viro schreef:
Mensen die Bangura in de basis willen hebben waarschijnlijk alleen de eerste 25 minuten gezien. Daarna had Bangura de tank toch helemaal leeg Wordt er ook een beetje moe van dat hij als jeugdspeler wordt gezien terwijl hij bij Fortuna Sittard,Kaiserslautern en Aachen gespeeld heeft in de jeugd. Prima jongen maar op dit moment alleen geschikt als invaller wanneer je achter staat. Maar zeker nog niet klaar voor de basis.12 maart 2025 om 15:20
EricRoufs schreef:
Als ik de beelden van achter de goal bekijk, denk ik dat de corner van Breij al achter de lijn was, voor Baeten deze - al dan niet met zijn arm - binnen werkte, Als dit klopt is het hele verhaal over hands etc niet van toepassing12 maart 2025 om 16:06
Raven schreef:
Is er een kans dat Treichel en (met name) Seedorf richting de (eventuele) playoffs weer mee kunnen doen?12 maart 2025 om 14:51
RJC045TSV schreef:
Weet iemand of Peter Hyballa op dit moment ergens werkzaam is? Zou hem graag by roda zien als Sibum pleite is.12 maart 2025 om 14:42
Batistuta schreef:Sjunsteopderwelt schreef:Geen probleem, ik geef je er zelfs 5: Bangura, Breij, Seedorf, Roseler, Beerten. Die jongens geven alles voor onze club.Batistuta schreef:zult wel goede connecties hebben met Baeten zie ik. Mag jij 3 namen opnoemen die dat volgens jou wel doen dan op dit moment.
[quote]369153[/quote] Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.12 maart 2025 om 12:0912 maart 2025 om 13:3712 maart 2025 om 13:48
Batistuta schreef:Cheick18 schreef:Interesssante opstelling. Wie zou je er dan uithalen als Cukur en Seedorf weer fit zijn? Ik zou Schwirten nooit opstellen, dat vind ik echt een hele zwakke speler. Ik zou zelf 3-4-3 spelen met Seedorf op links en Bangura in het centrum en Raszak op rechts. En achter Bangura zou ik Cukur dan eens proberen. Verder op het middenveld Breij, Beerten, en Dzepar. Eens met jouw verdediging en keeper. Baeten zit bij mij op de bank.
Bangura speelde gisteren matig tot slecht, zijn balverlies leidde ook de aanval vd penalty in. Maargood, Bangura was niet de enige, eigenlijk het hele team was gewoon ronduit slecht gisteren. Uiteindelijk werd wel weer duidelijk dat risico nemen loont in deze competitie. Ik zou dan ook voor een 352 opstelling gaan, met Baeten en Bangura voorop. Erachter op 10 Breij, de enige die nog écht wat lijkt te kunnen met een bal. Op links schwirten, twee controleurs met Beerten en Dzepar, en rechts Razak. Achterin koglin, roseler en kruijver. En op doel natuurlijk treichel zodra die weer fit is. Weet iemand trouwens hoe het ervoor staat met Seedorf? Die missen we toch wel heel erg…12 maart 2025 om 14:0412 maart 2025 om 14:19
RJC045TSV schreef:
Weet iemand of Peter Hyballa op dit moment ergens werkzaam is? Zou hem graag by roda zien als Sibum pleite is.12 maart 2025 om 14:42
Batistuta schreef:Cheick18 schreef:Interesssante opstelling. Wie zou je er dan uithalen als Cukur en Seedorf weer fit zijn? Ik zou Schwirten nooit opstellen, dat vind ik echt een hele zwakke speler. Ik zou zelf 3-4-3 spelen met Seedorf op links en Bangura in het centrum en Raszak op rechts. En achter Bangura zou ik Cukur dan eens proberen. Verder op het middenveld Breij, Beerten, en Dzepar. Eens met jouw verdediging en keeper. Baeten zit bij mij op de bank.
Bangura speelde gisteren matig tot slecht, zijn balverlies leidde ook de aanval vd penalty in. Maargood, Bangura was niet de enige, eigenlijk het hele team was gewoon ronduit slecht gisteren. Uiteindelijk werd wel weer duidelijk dat risico nemen loont in deze competitie. Ik zou dan ook voor een 352 opstelling gaan, met Baeten en Bangura voorop. Erachter op 10 Breij, de enige die nog écht wat lijkt te kunnen met een bal. Op links schwirten, twee controleurs met Beerten en Dzepar, en rechts Razak. Achterin koglin, roseler en kruijver. En op doel natuurlijk treichel zodra die weer fit is. Weet iemand trouwens hoe het ervoor staat met Seedorf? Die missen we toch wel heel erg…12 maart 2025 om 14:0412 maart 2025 om 14:19
Cheick18 schreef:
Bangura speelde gisteren matig tot slecht, zijn balverlies leidde ook de aanval vd penalty in. Maargood, Bangura was niet de enige, eigenlijk het hele team was gewoon ronduit slecht gisteren. Uiteindelijk werd wel weer duidelijk dat risico nemen loont in deze competitie. Ik zou dan ook voor een 352 opstelling gaan, met Baeten en Bangura voorop. Erachter op 10 Breij, de enige die nog écht wat lijkt te kunnen met een bal. Op links schwirten, twee controleurs met Beerten en Dzepar, en rechts Razak. Achterin koglin, roseler en kruijver. En op doel natuurlijk treichel zodra die weer fit is. Weet iemand trouwens hoe het ervoor staat met Seedorf? Die missen we toch wel heel erg…12 maart 2025 om 14:04
Batistuta schreef:Sjunsteopderwelt schreef:Geen probleem, ik geef je er zelfs 5: Bangura, Breij, Seedorf, Roseler, Beerten. Die jongens geven alles voor onze club.Batistuta schreef:zult wel goede connecties hebben met Baeten zie ik. Mag jij 3 namen opnoemen die dat volgens jou wel doen dan op dit moment.
[quote]369153[/quote] Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.12 maart 2025 om 12:0912 maart 2025 om 13:3712 maart 2025 om 13:48
DrHerjod schreef:Batistuta schreef:Volgens mij heeft hij gisteren geen doelpunt gemaakt. 😆rodafanWeert schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, hoe hij scoort dat boeit niet, zolang hij maar scoort. En dat doet hij! Ik ben alleen nog niet zeker of hij een basisspeler is of juist de ideale pinchhitter, maar in dat laatste geval moet hij wel meer tijd krijgen dan 5 minuten.
Of Bangura kan voetballen of niet doet er niet toe. Hij hoort te scoren, én dat doet hij.12 maart 2025 om 11:1112 maart 2025 om 12:1012 maart 2025 om 12:42
Sjunsteopderwelt schreef:Batistuta schreef:zult wel goede connecties hebben met Baeten zie ik. Mag jij 3 namen opnoemen die dat volgens jou wel doen dan op dit moment.Sjunsteopderwelt schreef:Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.
[quote]369146[/quote] dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.12 maart 2025 om 10:5212 maart 2025 om 12:0912 maart 2025 om 13:37
Batistuta schreef:Sjunsteopderwelt schreef:Je leest niet goed wat ik schrijf. Ik heb het over door het vuur gaan voor onze club. Baeten gaat zeker door het vuur, maar speelt voor zichzelf. Die heeft niks met Roda.Batistuta schreef:dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.
[quote]369145[/quote] Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!12 maart 2025 om 09:5312 maart 2025 om 10:5212 maart 2025 om 12:09
viro schreef:DnWinkbuul schreef:Beoordeel je dan ook het balverlies erbij ?
Bangura kan prima ballen. Kijk maar naar de enige dingen die objectief zijn in het voetbal; statistieken en nummertjes.12 maart 2025 om 12:1912 maart 2025 om 12:52
DnWinkbuul schreef:
Bangura kan prima ballen. Kijk maar naar de enige dingen die objectief zijn in het voetbal; statistieken en nummertjes.12 maart 2025 om 12:19
Batistuta schreef:rodafanWeert schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, hoe hij scoort dat boeit niet, zolang hij maar scoort. En dat doet hij! Ik ben alleen nog niet zeker of hij een basisspeler is of juist de ideale pinchhitter, maar in dat laatste geval moet hij wel meer tijd krijgen dan 5 minuten.
Of Bangura kan voetballen of niet doet er niet toe. Hij hoort te scoren, én dat doet hij.12 maart 2025 om 11:1112 maart 2025 om 12:10
KampfenundSiegen schreef:
Na het gedrag van vd Hurk gisteren hoef ik die hier niet meer te zien. Maar zo'n type spits is zeker welkom. Weet iemand waarom die zo deed? MVV verleden?12 maart 2025 om 12:25
RodaWeert schreef:Rodahatz schreef:Inderdaad. Die vd Hurk is een misselijke vent als ie tegen je speelt. Maar wel een uiterst slimme voetballer. Minder slim om het publiek uit te dagen, maar voetbalgogme heeft hij zeker!
Gisteren werd hier afgegeven op Van den Hurk. Maar als onze spitsen het neusje voor de goal en de positionering van deze slimme spits hadden, zouden Çukur of Baeten er meer dan 10 in het mandje leggen in de KKD. De scheids ontbreekt het net zoveel aan kwaliteit als de meeste spelers op het veld.12 maart 2025 om 10:3012 maart 2025 om 10:52
rodafanWeert schreef:
Of Bangura kan voetballen of niet doet er niet toe. Hij hoort te scoren, én dat doet hij.12 maart 2025 om 11:11
RodaWeert schreef:
Heb het hier al eerder gezegd, maar Breij is een goudhaantje voor ons. Er moet alles aan gedaan worden om zijn contract open te breken deze zomer en hem langer vast te leggen, anders loopt die volgend jaar gratis de deur uit.12 maart 2025 om 11:22
Sjunsteopderwelt schreef:Batistuta schreef:dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.Sjunsteopderwelt schreef:Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!
[quote]369144[/quote] Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.12 maart 2025 om 09:4312 maart 2025 om 09:5312 maart 2025 om 10:52
Sjunsteopderwelt schreef:Batistuta schreef:dus 90+ minuten afjagen, achter elke bal aan gaat en zich bijna laat uitkleden in elk duel is niet door het vuur gaan? Wat zou jij doen als je je kapot werkt, de bal hebt en weet dat er om je heen minimale kwaliteit aanwezig is? Dan zou ik zelf ook hebzuchtig worden. Vandaar dat Baeten ook onze meest scorende speler is.Sjunsteopderwelt schreef:Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!
[quote]369144[/quote] Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.12 maart 2025 om 09:4312 maart 2025 om 09:5312 maart 2025 om 10:52
Rodahatz schreef:
Gisteren werd hier afgegeven op Van den Hurk. Maar als onze spitsen het neusje voor de goal en de positionering van deze slimme spits hadden, zouden Çukur of Baeten er meer dan 10 in het mandje leggen in de KKD. De scheids ontbreekt het net zoveel aan kwaliteit als de meeste spelers op het veld.12 maart 2025 om 10:30
Rodahatz schreef:
Gisteren werd hier afgegeven op Van den Hurk. Maar als onze spitsen het neusje voor de goal en de positionering van deze slimme spits hadden, zouden Çukur of Baeten er meer dan 10 in het mandje leggen in de KKD. De scheids ontbreekt het net zoveel aan kwaliteit als de meeste spelers op het veld.12 maart 2025 om 10:30
Batistuta schreef:Sjunsteopderwelt schreef:Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!Batistuta schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want: 1) Hij kan niet voetballen 2) Hij is geen teamplayer 3) Hij gedraagt zich als klein kind Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.12 maart 2025 om 09:3812 maart 2025 om 09:4312 maart 2025 om 09:53
viro schreef:Batistuta schreef:En vind dermister dat ook ? Of ben je geband als DerMister ?Sjunsteopderwelt schreef:Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!
[quote]369144[/quote] Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.12 maart 2025 om 09:4312 maart 2025 om 09:5312 maart 2025 om 09:58
Batistuta schreef:Sjunsteopderwelt schreef:Baeten rent zich inderdaad rot, maar het heeft weinig rendement omdat hij niet kan voetballen en zelden afspeelt op een teamgenoot. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin. Wij hebben echte teamplayers nodig, jongens die door het vuur gaan voor onze club!Batistuta schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want: 1) Hij kan niet voetballen 2) Hij is geen teamplayer 3) Hij gedraagt zich als klein kind Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.12 maart 2025 om 09:3812 maart 2025 om 09:4312 maart 2025 om 09:53
Sjunsteopderwelt schreef:Batistuta schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Baeten rent zich 90 minuten rot, jaagt door en gaat elk duel vol aan. Dat hij egoïstisch is oke, maar met alleen rondpasen kom je er ook niet.
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want: 1) Hij kan niet voetballen 2) Hij is geen teamplayer 3) Hij gedraagt zich als klein kind Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.12 maart 2025 om 09:3812 maart 2025 om 09:43
Batistuta schreef:
Laten we hopen dat die Baeten vrijdag op de bank zit, want: 1) Hij kan niet voetballen 2) Hij is geen teamplayer 3) Hij gedraagt zich als klein kind Dan liever Bangura in de basis houden. Die kan ook niet voetballen, maar werkt wel keihard en is een echte teamplayer.12 maart 2025 om 09:38
Batistuta schreef:Vrijdagavond schreef:Kijk de wedstrijd maar eens terug zonder je Roda bril op te zetten en dan zie je dat de scheids prima flootBatistuta schreef:Tuurlijk waren we niet goed, maar als je de scheids goed vond is voetbal niet jouw sport.
