×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Alli
peppie

Dus jij verlengd je SK niet omdat het Roda volledig ontbreekt aan ambitie. Ik denk dat ambitie en doelstelling wel 2 totaal verschillende definities hebben.

Doelstelling volgend jaar zal wederom zijn "het halen van de PO's". De ambitie zal groter zijn dan dat, maar niet realistisch op korte termijn. En misschien ook niet op lange termijn indien er geen zak geld bij komt. En zelfs met een zak geld is er geen garantie dat je het sportief beter gaat doen. Zou dan wel wat makkelijker moeten worden omdat je dan in een andere categorie spelers kunt vissen, maar als die niet de verwachte prestaties leveren, heb je nog steeds niks aan een zak geld. Het hele plaatje zal moeten kloppen. Maar die garantie kan niemand ons geven. Lijkt me logisch toch?

Ben oprecht geïnteresseerd wanneer jij overtuigd bent om tóch weer die SK te verlengen. Want gevestigde namen van spelers of een ervaren rot als trainer kun je zo goed als zeker vergeten. Daar heeft Roda simpelweg het geld niet voor.

14 min geleden - 21 april 2025 om 11:30 # 373257
Maan
Zit wel eens in een skybox ....moet zeggen dat je daar als een koning wordt behandeld.
15 min geleden - 21 april 2025 om 11:29 # 373256
joost
Johnnie

Bij Roda gaat niet genoeg goed.
21 min geleden - 21 april 2025 om 11:23 # 373255
FCKip
r20j21c schreef:
Johnnie schreef:
r20j21c zal allemaal wel. Maar kritiek geven die terecht is en waar men iets mee kan. Of enkel gal spuien zijn volledig verschillende dingen. Jij zeikt zelfs over de fanshop en wat nog meer. Heeft geen enkele waarde. Je bent een beetje op het peetje getrapt dat het gevoerde beleid, niet jouw gekozen beleid betreft. Echter zegt het niets over hoe goed of slecht zulk beleid is. Daarnaast is zeiken dat het beleid anders moet alles behalve constructief en is het zoeken naar zaken om op te bashen. Zoals bijvoorbeeld een fanshop helemaal geen enkele meerwaarde. Bij Roda gaat genoeg fout, maar ook genoeg goed. Financieel zijn we in ieder geval al eens een hele tijd stabiel(los van het feit dat we wellicht gehoopt hadden meer financiële armslag te kunnen hebben), bestuurlijk is het voor het eerst in misschien wel 10/15 jaar rustig. Eindelijk komt er, ergens, een nieuw complex op kaalheide(wat een afgeleefde rotzooi is). Wordt het stadion eens geupdate en onderhouden. Etc. En zet de boel eens in perspectief tov de laatste 3/4/5 jaar en het feit dat we geen suikeroom meer hebben, die de grote(of is het klein) van de club en diens omveld opving. Maar dat, dat interesseert jou niet. Want je ziet enkel wat jou niet zint
21 april 2025 om 10:43
Binnen Roda JC doen ze bijna niks met wat bepaalde mensen voorstellen of eens ooit hebben voorgesteld. Of je gastvrij ontvangen word ( vooral hoofdingang ) heeft in jou ogen geen waarde ? Welke punten gaan goed ? Financieel is het ook niet echt roos kleurig, wat is stabiel ? Wat boeit mensen hoe kaalheide komt uit te zien ? Op het veld daar moeten de resultaten komen , al hadden die er al moeten zijn eigenlijk .
21 april 2025 om 11:08

Welke bepaalde mensen heb je het over? Binnen Roda is de afgelopen jaren juist veel veranderd.

In jouw ogen wordt je niet gastvrij behandeld bij de hoofdingang? Alleen maar uitzonderlijke vriendelijke dames heb ik daar gezien dit seizoen.

Financieel is het veel beter dan het was. Waar faillissement dreigde, dus veel rooskleuriger dan het was. Met zwarte cijfers, sinds jaren. De supporters blijven weg, dus dit jaar is minder dan vorig jaar. Maar er zijn weinig gekke dingen gedaan, dus stabiel.

Makkelijk om te zeiken. Maar het besef dat de club al 26 jassen heeft uitgedaan en rustig bij beetje weer een paar jassen aan het trekken is wil men op een of andere manier niet zien.
23 min geleden - 21 april 2025 om 11:21 # 373254
FussballGott
Volgens voetbalalert, heeft roda interesse in anton heinz (Allemania Aachen)
25 min geleden - 21 april 2025 om 11:19 # 373253
r20j21c
Johnnie schreef:
r20j21c zal allemaal wel. Maar kritiek geven die terecht is en waar men iets mee kan. Of enkel gal spuien zijn volledig verschillende dingen. Jij zeikt zelfs over de fanshop en wat nog meer. Heeft geen enkele waarde. Je bent een beetje op het peetje getrapt dat het gevoerde beleid, niet jouw gekozen beleid betreft. Echter zegt het niets over hoe goed of slecht zulk beleid is. Daarnaast is zeiken dat het beleid anders moet alles behalve constructief en is het zoeken naar zaken om op te bashen. Zoals bijvoorbeeld een fanshop helemaal geen enkele meerwaarde. Bij Roda gaat genoeg fout, maar ook genoeg goed. Financieel zijn we in ieder geval al eens een hele tijd stabiel(los van het feit dat we wellicht gehoopt hadden meer financiële armslag te kunnen hebben), bestuurlijk is het voor het eerst in misschien wel 10/15 jaar rustig. Eindelijk komt er, ergens, een nieuw complex op kaalheide(wat een afgeleefde rotzooi is). Wordt het stadion eens geupdate en onderhouden. Etc. En zet de boel eens in perspectief tov de laatste 3/4/5 jaar en het feit dat we geen suikeroom meer hebben, die de grote(of is het klein) van de club en diens omveld opving. Maar dat, dat interesseert jou niet. Want je ziet enkel wat jou niet zint
21 april 2025 om 10:43

Binnen Roda JC doen ze bijna niks met wat bepaalde mensen voorstellen of eens ooit hebben voorgesteld. Of je gastvrij ontvangen word ( vooral hoofdingang ) heeft in jou ogen geen waarde ?

Welke punten gaan goed ? Financieel is het ook niet echt roos kleurig, wat is stabiel ?

Wat boeit mensen hoe kaalheide komt uit te zien ?

Op het veld daar moeten de resultaten komen , al hadden die er al moeten zijn eigenlijk .

36 min geleden - 21 april 2025 om 11:08 # 373252
Johnnie
Fijn dat ze naar Thomas kijken
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:43 # 373251
Johnnie
r20j21c zal allemaal wel. Maar kritiek geven die terecht is en waar men iets mee kan. Of enkel gal spuien zijn volledig verschillende dingen. Jij zeikt zelfs over de fanshop en wat nog meer. Heeft geen enkele waarde.

Je bent een beetje op het peetje getrapt dat het gevoerde beleid, niet jouw gekozen beleid betreft. Echter zegt het niets over hoe goed of slecht zulk beleid is.

Daarnaast is zeiken dat het beleid anders moet alles behalve constructief en is het zoeken naar zaken om op te bashen. Zoals bijvoorbeeld een fanshop helemaal geen enkele meerwaarde.

Bij Roda gaat genoeg fout, maar ook genoeg goed.

Financieel zijn we in ieder geval al eens een hele tijd stabiel(los van het feit dat we wellicht gehoopt hadden meer financiële armslag te kunnen hebben), bestuurlijk is het voor het eerst in misschien wel 10/15 jaar rustig. Eindelijk komt er, ergens, een nieuw complex op kaalheide(wat een afgeleefde rotzooi is). Wordt het stadion eens geupdate en onderhouden. Etc. En zet de boel eens in perspectief tov de laatste 3/4/5 jaar en het feit dat we geen suikeroom meer hebben, die de grote(of is het klein) van de club en diens omveld opving.

Maar dat, dat interesseert jou niet. Want je ziet enkel wat jou niet zint
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:43 # 373250
TjRjC
Lawal schreef:
Ik zag Van Bommel lopen in GAIAZOO met 3 leden van de PHOENIX groep! Fijne Pasen!
21 april 2025 om 09:51

Ik geloof het pas als hij is gespot bij de Hornbach
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:42 # 373249
harigejoop
IgnaceOffermansUdonThani schreef:
De Paus is overleden maar Roda leeft nog. GOEDE TIJDEN 2023/2024 SLECHTE TIJDEN 2024/2025
21 april 2025 om 10:18

Zal m iets langer maken Thaiii

2021/2022 goede tijden
2022/2023 slechte tijden
2023/2024 goede tijden
2024/2025 slechte tijden
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:21 # 373248
IgnaceOffermansUdonThani
De Paus is overleden maar Roda leeft nog.
GOEDE TIJDEN 2023/2024
SLECHTE TIJDEN 2024/2025
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:18 # 373247
harigejoop
Lawal schreef:
Ik zag Van Bommel lopen in GAIAZOO met 3 leden van de PHOENIX groep! Fijne Pasen!
21 april 2025 om 09:51

Garba wat leuk!

Ik zag Mark Rutte lopen met Geert Wilders.

Fijne 🐣
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:14 # 373246
Rodahatz
lawal
Mark legt de heren bij de stokstaartjes uit wat je nodig hebt bij een bvo. Er houdt iemand die zich heel verantwoordelijk voelt voor de club steeds een oogje in het zeil. Die zit hoog om de visie te bewaken. Er is binnen de groep duidelijk een netwerk te bekennen:iedereen weet welke taak hij moet uitvoeren en anders word je door gekrijs of met spitse tandjes gecorrigeerd. Maar het belangrijkste doel is het om de toeschouwers amusement te bieden. Daar staat de kolonie garant voor!
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:10 # 373245
FCKip
Roda wordt weer eens 11e ofzo en het hele bestuur, missie, funders en noem het maar op moeten ophoepelen. Hoop geblaad over het maatschappelijke dat we moeten schrappen, terwijl we daar juist hoge schulden mee kwijtgeraakt zijn.

Top, dan snap je het gewoon echt niet. Heeft ook niks te maken met berusting, of calimero gedrag of whatever. Als jij een budget hebt van 200.000 euro om een huis te kopen, kan je hard roepen dat je dat niet accepteert. Maar onderaan de streep kan je maar een huis van 200.000 euro kopen. Dat is accepteren en niet een of andere berusting. Het enige wat je dan kan doen is hard ervoor werken om een hoger budget te krijgen. Met een missie voor de lange termijn.

Alle verhalen over extra funders, oliesjeiken, je ziel verkopen aan een of andere buitenlander is allemaal fantasie. Maar blijkbaar worden sommige hier geiler van die gedachten, dan de waarheid onder ogen te zien.

Ook al zijn de resultaten op dit moment slecht, wat ik zelf net zo kut vind als ieder ander hier, wordt er verantwoord beleid gevoerd met het oog op de lange termijn. Zodat we ook voor de lange termijn een Roda hebben waar we heen kunnen gaan.

Als je dat niet wil inzien, helaas voor degene. Maar ik kan je garanderen dat als jongens als Peters en de funders morgen beslissen te vertrekken er hier een veel grotere chaos (zoals we hem van het verleden gewend zijn) zal ontstaan. Dan spelen we over een aantal jaar tegen KVC Oranje amateurvoetbal.
1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:09 # 373244
r20j21c
Johnnie schreef:
r20j21c kijk je eigen reacties op en zoek eens uit of je ook maar 1x een beetje minder negatief reageert? Iets ander dan alleen enorm negatief ben je nog nooit geweest.
21 april 2025 om 09:20

Hoi John

Ik ga en een aantal fam leden al meer als 50 jaar na rodajc inmiddels , we gaan altijd thuis soms uit met een aantal kameraden / fam leden .

Het raakt ons enorm hoe het met rodajc gaat op sportief vlak .

Dat sommige mensen kritiek niet willen of kunnen horen of lezen van andere mensen dat wil niet zeggen dat mensen maar alles positief moeten vinden !

Iedereen bekijkt het op zijn eigen manier !

Zoals u reageert bent u zeer tevreden hoe het met rodajc op het moment gaat !

Bas zegt toch ook altijd : Wij zien het wel wat het word, komt zo een uitspraak dan wel goed over op supporters vind u ?

1 uur geleden - 21 april 2025 om 10:09 # 373243
Lawal
Ik zag Van Bommel lopen in GAIAZOO met 3 leden van de PHOENIX groep!
Fijne Pasen!
1 uur geleden - 21 april 2025 om 09:51 # 373242
DerMister
Kaalheideroosje schreef:
viro schreef:
Dieter schreef:
[quote]373213[/quote] En dat vind jij wel prima begrijp ik. En dat kunnen wij ons financieel ook gewoon veroorloven denk jij.
20 april 2025 om 13:59
Heb jij het geld om het te veranderen ? Er is geen Nol of Schrouff meer. Roda is zonder deze heren nooit wat geweest. En wat hebben we in de eredivisie te zoeken met ons budget. Ik verander het niet dus ik maak me er niet druk om en dat leeft prima zo.
20 april 2025 om 14:23
Dat berusten is het allerslechtste wat je doen kunt. Als we dat gaan doen, zijn we inderdaad niks meer dan Oss of Telstar. We moeten in Parkstad eens kappen met altijd onderdanig te denken en onszelf klein te maken. Ik werk door het hele land en ik merk dat Roda echt nog wel aanzien heeft. Veel mensen hopen zelfs dat we terugkomen. Het enige probleem is dat we een stel Woke bestuurders hebben, die maatschappelijke belangen zo belangrijk vinden, dat we niet vooruit komen. Niet voor niets stapt geen enkele andere financier bij Roda in, sinds de Funders er zitten.
20 april 2025 om 22:04

