thebeast4000 schreef:
zuid12 gelukkig liegen onze westerse leiders niet hé zuid12?04 mei 2022 om 13:06
BEAST DAAR GAAT HET NU NIET OM
POETIN LOVER
GA NAAR RUSLAND LANDVERRADER
thebeast4000 schreef:
zuid12 gelukkig liegen onze westerse leiders niet hé zuid12?04 mei 2022 om 13:06
thebeast4000 schreef:
zuid12 ja, een concept is natuurlijk tegengesteld aan de uiteindelijke uitslag hé?03 mei 2022 om 20:29
thebeast4000 schreef:
het wordt met de minuut beter, de democraten vragen zich af of het hooggerechtshof wel legitiem is en dat omdat ze een uitspraak niet bevalt. ik lach me de ballen uit mijn broek hahahahahahahah https://www.foxnews.com/politics/democrats-attack-supreme-court-legitimacy-leak-roe-overturned https://www.foxnews.com/politics/biden-says-supreme-court-overturning-roe-v-wade-radical-decision03 mei 2022 om 19:31
thebeast4000 schreef:
tuurlijk, komt weer zo'n klotenklopper ff vertellen wat er moet gebeuren. dat de noordeuropese bevolkingen daar helemaal geen zin in hebben vergeet die maar ff. god wat een mongool. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1866493641/italiaanse-premier-draghi-wil-eu-verbouwen03 mei 2022 om 18:15
thebeast4000 schreef:
rodasport zoals je kon lezen kon je zien wat ik van de bijbel vind. zal je ontgaan zijn. maar het blijft natuurlijk een feit dat europa christelijk is en niet islamitisch. en nee ik ben het niet met je eens. feit is dat het islamitisch geloof niet overeenkomt met de normen en waarden van het westen. hetzelfde als de normen en waarden uit het voormalig oostblok niet overeenkomen met onze waarden. maardat doet natuurlijk niet ter zake voor iemand die alle culturen door elkaar wil husselen, niet rodasport? we zijn immers allemaal gelijk, niet? mocht het je nog niet opgevallen zijn: de wereld staat in de fik dankzij gasten zoals jou. jullie hebben het aangericht, los het nu ook weer op.03 mei 2022 om 16:06
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik zag net pas dat je " antwoord " had gegeven, excuus. maar ff terugkomend, als jij toch zo'n voorstander bent van allemaal die gelukszoekers, waarom betaal je dan niet uit eigen zak die uitkeringen en verhuur je niet de helft van je hut aan die gelukszoekers? waarom moet ik daaraan bijdragen? is toch jouw feestje?03 mei 2022 om 16:28
thebeast4000 schreef:
rodasport tja, als je mein kampf verbied en vervolgens kijkt wat er in die koran vermeld staat, dan is eigenlijk maar 1 mogelijkheid over? ps: de bijbel mogen ze van mij ook gebruiken voor in de kattenbak. het gaat trouwens over de koran, niet over het geloof zelf. wat ook achterlijk is, daar niet van.03 mei 2022 om 15:54
thebeast4000 schreef:
zuid12 daarom nog wat steden aan vluchtelingen binnen halen, dat schiet op hé?03 mei 2022 om 15:51
thebeast4000 schreef:
rodasport hij zegt volgens mij toch echt niet dat dat verboden zou moeten worden, alweer een leugentje voor best wil?03 mei 2022 om 15:50
thebeast4000 schreef:
rodasport bullshit en dat weet jij verdomde goed. vertel eens, wat zou volgens de grondwet niet mogen dan? die grenzen moeten dicht. en we moeten stoppen met die achterlijke klimaatbullshit. en zowieso geen nieuwe asielzoekers het land in, aan de grens controleren of mensen überhaupt kans maken. 450 miljard euro heeft die asielzoekers bullshit gekost de afgelopen 10 jaar. 450 miljard euro. en daarboven op komen nu nog eens 60 miljard voor die achterlijke klimaatbulshit. vertel eens, ga jij dat betalen of gaan figuren zoals jij mij weer verplichten om aan die bullshit van jullie mee te dokken? liegen, bedriegen en bang maken, dat is het enige wat volk zoals jullie paraat krijgen. maar de rekening krijgen jullie nog eens gepresenteerd, geloof me dat maar.03 mei 2022 om 15:25
thebeast4000 schreef:
rodasport bullshit en dat weet jij verdomde goed. vertel eens, wat zou volgens de grondwet niet mogen dan? die grenzen moeten dicht. en we moeten stoppen met die achterlijke klimaatbullshit. en zowieso geen nieuwe asielzoekers het land in, aan de grens controleren of mensen überhaupt kans maken. 450 miljard euro heeft die asielzoekers bullshit gekost de afgelopen 10 jaar. 450 miljard euro. en daarboven op komen nu nog eens 60 miljard voor die achterlijke klimaatbulshit. vertel eens, ga jij dat betalen of gaan figuren zoals jij mij weer verplichten om aan die bullshit van jullie mee te dokken? liegen, bedriegen en bang maken, dat is het enige wat volk zoals jullie paraat krijgen. maar de rekening krijgen jullie nog eens gepresenteerd, geloof me dat maar.03 mei 2022 om 15:25
thebeast4000 schreef:
rodasport en vooral weer niet reageren op dat hoogverraad door de democraten hé, doe je goed. laat alleen maar zien wat voor figuur jij bent.03 mei 2022 om 14:47
thebeast4000 schreef:
rodasport nee, dat doen ze niet. de pvv en forum, zelfs ja21 worden nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek omdat ze al bij voorbaat door die kut linkse partijen worden uitgesloten of ga je dat zelfs nog ontkennen?03 mei 2022 om 14:46
thebeast4000 schreef:
rodasport de meeste vluchtelingen door poetin? mag ik je eraan herinneren dat ter apel niet voor oekrainse vluchtelingen is? zoals zo vaak hoor jij wel een bel maar hebt nog niet eens door dat er ook een klepel moet zijn. wat andere landen doen of niet doen zal me een worst wezen. feit is dat onze geweldige regering al onze beschermingsmiddelen verkocht heeft aan china net voordat corona hier los ging. met als gevolg dat er geen beschermingsmiddelen waren in de verpleeghuizen voor bewoners en personeel. dat zijn de feiten. winstbejag. wat jij over de republikeinen zegt zal mij verder een worst wezen, ik zeg pas wat als mensen zoals jij gewoon liggen liegen, daar heb ik namelijk een schurfthekel aan. en als je al wat zegt over die republikeinen zou het je sieren als je ook wat zou zeggen over die democraten, die hoogverraad hebben gepleegd, waar nu al verschillende mensen voor vastzitten. maar dat krijg je niet uit je strot hé?03 mei 2022 om 14:42
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee wauwelaar, dat krijg je als je van te voren mensen en partijen doet uitsluiten. met die hele puinhopen heeft een wilders of baudet niks te maken. dat mogen de regeringspartijen zich lekker opvreten. maar die komen nog verantwoordig af aan het leggen, geloof me dat maar.03 mei 2022 om 14:29
thebeast4000 schreef:
rodasport hoe noemen ze mensen die medeverantwoordelijk zijn voor duizenden en duizenden vermijdbare doden in de verpleeghuizen? hoe noemen ze mensen die alle beschermingsmiddelen die er waren aan china verkochten? hoe noemen ze mensen die meer dan duizend kinderen bij hun familie's wegrukten? hoe noemen ze die mensen die op die partijen hebben gestemd? hoe noemen ze mensen die de sluizen van ons land wagenwijd open laten staan terwijl de samenleving compleet over de kop aan het gaan is? hoe noemen ze die mensen rodasport? mensen zoals jij zijn de echte landverraders. jij moet het woord fascist niet in je bek pakken, want je weet nog niet eens wat het betekend.03 mei 2022 om 14:10
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee wauwelaar, dat krijg je als je van te voren mensen en partijen doet uitsluiten. met die hele puinhopen heeft een wilders of baudet niks te maken. dat mogen de regeringspartijen zich lekker opvreten. maar die komen nog verantwoordig af aan het leggen, geloof me dat maar.03 mei 2022 om 14:29
thebeast4000 schreef:
zuid12 geloof toch niet alles wat ze zeggen. met hulp van china is dat zo te omzeilen. en niet vergeten: het westen is begonnen met zich alles toe te eigenen. dus wie is hier nu dom?03 mei 2022 om 14:25
thebeast4000 schreef:
rodasport hoe noemen ze mensen die medeverantwoordelijk zijn voor duizenden en duizenden vermijdbare doden in de verpleeghuizen? hoe noemen ze mensen die alle beschermingsmiddelen die er waren aan china verkochten? hoe noemen ze mensen die meer dan duizend kinderen bij hun familie's wegrukten? hoe noemen ze die mensen die op die partijen hebben gestemd? hoe noemen ze mensen die de sluizen van ons land wagenwijd open laten staan terwijl de samenleving compleet over de kop aan het gaan is? hoe noemen ze die mensen rodasport? mensen zoals jij zijn de echte landverraders. jij moet het woord fascist niet in je bek pakken, want je weet nog niet eens wat het betekend.03 mei 2022 om 14:10
thebeast4000 schreef:
rodasport ach rodasport, zoals je hier doet doe je op het rodaforum precies hetzelfde, anderen de maat nemen. en zijn ze het niet met je eens maak je ze uit voor rotte vis. de man heeft nooit aansluiting bij het westen beloofd, de eu had aansluiting als eis. van te voren heeft de eu zich al ingeboterd in de oekraine. over dat platgooien, gelukkig treffen die raketten en dergelijke van het oekrainse leger geen burgers hé? misschien moeten ze niet vechten als mietjes en zich niet verschuilen tussen de burgerbevolking en zich niet terugtrekken in de steden. het is toch triest dat iemand als de hoop-scheffer zelf toegeeft dat ze te ver zijn gegaan en dat de navo zich waarschijnlijk vergist heeft en dat jij nu hier ff dat beleid van het westen blijft steunen. als je toch zo'n grote woorden gebruikt moet je eens ff kijken in wat voor oorlogen de vs is betrokken sinds 45 en dan kijk je eens naar de russen. dan weet je gelijk wie nu werkelijk de agressor is. maar toen heb jij je bek niet open getrokken. er zijn afspraken gemaakt door het westen met rusland en het westen heeft zich niet aan die afspraken gehouden.03 mei 2022 om 13:50
thebeast4000 schreef:
rodasport ja rodasport, zo stemt een meerderheid van de hele bevolking op een pro-russische kandidaat en vervolgens maar een fractie. wie gelooft wordt zalig hé? zou dat misschien ook te maken kunnen hebben met die pro-westerse oligarch die de media in de oekraine in handen heeft? begint toch op te vallen of niet? gebeurt in de vs en in nederland namelijk ook. diegene die de media in de zak hebben winnen normaal gesproken ook de verkiezingen. zal wel geen verband tussen zijn hé? en laten we het ff hebben over de opkomst: Kiesgerechtigd 35.550.428 personen Opgekomen 14.613.286 personen.... by far nog niet de helft. maar is ook normaal dat als de president van die russen wordt afgezet dat die nog eens gaan stemmen hé?03 mei 2022 om 11:54
thebeast4000 schreef:
zuid12 geschiedenis beste zuid12? " Krim was Chroesjtsjovs cadeautje Het is maar een smalle strook land die de Krim verbindt met de rest van Oekraïne. Op sommige stukken is de Landengte van Perekop slechts 4 kilometer breed. Het is een passend symbool voor de kwetsbare banden tussen het schiereiland en de rest van het land. Het is een gespannen situatie die voortkomt uit een pennenstreek van Sovjetleider Chroesjtsjov. Van oudsher heeft de Krim meer met Rusland dan de rest van de Oekraïne. Het is eeuwenlang Russisch geweest, 60 procent van de bevolking noemt zich nog Rus en de machtige Zwarte Zeevloot van Moskou heeft er nog altijd zijn thuisbasis. Het is dan ook niet verwonderlijk dat een groot deel van de bevolking op de Krim de ontwikkelingen in Kiev met argusogen volgt. Ook in Moskou houdt men nauwlettend in de gaten of de Russische belangen niet zullen lijden onder de veranderingen. ".03 mei 2022 om 12:00
thebeast4000 schreef:
rodasport je gaat weer eraan voorbij dat de eu van te voren de deur plat liep. ze hebben de bevolking een vette worst voorgehouden. en het was trouwens een deel van de bevolking die de straat opgingen. in het oosten is niemand de straat opgegaan. mensen zoals jij hebben altijd de mond vol van democratie en dergelijke, maar tegelijk vinden jullie het normaal dat een hele grote groep mensen voor rotte vis worden uitgemaakt en ook zo worden behandeld. ik wil de oekraine helemaal niet in de eu hebben, net zoals de meerderheid van de nederlandse bevolking dat niet wou. maar hier is gewoon een machtsspel aan de gang met aan de ene kant rusland en aan de andere kant de vs met de volgzame westerse leiders. dat volk is geen " familie " van mij, en dat gaat het ook nooit worden. china ligt ook op dezelfde plaat en ook die worden nooit familie van mij. wat ik vooral heel erg triest vind is dat mensen zoals jij nu liggen krijsen over hoe barbarisch rusland wel niet is maar dat jullie wel blind achter bondgenoten aanrennen die een veelvoud aan oorlogsmisdaden hebben gepleegd. eigenlijk moet je je dan gewoon schamen.03 mei 2022 om 05:55
thebeast4000 schreef:
zuid12 ook daar kun je weer over twisten. rusland heeft de krim cadeau gedaan aan de oekraine. dat was ook op basis van afspraken tussen de oekraine en rusland. de oekraine zou namelijk neutraal blijven. dit is trouwens cadeau gedaan door een op het westen gerichte president van rusland. dat moet zowieso niet meer kunnen. de oekraine heeft de rus gewoon verraden en daarom is het niet meer dan logisch dat de rus de krim terugpakt. en dan heb ik het er nog niet eens over dat de zwarte zee vloot van rusland de thuisbasis heeft op de krim. ook ga je er aan voorbij dat de russische bevolking in de oekraine als honden en 2e rangs burgers worden behandeld door kiev. ook dat is gewoon een feit.03 mei 2022 om 06:01
thebeast4000 schreef:
alweer geweldig, ik ben me net aan het luisteren naar die uitspraken die lavrov gedaan heeft. weer dat verdraaien door het westen, weer dat weglaten van woorden die hij gezegd heeft. hij zegt duidelijk in die zin over hitler dat hij abuis kan zijn. lijkt me toch wel noemenswaardig of niet? tevens is het natuurlijk ook niet zo dat alleen de russen dat denken over hitler, dat is iets wat door veel meer mensen gedacht wordt, het gaat zich namelijk om een opa van hitler, die zou joods bloed hebben gehad. en er is tot nu toe nog steeds niet bewezen dat dat niet zo zou zijn. maar ja, als je niet zelfstandig kunt nadenken hé of eens ff wat tijd steekt in het zelf op zoek gaan naar dingen.....03 mei 2022 om 06:37
thebeast4000 schreef:
rodasport je gaat weer voorbij aan het feit dat er al een democratisch gekozen president zat die met hulp van het westen is afgezet. ik heb trouwens altijd een hekel gehad aan alles wat extreem is. daarom zijn het niet opeens mijn vrienden zodra ze met iets bezig zijn waar ik ook voor ben https://www.foxnews.com/media/antifa-portland-rally-gop-candidate-police-pulliam02 mei 2022 om 18:41
rodasport schreef:
Beast gooit alles op die 1% rechts extremisten in de Oekraine. Dat Zelensky zelf een jood is, waar 74% op gestemd heeft en daarom dus iedere vergelijking met nazisme belachelijk is wil onze Beast maar niet in zien Dit gaat slechts om een minderheid en in oorlogstijd hebben ze nu een gemeenschappelijke vijand.: de Russen. En dat juist Lavrov zich als een nazi gedraagt getuige zijn uitlatingen over joden wil je ook maar niet in zien he beast? is het trouwens extreem rechts zoals Le Pen, Baudet of de capitool bestormers in de VS . dan is dat Nazisme opeens geen probleem meer voor Beast . Alle rechts extremisten op de wereld oppakken en naar Siberie verbannen! of niet Beast?02 mei 2022 om 18:32