Wat een gezeur hier over de scheids, die floot gewoon een prima wedstrijd. Die Baeten is een toneelspeler die overal over zeikt terwijl hij zelf de overtreding maakt. Laten wij ons focussen op ons eigen spel ipv op de scheids, dit is echt weer Calimero gedrag.12 maart 2025 om 09:1712 maart 2025 om 09:2112 maart 2025 om 09:22
Vrijdagavond schreef:Batistuta schreef:Tuurlijk waren we niet goed, maar als je de scheids goed vond is voetbal niet jouw sport.
Wat een gezeur hier over de scheids, die floot gewoon een prima wedstrijd. Die Baeten is een toneelspeler die overal over zeikt terwijl hij zelf de overtreding maakt. Laten wij ons focussen op ons eigen spel ipv op de scheids, dit is echt weer Calimero gedrag.12 maart 2025 om 09:1712 maart 2025 om 09:21
Batistuta schreef:
Wat een gezeur hier over de scheids, die floot gewoon een prima wedstrijd. Die Baeten is een toneelspeler die overal over zeikt terwijl hij zelf de overtreding maakt. Laten wij ons focussen op ons eigen spel ipv op de scheids, dit is echt weer Calimero gedrag.12 maart 2025 om 09:17
viro schreef:Alli schreef:Door Baeten win je deze wedstrijd. Hij wakkerde wel een vuurtje aan en dat hadden ze wel nodig.
Zie dat Baeten een 6,5 heeft gekregen. Op basis waarvan? Heeft de 2e helft alleen maar tegenstanders onderuit getrokken, een gele kaart gepakt, een handsgoal gemaakt (de bal was zonder zijn tussenkomst ook wel in het netje belandt), en als een kip zonder kop gefrustreerd rond gelopen. Vreselijk mannetje. Blij dat hij gehuurd is en na de zomer weer weg is.12 maart 2025 om 05:4112 maart 2025 om 06:26
Alli schreef:
Zie dat Baeten een 6,5 heeft gekregen. Op basis waarvan? Heeft de 2e helft alleen maar tegenstanders onderuit getrokken, een gele kaart gepakt, een handsgoal gemaakt (de bal was zonder zijn tussenkomst ook wel in het netje belandt), en als een kip zonder kop gefrustreerd rond gelopen. Vreselijk mannetje. Blij dat hij gehuurd is en na de zomer weer weg is.12 maart 2025 om 05:41
Alli schreef:
Zie dat Baeten een 6,5 heeft gekregen. Op basis waarvan? Heeft de 2e helft alleen maar tegenstanders onderuit getrokken, een gele kaart gepakt, een handsgoal gemaakt (de bal was zonder zijn tussenkomst ook wel in het netje belandt), en als een kip zonder kop gefrustreerd rond gelopen. Vreselijk mannetje. Blij dat hij gehuurd is en na de zomer weer weg is.12 maart 2025 om 05:41
FCTrade schreef:
Gewoon aanvallender voetbal spelen en je rolt al die clubjes op. Bas heeft jullie hier allemaal al het hele seizoen in slaap gesust volgens mij met zijn tactiek. Nou wordt Bas eindelijk wakker, haalt 2x op rij verdediger eruit (in de rust en bij een achterstand) en zet een aanvaller erin en hoppa 6 punten. Volgens mij, ik hoop het, is Bas wakker geworden. En daarom geloof ik er nog in. (Haha ja Hutch: met Ronaldo hoef je hier niet aan te komen. Is te zeer een eikel/ego(tripper). 😆😆12 maart 2025 om 00:40
Rjc19 schreef:
Tevreden met 3 punten maar that’s it. Wat een gesjraavel. En als ik dan naar het programma kijk zie ik het somber in helaas Telstar - Roda JC Kerkrade (verlies) Roda JC Kerkrade - VVV-Venlo (winst) +3 De Graafschap - Roda JC Kerkrade (verlies) Roda JC Kerkrade - FC Emmen (winst) +3 Vitesse - Roda JC Kerkrade (gelijk) +1 Roda JC Kerkrade - ADO Den Haag (verlies) FC Volendam - Roda JC Kerkrade (verlies) Roda JC Kerkrade - FC Eindhoven (winst) +3 Of je het met nog maar 10 punten gaat redden; lijkt me sterk als ik eerlijk ben. We hebben nog een enorm moeilijk programma12 maart 2025 om 01:00