×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
thebeast4000
'Americans will be shocked': Former Hunter Biden business partner lauds GOP probe into Hunter Biden
Joe Biden has denied any involvement in Hunter's deals

https://www.foxnews.com/media/hunter-biden-business-partner-lauds-james-comer-probe-americans-shocked

dat ze maar goed onthouden wat ze met trump hebben gedaan, nu zijn de rollen omgedraaid......
vr 18 november 2022 om 15:35 - 18 november 2022 om 15:35 # 277612
thebeast4000
tja, als ik de media moet geloven is trump al 15 x voor de rechter moeten komen, maar een veroordeling is er nog nooit van gekomen. raar hé? maar volgens joe heeft hij zich nooit bemoeit met de zakelijke beslommeringen van zijn zoon. laat je maar eens verrassen. die republikeinen doen dit niet zo maar hoor. ook biden kan geimpeached worden......
vr 18 november 2022 om 13:19 - 18 november 2022 om 13:19 # 277609
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zo, gaan we eens kijken hoe zuiver joe op de graat is: https://www.foxnews.com/politics/house-republicans-allege-biden-directly-involved-business-dealings-son-hunter
18 november 2022 om 02:31

Je maatje Trump moet ook nog voor decrechter verschijnen, Biden is onschenbaar als president, een rechtszaak komt er dus helaas voor jou niet in

Ps Trump is de zelfde huilbaby als Hamilton blijven zeiken zonder bewijs
vr 18 november 2022 om 13:08 - 18 november 2022 om 13:08 # 277607
thebeast4000
vr 18 november 2022 om 02:31 - 18 november 2022 om 02:31 # 277604
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 maar die hebben het niet beloofd beste zuid12. ik zit trump trouwens live te kijken nu, jij ook? of ga je dadelijk weer blind uit van wat onze linkse media vrienden gaan neer kalken? zaten een paar goeie uitsprtaken tussen kan ik je verklappen. bijv de doodstraf voor mensenhandelaren en drugs gerelateerde zaken. s'morgens gesnapt met drugs, s'avonds executie. en zo pak je zoiets aan, niet met het willen legaliseren van bijv coke door frau halsema. hoeveel doden denk je datr er vallen door het gebruik van harddrugs? ook dat stemmen zonder id stoppen. kan toch niet zo zijn dat mensen die illegaal het land binnen komen gewoon kunnen gaan stemmen? moet niet veel gekker gaan worden. maar mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de santis. wat trouwens ook mooi is, ze hebben het elke keer erover dat door trump gesteunde kandidaten het zo slecht zouden doen. maar dat kun je natuurlijk niet zo maar zeggen door alleen die kandidaten elke keer te noemen die het niet gered hebben lijkt me. vertel dan ook het hele verhaal en vertel hoeveel het wel gered hebben erbij.
16 november 2022 om 04:12

Bla bla
Clown
wo 16 november 2022 om 13:17 - 16 november 2022 om 13:17 # 277251
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 maar die hebben het niet beloofd beste zuid12. ik zit trump trouwens live te kijken nu, jij ook? of ga je dadelijk weer blind uit van wat onze linkse media vrienden gaan neer kalken? zaten een paar goeie uitsprtaken tussen kan ik je verklappen. bijv de doodstraf voor mensenhandelaren en drugs gerelateerde zaken. s'morgens gesnapt met drugs, s'avonds executie. en zo pak je zoiets aan, niet met het willen legaliseren van bijv coke door frau halsema. hoeveel doden denk je datr er vallen door het gebruik van harddrugs? ook dat stemmen zonder id stoppen. kan toch niet zo zijn dat mensen die illegaal het land binnen komen gewoon kunnen gaan stemmen? moet niet veel gekker gaan worden. maar mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de santis. wat trouwens ook mooi is, ze hebben het elke keer erover dat door trump gesteunde kandidaten het zo slecht zouden doen. maar dat kun je natuurlijk niet zo maar zeggen door alleen die kandidaten elke keer te noemen die het niet gered hebben lijkt me. vertel dan ook het hele verhaal en vertel hoeveel het wel gered hebben erbij.
16 november 2022 om 04:12

Wat ben je nu weer aan het breuzelen ,
Trup zei voor de verkiezingen, als we winnen is dat dankzij mijn bijdragen, als we verliezen is dat niet mijn schuld .

wo 16 november 2022 om 13:16 - 16 november 2022 om 13:16 # 277250
thebeast4000
zuid12

maar die hebben het niet beloofd beste zuid12. ik zit trump trouwens live te kijken nu, jij ook? of ga je dadelijk weer blind uit van wat onze linkse media vrienden gaan neer kalken? zaten een paar goeie uitsprtaken tussen kan ik je verklappen. bijv de doodstraf voor mensenhandelaren en drugs gerelateerde zaken. s'morgens gesnapt met drugs, s'avonds executie. en zo pak je zoiets aan, niet met het willen legaliseren van bijv coke door frau halsema. hoeveel doden denk je datr er vallen door het gebruik van harddrugs? ook dat stemmen zonder id stoppen. kan toch niet zo zijn dat mensen die illegaal het land binnen komen gewoon kunnen gaan stemmen? moet niet veel gekker gaan worden. maar mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de santis. wat trouwens ook mooi is, ze hebben het elke keer erover dat door trump gesteunde kandidaten het zo slecht zouden doen. maar dat kun je natuurlijk niet zo maar zeggen door alleen die kandidaten elke keer te noemen die het niet gered hebben lijkt me. vertel dan ook het hele verhaal en vertel hoeveel het wel gered hebben erbij.
wo 16 november 2022 om 04:12 - 16 november 2022 om 04:12 # 277235
Zuid12
Is toch echt hilarisch, die uitspraak van Trumpje
" als we winnen is dat mijn aandeel, als we verliezen ben ik dat niet schuld "
zo 13 november 2022 om 10:38 - 13 november 2022 om 10:38 # 277072
Zuid12
thebeast4000 schreef:
dus jij vindt het normaal dat de jongeren in de vs belooft wordt door de democraten en biden dat hun studieschuld verdwijnt en dat dan nadat ze de stemmen hiervan al bij hebben kunnen schrijven een rechtbank dat van tafel veegt omdat dat helemaal niet mag op deze manier? dan ben je uitschot. democratie lik mijn reet.
12 november 2022 om 12:27

Dat maak jij er van
Dacht je dat de diehard Republikeinen de studenten wel helpen?

In het verleden waren tegen de belastingverhoging voor de extreem rijken in de VS.

zo 13 november 2022 om 10:09 - 13 november 2022 om 10:09 # 277067
thebeast4000
dus jij vindt het normaal dat de jongeren in de vs belooft wordt door de democraten en biden dat hun studieschuld verdwijnt en dat dan nadat ze de stemmen hiervan al bij hebben kunnen schrijven een rechtbank dat van tafel veegt omdat dat helemaal niet mag op deze manier? dan ben je uitschot. democratie lik mijn reet.
za 12 november 2022 om 12:27 - 12 november 2022 om 12:27 # 276753
Zuid12
thebeast4000 schreef:
en de vieze smeerlap wist het: https://www.foxnews.com/media/demise-bidens-student-loan-handout-rocks-twitter-only-purpose-was-buy-votes
11 november 2022 om 22:39

Er is maar een smeerlap.

za 12 november 2022 om 10:21 - 12 november 2022 om 10:21 # 276749
thebeast4000
vr 11 november 2022 om 22:39 - 11 november 2022 om 22:39 # 276733
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://nieuwrechts.nl/90281-wetsvoorstel-ingediend-om-alle-bankbetalingen-boven-100-euro-te-monitoren
31 oktober 2022 om 20:53

Bullshit
Dat mag niet eens vanwege de Europese privacy wet
di 08 november 2022 om 22:07 - 08 november 2022 om 22:07 # 276612
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://nieuwrechts.nl/90390-ernst-kuipers-lapte-transparantieregels-aan-laars-als-bestuursvoorzitter-bij-erasmus-mc
07 november 2022 om 13:23

Heb dat eerste bericht gelezen van dat nieuw rechts, ik viel van de stoel van het lachen, vraag mij af hoe ze het.
di 08 november 2022 om 22:04 - 08 november 2022 om 22:04 # 276611
thebeast4000
di 01 november 2022 om 07:22 - 01 november 2022 om 07:22 # 275900
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 het was inderdaad niet gorbatsjov maar chroesjtsjov die de krim cadeau heeft gedaan. zoiets moet echt verboden worden dat 1 persoon een deel van een land kan weggeven. tot nu toe was de oorlog eigenlijk heel beperkt tot het zuiden en zuid-oosten. met die bomaanslag op de krimbrug heeft de oekraine zichzelf in de vingers gesneden. nu krijg je een echte conventionele oorlog. aan raketten heeft rusland geen enkel gebrek. dit was echt een fout van de oekraine. met als gevolg dat ze nu achter die zelenski aan gaan.
10 oktober 2022 om 09:18

Nee beast in eerste instantie wilde dictator Poetin kiev omverwerpen dat ging niet zoals gewenst, en die bomaanslag op de krim brug kan ook door Rusland zelf gedaan zijn.

Oekraïne heeft nog altijd het recht zich te verdedigen Poetin
Moet niet zo janke als n wijf als klappen uitdeelt moet je klappen terug verwachten.
En niet gaan zeiken dat het een terroristische daad is, zijn de raket aanvallen van hem dan?
Poetin is en blijft een dictator
ma 10 oktober 2022 om 10:16 - 10 oktober 2022 om 10:16 # 273705
thebeast4000
zuid12

het was inderdaad niet gorbatsjov maar chroesjtsjov die de krim cadeau heeft gedaan. zoiets moet echt verboden worden dat 1 persoon een deel van een land kan weggeven. tot nu toe was de oorlog eigenlijk heel beperkt tot het zuiden en zuid-oosten. met die bomaanslag op de krimbrug heeft de oekraine zichzelf in de vingers gesneden. nu krijg je een echte conventionele oorlog. aan raketten heeft rusland geen enkel gebrek. dit was echt een fout van de oekraine. met als gevolg dat ze nu achter die zelenski aan gaan.
ma 10 oktober 2022 om 09:18 - 10 oktober 2022 om 09:18 # 273704
Zuid12
thebeast4000 schreef:
Zuid12 nogmaals zuid12, dit gaat terug naar de tijd van gorbatjov. er zijn toen afspraken gemaakt met de oekraine, dat toen de krim cadeau kreeg van hem, de oekraine zou ten alle tijde neutraal blijven en geen lid van de eu en navo worden. dat was een eis van rusland ivm die basis van de zwarte zee vloot. jij hebt geen benul hoe belangrijk die basis is. dat was een zeer grove fout van gorbatsjov. als die minderheid in de oekraine met steun van de eu niet die democratisch gekozen pro russische president hadden afgezet was dit allemaal niet gebeurt. de eu was al vanaf 2000 in gesprek met verschillende groeperingen in de oekraine. vandaar dat de eu ook al dat verdrag klaar had toen die pro russische president ervoor koos om de samenwerking aan te gaan met rusland. en dat pikte het westen niet. het westen, met name de eu , was al descennia bezig om de oekraine een vette worst voor de neus te houden om zich bij hun aan te sluiten. viespeuken zijn het. maar gelukkig piept en kraakt het van alle kanten in de eu. het is een kwestie van tijd totdat dat gedrocht compleet implodeerd.
08 oktober 2022 om 02:52

Nee beast Gorbatsjov heeft de krim niet cadeau gedaan, dat was kroesjov in de als ik mij niet vergis jaren 50.
Gorbatsjov wilde juist meer samenwerking met het westen,hij heeft er oa voor gezorgd dat er een einde aan de koude oorlog kwam.

Maar dictator Poetin heeft dit min of meer om zeep geholpen. De EU is trouwens vooral voor samenwerking oa handel
Geen lid van de navo dat kan ik mij voorstellen, dictator Poetin is bang voor een aanval van de navo op Rusland, wat natuurlijk bullshit is, uiteindelijk is hij Oekraïne binnen gevallen met als doel het omverwerpen van Kiev, om daar vervolgens een stropop neer te zetten. Dit is echter mislukt en nu zit hij in de hoek waar de klappen vallen.

Ps
Verhuis naar Rusland
za 08 oktober 2022 om 16:02 - 08 oktober 2022 om 16:02 # 273654
thebeast4000
Zuid12

nogmaals zuid12, dit gaat terug naar de tijd van gorbatjov. er zijn toen afspraken gemaakt met de oekraine, dat toen de krim cadeau kreeg van hem, de oekraine zou ten alle tijde neutraal blijven en geen lid van de eu en navo worden. dat was een eis van rusland ivm die basis van de zwarte zee vloot. jij hebt geen benul hoe belangrijk die basis is. dat was een zeer grove fout van gorbatsjov. als die minderheid in de oekraine met steun van de eu niet die democratisch gekozen pro russische president hadden afgezet was dit allemaal niet gebeurt. de eu was al vanaf 2000 in gesprek met verschillende groeperingen in de oekraine. vandaar dat de eu ook al dat verdrag klaar had toen die pro russische president ervoor koos om de samenwerking aan te gaan met rusland. en dat pikte het westen niet. het westen, met name de eu , was al descennia bezig om de oekraine een vette worst voor de neus te houden om zich bij hun aan te sluiten. viespeuken zijn het. maar gelukkig piept en kraakt het van alle kanten in de eu. het is een kwestie van tijd totdat dat gedrocht compleet implodeerd.
za 08 oktober 2022 om 02:52 - 08 oktober 2022 om 02:52 # 273612
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 maar ik ben niet pro-russisch, ik ben voor de waarheid. bij jou is rusland de oorlog begonnen omdat ze naar de wapens hebben gegrepen, maar die oorlog heeft ergens een oorsprong. en jij weigert gewoon om daarheen te kijken. op een gegeven moment laat je een land als rusland gewoon geen andere keus. blijven volhouden dat rusland burgers aan zou vallen maar het vn rapport stilzwijgen dat de oekraine zich verschuilt tussen de burgers en in ziekenhuizen. dat is een feit. de eu had niks verloren in de oekraine. punt. dat zijn de aanstichters van dit conflict. als je die stukken nou eens gelezen zou hebben dan snapte je het een en ander. ik heb vanaf dag 1 gezegd dat ze poetin een out moeten laten. en met mij hebben ook mensen dat gezegd die er echt verstand van hebben. dit kan hendig uit de klauwen gaan lopen. en geloof me, rusland heeft bepaalde wapens waar het de navo dun door de bilnaad van loopt.
04 oktober 2022 om 11:18

Nee beast het rechtvaardighd

nog altijd niet om een land binnen te vallen, steden te bestoken. Oekraïne heeft het volste recht om hun eigen land/ grondgebied te verdedigen.
Het is triest dat burgers zich in de steden moeten verschuilen. En geen kans krijgen/kregen om te evacueren

Oekraïne is zeer zeker niet het brave jongetje in de klas.

do 06 oktober 2022 om 16:21 - 06 oktober 2022 om 16:21 # 273442
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij hebt echt geen id hoe gevaarlijk de situatie momenteel echt is. de vs gaat een atoom oorlog uitlokken in europa. veel succes.
05 oktober 2022 om 12:24

Welk recht heeft hij om dat überhaupt te doen?

Omdat zijn plan mislukt is ?
wo 05 oktober 2022 om 14:28 - 05 oktober 2022 om 14:28 # 273407
thebeast4000
zuid12

jij hebt echt geen id hoe gevaarlijk de situatie momenteel echt is. de vs gaat een atoom oorlog uitlokken in europa. veel succes.
wo 05 oktober 2022 om 12:24 - 05 oktober 2022 om 12:24 # 273401
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1177206534/moskou-waarschuwt-voor-directe-oorlog-tussen-vs-en-rusland
04 oktober 2022 om 22:21

De oplossing voor Rusland is heel eenvoudig terugtrekken uit de bezttegebieden en de annexatie terugdraaien
Een onvoorwaardelijke overgave van dictator Poetin

wo 05 oktober 2022 om 09:22 - 05 oktober 2022 om 09:22 # 273396
thebeast4000
zuid12

maar ik ben niet pro-russisch, ik ben voor de waarheid. bij jou is rusland de oorlog begonnen omdat ze naar de wapens hebben gegrepen, maar die oorlog heeft ergens een oorsprong. en jij weigert gewoon om daarheen te kijken. op een gegeven moment laat je een land als rusland gewoon geen andere keus. blijven volhouden dat rusland burgers aan zou vallen maar het vn rapport stilzwijgen dat de oekraine zich verschuilt tussen de burgers en in ziekenhuizen. dat is een feit. de eu had niks verloren in de oekraine. punt. dat zijn de aanstichters van dit conflict. als je die stukken nou eens gelezen zou hebben dan snapte je het een en ander. ik heb vanaf dag 1 gezegd dat ze poetin een out moeten laten. en met mij hebben ook mensen dat gezegd die er echt verstand van hebben. dit kan hendig uit de klauwen gaan lopen. en geloof me, rusland heeft bepaalde wapens waar het de navo dun door de bilnaad van loopt.
di 04 oktober 2022 om 11:18 - 04 oktober 2022 om 11:18 # 273352
Zuid12
thebeast4000 Je probeert telkens je pro Russische stelling te verdedigen

De aanval van Rusland op Oekraïne is met niet goed te praten niets maakt het rechtvaardig
De annexatie van de gebieden is ook illegaal en onacceptabel

ma 03 oktober 2022 om 19:39 - 03 oktober 2022 om 19:39 # 273342
thebeast4000
zuid12

als je eens tijd hebt moet je deze artikelen eens lezen, die maken een hoop duidelijk en zijn zonder bevooroordeelde mening geschreven:

https://www.apache.be/2014/03/12/het-gestaalde-journalistieke-kader-rond-oekraine

https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2022/02/28/waarom-alles-wat-je-weet-over-oekraine-waarschijnlijk-fout-is/
ma 03 oktober 2022 om 18:06 - 03 oktober 2022 om 18:06 # 273339
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij blijft maar blind achter de propaganda aanlopen van het westen. wanneer begrijp je nu eens eindelijk dat datzelfde westen vanaf dag 1 van de oorlog alle nieuws bepaald wat jij en ik van en over rusland te horen krijgen? dat is geen objectief nieuws zuid12. het westen heeft partij gekozen en dan kun je niet meer objectief zijn als media. nog een keer: wat had de eu ver voor de oorlog in de oekraine te zoeken? de geschiedenis zal op den duur de rol van de eu en vs gaan uitwijzen. wie denkt het westen wel niet te zijn? de hele wereld hun idealen op te leggen. dat gaat nog knap gevaarlijk worden kan ik je vertellen. wat heeft de vs in taiwan verloren? wat heeft de vs in de oekraine verloren? macht, puur macht. en de vs moet zich heel snel rustig houden of rusland wel of niet kernwapens mag gebruiken. er is maar 1 land wat überhaupt ooit kernwapens gebruikt heeft en niet 1 maar 2 x met honderduizenden doden tot gevolg en dat is de vs.
03 oktober 2022 om 03:39

Beast het is en blijft onacceptabel dat dictator Poetin de Oekraïne is binnen gevallen,het illegaal anexeren is ook onacceptabel, kom niet met je lul verhaal er wonen Russen bla bla de meeste burgers waren gevlucht en het referendum was illegaal

ma 03 oktober 2022 om 13:05 - 03 oktober 2022 om 13:05 # 273337
thebeast4000
" Van januari tot augustus: 160.000 migranten erbij
Nederland stevent af op immigratierecord: ’Dit is ongekend’
author avatar
Door MARCEL VINK

Updated 19 min geleden
3 uur geleden
in BINNENLAND

AMSTERDAM - Terwijl minister Hugo de Jonge vorige week duidelijk maakte dat de bevolkingsgroei in Nederland moet worden afgeremd, laten de meest recente cijfers van het CBS zien dat het aantal inwoners in ons land explosief toeneemt. De statistieken tot en met augustus wijzen uit dat we afstevenen op een recordaantal extra mensen. "
ma 03 oktober 2022 om 10:06 - 03 oktober 2022 om 10:06 # 273327
thebeast4000
hier, kijk maar eens naar de geschiedenis, dat hebben wij gedaan, het westen. lees maar eens hoeveel doden de vs op hun geweten hebben. en die gaan tegen rusland zeggen dat ze geen kernwapens mogen gebruiken?

https://historiek.net/atoombom-hiroshima-nagasaki/311/
ma 03 oktober 2022 om 03:51 - 03 oktober 2022 om 03:51 # 273325
thebeast4000
zuid12

jij blijft maar blind achter de propaganda aanlopen van het westen. wanneer begrijp je nu eens eindelijk dat datzelfde westen vanaf dag 1 van de oorlog alle nieuws bepaald wat jij en ik van en over rusland te horen krijgen? dat is geen objectief nieuws zuid12. het westen heeft partij gekozen en dan kun je niet meer objectief zijn als media. nog een keer: wat had de eu ver voor de oorlog in de oekraine te zoeken? de geschiedenis zal op den duur de rol van de eu en vs gaan uitwijzen. wie denkt het westen wel niet te zijn? de hele wereld hun idealen op te leggen. dat gaat nog knap gevaarlijk worden kan ik je vertellen. wat heeft de vs in taiwan verloren? wat heeft de vs in de oekraine verloren? macht, puur macht. en de vs moet zich heel snel rustig houden of rusland wel of niet kernwapens mag gebruiken. er is maar 1 land wat überhaupt ooit kernwapens gebruikt heeft en niet 1 maar 2 x met honderduizenden doden tot gevolg en dat is de vs.
ma 03 oktober 2022 om 03:39 - 03 oktober 2022 om 03:39 # 273324
Zuid12
thebeast4000
Mijn punt is dat Poetin gestoord is en zich moet terugtrekken van Oekraïnes grondgebied.

Bij een tweede oorlog moet hij volledig mobiliseren en dat accepteren de burgers van Rusland niet.
Bovendien zal hij de steun van oa China verliezen,

zo 02 oktober 2022 om 09:09 - 02 oktober 2022 om 09:09 # 273285
thebeast4000
zuid12

volgens mij heb je die duitse generaal niet gehoord hé? de luchtmacht en zeevloot doet momenteel nog niet eens mee met die oorlog. tevens zou rusland volgens die generaal makkelijk een 2e oorlog kunnen gaan voeren, die hebben nog zat reserve's. hier heb je wat te lezen, wat een geluk dat wij die poetin bij de kloten hebben. waar zijn nu die klimaatwappies? wanneer gaan we de vruchten plukken van die geweldige windmolens, zonnepanelen en biomassa centrales?

https://www.1limburg.nl/nieuws/1854811/deel-van-chemelot-stilgelegd-door-energiecrisis

https://www.telegraaf.nl/video/103509720/eigenaar-woest-na-stoppen-bakkerij-kosten-11-000-per-maand

za 01 oktober 2022 om 19:26 - 01 oktober 2022 om 19:26 # 273273
Zuid12
za 01 oktober 2022 om 17:32 - 01 oktober 2022 om 17:32 # 273263
Zuid12
De annexatie van de gebieden in Oekraïne door middel van een ongeldig referendum door dictator Poetin

#Poetiniseenvieszwijn
do 29 september 2022 om 13:03 - 29 september 2022 om 13:03 # 272866
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 en zuid12? wie is verantwoordelijk voor het saboteren van de nordstream leidingen? al enig id?
29 september 2022 om 04:23

Dat weet jij niet, ik niet, (nog) helemaal niemand

do 29 september 2022 om 13:00 - 29 september 2022 om 13:00 # 272865
thebeast4000
en daar gaan we.kostte wat het kost, we zullen een oorlog in gerommeld worden:

https://www.telegraaf.nl/video/447974279/explosies-bij-nord-stream-dit-is-oorlogsverklaring
do 29 september 2022 om 12:21 - 29 september 2022 om 12:21 # 272864
thebeast4000
zuid12

en zuid12? wie is verantwoordelijk voor het saboteren van de nordstream leidingen? al enig id?
do 29 september 2022 om 04:23 - 29 september 2022 om 04:23 # 272854
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://www.nu.nl/economie/6226407/gazprom-meldt-recordwinst-als-gevolg-van-hoge-gasprijzen.html wat een geluk dat we die poetin bij de kloten hebben......
27 september 2022 om 14:04

Dat gas hadden ze al in 2014 moeten afstoten

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger in Moskou?

Ee is geen enkele redenen wat een annexatie doet rechtvaardigen
Al die Oostblok landen zijn 50 jaar indirect bezet geweest voor WO2 waren dat vrije staten .
De rus is altijd onbetrouwbaar en agressief geweest in afgelopen 150 jaar va de saar die wo1 verloor tot aan Poetin

#Poetineenzwijn
di 27 september 2022 om 22:10 - 27 september 2022 om 22:10 # 272812
thebeast4000
di 27 september 2022 om 14:04 - 27 september 2022 om 14:04 # 272802
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 hey zuid12, hoe vind je dat het gaat in de eu? wat hebben wij die poetin bij de peren hé? en het mooie is dat de eu dit schuld is. kijk eens in zweden, kijk eens naar tjechië, kijk eens naar hongarije. genoeg is genoeg. en de rus wordt de oekraine uitgejaagd? serieus? 2 of 3000 km is heroverd van de......130000 km. hou het nieuws maar eens goed in de gaten, rusland gaat waarschijnlijk mobiliseren, dan zijn de rapen pas echt gaar kan ik je vertellen.
15 september 2022 om 03:16

Jou maatje DICTATOR Poetin zal dat ook moeten uitleggen
Langzaam begint men zich kritisch te roeren
De Russen moeten oprotte, en kom niet weer met je bulshit

Poetin raus

do 15 september 2022 om 18:47 - 15 september 2022 om 18:47 # 272147
thebeast4000
zuid12

hey zuid12, hoe vind je dat het gaat in de eu? wat hebben wij die poetin bij de peren hé? en het mooie is dat de eu dit schuld is. kijk eens in zweden, kijk eens naar tjechië, kijk eens naar hongarije. genoeg is genoeg. en de rus wordt de oekraine uitgejaagd? serieus? 2 of 3000 km is heroverd van de......130000 km. hou het nieuws maar eens goed in de gaten, rusland gaat waarschijnlijk mobiliseren, dan zijn de rapen pas echt gaar kan ik je vertellen.
do 15 september 2022 om 03:16 - 15 september 2022 om 03:16 # 272136
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://tpo.nl/2022/09/03/70-000-mensen-demonstreren-in-praag-tegen-eu-navo-en-tsjechische-regering/
03 september 2022 om 19:46

Haha vooral pro Russisch en anti Tsjechische coalitie

De Russische zwijnen worden ondertussen Oekraïne uit gewaagd
Raus met die zwijnen
ma 12 september 2022 om 21:03 - 12 september 2022 om 21:03 # 271919
thebeast4000
za 03 september 2022 om 19:46 - 03 september 2022 om 19:46 # 270481
Zuid12
wo 31 augustus 2022 om 17:55 - 31 augustus 2022 om 17:55 # 269912
Zuid12
di 16 augustus 2022 om 18:19 - 16 augustus 2022 om 18:19 # 267422
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 omdat eentje dat doet? hahahahahahahahahahahahahaha. hier, oekraine de 2e: https://www.nu.nl/economie/6217500/vs-willen-handelsbetrekkingen-met-taiwan-aanhalen.html#coral_talk_wrapper
13 augustus 2022 om 13:21

Beast het is nu een persoon,wat is de volgende stap

za 13 augustus 2022 om 17:33 - 13 augustus 2022 om 17:33 # 267026
Zuid12
thebeast4000 schreef:
de ware aard van links mensen. precies zoals in europa gaat het aan de overkant van de plas bij die andere linkse vrienden. zoiets is geen toeval meer. links stemvee: https://www.foxnews.com/politics/dc-new-york-handle-migrant-buses-border-towns-survived-thousands-migrants-daily-texas-mayor-says
13 augustus 2022 om 16:40

Beast in de vs is geen links,de Demoncraten zijn van oorsprong zelfs extreem rechts

Het gaat daar echt behoorlijk de verkeerde kant op. De vraag is niet of het mis gaat,maar waneer

za 13 augustus 2022 om 17:23 - 13 augustus 2022 om 17:23 # 267024
thebeast4000
de ware aard van links mensen. precies zoals in europa gaat het aan de overkant van de plas bij die andere linkse vrienden. zoiets is geen toeval meer. links stemvee:

https://www.foxnews.com/politics/dc-new-york-handle-migrant-buses-border-towns-survived-thousands-migrants-daily-texas-mayor-says
za 13 augustus 2022 om 16:40 - 13 augustus 2022 om 16:40 # 267016
thebeast4000
zuid12

omdat eentje dat doet? hahahahahahahahahahahahahaha. hier, oekraine de 2e:

https://www.nu.nl/economie/6217500/vs-willen-handelsbetrekkingen-met-taiwan-aanhalen.html#coral_talk_wrapper
za 13 augustus 2022 om 13:21 - 13 augustus 2022 om 13:21 # 266988
Zuid12
Gewapende man probeert FBI-kantoor in Ohio binnen te komen - https://nos.nl/l/2440190

Daar komt de ware aard van extreem rechtse aanhangers van de republikeinen/Trump
do 11 augustus 2022 om 21:58 - 11 augustus 2022 om 21:58 # 266603
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 zoals ik al herhaaldelijk gemeld heb, de rus heeft nog niet gemobiliseerd, de oekraine wel. dit is een vrijwillige mobilisatie, maar nog geen echte mobilisatie. betreffende je eerdere prikker: dat mocht cuba toch ook niet? die mochten toch ook niet ervoor kiezen om russische kernwapens te plaatsen? kijk nu naar de tegenwerking van bijvoorbeeld hongarije. die moeten toch ook kiezen wat de eu wil. kijk nu eens goed om je heen zuid12, kijk eens wat er nu gebeurt. we stevenen af op een gigantische ramp. en waardoor? door afspraken die niet zijn nagekomen door het westen. die anexatie van de krim en alles wat daarna is gebeurt komt compleet op het conto van de eu en de vs. hetzelfde nu weer in taiwan. natuurlijk is dat een chinese provincie. dat heeft die seniele gek in het witte huis ook zelf gezegd. maar als taiwan weer bij china gevoegd wordt is de vs en het westen de controle kwijt over alle kennis van chips en andere technologie. daar gaat het om. denk jij nu werkelijk dat de vs of het westen iets geeft om die zogenaamde " democratie "?
10 augustus 2022 om 23:56

Beast het was niet Cuba, maar de Sovjet-Unie die op Cuba raketten wilde plaatsen.

Poetin is zelf begonnen met zijn oorlog in Oekraïne en niet het westen.
Taiwan hoort niet bij de volks republiek China
Dat is de republiek China.

Als ik jou was zou ik toch eens wat beter de geschiedenis lezen

Taiwan heeft nooit bij China gehoord wel bij Japan

do 11 augustus 2022 om 10:04 - 11 augustus 2022 om 10:04 # 266491
thebeast4000
zuid12

zoals ik al herhaaldelijk gemeld heb, de rus heeft nog niet gemobiliseerd, de oekraine wel. dit is een vrijwillige mobilisatie, maar nog geen echte mobilisatie. betreffende je eerdere prikker: dat mocht cuba toch ook niet? die mochten toch ook niet ervoor kiezen om russische kernwapens te plaatsen? kijk nu naar de tegenwerking van bijvoorbeeld hongarije. die moeten toch ook kiezen wat de eu wil. kijk nu eens goed om je heen zuid12, kijk eens wat er nu gebeurt. we stevenen af op een gigantische ramp. en waardoor? door afspraken die niet zijn nagekomen door het westen. die anexatie van de krim en alles wat daarna is gebeurt komt compleet op het conto van de eu en de vs. hetzelfde nu weer in taiwan. natuurlijk is dat een chinese provincie. dat heeft die seniele gek in het witte huis ook zelf gezegd. maar als taiwan weer bij china gevoegd wordt is de vs en het westen de controle kwijt over alle kennis van chips en andere technologie. daar gaat het om. denk jij nu werkelijk dat de vs of het westen iets geeft om die zogenaamde " democratie "?
wo 10 augustus 2022 om 23:56 - 10 augustus 2022 om 23:56 # 266480
Zuid12
Rusland heeft dringend militairen nodig, 'vrijwillige mobilisatie' in volle gang - https://nos.nl/l/2439925

di 09 augustus 2022 om 20:54 - 09 augustus 2022 om 20:54 # 266365
Zuid12
di 09 augustus 2022 om 15:11 - 09 augustus 2022 om 15:11 # 266317
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij snapt er helemaal niks van hé? alle 2 die landen zijn uit het zelfde hout gesneden, allebei gajes. de oekraine mag nooit of te nimmer bij de eu komen. het westen heeft dit veroorzaakt en schuift nu de rus alles in de schoenen. hetzelfde gebeurt nu in taiwan. is gewoon een afvallige provincie van china. het westen wil de oekraine voor het graan en taiwan voor de technologie. dat is het hele eier eten. dit is allemaal bekokstooft door de vs en wij in europa huppelen gedwee achter de vs aan. onder trump was dit nooit of te nimmer gebeurt. het is nu bewezen wat voor volk die oekrainers zijn met dat rapport van amnesty. hun houden zich niet aan de conventie van geneve. omdat er in het zuiden en oosten de overgrote meerderheid russisch sprekende mensen wonen boeit het die linkse regering in kiev helemaal niks wat er met die bevolkingsgroep gebeurt. mensen zoals jij laten zich wel heel gemakkelijk voor het karretje van de eu en vs spannen. kijk nu naar die stront van die klimaatbullshit. de zeespiegel zou versneld gaan stijgen. klopt geen kut van, heeft het knmi zelf moeten toegeven. de ijsberen zouden met uitsterven worden bedreigd. klopt geen kut van, de populatie is sinds de jaren 70 4 x over de kop gegaan. en nu zeggen die achterlijke wappies dat de ijsbeer op het eind van de eeuw het wel eens moeilijk zou kunnen krijgen. sinds het onstaan zouden er al meer dan 500 miljoen diersoorten zijn uitgestorven, dat gebeurt en daar kan de mens helemaal niks aan doen. en nu weer dat great barrier reef in australie dat niet meer te redden was en door opwarming aan het " verbleken " was, klopt dus ook alweer geen kloten van, het is nog nooit zo goed gegaan met dat reef als nu. je wordt voor de gek gehouden zuid12, wordt eens tijd dat jij dat ook eens eindelijk gaat inzien.
08 augustus 2022 om 23:50

En waarom mag Oekraïne niet zelf bepalen waar ze bij willen horen daar heeft de rus geen drol mee te maken. Niet bij de navo vindt ik prima.
Natuurlijk zijn ze uit het zelfde hout gesneden alleen is de Oekraïne (het rijk van Kiev) een paar eeuwen ouder

Betreft de sancties ben ik het eens die werken niet, Europa en de vs hadden alleen wapens moeten leveren

Met andere woorden jij wil op de oude voet verder en helemaal niets doen
Conclusie jij snapt et geen kut van

Voor de rest
Rusland moet gewoon oprotte

Ps Trump had idd niets gedaan, omdat Europa hem totaal niet intreseert ondanks dat hij van Duitse afkomst is ,de meeste Amerikanen uit Texas hebben duits bloed, er zijn dorpen waar ze alleen duits spreken
di 09 augustus 2022 om 13:15 - 09 augustus 2022 om 13:15 # 266303
thebeast4000
zuid12

jij snapt er helemaal niks van hé? alle 2 die landen zijn uit het zelfde hout gesneden, allebei gajes. de oekraine mag nooit of te nimmer bij de eu komen. het westen heeft dit veroorzaakt en schuift nu de rus alles in de schoenen. hetzelfde gebeurt nu in taiwan. is gewoon een afvallige provincie van china. het westen wil de oekraine voor het graan en taiwan voor de technologie. dat is het hele eier eten. dit is allemaal bekokstooft door de vs en wij in europa huppelen gedwee achter de vs aan. onder trump was dit nooit of te nimmer gebeurt. het is nu bewezen wat voor volk die oekrainers zijn met dat rapport van amnesty. hun houden zich niet aan de conventie van geneve. omdat er in het zuiden en oosten de overgrote meerderheid russisch sprekende mensen wonen boeit het die linkse regering in kiev helemaal niks wat er met die bevolkingsgroep gebeurt. mensen zoals jij laten zich wel heel gemakkelijk voor het karretje van de eu en vs spannen. kijk nu naar die stront van die klimaatbullshit. de zeespiegel zou versneld gaan stijgen. klopt geen kut van, heeft het knmi zelf moeten toegeven. de ijsberen zouden met uitsterven worden bedreigd. klopt geen kut van, de populatie is sinds de jaren 70 4 x over de kop gegaan. en nu zeggen die achterlijke wappies dat de ijsbeer op het eind van de eeuw het wel eens moeilijk zou kunnen krijgen. sinds het onstaan zouden er al meer dan 500 miljoen diersoorten zijn uitgestorven, dat gebeurt en daar kan de mens helemaal niks aan doen. en nu weer dat great barrier reef in australie dat niet meer te redden was en door opwarming aan het " verbleken " was, klopt dus ook alweer geen kloten van, het is nog nooit zo goed gegaan met dat reef als nu. je wordt voor de gek gehouden zuid12, wordt eens tijd dat jij dat ook eens eindelijk gaat inzien.
ma 08 augustus 2022 om 23:50 - 08 augustus 2022 om 23:50 # 266288
Zuid12
thebeast4000 schreef:
oeps...... Oekraïne: 'Amnesty is medeplichtig aan het verspreiden van desinformatie' De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Dmytro Kuleba, zegt donderdag in een video op Facebook: ,,Amnesty International is (met dit onderzoek red.) niet bezig met het vinden en rapporten van de waarheid in de wereld, maar creëert een valse gelijkwaardigheid tussen het slachtoffer en de dader." Met die woorden doelt hij op de strijd tussen Rusland en zijn vaderland, het Oekraïne dat zich probeert te verdedigen. Amnesty stelde in een donderdag gepubliceerd rapport dat de Oekraïense gevechtstactieken eigen burgers in gevaar brengen door militaire doelen te maken van niet-militaire plaatsen, zoals woonwijken, dorpen, woningen, flatgebouwen, ziekenhuizen en scholen. Een belangrijke, presidentiële assistent, Mykhailo Podolyak, stelt dat Oekraïne er alles aan doet om burgers te beschermen en naar veiligere gebieden te brengen. Amnesty is medeplichtig aan het verspreiden van desinformatie, stelt hij. ,,De enige bedreiging voor Oekraïners is het leger van beulen en verkrachters die naar Oekraïne komen om genocide te plegen”, schrijft hij op Twitter. Amnesty International heeft nog niet gereageerd op de kritiek.
04 augustus 2022 om 19:43

Niks Oeps
oprotte Rusland

zo 07 augustus 2022 om 12:58 - 07 augustus 2022 om 12:58 # 266048
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://www.nu.nl/buitenland/6216252/hoofd-amnesty-oekraine-stapt-op-na-kritisch-rapport.html
06 augustus 2022 om 09:43

Ook hier is het simpel Rusland moet stoppen met afvallen en oprotte

zo 07 augustus 2022 om 12:57 - 07 augustus 2022 om 12:57 # 266046
Zuid12
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5325485/oorlog-oekraine-beschietingen-kerncentrale-zaporizja-iaea

De oplossing is heel simpel

Rusland moet oprotte zodat Oekraïne weer controle krijgt

Rusland RAUS
zo 07 augustus 2022 om 12:55 - 07 augustus 2022 om 12:55 # 266045
thebeast4000
za 06 augustus 2022 om 09:43 - 06 augustus 2022 om 09:43 # 265968
thebeast4000
oeps......

Oekraïne: 'Amnesty is medeplichtig aan het verspreiden van desinformatie'
De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Dmytro Kuleba, zegt donderdag in een video op Facebook: ,,Amnesty International is (met dit onderzoek red.) niet bezig met het vinden en rapporten van de waarheid in de wereld, maar creëert een valse gelijkwaardigheid tussen het slachtoffer en de dader." Met die woorden doelt hij op de strijd tussen Rusland en zijn vaderland, het Oekraïne dat zich probeert te verdedigen.
Amnesty stelde in een donderdag gepubliceerd rapport dat de Oekraïense gevechtstactieken eigen burgers in gevaar brengen door militaire doelen te maken van niet-militaire plaatsen, zoals woonwijken, dorpen, woningen, flatgebouwen, ziekenhuizen en scholen.
Een belangrijke, presidentiële assistent, Mykhailo Podolyak, stelt dat Oekraïne er alles aan doet om burgers te beschermen en naar veiligere gebieden te brengen. Amnesty is medeplichtig aan het verspreiden van desinformatie, stelt hij.
,,De enige bedreiging voor Oekraïners is het leger van beulen en verkrachters die naar Oekraïne komen om genocide te plegen”, schrijft hij op Twitter.
Amnesty International heeft nog niet gereageerd op de kritiek.
do 04 augustus 2022 om 19:43 - 04 augustus 2022 om 19:43 # 265654
Kwatsj
Nu ga ik me niet te veel druk maken om die wap. Hou het vooral bij lezen.
Maar het is wel erg hilarisch als de wap hier een bericht deelt over de deal over de graanexport als Putinmuppet.
En dat Putin nog geen 24 uur later de afspraken schendt door de haven in Odessa te bombarderen.
De wap blijft maar volhouden. Arme kerel. Helemaal gehersenspoeld.
za 23 juli 2022 om 19:38 - 23 juli 2022 om 19:38 # 264058
Zuid12
vr 22 juli 2022 om 21:37 - 22 juli 2022 om 21:37 # 263953
thebeast4000
zuid12

maak je in plaats over de oekraine en poetin maar liever zorgen om italie en de ecb, wat daar staat te gebeuren kan nog wel eens veel heftiger zijn dan die oorlog. die zijn helemaal van het padje af.
vr 22 juli 2022 om 01:07 - 22 juli 2022 om 01:07 # 263897
Zuid12
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5322255/rusland-oekraine-strijd-donbas-cherson-zaporizja-lavrov

Er is maar een oplossing een onvoorwaardelijk overgave van Rusland en de gebieden terug geven aan Oekraïne

Voor de rest 🖕Poetin en Larov🖕
wo 20 juli 2022 om 16:17 - 20 juli 2022 om 16:17 # 263809
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 tuurlijk wel. gewoon je woord houden dan is er niks aan de hand. de eu doet aan landje pik. alleen de eu doet dat op een geniepige manier. nogmaals: wat had de eu te zoeken in een niet eu land? dat zijn de aanstichters van dit geweld. maar dat past je niet in de kraam hé? hetzelfde met die oorlogsmisdaden door de vs en navo, past je ook niet.
19 juli 2022 om 20:32

Beast je leeft in de 21e eeuw niet in de middeleeuwen
De EU doet niet aan landje pik die landen kizen er zelf voor om lid te worden. Bovendien Rusland heeft daar niks mee te maken of ze lid willen zijn van de eu

Die stropop van dictator Poetin is door het parlement afgezet
Helaas voor jou beast

Poetin moet oprotten uit de Oekraïne

Ps
Ga lekker in Rusland wonen kun op de koffie bij je vriendje
di 19 juli 2022 om 20:47 - 19 juli 2022 om 20:47 # 263783
thebeast4000
zuid12

tuurlijk wel. gewoon je woord houden dan is er niks aan de hand. de eu doet aan landje pik. alleen de eu doet dat op een geniepige manier. nogmaals: wat had de eu te zoeken in een niet eu land? dat zijn de aanstichters van dit geweld. maar dat past je niet in de kraam hé? hetzelfde met die oorlogsmisdaden door de vs en navo, past je ook niet.
di 19 juli 2022 om 20:32 - 19 juli 2022 om 20:32 # 263782

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
dinsdag 26 november 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Vitesse

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement