie... Zie jij het halen van Henkens (0 ervaring en volledig overbodig), Rassi (wat is zijn impact?), Velraeds en Telgenkamp (wat heeft men daar van ver weg gehaald?) optuigen? Ik vind dat budget verbranden.

Dan nog Schwirten. Ik weet, dat men bij Aue (toch niet bepaald een topclub) geen traantje gelaten heeft toen hij daar vertrok.
do 26 december 2024 om 14:20 - 26 december 2024 om 14:20 # 358524

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 10 januari 2025 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

SC Cambuur

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement