×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Malki89
Had het nog wel eens willen zien als Bangura net zoveel kansen als Cukur had gehad, eerder kan je ook geen vergelijking maken m.i.
31 min geleden - 12 maart 2025 om 17:48 # 369195
Raven
Ik zou Bangura een soort Bokila rol geven zoals bij Willem II afgelopen seizoen. Die scoorde 10+ keer als invallende (jagende) spits in de laatste 15/30 minuten. Op deze manier zou hij dit seizoen nog van veel waarde kunnen zijn. (Dus niet zoals die 3 a 4 minuten die hij meestal krijgt als invaller en ook niet als basisspelers)
51 min geleden - 12 maart 2025 om 17:28 # 369194
Jeweun
viro schreef:
Mensen die Bangura in de basis willen hebben waarschijnlijk alleen de eerste 25 minuten gezien. Daarna had Bangura de tank toch helemaal leeg Wordt er ook een beetje moe van dat hij als jeugdspeler wordt gezien terwijl hij bij Fortuna Sittard,Kaiserslautern en Aachen gespeeld heeft in de jeugd. Prima jongen maar op dit moment alleen geschikt als invaller wanneer je achter staat. Maar zeker nog niet klaar voor de basis.
12 maart 2025 om 15:20

Los van het feit of het wel of geen strafschop voor Helmond was, kwam dit wel voort uit ontzettend knullig balverlies van Bangura. Dat zijn wel de momenten die een coach meeneemt in overweging opstelling.

Ik zie die jongen ook graag maar inderdaad vooralsnog alleen geschikt om in laatste fase 'oorlog' te maken.
1 uur geleden - 12 maart 2025 om 16:47 # 369193
RodaWeert
EricRoufs schreef:
Als ik de beelden van achter de goal bekijk, denk ik dat de corner van Breij al achter de lijn was, voor Baeten deze - al dan niet met zijn arm - binnen werkte, Als dit klopt is het hele verhaal over hands etc niet van toepassing
12 maart 2025 om 16:06

Hele verhaal is sowieso niet van toepassing. De goal telt, punt uit. Dat Baeten als een huilende baby voor de camera’s verschijnt en de goal probeert op te eisen is alleen maar tekenend voor de egotripper die hij blijkt te zijn.

Ik weet gewoon ook niet wat ik van Baeten moet vinden. Ergens kan hij fantastisch voetballen (dat hebben we de eerste wedstrijden gezien) en beschikt hij over positief gif dat aanstekelijk kan werken op het team. Hij kan ook het publiek lekker opjutten en is echt een vervelende speler om tegen te moeten voetballen als verdediger. Anderzijds is hij egoïstisch en lijkt hij altijd gefrustreerd. Normaal zijn Belgen wel bescheiden, maar hij is dat totaal niet. Misschien maar beter dat hij na dit seizoen weg is, ik vind hem niet bij de club passen.
1 uur geleden - 12 maart 2025 om 16:45 # 369192
Rodaforlife045
Raven schreef:
Is er een kans dat Treichel en (met name) Seedorf richting de (eventuele) playoffs weer mee kunnen doen?
12 maart 2025 om 14:51

Treichel kunnen we binnen nu en 2 weken terug verwachten onder de lat. Dat is een ding wat zeker is, dus die gaat de play offs redden als we die halen. Seedorf duurt 6 tot 8 weken ongeveer dus die gaat de playoff misschien wel of misschien niet halen.
1 uur geleden - 12 maart 2025 om 16:25 # 369191
Sjpekheituup
Miln schreef:
Benieuwd met hoeveel man we naar Velsen gaan vrijdag. Mannetje of 300?
12 maart 2025 om 15:36

Eerder vanmiddag waren alle kaarten al uitverkocht, geen idee hoeveel er beschikbaar waren gesteld.
2 uur geleden - 12 maart 2025 om 16:13 # 369190
EricRoufs
Als ik de beelden van achter de goal bekijk, denk ik dat de corner van Breij al achter de lijn was, voor Baeten deze - al dan niet met zijn arm - binnen werkte,

Als dit klopt is het hele verhaal over hands etc niet van toepassing
2 uur geleden - 12 maart 2025 om 16:06 # 369189
Miln
Benieuwd met hoeveel man we naar Velsen gaan vrijdag. Mannetje of 300?
2 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:36 # 369188
mliw101
RJC045TSV schreef:
Weet iemand of Peter Hyballa op dit moment ergens werkzaam is? Zou hem graag by roda zien als Sibum pleite is.
12 maart 2025 om 14:42

Ontslagen bij zijn laatste club in Zuid-Afrika nadat er een sextape met een een prostituee aan het licht kwam.

Is nu volgens mij een beetje door de VS aan het reizen, zijn fb pagina is wel vermakelijk, verder mag ie lekker blijven waar ie is.
2 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:25 # 369187
viro
Mensen die Bangura in de basis willen hebben waarschijnlijk alleen de eerste 25 minuten gezien. Daarna had Bangura de tank toch helemaal leeg

Wordt er ook een beetje moe van dat hij als jeugdspeler wordt gezien terwijl hij bij Fortuna Sittard,Kaiserslautern en Aachen gespeeld heeft in de jeugd.

Prima jongen maar op dit moment alleen geschikt als invaller wanneer je achter staat. Maar zeker nog niet klaar voor de basis.
2 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:20 # 369186
Sjunsteopderwelt
Batistuta schreef:
Sjunsteopderwelt schreef:
Batistuta schreef:
[quote]369153[/quote] Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.
12 maart 2025 om 12:09
zult wel goede connecties hebben met Baeten zie ik. Mag jij 3 namen opnoemen die dat volgens jou wel doen dan op dit moment.
12 maart 2025 om 13:37
Geen probleem, ik geef je er zelfs 5: Bangura, Breij, Seedorf, Roseler, Beerten. Die jongens geven alles voor onze club.
12 maart 2025 om 13:48

Interessant…

Volgens mij trekt Seedorf nog meer naar binnen dan Robben (wat hij wel met overtuiging doet). De penalty gister werd veroorzaakt door Bangura die te lang ligt te pingelen op het middenveld en daardoor balverlies lijdt. Over eigen succes gesproken…

Denk jij dat een Breij iets met Roda heeft? Toevallig dat hij de behoefte had om naar Nederland te komen en Roda had zag zitten (gelukkig maar want dat is een goede zet geweest). Ik verwacht dat hij na 2026 transfervrij de deur uitloopt.

Helaas zijn er op dit moment in het algemeen nog weinig spelers die voor de club spelen, €1000 meer en ze zijn weg.
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:12 # 369185
DnWinkbuul
Batistuta schreef:
Cheick18 schreef:
Bangura speelde gisteren matig tot slecht, zijn balverlies leidde ook de aanval vd penalty in. Maargood, Bangura was niet de enige, eigenlijk het hele team was gewoon ronduit slecht gisteren. Uiteindelijk werd wel weer duidelijk dat risico nemen loont in deze competitie. Ik zou dan ook voor een 352 opstelling gaan, met Baeten en Bangura voorop. Erachter op 10 Breij, de enige die nog écht wat lijkt te kunnen met een bal. Op links schwirten, twee controleurs met Beerten en Dzepar, en rechts Razak. Achterin koglin, roseler en kruijver. En op doel natuurlijk treichel zodra die weer fit is. Weet iemand trouwens hoe het ervoor staat met Seedorf? Die missen we toch wel heel erg…
12 maart 2025 om 14:04
Interesssante opstelling. Wie zou je er dan uithalen als Cukur en Seedorf weer fit zijn? Ik zou Schwirten nooit opstellen, dat vind ik echt een hele zwakke speler. Ik zou zelf 3-4-3 spelen met Seedorf op links en Bangura in het centrum en Raszak op rechts. En achter Bangura zou ik Cukur dan eens proberen. Verder op het middenveld Breij, Beerten, en Dzepar. Eens met jouw verdediging en keeper. Baeten zit bij mij op de bank.
12 maart 2025 om 14:19

Doodnormale 4-4-2. Bangura Razak voorin, Vancsa op rechts want die is echt kneiterstijf rechts. En dan een oplossing op links tot Seedorf weer terug is.
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:06 # 369184
Cheick18
RJC045TSV schreef:
Weet iemand of Peter Hyballa op dit moment ergens werkzaam is? Zou hem graag by roda zien als Sibum pleite is.
12 maart 2025 om 14:42

Zeg aub dat dit een grap is? Deze man is een maniak, en is de laatste jaren overal binnen enkele weken of maanden weer mogen oprotten. Valt niet mee te werken.
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:02 # 369183
Cheick18
Batistuta ook interessant, echter Cukur op 10 zie ik niet zitten omdat hij naar mijn mening niet wendbaar genoeg is. Ik zou Cukur niet meer in de basis zetten, komt simpelweg te weinig dreiging vanaf. Snap je opmerking wat betreft Schwirten, maar met Vansca spelen op links in een 352 is te aanvallend, en ik heb toch nog het idee dat Schwirten echt wel beter kan dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Zijn beste wedstrijd speelde hij ook in een vrije rol op links, thuis tegen Excelsior. Seedorf zou op de plek van Razak komen.
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 15:00 # 369182
Raven
Is er een kans dat Treichel en (met name) Seedorf richting de (eventuele) playoffs weer mee kunnen doen?
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 14:51 # 369181
045J
Batistuta schreef:
Cheick18 schreef:
Bangura speelde gisteren matig tot slecht, zijn balverlies leidde ook de aanval vd penalty in. Maargood, Bangura was niet de enige, eigenlijk het hele team was gewoon ronduit slecht gisteren. Uiteindelijk werd wel weer duidelijk dat risico nemen loont in deze competitie. Ik zou dan ook voor een 352 opstelling gaan, met Baeten en Bangura voorop. Erachter op 10 Breij, de enige die nog écht wat lijkt te kunnen met een bal. Op links schwirten, twee controleurs met Beerten en Dzepar, en rechts Razak. Achterin koglin, roseler en kruijver. En op doel natuurlijk treichel zodra die weer fit is. Weet iemand trouwens hoe het ervoor staat met Seedorf? Die missen we toch wel heel erg…
Interesssante opstelling. Wie zou je er dan uithalen als Cukur en Seedorf weer fit zijn? Ik zou Schwirten nooit opstellen, dat vind ik echt een hele zwakke speler. Ik zou zelf 3-4-3 spelen met Seedorf op links en Bangura in het centrum en Raszak op rechts. En achter Bangura zou ik Cukur dan eens proberen. Verder op het middenveld Breij, Beerten, en Dzepar. Eens met jouw verdediging en keeper. Baeten zit bij mij op de bank.
12 maart 2025 om 14:19

