Johnnie schreef:Idd! Dorpsgek: wat heeft die dan gepresteerd? Wat denk je wat die kost? En wat denk je dat zijn drijfveren zullen zijn? Nee, dank je wel!
dorpsgek een categorie waar we hopelijk ver van weg blijven29 april 2025 om 15:23
TheBaser87 schreef:
FCKip Duurste KKD-opstelling aller tijden 0 FC Eindhoven 2 Er zijn wel regels te maken voor de selecties van deze teams (bijvoorbeeld het beperken van het aantal spelers ouder dan x jaar) maar er is geen enkel bewijs dat KKD-clubs meer punten verspelen tegen versterkte jong teams. Deze discussie is vorig jaar en alle jaren sinds het toetreden van de jong teams tot de KKD ook al gevoerd en in al die jaren wijst helemaal niets op 'je reinste competitievervalsing' Dat Roda zich tegen deze teams niet kan motiveren is een probleem van Roda. Ben er verder ook niet zo'n liefhebber van, maar het is in meerdere landen al veel langer dan bij ons een heel normaal fenomeen.29 april 2025 om 13:25
Dieter schreef:TheBaser87 schreef:Hear hear.
FCKip Duurste KKD-opstelling aller tijden 0 FC Eindhoven 2 Er zijn wel regels te maken voor de selecties van deze teams (bijvoorbeeld het beperken van het aantal spelers ouder dan x jaar) maar er is geen enkel bewijs dat KKD-clubs meer punten verspelen tegen versterkte jong teams. Deze discussie is vorig jaar en alle jaren sinds het toetreden van de jong teams tot de KKD ook al gevoerd en in al die jaren wijst helemaal niets op 'je reinste competitievervalsing' Dat Roda zich tegen deze teams niet kan motiveren is een probleem van Roda. Ben er verder ook niet zo'n liefhebber van, maar het is in meerdere landen al veel langer dan bij ons een heel normaal fenomeen.29 april 2025 om 13:2529 april 2025 om 13:27
TheBaser87 schreef:
FCKip Duurste KKD-opstelling aller tijden 0 FC Eindhoven 2 Er zijn wel regels te maken voor de selecties van deze teams (bijvoorbeeld het beperken van het aantal spelers ouder dan x jaar) maar er is geen enkel bewijs dat KKD-clubs meer punten verspelen tegen versterkte jong teams. Deze discussie is vorig jaar en alle jaren sinds het toetreden van de jong teams tot de KKD ook al gevoerd en in al die jaren wijst helemaal niets op 'je reinste competitievervalsing' Dat Roda zich tegen deze teams niet kan motiveren is een probleem van Roda. Ben er verder ook niet zo'n liefhebber van, maar het is in meerdere landen al veel langer dan bij ons een heel normaal fenomeen.29 april 2025 om 13:25
TheBaser87 schreef:
Maan allebei? of een van de twee? Bij mij heeft Ramzi een streepje voor vanwege zijn speelstijl en ervaring met jonge spelers (als we dan toch eindelijk jeugdspelers een kans geven) Van Dinteren werkt natuurlijk ook met jonge spelers maar maakt op mij niet per se indruk. Meijer wordt het in ieder geval niet, meldt ZO-nieuws29 april 2025 om 09:59
IM1999 schreef:Dieter schreef:Je pretendeert veel te weten maar je zit er in deze heel erg ver naast. Maar ja...nichts neuses unter die Sonnne? Wah DieterIM1999 schreef:Helaas wel ja. Gestorven in het harnas. Was dat de reden dat je mn permaban hier hebt opgeheven? Of heeft de Admin jullie die banrechten eindelijk ontnomen?
[quote]373906[/quote] Enne Dieter....rodakantine exit?28 april 2025 om 12:4928 april 2025 om 13:0429 april 2025 om 09:43
Dieter schreef:IM1999 schreef:Helaas wel ja. Gestorven in het harnas. Was dat de reden dat je mn permaban hier hebt opgeheven? Of heeft de Admin jullie die banrechten eindelijk ontnomen?Dieter schreef:Enne Dieter....rodakantine exit?
[quote]373905[/quote] De laatste keer dat ik het checkte was de KKD nog een competitie met alleen maar Nederlandse clubs, zonder Aken dus. Welke club behalve NAC kun jij dan nog meer opnoemen? Conclusie is dat er genoeg supporters zijn wanneer er op sportief gebied perspectief wordt geboden (ook de reden dat er rondom de eeuwwisseling een stadion is gebouwd voor 19.500 man). Dat is op dit moment simpelweg niet het geval.28 april 2025 om 12:4028 april 2025 om 12:4928 april 2025 om 13:04
DerMister schreef:FCKip schreef:Jij moet de realiteit eens onder ogen durven komen ipv steeds slappe excuses proberen te verzinnen voor het falen van Roda. Jij bent FC Calimero.
DerMister Dat schrijf ik niet, lezen is een kunst he pipo 🤡 Nu negeer ik je al, maar je achterlijke reactie viel me op voordat ik inlog. Ouwe onruststoker.29 april 2025 om 09:1129 april 2025 om 09:27
FCKip schreef:
DerMister Dat schrijf ik niet, lezen is een kunst he pipo 🤡 Nu negeer ik je al, maar je achterlijke reactie viel me op voordat ik inlog. Ouwe onruststoker.29 april 2025 om 09:11
IgnaceOffermansUdonThani schreef:
Rogier Meyer bevestigt met Roda JC te hebben gesproken maar ook met PEC Zwolle en dat ligt qua reistijd voor hem gunstiger. Bovendien eredivisieclub. Maar ook bij PEC Zwolle zijn er meerdere kandidaten.29 april 2025 om 03:43
FCKip schreef:Alli schreef:Het is ook de puurste vorm van competitievervalsing, maarja… de topclubs plukken de vruchten. Het is natuurlijk geen goede start voor ons geweest tegen Jong AZ in ons openingsduel. Niet dat het allemaal van deze wedstrijd afhing, maar de dreun was hard. Voor het zelfvertrouwen allesbehalve een goed begin. Terwijl het voor AZ een verlenging was van de voorbereiding. Met een Ruben van Bommel voorop in de strijd die heel erg graag zich wilde laten zien. Die welgeteld 1 wedstrijd in de KKD gespeeld heeft, tegen ons. Owusu-Oduro ook maar 2 wedstrijden KKD, waarvan 1 tegen ons. Mex Meerding, 2 wedstrijden KKD, waarvan 1 tegen ons. Dat zijn wel de spelers die in de KKD het verschil maken. En wie weet hoe het ons dan verlopen was. Als we niet meteen een pak slaag hadden gekregen.
Recent hadden we hier de discussie over competitievervalsing met de jong teams. Vandaag was het weer zover, jong PSV tegen FC Eindhoven; https://www.voetbalzone.nl/nieuws/nieuw-record-duurste-opstelling-aller-tijden-in-keuken-kampioen-divisie/bltc3e3587c33dfdc81?fbclid=IwY2xjawJ81KZleHRuA2FlbQIxMQABHmmd8aDVGRdEwRiKya_LYk8yZpoggHyLFFFk88uqIPtcjcSUxqb5GMs3reRi_aem_ljs7kf889qEaUVJHxaD7Cg&sfnsn=wa Nu was het tegen FC Eindhoven, maar voor hetzelfde geldt was het tegen Excelsior en verloor Excelsior kansloos met als gevolg het mislopen van directe promotie. Snap echt niet dat de KNVB hier niets aan doet. Als ze al persee de jong elftallen erin willen houden, dan op z'n minst een vast elftal laten inschrijven en geen spelers van het 1e meer laten meespelen. In de winterstop mogen er dan evt max 3 spelers geruild kunnen worden maar that's it. Heb je niet voldoende spelers beschikbaar door blessures of schorsingen, zet je spelers van de jeugd op de bank. Moeten de andere KKD clubs immers ook. Wel zo fair lijkt me.29 april 2025 om 01:1329 april 2025 om 02:34
Alli schreef:
Recent hadden we hier de discussie over competitievervalsing met de jong teams. Vandaag was het weer zover, jong PSV tegen FC Eindhoven; https://www.voetbalzone.nl/nieuws/nieuw-record-duurste-opstelling-aller-tijden-in-keuken-kampioen-divisie/bltc3e3587c33dfdc81?fbclid=IwY2xjawJ81KZleHRuA2FlbQIxMQABHmmd8aDVGRdEwRiKya_LYk8yZpoggHyLFFFk88uqIPtcjcSUxqb5GMs3reRi_aem_ljs7kf889qEaUVJHxaD7Cg&sfnsn=wa Nu was het tegen FC Eindhoven, maar voor hetzelfde geldt was het tegen Excelsior en verloor Excelsior kansloos met als gevolg het mislopen van directe promotie. Snap echt niet dat de KNVB hier niets aan doet. Als ze al persee de jong elftallen erin willen houden, dan op z'n minst een vast elftal laten inschrijven en geen spelers van het 1e meer laten meespelen. In de winterstop mogen er dan evt max 3 spelers geruild kunnen worden maar that's it. Heb je niet voldoende spelers beschikbaar door blessures of schorsingen, zet je spelers van de jeugd op de bank. Moeten de andere KKD clubs immers ook. Wel zo fair lijkt me.29 april 2025 om 01:13
DerMister schreef:Alli schreef:Het heeft mij jaren gekost om te accepteren dat wij geen grote club meer zijn. Maar ik vind het nog steeds ontzettend moeilijk om te accepteren dat wij nooit meer een grote club gaan worden. Dat zal iedereen wel herkennen die de glorietijd in de jaren 90 ook heeft meegemaakt.DerMister schreef:Als je volgend seizoen al voor het 8e seizoen aaneengesloten veroordeeld bent tot de KKD, en we de laatste 6 seizoenen slechts 3x de PO's hebben gehaald, wordt het misschien eens tijd dat deze mensen hun verwachtingen eens bij gaan stellen. Zoals je zelf zegt: wij WAREN ooit een grote club. Maar die jaren liggen al mijlenver achter ons.
[quote]373924[/quote] Precies, dát is het verschil tussen Roda en marginale clubs als Helmond Sport en Telstar. Wij zijn ooit een hele grote club geweest en dat verleden dragen wij met ons mee. Daarom ligt het verwachtingspatroon bij Roda een stuk hoger dan bij de meeste andere clubs in de KKD. Dit is niet zomaar een club, dit is Roda JC!28 april 2025 om 14:1128 april 2025 om 15:5828 april 2025 om 21:56
DerMister schreef:DnWinkbuul schreef:Kom op zeg, je kunt Bangura echt niet vergelijken met Veerman, dat weet je zelf ook welDerMister schreef:Hebben we er een van, en die kots je ook uit. Dus je hoort ook bij de kliek die ik bedoelde.
[quote]373984[/quote] Voor mij telt alleen het "kunnen scoren" aspect, de rest is irrelevant. Voor het mooie voetbal kijk ik sowieso niet naar Roda.28 april 2025 om 23:3329 april 2025 om 00:0529 april 2025 om 00:11
DnWinkbuul schreef:DerMister schreef:Hebben we er een van, en die kots je ook uit. Dus je hoort ook bij de kliek die ik bedoelde.DnWinkbuul schreef:Voor mij telt alleen het "kunnen scoren" aspect, de rest is irrelevant. Voor het mooie voetbal kijk ik sowieso niet naar Roda.
[quote]373982[/quote] Het gaat hier om het 'niet kunnen voetballen' aspect. Die zou hier verafgood worden terwijl hij ook 0,0 techniek heeft.28 april 2025 om 23:2728 april 2025 om 23:3329 april 2025 om 00:05
DerMister schreef:DnWinkbuul schreef:Voor mij telt alleen het "kunnen scoren" aspect, de rest is irrelevant. Voor het mooie voetbal kijk ik sowieso niet naar Roda.DerMister schreef:Het gaat hier om het 'niet kunnen voetballen' aspect. Die zou hier verafgood worden terwijl hij ook 0,0 techniek heeft.
[quote]373981[/quote] Hij scoort tenminste wel geregeld. Ik zou veel liever Veerman in de spits hebben lopen dan Cukur...28 april 2025 om 23:1428 april 2025 om 23:2728 april 2025 om 23:33
DnWinkbuul schreef:DerMister schreef:Het gaat hier om het 'niet kunnen voetballen' aspect. Die zou hier verafgood worden terwijl hij ook 0,0 techniek heeft.DnWinkbuul schreef:Hij scoort tenminste wel geregeld. Ik zou veel liever Veerman in de spits hebben lopen dan Cukur...
Die houten klaas van een Henk Veerman kan, naast hard schieten en op de juiste plek staan, ook écht niks. Geen gezicht, die aan de bal. Maar zal hier wel door een klein aantal als Fußballgott worden neergezet omdat hypocrisie de wereld nog niet uit is.28 april 2025 om 23:1028 april 2025 om 23:1428 april 2025 om 23:27
DerMister schreef:DnWinkbuul schreef:Hij scoort tenminste wel geregeld. Ik zou veel liever Veerman in de spits hebben lopen dan Cukur...
Die houten klaas van een Henk Veerman kan, naast hard schieten en op de juiste plek staan, ook écht niks. Geen gezicht, die aan de bal. Maar zal hier wel door een klein aantal als Fußballgott worden neergezet omdat hypocrisie de wereld nog niet uit is.28 april 2025 om 23:1028 april 2025 om 23:14
DnWinkbuul schreef:
Die houten klaas van een Henk Veerman kan, naast hard schieten en op de juiste plek staan, ook écht niks. Geen gezicht, die aan de bal. Maar zal hier wel door een klein aantal als Fußballgott worden neergezet omdat hypocrisie de wereld nog niet uit is.28 april 2025 om 23:10
PLS2000 schreef:
Roda JC heeft in de zoektocht naar een opvolger voor de vertrekkende hoofdtrainer Bas Sibum, geïnformeerd bij Rogier Meijer. De huidig trainer van NEC is op deze interesse echter niet ingegaan, bevestigt technisch manager Rob Servais tegenover ZO-NWS. | ZO-NWS28 april 2025 om 22:32
Alli schreef:DerMister schreef:Als je volgend seizoen al voor het 8e seizoen aaneengesloten veroordeeld bent tot de KKD, en we de laatste 6 seizoenen slechts 3x de PO's hebben gehaald, wordt het misschien eens tijd dat deze mensen hun verwachtingen eens bij gaan stellen. Zoals je zelf zegt: wij WAREN ooit een grote club. Maar die jaren liggen al mijlenver achter ons.oost10 schreef:Precies, dát is het verschil tussen Roda en marginale clubs als Helmond Sport en Telstar. Wij zijn ooit een hele grote club geweest en dat verleden dragen wij met ons mee. Daarom ligt het verwachtingspatroon bij Roda een stuk hoger dan bij de meeste andere clubs in de KKD. Dit is niet zomaar een club, dit is Roda JC!
Roda supporters zijn gewoon veel meer resultaat supporters dan bij andere clubs. Omdat we dat gewend waren. Als het hier goed gaat zitten er zo weer 10K+28 april 2025 om 13:4828 april 2025 om 14:1128 april 2025 om 15:58
West14 schreef:
Rogier Meijer gaat het dus niet worden.28 april 2025 om 20:34
Rjc19 schreef:JPDJ19 schreef:Als je enigszins in het Belgisch voetbal thuis bent is dat inderdaad een hele gekke naam. Dat is de grootste crimineel die er rond loopt als trainer. Zoek maar eens wat er allemaal aan hem kleeft. Bedreigen van scheidsrechters, zijn eigen broer een klap verkopen, eigen spelers tot op het bot beledigen, meerdere langdurige schorsingen (zowel als voetballer en als trainer). Zo een randdebiel wil je niet hebben hier.
Misschien kom ik met een gekke naam op de proppen, maar ik lees hem dus nog nergens. Maar Stijn Stijnen heeft de afgelopen jaren goed werk geleverd bij Patro Eisden. Jonge ambitieuze trainer die Patro van het 4e niveau nu op de rand van het 1e niveau brengt. Op YouTube staan nu 2 afleveringen van Patronaat waarbij het werk van Stijnen goed te zien is.28 april 2025 om 20:4828 april 2025 om 20:57
RJCMD schreef:
Rogier meijer is mee gesproken voetbalalert28 april 2025 om 21:08
JPDJ19 schreef:
Misschien kom ik met een gekke naam op de proppen, maar ik lees hem dus nog nergens. Maar Stijn Stijnen heeft de afgelopen jaren goed werk geleverd bij Patro Eisden. Jonge ambitieuze trainer die Patro van het 4e niveau nu op de rand van het 1e niveau brengt. Op YouTube staan nu 2 afleveringen van Patronaat waarbij het werk van Stijnen goed te zien is.28 april 2025 om 20:48
JPDJ19 schreef:
Misschien kom ik met een gekke naam op de proppen, maar ik lees hem dus nog nergens. Maar Stijn Stijnen heeft de afgelopen jaren goed werk geleverd bij Patro Eisden. Jonge ambitieuze trainer die Patro van het 4e niveau nu op de rand van het 1e niveau brengt. Op YouTube staan nu 2 afleveringen van Patronaat waarbij het werk van Stijnen goed te zien is.28 april 2025 om 20:48
Johnnie schreef:
Roda7United dan geloof je het toch niet. Daarbij is ergens wonen iets anders dan ergens vandaan komen. sjevemet yes. Ook duidelijk aangegeven28 april 2025 om 18:55
Johnnie schreef:
Roda7United dan geloof je het toch niet. Daarbij is ergens wonen iets anders dan ergens vandaan komen. sjevemet yes. Ook duidelijk aangegeven28 april 2025 om 18:55
045 schreef:Sjevemet schreef:Dit is wat gecommuniceerd wordt vanuit Roda. ✔ De prijs die je gewend bent – Je betaalt hetzelfde als dit seizoen als blijk van waardering voor jouw onvoorwaardelijke steun. In een (voetbal)wereld waar alles duurder wordt, belonen we jouw loyaliteit door de prijs gelijk te houden.
Klopt het dat de seizoenkaartprijs van € 220,- naar € 260,- gaat na 9 mei?28 april 2025 om 18:0928 april 2025 om 18:57
045 schreef:Sjevemet schreef:Dit is wat gecommuniceerd wordt vanuit Roda. ✔ De prijs die je gewend bent – Je betaalt hetzelfde als dit seizoen als blijk van waardering voor jouw onvoorwaardelijke steun. In een (voetbal)wereld waar alles duurder wordt, belonen we jouw loyaliteit door de prijs gelijk te houden.
Klopt het dat de seizoenkaartprijs van € 220,- naar € 260,- gaat na 9 mei?28 april 2025 om 18:0928 april 2025 om 18:57
Sjevemet schreef:
Klopt het dat de seizoenkaartprijs van € 220,- naar € 260,- gaat na 9 mei?28 april 2025 om 18:09
Alli schreef:DerMister schreef:Als je volgend seizoen al voor het 8e seizoen aaneengesloten veroordeeld bent tot de KKD, en we de laatste 6 seizoenen slechts 3x de PO's hebben gehaald, wordt het misschien eens tijd dat deze mensen hun verwachtingen eens bij gaan stellen. Zoals je zelf zegt: wij WAREN ooit een grote club. Maar die jaren liggen al mijlenver achter ons.oost10 schreef:Precies, dát is het verschil tussen Roda en marginale clubs als Helmond Sport en Telstar. Wij zijn ooit een hele grote club geweest en dat verleden dragen wij met ons mee. Daarom ligt het verwachtingspatroon bij Roda een stuk hoger dan bij de meeste andere clubs in de KKD. Dit is niet zomaar een club, dit is Roda JC!
Roda supporters zijn gewoon veel meer resultaat supporters dan bij andere clubs. Omdat we dat gewend waren. Als het hier goed gaat zitten er zo weer 10K+28 april 2025 om 13:4828 april 2025 om 14:1128 april 2025 om 15:58
Johnnie schreef:
Mensen die beweren dat er geen “supporters” van hier geswitched zijn naar Sittard, die hebben hun eigen harses in hun reet zitten. Ik ken hordes die seizoenskaarten bij Roda hadden, die nu regelmatig in Sittard zitten. Bij Roda zitten ze steevast niet meer28 april 2025 om 13:16
Johnnie schreef:
Misschien dat iemand hier wat wijzer kan maken. Vorige week bleek dat Roda al tweede gesprekken had gevoerd. Is het een beetje bekend hoe Roda haar beleid is? Mag je verwachten dat na gesprek 2 of 3 een keuze gemaakt zal worden? Of zijn dit eerder zes gesprekken? Ik heb zelf geen idee hoe ze dat, bijvoorbeeld, bij Sibum hebben gedaan destijds28 april 2025 om 16:04
West14 schreef:
Gisteravond het interview met die trainer van GAE bekeken. Hij deelde op een gegeven moment mee. Geef me spelers en wij maken er chocolade van. Toen bedacht ik me, wanneer is er bij ons nog iemand geweest die er chocolade van maakte. Vorig seizoen was een uitzondering.28 april 2025 om 15:43
DerMister schreef:oost10 schreef:Precies, dát is het verschil tussen Roda en marginale clubs als Helmond Sport en Telstar. Wij zijn ooit een hele grote club geweest en dat verleden dragen wij met ons mee. Daarom ligt het verwachtingspatroon bij Roda een stuk hoger dan bij de meeste andere clubs in de KKD. Dit is niet zomaar een club, dit is Roda JC!
Roda supporters zijn gewoon veel meer resultaat supporters dan bij andere clubs. Omdat we dat gewend waren. Als het hier goed gaat zitten er zo weer 10K+28 april 2025 om 13:4828 april 2025 om 14:11