Dat “enige” probleem is wel een heel groot probleem…
2 uur geleden - 21 april 2025 om 09:32 # 373241
DerMister
DrSjaak schreef:
We hebben het weleens over de traagheid bij de poortjes bij Roda. Ben pas geleden op uitnodiging van nichtje (Feyenoord supporter) naar Fortuna geweest ( first time, didn't feel good). Maar daar sta je echt nog langer in de rij. En dat bij de ontvangst van een topclub. Tergend langzaam, veel te krappe poortjes, en dan de tribunes omhoog waarbij ruimte ontbreekt. Naar buiten hetzelfde verhaal. Zo slecht is het dus nog niet bij ozze kloeb. Denk ook eraan dat het aantal vrijwilligers steeds meer afneemt, dat heeft ook invloed.
21 april 2025 om 09:21

Ik sta liever wat langer in de rij als we Eredivisie zouden spelen dan al jarenlang te moeten kijken naar dat gepruts in de KKD
2 uur geleden - 21 april 2025 om 09:31 # 373240
DrSjaak
We hebben het weleens over de traagheid bij de poortjes bij Roda.
Ben pas geleden op uitnodiging van nichtje (Feyenoord supporter) naar Fortuna geweest ( first time, didn't feel good). Maar daar sta je echt nog langer in de rij. En dat bij de ontvangst van een topclub. Tergend langzaam, veel te krappe poortjes, en dan de tribunes omhoog waarbij ruimte ontbreekt.

Naar buiten hetzelfde verhaal.

Zo slecht is het dus nog niet bij ozze kloeb. Denk ook eraan dat het aantal vrijwilligers steeds meer afneemt, dat heeft ook invloed.
2 uur geleden - 21 april 2025 om 09:21 # 373239
Johnnie
r20j21c kijk je eigen reacties op en zoek eens uit of je ook maar 1x een beetje minder negatief reageert? Iets ander dan alleen enorm negatief ben je nog nooit geweest.
2 uur geleden - 21 april 2025 om 09:20 # 373238
r20j21c
Tuppetei2 schreef:
r20j21c schreef:
Bij rodajc begint de onvriendelijkheid al bij de hoofdingang ( personeel ) In fanshop mis je Lonny en Pierre , die deden het uitstekend en waren visite kaartje voor de club ! Echte fans van de club ! Hele organisatie moet veranderen en beleid wil alles goed lopen op lange termijn . Sommige rotte appels moeten nog opstappen binnen Roda Jc Forza d'r Rjc
20 april 2025 om 17:01
Ahaa.....ok. Kom eens met ideeen. Want jij weet het allemaal zo goed.
20 april 2025 om 18:40
Jij bent zeker tevreden met hoe het allemaal gaat binnen Roda Jc !

2 uur geleden - 21 april 2025 om 08:54 # 373237
West14
Wat Vitesse betreft, vervelend voor de spelers en trainer (veel compassie voor) qua puntenaftrek maar alles wat laatst nog boven kwam moeten ze qua puntenaftrek doen voor komend seizoen, dan doet het echt pijn.
gisteren om 22:12 - 20 april 2025 om 22:12 # 373236
Kaalheideroosje
viro schreef:
Dieter schreef:
viro schreef:
Van mij hoeft niemabd weg naar als Servais slim is stapt hij zelf op. Mocht het volgend seizoen in de eerste periode al niet lopen dan zal de onrust al vroeg heel groot zijn. Ben ook echt benieuwd met welke trainer ze gaan komen. Ik hoop op een trainer die zich al bewezen heeft in Nederland. Maar ben toch bang dat we straks met een Ben van Dael opgescheept zitten. Van de andere kant kan in sport alles snel veranderen. Zelf ga ik ervan uit dat we de komende jaren gewoon een middenmoter zijn in de KKD met soms deelname aan de PO.
20 april 2025 om 13:49
En dat vind jij wel prima begrijp ik. En dat kunnen wij ons financieel ook gewoon veroorloven denk jij.
Heb jij het geld om het te veranderen ? Er is geen Nol of Schrouff meer. Roda is zonder deze heren nooit wat geweest. En wat hebben we in de eredivisie te zoeken met ons budget. Ik verander het niet dus ik maak me er niet druk om en dat leeft prima zo.

Dat berusten is het allerslechtste wat je doen kunt. Als we dat gaan doen, zijn we inderdaad niks meer dan Oss of Telstar.
We moeten in Parkstad eens kappen met altijd onderdanig te denken en onszelf klein te maken.

Ik werk door het hele land en ik merk dat Roda echt nog wel aanzien heeft. Veel mensen hopen zelfs dat we terugkomen.

Het enige probleem is dat we een stel Woke bestuurders hebben, die maatschappelijke belangen zo belangrijk vinden, dat we niet vooruit komen.
Niet voor niets stapt geen enkele andere financier bij Roda in, sinds de Funders er zitten.

gisteren om 22:04 - 20 april 2025 om 22:04 # 373235
joost
Promotie verzekerd!
gisteren om 21:51 - 20 april 2025 om 21:51 # 373234
Sjevemet
viro schreef:
Vitesse schijnt WEER punten in mindering te krijgen. Hoevaak en hoeveel punten kun je iemand afpaken ? Is een straf van niks natuurlijk weer.
20 april 2025 om 19:32

Dat ze Vitesse maar uit de competitie gooien. Misschien halen we dan nog de nacompetitie.
gisteren om 21:23 - 20 april 2025 om 21:23 # 373233
Jasper
Hopelijk gaat de volgende trainer de spelers van de eigen jeugdopleiding en van buitenaf beter maken. Want dat mis ik nu bij Sibum. Op de vraag welke speler beter is geworden dit seizoen, kan ik niemand noemen. Hopelijk wordt dit komend seizoen beter. Zonder vooruitgang bij de spelers wordt het weer een uitdaging………
gisteren om 21:03 - 20 april 2025 om 21:03 # 373232
Dieter
viro
Laten we ons maar met onszelf bezighouden, valt al genoeg op aan te merken.
gisteren om 19:59 - 20 april 2025 om 19:59 # 373231
viro
Vitesse schijnt WEER punten in mindering te krijgen. Hoevaak en hoeveel punten kun je iemand afpaken ? Is een straf van niks natuurlijk weer.
gisteren om 19:32 - 20 april 2025 om 19:32 # 373230
045J
Tuppetei2 schreef:
r20j21c schreef:
Bij rodajc begint de onvriendelijkheid al bij de hoofdingang ( personeel ) In fanshop mis je Lonny en Pierre , die deden het uitstekend en waren visite kaartje voor de club ! Echte fans van de club ! Hele organisatie moet veranderen en beleid wil alles goed lopen op lange termijn . Sommige rotte appels moeten nog opstappen binnen Roda Jc Forza d'r Rjc
20 april 2025 om 18:40

Hij mag best met ideeen komen maar mij interesseert het niet zoveel wie achter de balie staat in de fanshop. Na gisteren is dat het laatste waar ik mij druk om kan maken eigenlijk. Wellicht ook kijken of de interieurverzorger eens ontslagen kan worden.
gisteren om 18:44 - 20 april 2025 om 18:44 # 373229
Tuppetei2
r20j21c schreef:

gisteren om 18:40 - 20 april 2025 om 18:40 # 373228
Tuppetei2
De wedstriid excelsior thuis. We speelde hun destijds compleet van de mat.

Ik begrijp nog steeds niet hoe dat is gebeurt.
gisteren om 18:39 - 20 april 2025 om 18:39 # 373227
Klopp
Laten we de woensdagavond dan maar vrijhouden voor het ophalen van oud papier.

Gezellig zo'n clubje in de marge met babyboomers in het frietkot.
gisteren om 17:58 - 20 april 2025 om 17:58 # 373226
Johnnie
Volendam doet even een 1-2tje met Excelsior
gisteren om 17:47 - 20 april 2025 om 17:47 # 373225
r20j21c
Bij rodajc begint de onvriendelijkheid al bij de hoofdingang ( personeel )

In fanshop mis je Lonny en Pierre , die deden het uitstekend en waren visite kaartje voor de club !

Echte fans van de club !

Hele organisatie moet veranderen en beleid wil alles goed lopen op lange termijn .

Sommige rotte appels moeten nog opstappen binnen Roda Jc

Forza d'r Rjc

gisteren om 17:01 - 20 april 2025 om 17:01 # 373224
045jc

komen ze heel gelukkig mee weg...
harigejoop schreef:
viro schreef:
Ado lijkt wel niet te willen promoveren van 2-0 voor naar 2-2 .
20 april 2025 om 16:00
3-2.
20 april 2025 om 16:31

gisteren om 16:42 - 20 april 2025 om 16:42 # 373223
harigejoop
viro schreef:
20 april 2025 om 16:00

3-2.
gisteren om 16:31 - 20 april 2025 om 16:31 # 373222
viro
gisteren om 16:00 - 20 april 2025 om 16:00 # 373221
West14
Feit is gewoon dat de selectie vorig jaar beter was. Dan denk je dat je doorselecteert, m.a.w. je zorgt dat je minimaal een betere speler krijgt voor wat je had.
Nu zit je met schrot. Treichel, Seedorf, Dzepar, Koglin (als ze een hele goede centrale ernaast krijgen) en Bangura mogen van mij blijven. Van de rest mag je afscheid nemen.
Man man man, met wat voor zooi hebben ze ons opgezadeld.
gisteren om 15:23 - 20 april 2025 om 15:23 # 373220
045J
viro schreef:
Dieter Nogmaals is makkelijk roepen dat andere er maar meer geld in moeten stoppen. Ik snap ook dat je met ons budget niet verder komt. Maar ik ga niet over de financieen van andere. Ik ben al tevreden dat ze ons in leven houden. Veel meer keuze hebben we ook niet en van elke dag lopen klagen wordt Roda ook niet rijker van. Mischien eens stoppen met het leven in het verleden. We zijn een middenmoter in de KKD in een te groot stadion en een regio waar bedrijven/ personen niet staan te springen om geld in Roda te pompen. We zijn niet meer dan Helmond Sport,Telstar of Den Bosch. En zo worden we buiten Parkstad ook bekeken.
20 april 2025 om 14:42

Dat wij niet meer zijn dan die clubs wat je noemt vind ik onzin. Vorig jaar zijn de resultaten er en dan zie je hoe groot deze club is. Dat zie ik bij die andere clubs niet ook al presteren zij daar naar. Dat andere ons nu zo zien is dan wel te begrijpen want voetballend gezien zijn we niveau onderin KKD.
gisteren om 14:47 - 20 april 2025 om 14:47 # 373219
viro
Dieter

Nogmaals is makkelijk roepen dat andere er maar meer geld in moeten stoppen.

Ik snap ook dat je met ons budget niet verder komt. Maar ik ga niet over de financieen van andere. Ik ben al tevreden dat ze ons in leven houden. Veel meer keuze hebben we ook niet en van elke dag lopen klagen wordt Roda ook niet rijker van.

Mischien eens stoppen met het leven in het verleden. We zijn een middenmoter in de KKD in een te groot stadion en een regio waar bedrijven/ personen niet staan te springen om geld in Roda te pompen.

We zijn niet meer dan Helmond Sport,Telstar of Den Bosch. En zo worden we buiten Parkstad ook bekeken.
gisteren om 14:42 - 20 april 2025 om 14:42 # 373218
Dieter
viro schreef:
Dieter schreef:
viro schreef:
Van mij hoeft niemabd weg naar als Servais slim is stapt hij zelf op. Mocht het volgend seizoen in de eerste periode al niet lopen dan zal de onrust al vroeg heel groot zijn. Ben ook echt benieuwd met welke trainer ze gaan komen. Ik hoop op een trainer die zich al bewezen heeft in Nederland. Maar ben toch bang dat we straks met een Ben van Dael opgescheept zitten. Van de andere kant kan in sport alles snel veranderen. Zelf ga ik ervan uit dat we de komende jaren gewoon een middenmoter zijn in de KKD met soms deelname aan de PO.
En dat vind jij wel prima begrijp ik. En dat kunnen wij ons financieel ook gewoon veroorloven denk jij.

Dat is duidelijk ja. Maar jij wil maar niet snappen dat het één (ons budget) het gevolg is van het ander (zuinige krentenbeleid). Daarmee ga je nooit promotie bewerkstelligen en heb je in de Eredivisie dús ook niks te zoeken. En dat ‘heb jij geld om het te veranderen?’ mag je echt weglaten, over dooddoeners gesproken…
gisteren om 14:30 - 20 april 2025 om 14:30 # 373217
viro
Dieter schreef:
viro schreef:

Heb jij het geld om het te veranderen ? Er is geen Nol of Schrouff meer. Roda is zonder deze heren nooit wat geweest.

En wat hebben we in de eredivisie te zoeken met ons budget.

Ik verander het niet dus ik maak me er niet druk om en dat leeft prima zo.
gisteren om 14:23 - 20 april 2025 om 14:23 # 373216
Dieter
viro schreef:

gisteren om 13:59 - 20 april 2025 om 13:59 # 373215
045J
viro schreef:

Ik heb wel het gevoel dat Roda komend seizoen een stuk hoger gaan inzetten. Dat merkte je al aan de woorden van Jordens en gelukkig hebben wij komend seizoen geen trainer die alle ambities de grond intrapt met één interview.

Ik vertrouw Servais nog wel een seizoen toe maar inderdaad als dat tegenvalt zal de druk alleen maar hoger worden. Het zal sowieso een opgave zijn om voor komend seizoen nog supporters terug te winnen.
gisteren om 13:57 - 20 april 2025 om 13:57 # 373214
viro
Van mij hoeft niemabd weg naar als Servais slim is stapt hij zelf op. Mocht het volgend seizoen in de eerste periode al niet lopen dan zal de onrust al vroeg heel groot zijn.

Ben ook echt benieuwd met welke trainer ze gaan komen. Ik hoop op een trainer die zich al bewezen heeft in Nederland. Maar ben toch bang dat we straks met een Ben van Dael opgescheept zitten.

Van de andere kant kan in sport alles snel veranderen. Zelf ga ik ervan uit dat we de komende jaren gewoon een middenmoter zijn in de KKD met soms deelname aan de PO.
gisteren om 13:49 - 20 april 2025 om 13:49 # 373213
TjRjC
Rodahatz schreef:
TjRjC Dat weet ik ook wel, kameraad. Maar het idee erachter is toch hopelijk meer dan enkel van de huurachterstand af te komen. Anders zou het nog verachtelijker zijn.
20 april 2025 om 12:11

Ik snap je wel hoor, ik irriteer me er af en toe ook aan.

gisteren om 13:39 - 20 april 2025 om 13:39 # 373212
IgnaceOffermansUdonThani
Sibum zou misschien "ziek" kunnen worden......
gisteren om 13:20 - 20 april 2025 om 13:20 # 373211
DnWinkbuul
Als je toch echt stappen richting promotie wilt gaan zetten moet er een enorme bezem door de staff heen.

6381 physios, sport scientists, videoanalisten, drone operators, alternatieve helers en coaches, maar iedere jaar meer (langdurige) blessures, spelers die aan het seizoen met kinderlijke fouten beginnen, en deze aan het eind van het seizoen nog steeds laten zien, geen tactisch plan terug te zien in het spel, en 0,0 op elkaar ingespeeld.

Dan heb je gewoon geld weggegooid.

Trainer, assistent trainer, spitsentrainer en keeper trainer, een paar GOEDE physios, een fysiek/conditie trainer, een chef (en dat ze maar op de club eten, kunnen we ook niemand meer betichten van overgewicht of dergelijke), 1(!) videoanalist, een teammanager en een materiaalman/vrouw. Met 10-12 man kun je klaar zijn.

Steek je de rest in je scouting en je selectie.

Kun je de Manager Operations er ook meteen uit flikkeren, want dat is in essentie een veredelde teammanager met een leasebak.
gisteren om 13:20 - 20 april 2025 om 13:20 # 373210
Johnnie
dieter presteren en als hij dat niet doet z’n mond houden
gisteren om 13:09 - 20 april 2025 om 13:09 # 373209
Dieter
DrHerjod schreef:
Herman schreef:
DrHerjod schreef:
Wat Peppie schrijft valt toch best te begrijpen? Het is ook een signaal naar de club. Weinig verlengingen of nieuwe aanwas betekent dat ze door moeten pakken. Hoger inzetten. Je moet de mensen wel iets geven voordat ze gemiddeld een euro of 250 uitgeven aan een SK, merchandise, eten en drinken, en weet ik veel wat nog meer. De ene dag de club en de mensen die er werken tot op het bot afbranden, en vervolgens doodleuk met een harde komen melden dat je je SK hebt verlengd. Dan kies je toch bewust voor dezelfde ellende? Is net zoiets als roken en dan klagen dat je longkanker krijgt. Je weet waar je aan begint. En ja het is kut en ja het kan beter en anders, maar je neemt een risico. De verkoop van SK is denk ik niet de grootste inkomstenbron van de club. Dus het aantal spelers dat gehaald kan worden met dat geld lijkt mij niet eens zo bijster hoog. Streep daartegen weg dat er boetes betaald moeten worden, dan blijft er niet veel over. (Afgelopen seizoen was dat vooral het geval) Van de andere kant, tijdens dit schrijven denk ik: Dit seizoen zag het er wat namen van clubs en afkomst van spelers best goed uit wat selectie betreft. Wachten had ook niet veel uitgemaakt. Uiteindelijk ga je pas tijdens het seizoen zien wat voor sjrot er op het veld staat. Zouden we het bedrag van de SK mss bij de provincie terug kunnen krijgen? Uit het leefbaarheidsfonds. 😆 Want het maakt ons leven nou niet echt positief leefbaar...
20 april 2025 om 11:41
Zeker te begrijpen. Maar wat zijn de consequenties van wachten? Roda heeft dan niet de zekerheid van die duizenden SK's. En moet nóg voorzichtiger met het geld omgaan en dus nog minder materiaal halen. En dan is het verhaal voor volgend seizoen al verteld. Ik heb mijn 2 kaarten al verlengd. En ik hoop dat iedereen, die van plan is toch te verlengen, dat niet pas tamelijk laat gaan doen.
20 april 2025 om 11:56
De club heeft wat aan de supporters te bewijzen. Niet andersom. Volgens mij is de commerciële afdeling helemaal niet op orde. En met het geld van transfers worden gaten gedicht. Leuk dat positieve saldo op de bank. Staan 11e.
20 april 2025 om 12:48