En toch zijn er spelers die beter kunnen dan ze nu laten zien. Vancza kan echt wel wat maar bakt er hier niks van. Koglin was ook erg matig maar die vind ik weer zijn oude niveau langzaam aantikken. Kruiver zie ik ook nog wel groeien. Breij wordt ook alleen maar beter.

Alleen probleem is dat niemand in de vorm zit wat ze wel kunnen behalen. Waar het aan ligt ik heb geen idee.
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 14:47 # 369180
RJC045TSV
3 uur geleden - 12 maart 2025 om 14:42 # 369179
Batistuta
Cheick18 schreef:

Interesssante opstelling. Wie zou je er dan uithalen als Cukur en Seedorf weer fit zijn?

Ik zou Schwirten nooit opstellen, dat vind ik echt een hele zwakke speler.

Ik zou zelf 3-4-3 spelen met Seedorf op links en Bangura in het centrum en Raszak op rechts. En achter Bangura zou ik Cukur dan eens proberen. Verder op het middenveld Breij, Beerten, en Dzepar. Eens met jouw verdediging en keeper. Baeten zit bij mij op de bank.
4 uur geleden - 12 maart 2025 om 14:19 # 369178
Vrijdagavond
Batistuta schreef:
Batistuta schreef:
[quote]369153[/quote] Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.
zult wel goede connecties hebben met Baeten zie ik. Mag jij 3 namen opnoemen die dat volgens jou wel doen dan op dit moment.
Geen probleem, ik geef je er zelfs 5: Bangura, Breij, Seedorf, Roseler, Beerten. Die jongens geven alles voor onze club.
12 maart 2025 om 13:48

Je praat gewoon onzin kerel.
En baeten geeft dus niet alles volgens jou?
Seedorf gaat wel altijd voor het team en nooit voor zichzelf? Breij gaat ook nooit voor zichzelf?
Dermister, accepteer jouw ban nu gewoon eens.
Dat jij jezelf nog serieus neemt met je vele accounts, belachelijker dan jou kan niet. Zelfs de scheids van gister heb ik hoger in het vaandel staan dan jou.

Zeg nou eens eerlijk, hoeveel accounts heb je hier eigenlijk? Wil je de grote man spelen? Geef dan eens antwoord op die vraag.
4 uur geleden - 12 maart 2025 om 14:12 # 369177
Cheick18
Bangura speelde gisteren matig tot slecht, zijn balverlies leidde ook de aanval vd penalty in. Maargood, Bangura was niet de enige, eigenlijk het hele team was gewoon ronduit slecht gisteren.

Uiteindelijk werd wel weer duidelijk dat risico nemen loont in deze competitie. Ik zou dan ook voor een 352 opstelling gaan, met Baeten en Bangura voorop. Erachter op 10 Breij, de enige die nog écht wat lijkt te kunnen met een bal. Op links schwirten, twee controleurs met Beerten en Dzepar, en rechts Razak. Achterin koglin, roseler en kruijver. En op doel natuurlijk treichel zodra die weer fit is.

Weet iemand trouwens hoe het ervoor staat met Seedorf? Die missen we toch wel heel erg…

4 uur geleden - 12 maart 2025 om 14:04 # 369176
Batistuta
DrHerjod schreef:
Batistuta schreef:
rodafanWeert schreef:
Of Bangura kan voetballen of niet doet er niet toe. Hij hoort te scoren, én dat doet hij.
12 maart 2025 om 11:11
Daar heb je helemaal gelijk in, hoe hij scoort dat boeit niet, zolang hij maar scoort. En dat doet hij! Ik ben alleen nog niet zeker of hij een basisspeler is of juist de ideale pinchhitter, maar in dat laatste geval moet hij wel meer tijd krijgen dan 5 minuten.
12 maart 2025 om 12:10
Volgens mij heeft hij gisteren geen doelpunt gemaakt. 😆
12 maart 2025 om 12:42

Het kan natuurlijk niet elke week feest zijn ;-)
4 uur geleden - 12 maart 2025 om 13:49 # 369175
Batistuta
Batistuta schreef:
[quote]369146[/quote] dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.
12 maart 2025 om 10:52
Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.

4 uur geleden - 12 maart 2025 om 13:48 # 369174
Sjunsteopderwelt
Batistuta schreef:
Batistuta schreef:
[quote]369145[/quote] Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!
12 maart 2025 om 09:53
dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.
Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.

4 uur geleden - 12 maart 2025 om 13:37 # 369173
Sjunsteopderwelt
Waar komt Wim Frijns eigenlijk weer vandaan? Het oplezen van de namen is die in ieder geval nog niet verleerd. Om te schamen
4 uur geleden - 12 maart 2025 om 13:32 # 369172
Sjpekheituup
Is er iemand die een vrij vervoer ticket voor Telstar te koop heeft? Ik zie net dat alles is uitverkocht.
5 uur geleden - 12 maart 2025 om 13:06 # 369171
DnWinkbuul
viro schreef:
DnWinkbuul schreef:
Bangura kan prima ballen. Kijk maar naar de enige dingen die objectief zijn in het voetbal; statistieken en nummertjes.
12 maart 2025 om 12:19
Beoordeel je dan ook het balverlies erbij ?
12 maart 2025 om 12:52

Ja, dat beoordelen ze ook.
5 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:58 # 369170
viro
DnWinkbuul schreef:
Bangura kan prima ballen. Kijk maar naar de enige dingen die objectief zijn in het voetbal; statistieken en nummertjes.
12 maart 2025 om 12:19

Beoordeel je dan ook het balverlies erbij ?
5 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:52 # 369169
DrHerjod
Batistuta schreef:
rodafanWeert schreef:
Of Bangura kan voetballen of niet doet er niet toe. Hij hoort te scoren, én dat doet hij.
Daar heb je helemaal gelijk in, hoe hij scoort dat boeit niet, zolang hij maar scoort. En dat doet hij! Ik ben alleen nog niet zeker of hij een basisspeler is of juist de ideale pinchhitter, maar in dat laatste geval moet hij wel meer tijd krijgen dan 5 minuten.
12 maart 2025 om 12:10

Volgens mij heeft hij gisteren geen doelpunt gemaakt. 😆
5 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:42 # 369168
DrHerjod
KampfenundSiegen schreef:
Na het gedrag van vd Hurk gisteren hoef ik die hier niet meer te zien. Maar zo'n type spits is zeker welkom. Weet iemand waarom die zo deed? MVV verleden?
12 maart 2025 om 12:25

Hij deed wat hij moest doen. Irritant zijn en twee keer scoren. Kom maar naar Roda. 😉
5 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:39 # 369167
KampfenundSiegen
Na het gedrag van vd Hurk gisteren hoef ik die hier niet meer te zien. Maar zo'n type spits is zeker welkom. Weet iemand waarom die zo deed? MVV verleden?
5 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:25 # 369166
DnWinkbuul
6 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:19 # 369165
Batistuta
RodaWeert schreef:
Rodahatz schreef:
Gisteren werd hier afgegeven op Van den Hurk. Maar als onze spitsen het neusje voor de goal en de positionering van deze slimme spits hadden, zouden Çukur of Baeten er meer dan 10 in het mandje leggen in de KKD. De scheids ontbreekt het net zoveel aan kwaliteit als de meeste spelers op het veld.
12 maart 2025 om 10:30
Inderdaad. Die vd Hurk is een misselijke vent als ie tegen je speelt. Maar wel een uiterst slimme voetballer. Minder slim om het publiek uit te dagen, maar voetbalgogme heeft hij zeker!

Ik zou het geweldig vinden als wij Van der Hurk naar Roda toe kunnen halen, dan hebben we eindelijk weer een spits die goals maakt.
6 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:12 # 369164
Batistuta
rodafanWeert schreef:

6 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:10 # 369163
Batistuta
RodaWeert schreef:
Heb het hier al eerder gezegd, maar Breij is een goudhaantje voor ons. Er moet alles aan gedaan worden om zijn contract open te breken deze zomer en hem langer vast te leggen, anders loopt die volgend jaar gratis de deur uit.
12 maart 2025 om 11:22

Eens, samen met Seedorf is dat onze beste speler.
6 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:09 # 369162
Batistuta
Batistuta schreef:
[quote]369144[/quote] Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.
12 maart 2025 om 09:43
Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!
dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.

6 uur geleden - 12 maart 2025 om 12:09 # 369161
Klopp
De ouders van Baeten hadden hun zoon toch beter op Rugby kunnen doen.
6 uur geleden - 12 maart 2025 om 11:51 # 369160
RodaWeert
Heb het hier al eerder gezegd, maar Breij is een goudhaantje voor ons. Er moet alles aan gedaan worden om zijn contract open te breken deze zomer en hem langer vast te leggen, anders loopt die volgend jaar gratis de deur uit.
6 uur geleden - 12 maart 2025 om 11:22 # 369159
rodafanWeert
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 11:11 # 369158
Vrijdagavond
Batistuta schreef:
[quote]369144[/quote] Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.
Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!

Laat gaan laat gaan kerel.
dermister en zijn 1001 andere accounts praat zo raar omdat hij heel graag in de belangstelling staat.
Lijkt een beetje op de scheids van gisteren.;)
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 11:09 # 369157
Klopp
Het kaatsen van vd Hurk ook binnen de 16 mis ik bij onze rouwdouwers.

PS: De herhaalde speciale vermelding dat Bangura er niks van kan mag van mij wat breder.
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 11:02 # 369156
peppie
Rodahatz schreef:
Gisteren werd hier afgegeven op Van den Hurk. Maar als onze spitsen het neusje voor de goal en de positionering van deze slimme spits hadden, zouden Çukur of Baeten er meer dan 10 in het mandje leggen in de KKD. De scheids ontbreekt het net zoveel aan kwaliteit als de meeste spelers op het veld.

Die heeft er al 12 in liggen. En die speelt ook in een drama team waar die geen aanvoer krijgt. Die Cukur heeft er 4 in liggen. Dat is geen spits. Die is niet geil voor het doel. Staat nooit op de goede plaats. Heeft geen gevoel waar een bal gaat vallen. Technisch zwak en zeer slap in de duels. Dat gaat hem niet worden en dat heeft niets met aanvoer te maken. Alleen hij is nog beter als Bangura daarom moet die spelen, maar het is pure armoede voorin.
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:53 # 369155
RodaWeert
Rodahatz schreef:

Inderdaad. Die vd Hurk is een misselijke vent als ie tegen je speelt. Maar wel een uiterst slimme voetballer. Minder slim om het publiek uit te dagen, maar voetbalgogme heeft hij zeker!
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:52 # 369154
Sjunsteopderwelt
Batistuta schreef:
Batistuta schreef:
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want: 1) Hij kan niet voetballen 2) Hij is geen teamplayer 3) Hij gedraagt zich als klein kind Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.
12 maart 2025 om 09:38
Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.

dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden.

Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:52 # 369153
Rodahatz
7 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:30 # 369152
oost10
Hopelijk is tegen VVV Treichel er weer bij

Vanaf nu dan maar zo:
Treichel (El Maach)
Kruiver Koglin Kother
Sedjiu Beerten Dzepar Vancsa (Schwirten)
Breij
Baeten Cukur (Razak)

Linkshalf is wel een moeilijke. Razak verdedigd daarvoor te weinig mee. Vancsa en Schwirten kunnen dat qua werklust prima, maar zijn eigenlijk niet goed genoeg.
Andere optie is nog om Kother daar te zetten en Roseler gewoon achterin.

De kick-and-rush tactiek begrijp ik wel. Voetballend lukt het immers al het hele jaar niet
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:13 # 369151
peppie
Gisteren zitten kijken naar een dramatisch slecht elftal. Dat je de drie punten pakt verzacht de pijn, maar wat is dit voetbal slecht zeg. Niet om aan te gluren gewoon. Geen combinaties, geen 3 ballen naar elkaar kunnen spelen, geen creativiteit, geen steekpass, helemaal niks. De nieuwe tactiek van Bassie is Engels Kick and Rush. Alle ballen naar voren trappen en hopen maar.....verschrikkelijk. Met dit team heb je in de play-offs helemaal niets te zoeken. Dat moet je helemaal niet willen zelfs.

Iedereen heeft gisteren kunnen zien dat die Bangura niet kan voetballen. Is die hype ook weer voorbij. Hij maakt 2 goals en hij had eerder gebracht moeten worden. Gisten gezien waarom die niet speelt. Een drama.
Achterin heeft Robbie me weer een clown aangetrokken. Ongelooflijk wat een waardeloze keeper. Gelukkig komt Treichel binnenkort weer terug. Op het middenveld staat een Spierighs. Wat een drama is dat zeg. Zijn master heeft die gehaald, dus ik zou hem adviseren om zich te richten op zijn maatschappelijk carriere. Die doet werkelijk niets goed. Behalve balletje breed over 2 meter. Die hongaar aan de zijkant is ook een drama. Laten we aub niet met de City Group gaan praten als dit het schrot is dat je aangeboden krijgt. Geen actie, geen dreiging helemaal niets. Werd niet voor niets gewisseld. Baeten speelt ook niet goed. Het lijkt nog wat omdat die zo bedrijvig is. Armgebaren etc, maar als de puur naar zijn voetbal kijkt houdt het ook niet over.

Ik heb het eerder gezegd. Robbie heeft een drama selectie samen gesteld. En daar is die in de winter mee doorgegaan door alleen maar miskopen binnen te halen. Hij krijgt nog een kans komende zomer en anders is het exit. Verder ben ik blij dat die Sibum vertrekt en ik ben niet de enige. Intern bij Roda zijn ze allemaal blij als deze dictator vertrekt.
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:02 # 369150
Vrijdagavond
viro schreef:
Batistuta schreef:
En vind dermister dat ook ? Of ben je geband als DerMister ?
12 maart 2025 om 09:58

Dat moeten we aan maan vragen.
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 10:01 # 369149
viro
Batistuta schreef:
Batistuta schreef:
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want: 1) Hij kan niet voetballen 2) Hij is geen teamplayer 3) Hij gedraagt zich als klein kind Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.
Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.

