Gelukkig zijn er heel veel doden gevallen door Corona..
NOT!
harigejoop schreef:
Zuid12 En waarom niet? Explain.. Lodi Sorry dat ik het moet zeggen maar 2g=verdeeldheid kweken.. En heeft helemaal niks te maken met Corona..want mensen die gevaccineerd zijn kunnen evengoed besmet zijn en dus andere mensen aansteken,complete bullshit dus dat 2g.30 december 2021 om 23:21
harigejoop schreef:
Zuid12 Als je werkelijk gelooft dat het nog om de volksgezondheid gaat dan ben je nog steeds aan het pitten.. En degene die voor 2g zijn moeten ze ook afknallen sorry hoor.. Dus als je geen Corona gehad hebt of geen prikken ben je nergens meer welkom,dat is gewoon nazi beleid.30 december 2021 om 20:47
harigejoop schreef:
Mensen die nog geloven dat het om Corona gaat mogen gerust als naïef worden weggezet.. Wanneer komt dat besef eens onder de mensen??!30 december 2021 om 16:19
thebeast4000 schreef:
Zuid12 geen afval? je weet dat die rotorbladen niet recyclebaar zijn? die worden gewoon begraven. en dan heb ik het nog niet over dat gas dat wordt gebruikt in die molens voor isolatie. niks schoon. en na een aantal jaar kun je het ding afbreken. geen afval mijn hoela. dat wat gommers gezegd heeft was geen interview.30 december 2021 om 14:51
thebeast4000 schreef:
zuid12 jawel hoor. maar dan moet er niet nog 5 jaar over vergaderd gaan worden. en qua veiligheid: frankrijk heeft er 18 geloof ik......30 december 2021 om 12:33
thebeast4000 schreef:
zuid12 maar wat vindt je van de uitspraak van gommers? is dat nu ook een wappie?30 december 2021 om 12:36
thebeast4000 schreef:
zuid12 we hebben zelfs maar 3 centrales nodig. die kleine centrales, dus niet die joekels, kom je overal kwijt. ziet in ieder geval beter uit dan die joekels van windmolens die weldegelijk niet goed voor de volksgezondheid zijn.30 december 2021 om 07:59
thebeast4000 schreef:
zuid12 omdat zo'n transitie nu eenmaal niet lukt op zo'n korte duur.29 december 2021 om 20:20
thebeast4000 schreef:
zuid12 als meer dan 95% van de besmette mensen geen tot weinig klachten krijgt kun je niet spreken over een stevige griep.29 december 2021 om 20:22
thebeast4000 schreef:
zuid12 die kleine centrales wat nu de bedoeling zijn duren geen 10 jaar. en nee, binnen 10 jaar heb je dat nooit geregeld met die waterstof.29 december 2021 om 20:03
thebeast4000 schreef:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1462290738/de-jonge-drie-extra-boosterrondes-volgend-jaar-mogelijk29 december 2021 om 20:05
thebeast4000 schreef:
zuid12 dat is over 10 jaar echt niet geregeld. als eerste moeten er een stuk of 4 kerncentrales uit de grond gestampt worden en zowieso nog niet van het gas af. en ja beste zuid12, zelfs ik had dat beter gedaan. die dorpsmongolen hebben mensen in dienst die zich alleen maar bezig houden met energie voorraden. en ja ze hebben gefaald met het op peil brengen van de gasvoorraden. en ja, de burger is weer de dupe van die achterlijke mongolen.29 december 2021 om 16:15
thebeast4000 schreef:
dit krijg je als mongolen het voor het zeggen hebben en geen id hebben wat ze aan het doen zijn: https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211227_93877819?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=limburger&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwAR3qcAytBapd_nD0pIhwbM55yt6XzoZ-ozm8InHGgg0_ipVixx9mZ2N3b8028 december 2021 om 11:02
thebeast4000 schreef:
zuid12 jawel dat doe je wel. lees hier eens het begin van. dit is ook geschreven door wetenschappers. waarom zouden die geen gelijk hebben? omdat ze niet in de media uitgenodigd worden? lees het gewoon eens, kun je het achteraf nog altijd als onzin bestempelen. en ik heb ook niks met engel. dat ik toevallig geen vaccinatie wil heeft niks met de man te maken. en dat weet jij ook. https://www.klimaatfeiten.nl/klimaatverandering/opwarming/temperatuur-sinds-185028 december 2021 om 06:16
thebeast4000 schreef:
zuid12 leuk zo'n artikel, dat dat preken voor eigen parochie is gaat aan jou voorbij. zoals ik al enkele keren heb aangegeven, de aarde is een levend organisme, klimaten veranderen en zijn ook in het verleden talloze keren veranderd. van tropisch naar ijstijden. daar had en heeft de mens nu eenmaal 0,0 invloed op. de stijging van de zeespiegel is al aan de gang sinds dat er gemeten wordt 200 jaar geleden. en die stijgt met 2 cm per jaar. alle flutonderzoeken van 1 of 2 meter in 5 jaar waar ze na enkele maanden op moesten terugkomen ten spijt, er is geen versnelling waarneembaar. als je de hittegolven van de vorige eeuw zou pakken die de knmi pas veranderd heeft en vergelijkt dat met nu dan is daar ook geen stijging waarneembaar. net zoals met bijv het aantal bosbranden. als je iets heel vaak zegt in de media is er altijd een groep mensen die daar blind achteraan rennen. doe eens wat eigen onderzoek en lees niet alleen de sites en nieuwszenders die jouw mening verkondigen. we worden voor de gek gehouden beste zuid12 en niet zo zuinig.27 december 2021 om 23:36
thebeast4000 schreef:
zuid12 die luchtstroom komt van het zuiden, spanje, afrika die kanten op. en ja zuid12, wij meten inderdaad pas zo'n 200 jaar de temperaturen en dergelijke. kun je zo googlen. dus op die miljarden jaren dat de aarde bestaat is dat nog minder dan helemaal niks.27 december 2021 om 17:30
thebeast4000 schreef:
zuid12 dat is ff een luchtstroom die zachtere lucht uit het zuiden mee brengt. dat is geen lang leven beschoren. maar met jou redenatie, als het volgende week -15 wordt is er niks aan de hand, niet? je weet dat we nog steeds te maken hadden met de naweeën van de kleine ijstijd? wij tellen pas 200 jaar, kijk eens wat verder terug en je zult schrikken. en daar doen wij als mens helemaal niks tegen. en zelfs in die 200 jaar kun je niet meer vertrouwen met dank aan het knmi.27 december 2021 om 16:36
thebeast4000 schreef:
zuid12 mensen helpen is prima. in geval van oorlog of het niet veilig zijn in eigen land. maar als het dan veilig is, ook weer terug. niks na 5 jaar in nederland automatisch een nederlands paspoort. en zowieso economische " vluchtelingen " aan de grens van de eu weigeren, linearecta terug naar het land van herkomst. en werkt dat land niet mee geen " ontwikkelingsgeld " meer naar die landen en een uitkeringsstop naar dat land. er zijn problemen zat in het land. die hele asiel shit kost ons 20 miljard per jaar. ondertussen mogen we ook nog eens betalen voor die zuidelijke landen in de eu en die achterlijke klimaatbullshit. de noordelijke eu landen, een stuk of 4/5 zijn de netto betalers van die eu bullshit. de rest zijn allemaal netto ontvangers. en 1 europa is onmogelijk? moet jij maar eens opletten. ze willen nu zelfs europese belastingen gaan invoeren. we hebben dan misschien officieel geen europese grondwet, maar we hebben wel een vervangend europees verdrag. stoppen met die bullshit en een bindend referendum moet er komen. gewoon terug naar de eeg. heeft altijd prima gefunctioneerd.27 december 2021 om 06:14
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee, ik heb niks met geschiedenis te maken. ik heb geen interesse in 1 europa waar we als nederland niks meer te zeggen hebben. als je je eens de moeite had genomen om dat coalitieakkoord eens te lezen noemt duitsland zich vanaf nu ook een migranten land. en dat dragen ze ook in dat geweldige europa uit. hebben wij nog niet genoeg problemen in ons land zonder dat er maar meer en meer migranten deze kant opkomen? weet je, uikeringen zijn niet gratis, daar moeten mensen voor kromliggen om dat te kunnen betalen. ook huizen groeien niet vanzelf uit de grond, zeker niet met die achterlijke subsidie slurpende linkse klimaatclubjes. wie krijgt dat op het bordje? de gewone man. waarom ga je trouwens niet in die heimat wonen by the way?25 december 2021 om 20:44
thebeast4000 schreef:
zuid12 ja zuid12, iedereen die niet dezelfde mening als jou heeft is automatisch extreem rechts, lopen nog een paar figuren rond die zo denken. ik behoor helemaal niks bij duitsland, ik ben een nederlander, geboren en getogen. ik heb helemaal niks met duitsers. die klote d66 heeft het referendum afgeschaft, nog zo'n klote pro europa partij. ze hebben het volk gewoon monddood gemaakt om hun zin door te drijven. het kan niet zo zijn dat een minderheid ervoor kan zorgen dat ons land verkwanseld wordt.25 december 2021 om 18:26
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij loopt zo weg met die duitsers, lezen kun je het dan ook wel, niet? vertel eens, vindt jij niet dat iedereen hier zijn zegje over moet kunnen doen bijv door een referendum in alle landen? of is jouw mening in deze de maatstaf? " Die Konferenz zur Zukunft Europas nutzen wir für Reformen. Erforderliche Vertragsänderungen unterstützen wir. Die Konferenz sollte in einen verfassungsgebenden Konvent münden und zur Weiterentwicklung zu einem föderalen europäischen Bundesstaat führen, der dezentral auch nach den Grundsätzen der Subsidiarität und Verhältnismäßigkeit organisiert ist und die Grundrechtecharta zur Grundlage hat. " https://www.spd.de/fileadmin/Dokumente/Koalitionsvertrag/Koalitionsvertrag_2021-2025.pdf25 december 2021 om 16:44
thebeast4000 schreef:
JPDJ19 maar niet als je weet dat je besmet bent. dan moet je in quarantaine en niet naar buiten wandelen.23 december 2021 om 10:53