Nou beste DrHerjod, toen mij hier nog vakkundig het zwijgen werd opgelegd en ik mn heil noodgedwongen in de kantine moest zoeken heb ik hier toch echt tijdenlang tandenknarsend mogen lezen dat het aflossen van de schulden en het midden zoeken van de maatschappij prevaleerde boven welk sportief belang dan ook, zou zich allemaal uitbetalen op de lange termijn, rust en geduld waren de toverwoorden. En kijk nu eens, 90% van die predikers hoor je nu niet meer, of zijn opeens gedraaid als een blad aan de boom. Door schade en schande wordt men wijs zeggen ze dan, dit beleid leidt helemaal nergens toe, behalve dan de bedrieglijke rust die de anonimiteit van de KKD-middenmoot ons oplevert (alsof wij het ons kunnen permitteren een soort Telstar te zijn). Ze hebben ons in slaap gesust met hun zalvende woorden.
gisteren om 13:05 - 20 april 2025 om 13:05 # 373208
peppie
DrHerjod schreef:
Herman schreef:
DrHerjod schreef:
Wat Peppie schrijft valt toch best te begrijpen? Het is ook een signaal naar de club. Weinig verlengingen of nieuwe aanwas betekent dat ze door moeten pakken. Hoger inzetten. Je moet de mensen wel iets geven voordat ze gemiddeld een euro of 250 uitgeven aan een SK, merchandise, eten en drinken, en weet ik veel wat nog meer. De ene dag de club en de mensen die er werken tot op het bot afbranden, en vervolgens doodleuk met een harde komen melden dat je je SK hebt verlengd. Dan kies je toch bewust voor dezelfde ellende? Is net zoiets als roken en dan klagen dat je longkanker krijgt. Je weet waar je aan begint. En ja het is kut en ja het kan beter en anders, maar je neemt een risico. De verkoop van SK is denk ik niet de grootste inkomstenbron van de club. Dus het aantal spelers dat gehaald kan worden met dat geld lijkt mij niet eens zo bijster hoog. Streep daartegen weg dat er boetes betaald moeten worden, dan blijft er niet veel over. (Afgelopen seizoen was dat vooral het geval) Van de andere kant, tijdens dit schrijven denk ik: Dit seizoen zag het er wat namen van clubs en afkomst van spelers best goed uit wat selectie betreft. Wachten had ook niet veel uitgemaakt. Uiteindelijk ga je pas tijdens het seizoen zien wat voor sjrot er op het veld staat. Zouden we het bedrag van de SK mss bij de provincie terug kunnen krijgen? Uit het leefbaarheidsfonds. 😆 Want het maakt ons leven nou niet echt positief leefbaar...
Zeker te begrijpen. Maar wat zijn de consequenties van wachten? Roda heeft dan niet de zekerheid van die duizenden SK's. En moet nóg voorzichtiger met het geld omgaan en dus nog minder materiaal halen. En dan is het verhaal voor volgend seizoen al verteld. Ik heb mijn 2 kaarten al verlengd. En ik hoop dat iedereen, die van plan is toch te verlengen, dat niet pas tamelijk laat gaan doen.
De club heeft wat aan de supporters te bewijzen. Niet andersom. Volgens mij is de commerciële afdeling helemaal niet op orde. En met het geld van transfers worden gaten gedicht. Leuk dat positieve saldo op de bank. Staan 11e.
20 april 2025 om 12:48

Commerciële afdeling dat is Robbie. Als Robbie goede spelers haalt en je doet mee dan heb je zo 6000 Sk meer. Dan heb je meer als een miljoen in de pocket. Daar kan een Commerciële afdeling met sponsoren niet tegenop. Op het veld moet het gebeuren. Niet op het bureau.

gisteren om 13:00 - 20 april 2025 om 13:00 # 373207
peppie
Wat moet ik in godsnaam met een video analist??? Ze kijken het hele seizoen al beelden en ze weten nog niet waar ze moeten lopen. Dat een Sibum niet in de spiegel kijkt en zelf aangeeft dat die heeft gefaald zegt natuurlijk ook alles. Hij heeft geen plan. Geen speelwijze. Geen plan b. Maakt elftal niet beter. En staat als een kip zonder kop iedere wedstrijd een lulverhaal op te hangen waarbij hij suggereert dat de supporters niet helemaal goed zijn. Dat die zijn onzin als zoete koek slikken. Zet deze man aub op non-actief. Hij gaat deze groep niet motiveren. Die show die hij opvoerde bij heracles terwijl je nog midden in een gevecht zit om de playoffs is een schande! Wacht daarmee. Had ook nu gekund. Maar bassie is alleen met zichzelf bezig. En dan Servais. Ieder interview zit ik naar die zelftevredenheid van hem te kijken. Doet alsof het hogere wiskunde is. Zoveel kutspelers halen is een prestatie. Geef dan aan dat je hebt gefaald. Nee een beetje pochen met de city group die je de allerslechtste in hun stal hebbem gegeven. En trots dat robbie was. Die man heeft geen enkel netwerk. En laat dat nu het allerbelangrijkste zijn als je geen geld hebt. Maar Nol zei het vroeger al. Er zit geen voetbalkennis bij Roda. En dat blijkt weer. Volgend jaar weer het doel overpresteren om de playoffs te halen. Dat is de ambitie. En daar moet je de mensen mee overhalen om een SK te kopen? Schei uit. De mensen hebben iets beters te doen dat iedere week naar gebraggel te kijken. Ik ben het met klopp eens. Er is niks positiefs te melden. Volgens jaar weer rode cijfers en spelers met een krasje. En de kneuzen die we al hebben daar zit je ook aan vast. Maar Servais mag het nog eens proberen alaaf!!!
gisteren om 12:51 - 20 april 2025 om 12:51 # 373206
DrHerjod
Herman schreef:
DrHerjod schreef:

gisteren om 12:48 - 20 april 2025 om 12:48 # 373205
Rodahatz
Precies, klopp.
We zitten wel vaker op één lijn.
gisteren om 12:18 - 20 april 2025 om 12:18 # 373204
Herman
Dieter schreef:
Materazzi schreef:
DerMister schreef:
[quote]373154[/quote] Heeft totaal geen zin om hem nu nog te ontslaan
19 april 2025 om 23:13
Je kunt hem gewoon vrijstellen van werk, dus op non-actief zetten. Gewoon om hem een smetje op zijn cv te geven. Want dat verdient die prutser met zijn achterlijke uitspraken wel, vind ik. Heeft ondanks dat de selectie niet overloopt van kwaliteit (understatement) een wanprestatie geleverd.
20 april 2025 om 10:17
Eens. Een AD met ballen zet hem nu inderdaad per direct op non-actief, maar ik heb niet de illusie dat onze ideale schoonzoon dat gaat doen, die is meer van het ons kent ons en het warm houden van alle contacten, lekker Brabants.
20 april 2025 om 12:09

Of een heel sterke AD, óf zoals ik in mijn post von 10:27 al schreef een sterke TD/TM i.p.v. dat 5-koppige vriendenclubje.
gisteren om 12:15 - 20 april 2025 om 12:15 # 373203
Klopp
Het verhaal van de huurachterstand kunnen ze hier prima uitleggen, over de voetbalachterstand gaat dat wat minder.
gisteren om 12:14 - 20 april 2025 om 12:14 # 373202
Rodahatz
TjRjC
Dat weet ik ook wel, kameraad. Maar het idee erachter is toch hopelijk meer dan enkel van de huurachterstand af te komen. Anders zou het nog verachtelijker zijn.
gisteren om 12:11 - 20 april 2025 om 12:11 # 373201
Dieter
Materazzi schreef:
DerMister schreef:
045J schreef:
[quote]373149[/quote] Betaal jij?
19 april 2025 om 23:12
Heeft totaal geen zin om hem nu nog te ontslaan
Je kunt hem gewoon vrijstellen van werk, dus op non-actief zetten. Gewoon om hem een smetje op zijn cv te geven. Want dat verdient die prutser met zijn achterlijke uitspraken wel, vind ik. Heeft ondanks dat de selectie niet overloopt van kwaliteit (understatement) een wanprestatie geleverd.

