DnWinkbuul schreef:Hutch schreef:Regionalliga is een hel om uit te komen, en de 3. een hel om in te blijven jaar na jaar. "onderaan de middenmoot van de 3. Liga", ja ná promotie vorig jaar. Wij bungelen al hóeveel jaar 'onderaan de middenmoot' van de KKD op die twee uitschieters na? 18-19 was kut 19-20 was kut 20-21 definitie 'best of all the rest' 21-22 was redelijk prima 22-23 was kut 23-24 was prima 24-25 is kut Voor nu ís het gras groener 5 kilometer over de grens. Lastig te accepteren, snap ik.Gumpun schreef:Vreemd, de eigen club tot op het bot fileren bij plek 10 maar wel heel gewichtig doen over Aken dat onderaan de middenmoot van Liga 3 zijn wedstrijdjes afwikkelt. Mooi dat ze zich handhaven en ik gun ze echt het allerbeste, maar het gras lijkt 5 kilometer over de grens wel altijd een stuk groener dan bij ons.
En wat te denken van Alemannia Aachen, met nog 3 speelrondes te gaan zo goed als zeker veilig. Staan momenteel op een 11e plaats met 11 winstpartijen, 14 keer gelijk en 10 keer verloren.27 april 2025 om 21:5327 april 2025 om 23:3228 april 2025 om 00:38
Het interesseert me oprecht geen zier. Maar dat de regionalliga zo zwaar zo zijn, en er door Aken nu een wereldprestatie wordt geleverd is kul. Dat weet jij ook wel. Er wordt gewoon met twee maten gemeten.
Maar het is wel verklaarbaar. Alemannia is een club waar beduidend minder chagrijn omheen hangt. En mensen nemen dat over.