[quote]
thebeast4000 - 02 april 2020 om 12:37
"MATRIX
kijk matrix, maar ik kijk niet de hele tijd wat er gebeurt in de vs, china of andere grote mogendheden. ik kijk naar mijn eigen land, waar rutte en zijn regering precies hetzelfde doen. en daar kan ik invloed op hebben. wij zijn niks beter dan de vs of andere staat. maar in bijvoorbeeld nederland heb je hele andere problemen, dan heb ik het nog niet eens over dat mislukte project europa en de onnozele tuinkabouter timmermans met zijn greendeal van 1000 miljard. en ook die zogenaamde groene partijen, laat me toch niet lachen matrix, die bezeiken ook de kluit waar we bij staan. zo'n klavertje, koopt zich een oeroud huis met energyfactor z. doe wat ik zeg maar doe niet zoals ik doe. lekker goedkoop. waarom geen kernenergie? windmolens die drijfgassen lekken die gebruikt worden voor de isolatie van die windmolens, wieken die niet recyclebaar zijn, zonnepanelen die niet recyclebaar zijn, of die verbrandingsovens waar ze hout in willen stoken dat in de vs en canada gekapt moet worden, je kunt dan toch niet met droge ogen blijven volhouden dat die groenen zo groen zijn als dat ze zeggen of wel? matrix, we worden bezeken waar we bij staan en dat komt niet alleen van rechts."[/quote]
Er is geen 100% oplossing niet door links, rechts, middenlinks of midden rechts.
Er is misschien wel helemaal geen oplossing meer..
Iedereen, links of rechts zit in het zelfde allesvernietigende geld molentje. Je moet meelopen.
Alleen de een plaatst windmolens en de ander roept slechts ‘ willen we meer of minder Corona of noemt het een ‘chineesvirus’.
Dat iedereen maar kijkt wat hij het beste vindt.