Eens. Een AD met ballen zet hem nu inderdaad per direct op non-actief, maar ik heb niet de illusie dat onze ideale schoonzoon dat gaat doen, die is meer van het ons kent ons en het warm houden van alle contacten, lekker Brabants.
gisteren om 12:09 - 20 april 2025 om 12:09 # 373200
045J
Aambos schreef:
Precies, soort van non actief stellen. Komende maand normaal doorbetalen maar niet meer op de bank laten plaatsnemen de laatste wedstrijden. Koppige Sibum laten voelen dat we dit als club niet meer accepteren!
20 april 2025 om 11:38

Dat hij niet presteert is duidelijk en de kritiek snap ik. Maar hoe mensen hier alles op Sibum afschuiven slaat dan ook weer nergens op. Als je hem op non actief zet nu 3 wedstrijden voor het einde zet je je zelf als club echt voor lul. Heeft ook totaal geen zin en brengt alleen maar onrust.

Overigens lees ik ook ergens dat wij ipv een video analist een betere speler moeten halen. In deze tijd heb je gewoon een video analist nodig dus ook dat vind ik weer zo’n opmerking van niks.
gisteren om 12:08 - 20 april 2025 om 12:08 # 373199
IM1999
Het seizoen is voorbij.......meer niet mensen

Volgend jaar nieuwe kansen.

Je oneindig druk maken over afgelopen jaar zegt iets over een gebrek aan berusting.......ook een onderdeel van verwerking

Fijne pasen
gisteren om 12:07 - 20 april 2025 om 12:07 # 373198
TjRjC
Rodahatz schreef:
Wil je op maatschappelijk terrein echt iets voor elkaar boksen en de mensen in Parkstad daarin meenemen, kan men de sportieve prestaties als vliegwiel laten fungeren. Roda zou het uithangbord moeten zijn. Daar kan elke boerenlul met een beetje gezond verstand nog opkomen. Maar dit zooitje ongeregeld speelt het klaar om het tot antireclame om te toveren. Dus dat hele maatschappelijke gedoe is puur voor de bühne en heeft niets te maken met een goed doordacht plan. Die funders zijn net zo begaan met de club als de spelers die in 90 minuten nog geen fatsoenlijke aanval op de mat weten te krijgen. Ze maken ons supporters blij met een dode mus.
20 april 2025 om 11:58

Snap niet hoe het zo lastig kan zijn, de gemeente Kerkrade heeft de huurachterstand kwijtgescholden. De voorwaarde hiervoor is, is dat roda maatschappelijk actief moet zijn. Zodoende is gezond in mijnstreek ontstaan. Hadden we dit niet gedaan, hadden we nu nog een grote huurachterstand en zag het er wellicht nog erger uit dan dat het nu al allemaal is.
gisteren om 12:03 - 20 april 2025 om 12:03 # 373197
Dieter
Johnnie schreef:
Wat is dat toch met onze supporters. Of beter gezegd wellicht, met de supporters hier. Waar alles en iedereen altijd tot het bot afgezeikt wordt, is er ook altijd een speler die ten onrechte op een voetstuk geplaatst wordt. Breij met zijn schandalige houding, grote bek en 0 prestaties wordt hier iets gegund. En dat als verlosser die op 5 aaneengesloten wedstrijden, 0,0 heeft bijgedragen. Sterker nog, het is enkel slechter geworden. Als jullie altijd zo kritisch zijn. Ben dat nu dan ook. Gezien het feit dat hij vast een van de grootverdieners is. Moeten we blij zijn als die arrogante hond, die na een paar maanden al zo’n houding jegens zijn club op en naast het veld, zsm hier vertrekt. Want dit, dit zijn de jongens die openlijk aan de poten van je trainer zagen en de kont in de krip gooien en een deel van je ploeg meenemen. Heel snel opbokken wat mij betreft. Want voor de centen van Breij, haal je ook een echte fatsoenlijke tien. Geen afgedankte
20 april 2025 om 08:39

Arrogante hond? Ga je mond spoelen zou ik zeggen. Alleen omdat die (volgens jou) veel verdient? Wat kan hij daaraan doen dan? Dan moet je je pijlen richten op degene die hem dat salaris gegeven heeft, Servais dus. Ik lees verder totaal geen onderbouwing van die vermeende houding waar jij het over hebt.
gisteren om 12:01 - 20 april 2025 om 12:01 # 373196
Rodahatz
Wil je op maatschappelijk terrein echt iets voor elkaar boksen en de mensen in Parkstad daarin meenemen, kan men de sportieve prestaties als vliegwiel laten fungeren. Roda zou het uithangbord moeten zijn. Daar kan elke boerenlul met een beetje gezond verstand nog opkomen. Maar dit zooitje ongeregeld speelt het klaar om het tot antireclame om te toveren. Dus dat hele maatschappelijke gedoe is puur voor de bühne en heeft niets te maken met een goed doordacht plan. Die funders zijn net zo begaan met de club als de spelers die in 90 minuten nog geen fatsoenlijke aanval op de mat weten te krijgen. Ze maken ons supporters blij met een dode mus.
gisteren om 11:58 - 20 april 2025 om 11:58 # 373195
Herman
DrHerjod schreef:

Zeker te begrijpen. Maar wat zijn de consequenties van wachten? Roda heeft dan niet de zekerheid van die duizenden SK's. En moet nóg voorzichtiger met het geld omgaan en dus nog minder materiaal halen. En dan is het verhaal voor volgend seizoen al verteld.
Ik heb mijn 2 kaarten al verlengd. En ik hoop dat iedereen, die van plan is toch te verlengen, dat niet pas tamelijk laat gaan doen.
gisteren om 11:56 - 20 april 2025 om 11:56 # 373194
Klopp
Ik kan bij Roda niks ontdekken waar ik iets positiefs uit kan halen. De gelatenheid in de hele organisatie waar de meest onnozele zaken de hemel in worden geprezen terwijl het voetbal er maar bij hangt.
Niks straalt ambitie uit, de waarde op het veld is 0 en veel spelers die een karikatuur zijn. Het domme lelul van Sibum, zijn rare wissels en manier van voetballen is tenenkrommend.
Naar de toekomst toe wordt het hooguit hetzelfde, ik vrees eerder minder want het mag allemaal niks kosten en kwa kennis loopt het ook niet over.
Slaap zacht Roda!
gisteren om 11:43 - 20 april 2025 om 11:43 # 373193
DrHerjod
Wat Peppie schrijft valt toch best te begrijpen? Het is ook een signaal naar de club. Weinig verlengingen of nieuwe aanwas betekent dat ze door moeten pakken. Hoger inzetten. Je moet de mensen wel iets geven voordat ze gemiddeld een euro of 250 uitgeven aan een SK, merchandise, eten en drinken, en weet ik veel wat nog meer.

De ene dag de club en de mensen die er werken tot op het bot afbranden, en vervolgens doodleuk met een harde komen melden dat je je SK hebt verlengd. Dan kies je toch bewust voor dezelfde ellende?

Is net zoiets als roken en dan klagen dat je longkanker krijgt. Je weet waar je aan begint. En ja het is kut en ja het kan beter en anders, maar je neemt een risico.

De verkoop van SK is denk ik niet de grootste inkomstenbron van de club. Dus het aantal spelers dat gehaald kan worden met dat geld lijkt mij niet eens zo bijster hoog. Streep daartegen weg dat er boetes betaald moeten worden, dan blijft er niet veel over. (Afgelopen seizoen was dat vooral het geval)

Van de andere kant, tijdens dit schrijven denk ik: Dit seizoen zag het er wat namen van clubs en afkomst van spelers best goed uit wat selectie betreft. Wachten had ook niet veel uitgemaakt. Uiteindelijk ga je pas tijdens het seizoen zien wat voor sjrot er op het veld staat.

Zouden we het bedrag van de SK mss bij de provincie terug kunnen krijgen? Uit het leefbaarheidsfonds. 😆 Want het maakt ons leven nou niet echt positief leefbaar...
gisteren om 11:41 - 20 april 2025 om 11:41 # 373192
deSpoorzoeker
Bij vorig bericht weg gevallen:

Spieringhs verdiende wederom een gele kaart bij zijn overtreding. Spelers viel niet veel later uit.

Hopelijk krijgen Spierings, Bucker en Kongolo geen nieuw contract aangeboden.

Alle 3 twee seizoenen veel geblesseerd geweest.
gisteren om 11:38 - 20 april 2025 om 11:38 # 373191
MaartenF
Zo. Gisteren gezellige dag gehad in het Gelredome. Leuke sfeer, ook in de bus, maar uiteraard is het kut dat je daar met 3-0 van de mat af gaat.

En ja het spel was ook kut.

En ja het seizoen is ook kut.

En ja waarschijnlijk worden de komende twee thuiswedstrijden ook kut. No way dat ik naar volendam ga.

Fast forward naar volgend seizoen aub. Hopenlijk zijn de lessen van dit seizoen geleerd en mogen we wat anders verwachten komend seizoen.

Mijn support is er. Dus zojuist seizoenskaarten verlengd. +2

Come on JC!

gisteren om 11:38 - 20 april 2025 om 11:38 # 373190
Aambos
Precies, soort van non actief stellen. Komende maand normaal doorbetalen maar niet meer op de bank laten plaatsnemen de laatste wedstrijden. Koppige Sibum laten voelen dat we dit als club niet meer accepteren!
gisteren om 11:38 - 20 april 2025 om 11:38 # 373189
deSpoorzoeker
Hopelijk wordt het contract niet verlengd.

Sejdiu speelde weer eens zo slecht. Had met meer inzet het 1e doelpunt van Vitesse kunnen voorkomen. Komt van de 10 x, 8 keer niet langs zijn tegenstander en bij balverlies altijd weer tegenstander vastpakken.
Men heeft aangegeven niet met deze huurspeler verder te willen.

Waarom wordt die opgesteld, gaat naar zijn club waar hij onder contract staat terug. Die is niet meer gemotiveerd.

Ik zou geen spelers meer opstellen waarvan zeker is dat de club er niet mee verder wil. Het is bij de spelers bekend en die zijn ook niet meer gemotiveerd.

Sibum had beter spelers op moeten stellen met een doorlopend contract en enkele jeugdspelers. Die hoef je namelijk niet te motiveren.

Iedere andere trainer had vorig jaar met de de selectie van vorig jaar goed kunnen presteren. Uiteindelijk hebben diverse tactische blunders in diverse wedstrijden niet tot de promotie geleid afgelopen seizoen.

Een trainer zei ooit : "je bent zo sterk als de reservebank is"

Vorig jaar werd het team niet zwakker bij wissels, maar dit seizoen heeft het technisch hart gefaald bij het samenstellen van de selectie, gezien de zwakke reservebank.
En Sibum heeft de zwakkere spelers niet beter kunnen maken.

Op de supportersavond gaven de verantwoordelijken aan dat ook zij teleurgesteld waren in dit seizoen.

Voor volgend seizoen is het doel een kleinere - maar betere - spelersgroep samen te stellen aangevuld met jeugdspelers.

Hopelijk slagen ze daar in, met hopelijk een goede trainer zonder vriendjespolitiek, en met afscheid van een aantal hulptrainers (hebben allemaal een contract voor dit seizoen). Dat geld kun je beter in de selectie steken.

Er werd ook verteld op de supportersavond dat Sibum de video analist mee neemt.
Dat geld ook beter uitgeven aan de betere spelers.

Benieuwd wat we volgend seizoen voorgeschoteld krijgen.

gisteren om 11:34 - 20 april 2025 om 11:34 # 373188
harigejoop
Johnnie schreef:
peppie bedankt voor deze mededeling. Ik hoop dat je het met trots verkondigt. Hier gewoon verlengen aankomende week uiteraard. Want aan ons supporters moet het niet OOK gaan liggen
20 april 2025 om 11:28

Goed bezig man van Stein en de metsen😜
gisteren om 11:30 - 20 april 2025 om 11:30 # 373187
Johnnie
peppie bedankt voor deze mededeling. Ik hoop dat je het met trots verkondigt.

Hier gewoon verlengen aankomende week uiteraard. Want aan ons supporters moet het niet OOK gaan liggen
gisteren om 11:28 - 20 april 2025 om 11:28 # 373186
peppie
Ik ga mijn Sk in tegenstelling tot andere jaren eens niet meteen verlengen. Als ik hoor dat een Breij er klaar mee is terwijl die prutser nog een jaar contract heeft waarom moeten wij er niet klaar mee zijn. Ik heb nul vertrouwen in Servais die een netwerk heeft van van aken tot genk. Je zit nog vast aan kneuzen als Cukur schwirten etc. Nee dit wordt volgend jaar overgangsjaar nummer 15. Ik wil ambitie en voetbal zien. Ze mogen het laten zien deze zomer maar je weet eigenlijk nu al dat het weer niets wordt. En zet aub deze trainer op non-actief! Liefst ook servais maar ja daar zitten we mee opgescheept ben ik bang.
gisteren om 11:21 - 20 april 2025 om 11:21 # 373185
harigejoop
Seizoenkaart wederom verlengd,ondanks alles.
Supporter ben je tenslotte in goede en slechte tijden!

Daarbij kan volgend seizoen alles anders zijn.
gisteren om 10:47 - 20 april 2025 om 10:47 # 373184
Herman
Materazzi schreef:
DerMister schreef:
045J schreef:
[quote]373149[/quote] Betaal jij?
19 april 2025 om 23:12
Heeft totaal geen zin om hem nu nog te ontslaan

100% met je eens.
Maar het gaat niet gebeuren. Daarvoor is Servais veel te zwak. En ook zijn positie is zwak. Dat kaartclubje wat zich technisch hart noemt werkt gewoon niet. Een TD of TM moet gewoon de macht hebben zelfstandig te handelen.
gisteren om 10:27 - 20 april 2025 om 10:27 # 373183

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
donderdag 24 april 2025 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

ADO Den Haag

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement