thebeast4000 schreef:
rodasport maar ik zal je antwoord geven. anders krijg ik dat weer te horen. als je als staat wapens gaat uitdelen en burgers oproept om molotovcocktails te gaan maken en gooien, dan vraag je erom. zoals ik al eerder gezegd heb, burgers hebben geen schijn van kans tegen getrainde militairen. het is trouwens ook een oorlogsmisdaad om bevolking als schild te gebruiken. maar wat zou de rus dan moeten doen volgens jou als in een flatgebouw burgers zitten die schieten en misschien raketwerpers en dergelijke tot hun beschikking hebben? heb je trouwens net dat gehoord over die president van de oekraine? die man is geen haar beter dan poetin en zijn oligarchen. maar dat zal je wel gemist hebben hé?03 maart 2022 om 22:21
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik probeer jou te volgen, ik draai niet. jij roept wat wat je op de duitse zenders hebt gezien en ik geef je daar netjes antwoord op, hetzelfde met dat over trump.03 maart 2022 om 22:15
rodasport schreef:thebeast4000 schreef:Lol beast er waren maar 2 republikeinen bereid om in de onderzoekscommissie te gaan zitten. Omdat ze zich niet tegen trump durven uit te spreken Voor iedereen is het wel duidelijk dat Trump na zijn verkiezingsnederlaag zijn aanhang heeft opgehitst om het capitool te bestormen . de hele wereld heeft het live kunnen zien. maar jij zal dat vast helemaal anders zien he Putin lover ? Wat vind je trouwens ervan dat Putin steden zit te bombarderen ook, flatgebouwen van burgers? en zelfs hoog bejaarde vredes demonstranten oppakt? Wat een held he Beast die Putin. De hele sportwereld wil niks meer met Rusland te maken hebben . allemaal idioten he beast? Tot slot beast ik ga je voorlopig weer met rust laten. Dus laat het je goed gaan groot denker beast. Ps hoe noemen ze ook alweer mensen die heulen met de vijand, als het om landen gaat?
zuid12 tevens is die onderzoekscommissie die dat uit probeert te zoeken van het capitool een democratisch feestje, 8 van de 10 " onderzoekers " is democraat. dus die zogenaamde uitkomst staat denk ik wel vast. maar ja, nu eerst maar eens bewijzen hé?03 maart 2022 om 19:4903 maart 2022 om 20:48
thebeast4000 schreef:
zuid12 tevens is die onderzoekscommissie die dat uit probeert te zoeken van het capitool een democratisch feestje, 8 van de 10 " onderzoekers " is democraat. dus die zogenaamde uitkomst staat denk ik wel vast. maar ja, nu eerst maar eens bewijzen hé?03 maart 2022 om 19:49
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik ben iemand die zich niet laat beïnvloeden door de massa. ik kijk eerst eens wat verder dan mijn neus lang is. jij hoort wat en vervolgens trek je meteen een conclusie. jij luistert niet eens naar de andere kant. als de nederlandse media begint met hun propaganda sta jij vooraan met je stramme veter en volgt gedwee. de laatste dagen is trump weer in het nieuws. wat raar is dat de npo en andere staatsmedia een paar weken 0 melding heeft gemaakt over het land en hoogverraad door de democraten. werkelijk waar 0 is er gemeld. en figuren zoals jij hoor ik dan niet. maak eens gebruik van de gezondheidszorg en zorg dat je eens een ruggengraat gaat krijgen.03 maart 2022 om 18:10
thebeast4000 schreef:
zuid12 niks idool, feiten. biden is nog slechter dan trump en dan hoor ik je weer niet. die mafklapper sluit eerst een pijpleiding af in eigen land en roept nu dat de opec meer olie moet gaan oppompen. zoals ik je al eerder vertelde, links weet altijd hoe het niet moet maar een oplossing hebben ze nooit.03 maart 2022 om 15:51
thebeast4000 schreef:
ik hoor net dat biden trump heeft ingehaald en voorbij is gegaan qua populariteit. hij is dus nu de minst populaire president van de vs. en dat op 1 jaar tijd. dat is knap.02 maart 2022 om 22:44
rodasport schreef:Zuid12 schreef:Maakt nu allemaal niks meer uit want de situatie is compleet veranderd dankzij Putin de oorlogsmisdadiger. Als je nu een referendum zou houden krijg je een hele andere uitslag. Heel Europa en de wereld heeft nu diep respect voor de dappere Oekrainse president en bevolking. Heel Europa ziet nu ook dat Putin een gevaar is.thebeast4000 schreef:Het was een raadgevend referendum
https://www.wanttoknow.nl/politiek/rutte-en-de-bom-onder-het-oekraine-referendum/01 maart 2022 om 22:5501 maart 2022 om 22:5702 maart 2022 om 21:02
Zuid12 schreef:thebeast4000 schreef:Het was een raadgevend referendum
https://www.wanttoknow.nl/politiek/rutte-en-de-bom-onder-het-oekraine-referendum/01 maart 2022 om 22:5501 maart 2022 om 22:57
thebeast4000 schreef:
zuid12 vraagje: heb jij de state of the union gehoord van jouw idool?02 maart 2022 om 15:29
thebeast4000 schreef:
zuid12 die tafel was wel langer dan 4 meter. weet je waar mensen zoals jij goed in zijn? in dingen belachelijk te maken waar je geen snars van begrijpt. jij hebt geen enkel benul van de culturen in het oostblok. je weet gewoon niet waar je over praat. dat is niet erg verder, maar wel duidelijk.01 maart 2022 om 23:28
thebeast4000 schreef:
zuid12 ja, dat zal die de westerse propaganda machine gezegd hebben hé? hahahahaha jij gaat vaak naar de efteling. en al zou die angst voor covid hebben, in nderland lopen een paar figuren die medeschuldig zijn aan duizenden en duizenden doden in de verpleeghuizen. en wat doen mensen zoals jij? wel op de achterste benen staan over 3 of 400 doden in de oekraine.01 maart 2022 om 23:20
thebeast4000 schreef:
zuid12 ja, dat zal die de westerse propaganda machine gezegd hebben hé? hahahahaha jij gaat vaak naar de efteling. en al zou die angst voor covid hebben, in nderland lopen een paar figuren die medeschuldig zijn aan duizenden en duizenden doden in de verpleeghuizen. en wat doen mensen zoals jij? wel op de achterste benen staan over 3 of 400 doden in de oekraine.01 maart 2022 om 23:20
thebeast4000 schreef:
" Rutte krijgt gevraagde garanties van EU over Oekraïne-verdrag Het associatieverdrag met Oekraïne betekent niet dat dit land uitzicht krijgt op toetreding, of recht heeft op militaire steun en extra financiële hulp. Het impliceert evenmin dat Oekraïners zich vrij kunnen vestigen of komen werken in de EU. De 28 EU-leiders gingen op de Europese top akkoord met een bindende verklaring in die zin. De Nederlandse premier Mark Rutte rekent erop dat dit volstaat voor de Tweede en Eerste Kamer om het verdrag alsnog te ratificeren, ondanks de nee-stem bij het referendum op 6 april. In de Eerste Kamer heeft Rutte geen meerderheid. (bar)01 maart 2022 om 23:14
thebeast4000 schreef:
wij " wappies " zagen het aankomen zuid12, ik hoop dat je blij bent met je voorstem. ze hebben je bezeken waar je bij stond.01 maart 2022 om 23:04
thebeast4000 schreef:
https://www.wanttoknow.nl/politiek/rutte-en-de-bom-onder-het-oekraine-referendum/01 maart 2022 om 22:55
thebeast4000 schreef:
zuid12 de eu is net zo gevaarlijk met hun expansiedrift. zal je maar niet vragen of je net dat filmpje van rutte hebt gezien betreffende oekraine een paar jaar geleden. en nogmaals, leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb. en schei uit met je geneuzel over broeders, het zijn gewoon 2 verschillende volkeren.01 maart 2022 om 22:48
thebeast4000 schreef:
ZUID12 ben je toevallig vi aan het kijken? die man weet waar hij het over heeft. hoor je het eens van een ander.01 maart 2022 om 21:54
thebeast4000 schreef:
Zuid12 tja, het zegt een hele hoop over jou zuid12, mensen die niet in je linkse kraam passen mag jij noemen zoals jij dat wil en mij maak je voor alles en nog wat uit als ik hetzelfde doe.01 maart 2022 om 14:08
thebeast4000 schreef:
Zuid12 tja, het zegt een hele hoop over jou zuid12, mensen die niet in je linkse kraam passen mag jij noemen zoals jij dat wil en mij maak je voor alles en nog wat uit als ik hetzelfde doe.01 maart 2022 om 14:08
thebeast4000 schreef:
zuid12 trouwens nog wat, je was gisteren zo'n moraalridder dat ik timmermans een mongool noemde, hoe zit het dan met jou en je uitspraken over trump?01 maart 2022 om 13:57
thebeast4000 schreef:
zuid12 zuid12, op de krim is een basis van de zwarte zee vloot. denk jij dat de rus zal accepteren om op den duur op die plaats een navo basis te hebben? nog een keer: toen rusland raketten op cuba wou zetten stond de vs op zijn achterste poten. waarom zou rusland dat dan wel moeten toestaan? " 2. Waarom zijn er Russische militairen op de Krim? Allereerst: het eiland is eigenlijk Russisch. Naast het feit dat de meeste mensen die er wonen etnisch Russisch zijn, hoorde de Krim bij de Sovjetrepubliek Rusland. De tsaren hadden er een eeuw lang met Turkije om gevochten. Het hoogtepunt was de Krimoorlog (1853 - 1856), waarbij Turkije steun kreeg van Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Toch was het Chroesjtsjov, Stalins opvolger, die het land in 1954 als teken van vriendschap aan het Oekraïense volk had overgedragen. Een gedeelte heeft echter nog altijd een aparte status binnen Oekraïne: Sebastopol. Rusland pacht op deze plek een marinebasis, omdat hier het hoofdkwartier is van de Russische Zwarte Zeevloot. Die vloot zorgt voor de militaire aanwezigheid binnen Oekraïne, zegt ook Ruslandkundige Marcel de Haas van Clingendael. "Dat doet Rusland eigenlijk overal in de voormalige Sovjetrepublieken: dan heb je grip op een land."01 maart 2022 om 13:43
thebeast4000 schreef:
zuid12 onzin. het gaat zich om de huidige situatie. met je broedermoord. voormalige oostblok landen moet je helemaal niet in de eu willen hebben. de cultuurverschillen tussen ons zijn gigantisch. de eu is net een snelkookpan waar het veiligheidsventiel van kapot is.01 maart 2022 om 13:33
thebeast4000 schreef:
zuid12 dat heeft er geen fuck mee te maken, de helft van de inwoners in het zuiden is russisch, punt. we leven in 2022, dat is de huidige stand van zaken. mensen zoals jij leggen het probleem bloot: meten met 2 maten. de krim is tot vorige eeuw altijd russisch geweest bijv.01 maart 2022 om 13:26
thebeast4000 schreef:
zuid12 in het zuiden is 50% van de inwoners russisch. we leven niet meer in de jaren voor christus. verdiep jij je eens ergens in zou ik zeggen.01 maart 2022 om 13:21
thebeast4000 schreef:
zuid12 weer geef je geen antwoord: dus omdat we het hebben over een minderheid, 30 a 40%, moeten die russen die in de oekraine wonen het dus maar accepteren dat ze bij de eu worden getrokken terwijl ze dat helemaal niet willen? hou je scheldwoorden voor je trouwens, we zitten niet meer op de lagere school.28 februari 2022 om 23:14