harigejoop
momenteel kun je eigenlijk alles afschaffen, heeft geen enkel doel
harigejoop schreef:
Hahahahah lachen hoor CTB gaat de ijskast in en sws geen 2g! Zuid12 je zat er volkomen naast 🥳blij dat ik niet mee gedaan heb aan die bangmakerij ene prik na de andere… Alle regels gaan lekker vervallen straks!14 februari 2022 om 20:42
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij hebt toch altijd zo'n mooie mening over trump, wat zeg je nu dan? https://www.telegraaf.nl/nieuws/1337621530/servers-trump-gehackt-door-campagneteam-clinton14 februari 2022 om 13:14
thebeast4000 schreef:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/714315505/live-meer-coronapatienten-in-ziekenhuizen-cijfers-vertekend " Dat de aantallen de laatste dagen toenemen hangt samen met de razendsnelle verspreiding van de omicronvariant van het virus. Hoewel deze variant minder ziekmakend is, komen er toch meer mensen in het ziekenhuis terecht. Daarbij worden er volgens een aantal ziekenhuizen vaker mensen om een andere reden dan Covid-19 opgenomen, die wel positief testen op het virus. Ook deze mensen tellen in de dagelijkse ziekenhuiscijfers mee als coronapatiënt. Het RIVM maakte dinsdag bekend dat minder dan de helft van de mensen die met corona onder de leden in een ziekenhuis worden opgenomen, daar belandt als een direct gevolg van de coronabesmetting. Diverse ziekenhuizen hebben laten weten dat het aandeel patiënten die mét corona, en dus niet dóór corona is opgenomen momenteel grofweg tussen de 30 en 50 procent ligt. ". en zo was het vantevoren ook alleen werd dat toen maar ff niet gemeld.02 februari 2022 om 15:42
harigejoop schreef:
thebeast4000 Ja en nu ineens hoor je die Zuid12 en anderen niet meer.. COVID-19 is niet eens a-status waardig gezien het aantal doden.. Totaal niet te vergelijken met Ebola en andere virussen die de a-status hebben.03 februari 2022 om 13:23
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik waag het inderdaad ernstig te betwijfelen wat jij zegt over duitsland. als die oude vaccins niet werken tegen deze mutant, wat ze niet doen anders zouden ze nu geen nieuw vaccin aan het ontwikkelen zijn, maakt het dus niet uit of je gevaccineerd bent te ja of te nee. en uit principe neem ik niks zomaar aan van die zogenaamde wetenschappers die naar de poppen dansen van de regering. dat doe je 1 x en dan kun je me. deze mutant is gewoon heel mild en het maakt niks uit of je wel of niet gevaccineerd bent. kijk naar oostenrijk, daar mag iedereen weer de kroeg in, maar iedereen moet getest worden, of je nu gevaccineerd bent of niet. daar heb je niks meer aan dat vaccinatie bewijs. dat is niet zo maar.28 januari 2022 om 11:40
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik waag het inderdaad ernstig te betwijfelen wat jij zegt over duitsland. als die oude vaccins niet werken tegen deze mutant, wat ze niet doen anders zouden ze nu geen nieuw vaccin aan het ontwikkelen zijn, maakt het dus niet uit of je gevaccineerd bent te ja of te nee. en uit principe neem ik niks zomaar aan van die zogenaamde wetenschappers die naar de poppen dansen van de regering. dat doe je 1 x en dan kun je me. deze mutant is gewoon heel mild en het maakt niks uit of je wel of niet gevaccineerd bent. kijk naar oostenrijk, daar mag iedereen weer de kroeg in, maar iedereen moet getest worden, of je nu gevaccineerd bent of niet. daar heb je niks meer aan dat vaccinatie bewijs. dat is niet zo maar.28 januari 2022 om 11:40
thebeast4000 schreef:
nu in het nederlands: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1147634066/man-31-van-wachtlijst-voor-harttransplantatie-gehaald-omdat-hij-niet-gevaccineerd-is26 januari 2022 om 11:09
thebeast4000 schreef:
zuid12 net op wml die viroloog gezien beste zuid12? die heeft er natuurlijk ook geen verstand van hé? denk toch eens na man, doet geen pijn.25 januari 2022 om 07:35
thebeast4000 schreef:
zuid12 net op wml die viroloog gezien beste zuid12? die heeft er natuurlijk ook geen verstand van hé? denk toch eens na man, doet geen pijn.25 januari 2022 om 07:35
thebeast4000 schreef:
hoe kan zo'n idioot nu zoiets zeggen? er gaat dadelijk geheid weer een mutant komen en dan gaat het weer gewoon los. die geleerden moeten ze een spreekverbod geven. komt alleen maar bullshit uit.23 januari 2022 om 20:49
thebeast4000 schreef:
https://www.nu.nl/coronavirus/6179570/vaccinatietwijfeltelefoon-in-het-arabisch-levert-op-eerste-dag-tien-bellers-op.html21 januari 2022 om 17:41
thebeast4000 schreef:
zuid12 gisteren nog zegt onze nieuwe corona minister dat ongevaccineerden nog steeds ernstig ziek zouden worden van deze mutant. dus nog een keer: waar zijn allemaal die ongevaccineerden op de ic's en verpleegafdelingen? is allemaal niet zo moeilijk hoor. als meer dan 95% van de bevolking al geen tot weinig klachten krijgt bij een besmetting, gevaccineerd of niet gevaccineerd, dan zal de situatie ook niet veranderen bij een milde variant.21 januari 2022 om 08:03
Zjuul schreef:
Pas nou op met het gescheld op je priveprikbord, thebeast4000 . Straks krijg je nog een ban. En dan kun je je favoriete hobby, twisten, niet meer beoefenen.20 januari 2022 om 19:51
harigejoop schreef:
thebeast4000 Ja precies,hopelijk komt de waarheid snel boven tafel.. Ben blij dat ik die troep niet gepakt heb.20 januari 2022 om 12:38
thebeast4000 schreef:
zuid12 dat kan met een griep ook gebeuren.12 januari 2022 om 03:28
thebeast4000 schreef:
zuid12 dat kan met een griep ook gebeuren.12 januari 2022 om 03:28
thebeast4000 schreef:
harigejoop iets waar meer dan 95%, nieuwste cijfers wijzen 1% uit, geen tot weinig last van hebben kun je geen zware griep noemen.11 januari 2022 om 16:50