En vind dermister dat ook ? Of ben je geband als DerMister ?
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:58 # 369148
Vrijdagavond
Batistuta schreef:
Batistuta schreef:

Zegt hij dat jij dat zegt?

Edit: ik zie het al, snel je prikker 100% veranderd.🤣
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:55 # 369147
Batistuta
Batistuta schreef:

8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:53 # 369146
Sjunsteopderwelt
Batistuta schreef:

8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:43 # 369145
Batistuta
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want:
1) Hij kan niet voetballen
2) Hij is geen teamplayer
3) Hij gedraagt zich als klein kind

Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:38 # 369144
Vrijdagavond
Batistuta schreef:
Vrijdagavond schreef:
Batistuta schreef:
Wat een gezeur hier over de scheids, die floot gewoon een prima wedstrijd. Die Baeten is een toneelspeler die overal over zeikt terwijl hij zelf de overtreding maakt. Laten wij ons focussen op ons eigen spel ipv op de scheids, dit is echt weer Calimero gedrag.
12 maart 2025 om 09:17
Tuurlijk waren we niet goed, maar als je de scheids goed vond is voetbal niet jouw sport.
12 maart 2025 om 09:21
Kijk de wedstrijd maar eens terug zonder je Roda bril op te zetten en dan zie je dat de scheids prima floot
12 maart 2025 om 09:22

Nee je hebt gelijk, het was echt fantastisch. Ik kreeg zelfs kippenvel van zijn show.
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:28 # 369143
Batistuta
Vrijdagavond schreef:
Batistuta schreef:
Wat een gezeur hier over de scheids, die floot gewoon een prima wedstrijd. Die Baeten is een toneelspeler die overal over zeikt terwijl hij zelf de overtreding maakt. Laten wij ons focussen op ons eigen spel ipv op de scheids, dit is echt weer Calimero gedrag.
Tuurlijk waren we niet goed, maar als je de scheids goed vond is voetbal niet jouw sport.
12 maart 2025 om 09:21

Kijk de wedstrijd maar eens terug zonder je Roda bril op te zetten en dan zie je dat de scheids prima floot
8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:22 # 369142
Vrijdagavond
Batistuta schreef:

8 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:21 # 369141
Batistuta
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:17 # 369140
Vrijdagavond
Het lijkt mij toch dat Roda, maar ook helmond sport, een excuses van de knvb hoort te krijgen.
Dit soort scheidsen hoor je niet eens bij de jeugd tegen het lijf te lopen. De vader van de aanvoerder van de tegenstander zou in dat geval nog beter fluiten, echt ongelofelijk wat we gisteren hebben gezien.
Ik zie de kop al aankomen: knvb onderzoekt gedrag suporters Roda naar aanleiding van Roda jc-helmond sport.

De knvb zou eens serieus moeten investeren in het optimaliseren van de kunde van hun team. Ze zien toch zelf ook wel dat dit echt niet kan? Ik zei in minuut 3 al tegen een vriend dat er maar 1 man de heke wedstrijd in het middelpunt zou staan.
Hoe deze man iedere actie van baeten af floot kon echt niet, was niets meer dan iets persoonlijks.
Sorry scheids, maar wat ben je een walgelijke narcistische loser.
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:15 # 369139
FCTrade
Probleem is we willen wel altijd mooi voetbal spelen. Wat dat betreft deed El Maach dat goed bij de 2-2: die dacht krijg allemaal de t….. en rost die bal gewoon over iedereen heen 😂. Behalve dan over Razak.
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 09:13 # 369138
Alli
viro schreef:
Alli schreef:
Zie dat Baeten een 6,5 heeft gekregen. Op basis waarvan? Heeft de 2e helft alleen maar tegenstanders onderuit getrokken, een gele kaart gepakt, een handsgoal gemaakt (de bal was zonder zijn tussenkomst ook wel in het netje belandt), en als een kip zonder kop gefrustreerd rond gelopen. Vreselijk mannetje. Blij dat hij gehuurd is en na de zomer weer weg is.
12 maart 2025 om 05:41
Door Baeten win je deze wedstrijd. Hij wakkerde wel een vuurtje aan en dat hadden ze wel nodig.
12 maart 2025 om 06:26

Waarom win je deze wedstrijd door Baeten? Die hoekschop van Breij was er ook ingegaan zonder de hand van Baeten.

Het is dat we gelukkig nog 2 doelpunten hebben gemaakt, maar die vele overtredingen van Baeten waren totaal onnodig. Zo speel je de tegenstander alleen maar in de kaart, en ons kost het kostbare minuten elke keer.

Enfin; gewonnen gisteren, dat is het enige wat telt!
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 08:45 # 369137
oost10
Na de 2-2 was het best aardig. Er werden in ieder geval kansen gecreëerd.
De stevige kritiek op Baeten vind ik niet op zn plaats. Hij werkt keihard. En die scheidsrechter had gewoon de pik op em.

Hoop wel dat ze vanaf nu gewoon de wedstrijden beginnen zoals tweede helft PSV en gisteren.
Dus 3 verdedigers en 2 spitsen.

Goed voetballen doen we het hele jaar namelijk al niet. Dus dan maar hard werken en opportunistisch.

Sedjiu heeft gisteren bewezen altijd te moeten spelen, werkt keihard en komt dreiging vanaf. Bangura alleen als invaller gebruiken.
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 08:39 # 369136
Ph45
Die scheids gisteren was met stip de aller aller slechtste ooit.
Zo viel het belabberde spel van Roda niet eens op maar alle ogen op deze man die denkt dat hij midden in een performance staat

As vrijdag krijgen we met vd Laan een evenbeeldig voorbeeld hoe men wedstrijden kapot moet fluiten en een one man show wilt opvoeren.
Ook dan zal het armoedig spel van ons wel ondersneeuwen haha
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 08:26 # 369135
Woerden
Wat een vervelend mannetje die Baeten, hij gedraagt zich als een klein verwend kind.
En wat mij betreft halen we die play-offs niet eens, daar hebben we namelijk helemaal niets te zoeken, wat een armoe!!
9 uur geleden - 12 maart 2025 om 08:20 # 369134
Batistuta
We hebben weinig kwaliteit maar zijn wel een echte vechtploeg. Wij moeten het van inzet en strijd hebben, dat past bij het DNA van Roda. Voor mooi voetbal moet je niet in Kerkrade zijn, dat is nooit zo geweest. Als we voortborduren op wat we gisteren in de 2e helft hebben laten zien, dan kan het nog een heel mooi einde van het seizoen worden.
10 uur geleden - 12 maart 2025 om 08:14 # 369133
kirchroa
Over de kwaliteit wil ik het niet eens hebben, die is gewoon slecht.
Wel bestaat er nog rechtvaardigheid. Die wedstrijd in Helmond hadden we met 3-0 moeten winnen.
Dan maakt het niet uit hoe we gisteren aan de drie punten zijn gekomen.
10 uur geleden - 12 maart 2025 om 07:22 # 369132
rodafanWeert
Alli schreef:
Zie dat Baeten een 6,5 heeft gekregen. Op basis waarvan? Heeft de 2e helft alleen maar tegenstanders onderuit getrokken, een gele kaart gepakt, een handsgoal gemaakt (de bal was zonder zijn tussenkomst ook wel in het netje belandt), en als een kip zonder kop gefrustreerd rond gelopen. Vreselijk mannetje. Blij dat hij gehuurd is en na de zomer weer weg is.

Baeten is wel één van de weinige die zorgt voor energie in het elftal. Net als Breij.
11 uur geleden - 12 maart 2025 om 07:19 # 369131
NoahP
Wat mij vooral opviel; je speelt met 2 spitsen, Bangura en Baeten, 1 daarvan laat zich veel terugzakken in het middenveld als aanspeelpunt en loopt niet diep en komt minder in de buurt bij de goal, de andere loopt voorin te sleuren en de duels aan te gaan met de verdedigers. Oo voorhand had je dit wel verwacht, maar niet dat Bangura dan degene is die zich terugtrekt en het voetbal moet verzorgen, en Baeten degene die dieploopt en de duels aangaat. Ik vraag me af in hoeverre dit de bedoeling was, of dat ze zich niet aan de afspraak hielden.
Verder kun je veel over de wedstrijd zeggen, maar laten we het erop houden dat je hem wederom op inzet wint. Het gif van Baeten sleept ook zeker anderen mee, maar speelt vaak tegen zichzelf. Bij zijn afgefloten doelpunt zag je ook weer hoe een fantastisch schot hij eigenlijk heeft. Verder lijkt het wel dat hoe slechter ze spelen hoe meer punten ze pakken, dus dat geeft genoeg hoop voor de rest van het seizoen.
11 uur geleden - 12 maart 2025 om 07:05 # 369130
viro
Alli schreef:

Door Baeten win je deze wedstrijd. Hij wakkerde wel een vuurtje aan en dat hadden ze wel nodig.
11 uur geleden - 12 maart 2025 om 06:26 # 369129
FCTrade
Trouwens mooie assist van El Maach. Ik zag het pas in de herhaling. Het was mij het wedstrijdje wel 😂

Hutch: Ook daarom geloof ik er nog in. De wissels gaan ook beter draaien, sindskort. Er zitten genoeg “wapens” op de bank elke keer.
11 uur geleden - 12 maart 2025 om 06:20 # 369128
Hutch
FCTrade schreef:
Gewoon aanvallender voetbal spelen en je rolt al die clubjes op. Bas heeft jullie hier allemaal al het hele seizoen in slaap gesust volgens mij met zijn tactiek. Nou wordt Bas eindelijk wakker, haalt 2x op rij verdediger eruit (in de rust en bij een achterstand) en zet een aanvaller erin en hoppa 6 punten. Volgens mij, ik hoop het, is Bas wakker geworden. En daarom geloof ik er nog in. (Haha ja Hutch: met Ronaldo hoef je hier niet aan te komen. Is te zeer een eikel/ego(tripper). 😆😆
12 maart 2025 om 00:40

Dat je een wedstrijd als die van gisteren misschien kunt beginnen met een Spierings minder en een Razak meer roep ik al het hele seizoen.

Maar ik snap Sibum wel. Het spelen met veel energie is onderdeel van zijn wedstrijdplan en hij wil goed kunnen wisselen en de druk kunnen verhogen als bij de tegenstander de vermoeidheid toeslaat. Dat zie je steeds terug. Vanaf minuut 70 moet het verschil worden gemaakt. En dan moet je misschien wel een speler die een basisplek verdient op de bank houden.

Als wij een opstelling maken zetten we er elf neer in de verwachting dat die het allemaal 90 minuten uitzingen. Zo werkt het natuurlijk niet.

12 uur geleden - 12 maart 2025 om 06:13 # 369127
Alli
Zie dat Baeten een 6,5 heeft gekregen. Op basis waarvan?
Heeft de 2e helft alleen maar tegenstanders onderuit getrokken, een gele kaart gepakt, een handsgoal gemaakt (de bal was zonder zijn tussenkomst ook wel in het netje belandt), en als een kip zonder kop gefrustreerd rond gelopen.

Vreselijk mannetje. Blij dat hij gehuurd is en na de zomer weer weg is.
12 uur geleden - 12 maart 2025 om 05:41 # 369126
viro
Op karakter 3 punten gehaald. Op het einde weet niemand meer hoe ze gehaald zijn.

Bangura heeft laten zien dat hij een prima spits is voor de laatste 30 minuten. Of hij is niet fit want na 30 minuten was zijn tank al leeg.
12 uur geleden - 12 maart 2025 om 05:21 # 369125
harigejoop
Rjc19 schreef:
Tevreden met 3 punten maar that’s it. Wat een gesjraavel. En als ik dan naar het programma kijk zie ik het somber in helaas Telstar - Roda JC Kerkrade (verlies) Roda JC Kerkrade - VVV-Venlo (winst) +3 De Graafschap - Roda JC Kerkrade (verlies) Roda JC Kerkrade - FC Emmen (winst) +3 Vitesse - Roda JC Kerkrade (gelijk) +1 Roda JC Kerkrade - ADO Den Haag (verlies) FC Volendam - Roda JC Kerkrade (verlies) Roda JC Kerkrade - FC Eindhoven (winst) +3 Of je het met nog maar 10 punten gaat redden; lijkt me sterk als ik eerlijk ben. We hebben nog een enorm moeilijk programma
12 maart 2025 om 01:00

Zal wellicht net 1 of 2 punten te kort zijn..
Als je ziet dat NAC 56 punten gehaald had vorig jaar en maar net gehaald.
16 uur geleden - 12 maart 2025 om 02:07 # 369124
Rjc19
Tevreden met 3 punten maar that’s it. Wat een gesjraavel.

En als ik dan naar het programma kijk zie ik het somber in helaas

Telstar - Roda JC Kerkrade (verlies)
Roda JC Kerkrade - VVV-Venlo (winst) +3
De Graafschap - Roda JC Kerkrade (verlies)
Roda JC Kerkrade - FC Emmen (winst) +3
Vitesse - Roda JC Kerkrade (gelijk) +1
Roda JC Kerkrade - ADO Den Haag (verlies)
FC Volendam - Roda JC Kerkrade (verlies)
Roda JC Kerkrade - FC Eindhoven (winst) +3

Of je het met nog maar 10 punten gaat redden; lijkt me sterk als ik eerlijk ben.

We hebben nog een enorm moeilijk programma
17 uur geleden - 12 maart 2025 om 01:00 # 369123
FCTrade
Gewoon aanvallender voetbal spelen en je rolt al die clubjes op. Bas heeft jullie hier allemaal al het hele seizoen in slaap gesust volgens mij met zijn tactiek. Nou wordt Bas eindelijk wakker, haalt 2x op rij verdediger eruit (in de rust en bij een achterstand) en zet een aanvaller erin en hoppa 6 punten.
Volgens mij, ik hoop het, is Bas wakker geworden. En daarom geloof ik er nog in.

(Haha ja Hutch: met Ronaldo hoef je hier niet aan te komen. Is te zeer een eikel/ego(tripper). 😆😆
17 uur geleden - 12 maart 2025 om 00:40 # 369122
045
Vandaag een nog slechtere wedstrijd gezien dan de laatste tegen Jong-psv. Een gefrustreerde Beaten die alleen maar met zijn eigen bezig is, misschien moet hij de beelden nog maar eens terugkijken…de clown.
De scheidsrechter had het echt wel bij het rechte eind qua overtredingen. De herhaling teruggekeken op de tv. Alleen de overtreding in de 16 op onze Beaten was discutabel.
3 punten binnen en snel vergeten.
17 uur geleden - 12 maart 2025 om 00:30 # 369121

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 maart 2025 om 20:00
Telstar Stadion

Telstar

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement