[quote]
thebeast4000 - 29 maart 2020 om 09:29
"NIKS
wordt hier dan het sociaal stelsel dan niet afgebroken? de gezondheidszorg wordt onhoudbaar. ook aan de ww en bijstand wordt continu gesleuteld, en niet ten goede. het is een kwestie van tijd voordat we hier op hetzelfde niveau zitten dan de vs. in de vs heb je geen 34 verschillende partijen. eigenlijk heb je daar 2 partijen: links of rechts. in mijn ogen is dat een beter systeem dan dat wat we in nederland hebben. kijk die bullshit over dat klimaat. is bij geen enkele partij bij de verkiezingen een punt geweest. maar ze duwen het nu wel gewoon er doorheen, met alle kosten van dien zonder dat de mensen zich daar over uit kunnen laten. en 1 ding weet je zeker: van de dingen die ze roepen in de tijd van de verkiezingen komt 90% toch niet uit. kijk hier eens in nederland, alles is weg. we kunnen nog niet eens wat mondkapjes maken of beademingsapparatuur. dat is in de vs wel anders geregeld. altijd die kritiek op trump, lees eens elke dag de telegraaf of kijk eens op nu.nl. daar krijg je de kots van. en als het nu eens allemaal klopte, maar 3/4e klopt gewoon niet. en dat was ook het geval bij tc beste HARRIE, ik heb een hekel aan verzinsels. dat is namelijk dat " fake news " waar een heleboel partijen het over hebben. maar dan hoor je ze niet. kijk eens naar die achterlijke praat wat een partij als groenlinks eruit kraamt, poolkappen zouden krimpen, is niet waar dus je hoort ze er niet meer over, ijberen die een dorpje bezetten, zou komen omdat de beesten niks te eten zouden hebben, klopt dus ook niet, blijkt dat er 4 x zoveel ijsberen rondlopen als jaren geleden, een gat in de ozonlaag waar je niks meer over hoort, temperaturen die door het knmi zijn aangepast, rekenmodellen die door partijen als het knmi geheim worden gehouden en zo kan ik nog wel ff doorgaan. we worden bezeken waar we bij staan, en 95% van de mensen trappen er met open ogen in. als maar iets vaak genoeg op tv wordt uitgezonden wordt het vanzelf een waarheid. dat moet dan wel kloppen."[/quote]
Professor beast heeft gesproken, en dat is de waarheid.
Over het politieke gedeelte ben ik het wel eens.
Ben dan wel voor het duitse systeem