×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
RodaWeert
Vrijdagavond schreef:
Mss is het eerder vandaag al gedeeld, maar ik lees net in een facebookgroep dat El Maach na een onenigheid met Sibum gezegd heeft dat hij helemaal klaar is met Roda. De club communiceert vervolgens dat hij geblesseerd is. Dat heeft me wel even aan het denken gezet met ons bizar aantal blessures, mocht dit waar zijn.
06 april 2025 om 22:52

Ach zinloos hier. Zijn nog steeds mensen die die kale de hand boven het hoofd houden en roepen dat hij een geweldige trainer is.

Werkelijk enkele mondige speler heeft ruzie met hem gehad: OC, Raatsie, Baeten en nu El Maach ook nog. En volgens mij heeft Bangura het ook met hem aan de stok gehad. Maar hier zijn er nog steeds die vol blijven houden dat Sibum het beste is dat ons is overkomen afgelopen jaren. Pffff…

Ik wens ze bij Heracles veel sterkte toe!
10 min geleden - 06 april 2025 om 23:10 # 371790
045J
Tommy schreef:
Thei schreef:
Tommy wat denk je daarmee te bereiken. Als het tegen zit iedereen maar weg jagen.
06 april 2025 om 22:04
Dat bedoel ik niet, ik begrijp ook dat dit maar een prikbord is. Maar wat het is het alternatief? Wij proberen in ieder geval iets via het toetsenbord in beweging te brengen. Of wil jij dan als grijze muis ieder jaar in de middenmoot van de eerste divisie dwalen? Deze club verdient toch iets beters of niet? Of ik gelijk heb of niet, of dat het misschien onzin is, doet er niet toe. Ik drgaan ideeën aan. In ider geval laten we iets anders nastreven dan wat nu het geval is.
06 april 2025 om 22:45

Eens dat het anders moet maar Peters is niet de verantwoordelijke. Begint bij ambitie vanuit de Phoenix. Daarna met het geld wat er is heeft Servais en Sibum er bijzonder weinig uitgehaald.
26 min geleden - 06 april 2025 om 22:54 # 371789
Vrijdagavond
Mss is het eerder vandaag al gedeeld, maar ik lees net in een facebookgroep dat El Maach na een onenigheid met Sibum gezegd heeft dat hij helemaal klaar is met Roda.
De club communiceert vervolgens dat hij geblesseerd is.

Dat heeft me wel even aan het denken gezet met ons bizar aantal blessures, mocht dit waar zijn.
28 min geleden - 06 april 2025 om 22:52 # 371788
Tommy
Thei schreef:
Tommy wat denk je daarmee te bereiken. Als het tegen zit iedereen maar weg jagen.
06 april 2025 om 22:04
Dat bedoel ik niet, ik begrijp ook dat dit maar een prikbord is.
Maar wat het is het alternatief?
Wij proberen in ieder geval iets via het toetsenbord in beweging te brengen.
Of wil jij dan als grijze muis ieder jaar in de middenmoot van de eerste divisie dwalen?
Deze club verdient toch iets beters of niet?
Of ik gelijk heb of niet, of dat het misschien onzin is, doet er niet toe. Ik drgaan ideeën aan.
In ider geval laten we iets anders nastreven dan wat nu het geval is.

35 min geleden - 06 april 2025 om 22:45 # 371787
harigejoop
Wel toevallig tegen ex-werkgever van Sibum 😂
35 min geleden - 06 april 2025 om 22:45 # 371786
FCTrade
Alles raus vrijdag?
38 min geleden - 06 april 2025 om 22:42 # 371785
BRANKO
erik70 schreef:
Kueb schreef:
@ Erik 70 Ik denkt dat als het slecht gaat, ik altijd nog grotere kutclubs kan noemen. Met nog minder punten, nog minder goals gemaakt en nog meer tegendoelpunten! En veeel minder publiek, in een pislelijk gammel kutstadion en dat in de grootste stad van Limburg! En nog veeel slechter beleid! Bijna failliet gegaan dit seizoen.... En géén historie! Nog nooit een bekerfinale gespeeld, laat staan gewonnen. Nog nooit een europacupwedstrijd gespeeld. Nog nooit een top5 positive gehaald! Gewoon van vader op zoon door andere kutclubjes in het sterretje genomen!
06 april 2025 om 20:04
Keub, wat een opgekropte frustraties....maar leg uit, ik kan je niet volgen?
06 april 2025 om 20:39

Onze muis of pier Erik kan Kueb niet volgen, lol.
57 min geleden - 06 april 2025 om 22:23 # 371784
Vreetschuur77
#2025-2026 Komen wij sterker terug.. Koempels komen boven!!
1 uur geleden - 06 april 2025 om 22:12 # 371783
Vreetschuur77
Tommy schreef:
Bankzitter schreef:
De voorbereiding van het trio (AD, TD en trainer) woensdagochtend voor de supportersavond diezelfde dag Peters: Ik zal meteen bij de inleiding al aangeven dat wij, mede vanwege een complex van factoren, het ook een teleurstellend seizoen vinden en dat wij er met z’n allen meer van hadden verwacht. Dat we door blessures en andere aspecten niet het niveau hebben gehaald waar wij op hadden gehoopt. Zo haal ik alvast een beetje de angel uit de frustatiegevoelens bij de aanwezigen. Werkt altijd goed, zo heb ik in mijn masterstudie geleerd. Een paar doorvragers zullen wel benieuwd zijn naar de benoemde “andere aspecten” van het teleurstellend jaar, maar daar zal ik slechts vaagjes op ingaan. Zoals het feit dat sommige spelers ook niet dat gebracht hebben, hetgeen we van hen, voor het aantrekken, hadden gezien. Dan houd ik jou, Rob, ook een beetje in de luwte. Want men zal zeker kritiek hebben op ons aankoopbeleid en dat jou voor de voeten gooien. Onterecht trouwens. En dan kan ik gelijk verder met al die vele dingen die dit jaar wel goed zijn gegaan, zoals de financiën, de maatschappelijke taken, gezondheid in de regio, de kwaliteit van de koffie en het bier, de veiligheid etc. etc. Servais: Dank je, Jordens. Ik zal vervolgens aangeven dat het voor ons natuurlijk moeilijk is geweest om in kwalitatief opzicht weer tot zo’n puike selectie te komen als vorig jaar, dat onze financiële middelen uiteraard nog steeds beperkt zijn, wij als clubs in de KKD allemaal uit dezelfde vijver moeten vissen, dat er helaas soms ook wel eens een speler tussen zit, die het niveau toch nog niet aan kan, dat een team moet kunnen groeien, maar door de vele blessures hier niet optimaal aan is toegekomen, dat wij voor komend jaar onze lijntjes al hebben uitgeworpen en reeds in gesprek zijn met een aantal potentiele spelers, die gaarne naar het Parkstad Limburg Stadion willen verkassen. En dat ze er op kunnen vertrouwen dat er een paar juweeltjes bij zitten, die eredivisiewaardig zijn. Dat wij voor volgend seizoen een selectie zullen hebben, welke voor directe promotie kan gaan. Peters: Rob, moet je dat laatste wel zeggen? Misschien kun je je daar beter wat meer over op de vlakte houden. Als het weer niet zou lukken, dan word je dat over een jaar weer aangewreven. En Bas, heb jij je ook voorbereid op vanavond? Sibum: Normaal is woensdag mijn vrije dag, maar desondanks wil ik wel komen. Nou, ik ga de mensen vertellen, dat ik het heel jammer vind om weg te gaan, dat ik met zielsveel plezier bij deze club heb gewerkt, maar de uitnodiging van eredivisieclub Heracles toch niet kon weerstaan. Verder zal ik aangeven dat het seizoen nog niet ten einde is, dat wij nog steeds kans hebben om de play-offs te halen en dat Koglin ons de eredivisie in gaat schieten. Peters: Bas, heb je naar de rangIijst gekeken? Lijkt me onwaarschijnlijk dat we de p.o.’s nog gaan halen. Sibum: Jordens, je weet dat ik daar nogal nuchter en rechtlijnig in ben. Ik wil wel overtuigend en consequent blijven overkomen. En verder wil ik ook, mocht het dit jaar toch een fiasco worden, de volledige verantwoordelijkheid op me nemen voor het falen. Kan ik makkelijk doen, want ze zijn mij nu toch liever kwijt dan rijk. En dat komt goed uit zo. Peters: Oké, dan ligt het plan voor vanavond klaar. Zo kunnen we er toch weer zonder kleerscheuren uitkomen. Als afsluiting zal ik nog vertellen dat de aanwezigen achteraf nog een uurtje mogen napraten en drie extra gratis drankjes krijgen. Zal zeker eventuele hete gemoederen sussen, waarna de bezoekers tevreden naar huis kunnen keren. Ik ga afsluiten. Tot vanavond dan maar.
06 april 2025 om 20:46
Een heel vehaal...waar is ons Roda DNA met deze lui..het wordt tijd om eens hard af te rekenen met de gevestigde orde. Weg met Peters, ga naar Willem II. Je hebt gefaald. Dit is Roda niet. Wij willen mensen aan het stuur die uit onze regio komen, maar ook als je niet uit de regio komt geen probleem, maar LEVER VERDOMME IN IEDER GEVAL TOEGEVOEGDE WAARDE!!!, wat je niet doet. Punt. Schandalig dit seizoen. Dat Sibum mag blijven zitten, deze nukkige vierkante Drent, volgend jaar vliegt hij er uit met z´n Heracles, met z´n nukkige gedoe en z´n akelige echtgenote Nu inzetten op trainer voor volgend seizoen. MENSEN NEEM ONZE CLUB TERUG!!! ASAP!! ZELFS ONDER DE LA VEGA WAS HET NOG BETER!!!!
06 april 2025 om 21:31
wat een flapdrollen zitten er toch op dit forum…. Vorig jaar was alles nog goed en nu is het slechter als onder de la vega. Een directeur als Peters, een trainer als Sibum, beter kunnen wij het niet treffen. Altijd die mensen die achteraf zeiken kunnen beter MVV gaan supporten. IK BLIJF ACHTER DR CLUB STAAN!!

1 uur geleden - 06 april 2025 om 22:11 # 371782
045J
Waarom zo’n haat op Peters. Hem verwijt ik niks en hij moet het doen met wat die heeft. Ik vind hem juist sterk vooral richting de supporters. Ik vind dat hij (los van de selectie) best wel wat voor elkaar gekregen heeft. De Phoenix groep hebben financieel de touwtjes in handen en niet Peters.
1 uur geleden - 06 april 2025 om 22:07 # 371781
Thei
1 uur geleden - 06 april 2025 om 22:04 # 371780
Tommy
Ik heb gehoord, ze willen Peters en de nukkige Drent eruit jagen à la Vega tijdens komende wedstrijd.
Ik ben geen voorstander, maar heb het gehoord.
Ik heb het alleen gehoord, ik deel alleen maar.
Ik heb ook geen tegenstanders trouwens, kijk we hebben we een Sibum die immuun lijkt te zijn voor lokale onderlinge verhoudingen binnen Limburg, een gebrek aan respect voor cultuur, met zijn vrouw op eerste plaats. Laten we wensen dat hij een heel maar heel heel zwaar (en naar) jaar terug kan verwachten bij dat kut Heracles. Heracles is gewoon een concurrent van roda, weg met die Sibum!!!
Geduld van roda supporters schijnt eind te hebben bereikt.
De scheldschieters moeten eruit, hebben niet voldoende met Roda, afezien van Stijn Koster misschien, maar deze laatste lijkt zich niet hard genoeg op te stellen. Althans het is een te groot risico om van hun afhandelijk te zijn.
Hoe is het met Korotaev?
Ik zie een discussie over trainers, maar het maakt niets uit, alle traimers hebben hun sterke kanten maar moeten kunnen groeien in een positieve omgeving!!

1 uur geleden - 06 april 2025 om 21:58 # 371779
Thei
Het was gezellig in en rondom het uitvak tijdens en na de wedstrijd zo te zien op filmpjes.
1 uur geleden - 06 april 2025 om 21:44 # 371778
Tommy
Bankzitter schreef:
De voorbereiding van het trio (AD, TD en trainer) woensdagochtend voor de supportersavond diezelfde dag Peters: Ik zal meteen bij de inleiding al aangeven dat wij, mede vanwege een complex van factoren, het ook een teleurstellend seizoen vinden en dat wij er met z’n allen meer van hadden verwacht. Dat we door blessures en andere aspecten niet het niveau hebben gehaald waar wij op hadden gehoopt. Zo haal ik alvast een beetje de angel uit de frustatiegevoelens bij de aanwezigen. Werkt altijd goed, zo heb ik in mijn masterstudie geleerd. Een paar doorvragers zullen wel benieuwd zijn naar de benoemde “andere aspecten” van het teleurstellend jaar, maar daar zal ik slechts vaagjes op ingaan. Zoals het feit dat sommige spelers ook niet dat gebracht hebben, hetgeen we van hen, voor het aantrekken, hadden gezien. Dan houd ik jou, Rob, ook een beetje in de luwte. Want men zal zeker kritiek hebben op ons aankoopbeleid en dat jou voor de voeten gooien. Onterecht trouwens. En dan kan ik gelijk verder met al die vele dingen die dit jaar wel goed zijn gegaan, zoals de financiën, de maatschappelijke taken, gezondheid in de regio, de kwaliteit van de koffie en het bier, de veiligheid etc. etc. Servais: Dank je, Jordens. Ik zal vervolgens aangeven dat het voor ons natuurlijk moeilijk is geweest om in kwalitatief opzicht weer tot zo’n puike selectie te komen als vorig jaar, dat onze financiële middelen uiteraard nog steeds beperkt zijn, wij als clubs in de KKD allemaal uit dezelfde vijver moeten vissen, dat er helaas soms ook wel eens een speler tussen zit, die het niveau toch nog niet aan kan, dat een team moet kunnen groeien, maar door de vele blessures hier niet optimaal aan is toegekomen, dat wij voor komend jaar onze lijntjes al hebben uitgeworpen en reeds in gesprek zijn met een aantal potentiele spelers, die gaarne naar het Parkstad Limburg Stadion willen verkassen. En dat ze er op kunnen vertrouwen dat er een paar juweeltjes bij zitten, die eredivisiewaardig zijn. Dat wij voor volgend seizoen een selectie zullen hebben, welke voor directe promotie kan gaan. Peters: Rob, moet je dat laatste wel zeggen? Misschien kun je je daar beter wat meer over op de vlakte houden. Als het weer niet zou lukken, dan word je dat over een jaar weer aangewreven. En Bas, heb jij je ook voorbereid op vanavond? Sibum: Normaal is woensdag mijn vrije dag, maar desondanks wil ik wel komen. Nou, ik ga de mensen vertellen, dat ik het heel jammer vind om weg te gaan, dat ik met zielsveel plezier bij deze club heb gewerkt, maar de uitnodiging van eredivisieclub Heracles toch niet kon weerstaan. Verder zal ik aangeven dat het seizoen nog niet ten einde is, dat wij nog steeds kans hebben om de play-offs te halen en dat Koglin ons de eredivisie in gaat schieten. Peters: Bas, heb je naar de rangIijst gekeken? Lijkt me onwaarschijnlijk dat we de p.o.’s nog gaan halen. Sibum: Jordens, je weet dat ik daar nogal nuchter en rechtlijnig in ben. Ik wil wel overtuigend en consequent blijven overkomen. En verder wil ik ook, mocht het dit jaar toch een fiasco worden, de volledige verantwoordelijkheid op me nemen voor het falen. Kan ik makkelijk doen, want ze zijn mij nu toch liever kwijt dan rijk. En dat komt goed uit zo. Peters: Oké, dan ligt het plan voor vanavond klaar. Zo kunnen we er toch weer zonder kleerscheuren uitkomen. Als afsluiting zal ik nog vertellen dat de aanwezigen achteraf nog een uurtje mogen napraten en drie extra gratis drankjes krijgen. Zal zeker eventuele hete gemoederen sussen, waarna de bezoekers tevreden naar huis kunnen keren. Ik ga afsluiten. Tot vanavond dan maar.
06 april 2025 om 20:46
Een heel vehaal...waar is ons Roda DNA met deze lui..het wordt tijd om eens hard af te rekenen met de gevestigde orde.
Weg met Peters, ga naar Willem II. Je hebt gefaald. Dit is Roda niet.
Wij willen mensen aan het stuur die uit onze regio komen, maar ook als je niet uit de regio komt geen probleem, maar LEVER VERDOMME IN IEDER GEVAL TOEGEVOEGDE WAARDE!!!, wat je niet doet.
Punt.
Schandalig dit seizoen.
Dat Sibum mag blijven zitten, deze nukkige vierkante Drent, volgend jaar vliegt hij er uit met z´n Heracles, met z´n nukkige gedoe en z´n akelige echtgenote
Nu inzetten op trainer voor volgend seizoen.
MENSEN NEEM ONZE CLUB TERUG!!! ASAP!!
ZELFS ONDER DE LA VEGA WAS HET NOG BETER!!!!

1 uur geleden - 06 april 2025 om 21:31 # 371777
Bankzitter
De voorbereiding van het trio (AD, TD en trainer) woensdagochtend voor de supportersavond diezelfde dag
Peters: Ik zal meteen bij de inleiding al aangeven dat wij, mede vanwege een complex van factoren, het ook een teleurstellend seizoen vinden en dat wij er met z’n allen meer van hadden verwacht. Dat we door blessures en andere aspecten niet het niveau hebben gehaald waar wij op hadden gehoopt. Zo haal ik alvast een beetje de angel uit de frustatiegevoelens bij de aanwezigen. Werkt altijd goed, zo heb ik in mijn masterstudie geleerd. Een paar doorvragers zullen wel benieuwd zijn naar de benoemde “andere aspecten” van het teleurstellend jaar, maar daar zal ik slechts vaagjes op ingaan. Zoals het feit dat sommige spelers ook niet dat gebracht hebben, hetgeen we van hen, voor het aantrekken, hadden gezien. Dan houd ik jou, Rob, ook een beetje in de luwte. Want men zal zeker kritiek hebben op ons aankoopbeleid en dat jou voor de voeten gooien. Onterecht trouwens. En dan kan ik gelijk verder met al die vele dingen die dit jaar wel goed zijn gegaan, zoals de financiën, de maatschappelijke taken, gezondheid in de regio, de kwaliteit van de koffie en het bier, de veiligheid etc. etc.
Servais: Dank je, Jordens. Ik zal vervolgens aangeven dat het voor ons natuurlijk moeilijk is geweest om in kwalitatief opzicht weer tot zo’n puike selectie te komen als vorig jaar, dat onze financiële middelen uiteraard nog steeds beperkt zijn, wij als clubs in de KKD allemaal uit dezelfde vijver moeten vissen, dat er helaas soms ook wel eens een speler tussen zit, die het niveau toch nog niet aan kan, dat een team moet kunnen groeien, maar door de vele blessures hier niet optimaal aan is toegekomen, dat wij voor komend jaar onze lijntjes al hebben uitgeworpen en reeds in gesprek zijn met een aantal potentiele spelers, die gaarne naar het Parkstad Limburg Stadion willen verkassen. En dat ze er op kunnen vertrouwen dat er een paar juweeltjes bij zitten, die eredivisiewaardig zijn. Dat wij voor volgend seizoen een selectie zullen hebben, welke voor directe promotie kan gaan.
Peters: Rob, moet je dat laatste wel zeggen? Misschien kun je je daar beter wat meer over op de vlakte houden. Als het weer niet zou lukken, dan word je dat over een jaar weer aangewreven.
En Bas, heb jij je ook voorbereid op vanavond?
Sibum: Normaal is woensdag mijn vrije dag, maar desondanks wil ik wel komen. Nou, ik ga de mensen vertellen, dat ik het heel jammer vind om weg te gaan, dat ik met zielsveel plezier bij deze club heb gewerkt, maar de uitnodiging van eredivisieclub Heracles toch niet kon weerstaan. Verder zal ik aangeven dat het seizoen nog niet ten einde is, dat wij nog steeds kans hebben om de play-offs te halen en dat Koglin ons de eredivisie in gaat schieten.
Peters: Bas, heb je naar de rangIijst gekeken? Lijkt me onwaarschijnlijk dat we de p.o.’s nog gaan halen.
Sibum: Jordens, je weet dat ik daar nogal nuchter en rechtlijnig in ben. Ik wil wel overtuigend en consequent blijven overkomen. En verder wil ik ook, mocht het dit jaar toch een fiasco worden, de volledige verantwoordelijkheid op me nemen voor het falen. Kan ik makkelijk doen, want ze zijn mij nu toch liever kwijt dan rijk. En dat komt goed uit zo.
Peters: Oké, dan ligt het plan voor vanavond klaar. Zo kunnen we er toch weer zonder kleerscheuren uitkomen. Als afsluiting zal ik nog vertellen dat de aanwezigen achteraf nog een uurtje mogen napraten en drie extra gratis drankjes krijgen. Zal zeker eventuele hete gemoederen sussen, waarna de bezoekers tevreden naar huis kunnen keren. Ik ga afsluiten. Tot vanavond dan maar.
2 uur geleden - 06 april 2025 om 20:46 # 371776
erik70
Kueb schreef:
@ Erik 70 Ik denkt dat als het slecht gaat, ik altijd nog grotere kutclubs kan noemen. Met nog minder punten, nog minder goals gemaakt en nog meer tegendoelpunten! En veeel minder publiek, in een pislelijk gammel kutstadion en dat in de grootste stad van Limburg! En nog veeel slechter beleid! Bijna failliet gegaan dit seizoen.... En géén historie! Nog nooit een bekerfinale gespeeld, laat staan gewonnen. Nog nooit een europacupwedstrijd gespeeld. Nog nooit een top5 positive gehaald! Gewoon van vader op zoon door andere kutclubjes in het sterretje genomen!
06 april 2025 om 20:04

Keub, wat een opgekropte frustraties....maar leg uit, ik kan je niet volgen?
2 uur geleden - 06 april 2025 om 20:39 # 371775
Cas520
Eigenlijk zou er geen hond naar het stadion moeten gaan vrijdag.
2 uur geleden - 06 april 2025 om 20:35 # 371774
rodafanWeert
Hutch schreef:
Ik heb Cükur wel gemist vandaag. Je kunt die jongen aardig vinden of niet maar dat is met Breij en Sejdiu echt de beste voetballer in de selectie. En ik kan me inmmiddels wel voorstellen dat 'ie helemaal debiel wordt van het gehannes om hem heen.
06 april 2025 om 19:16

Cukur kan nog niet eens een bal vasthouden. Hij werkt zich te pleuris maar daar heb je ook alles mee gezegd.
2 uur geleden - 06 april 2025 om 20:33 # 371773
Kaalheideroosje
Sjevemet schreef:
Kaalheideroosje schreef:
DnWinkbuul schreef:
Kijkend naar volgend jaar, als je niet 1/3e van die immens grote staff eruit flikkert, de scouting-vriendjespolitiek eindelijk ophoudt, Cukur niet kunt slijten, hoef je van volgend jaar niet veel te verwachten.
06 april 2025 om 18:42
En het geld niet over de balk smijt voor die maatschappij onzin. Absurd dat daar een directeur zit
06 april 2025 om 19:44
De midden in de maatschappij tak is een verplichting vanuit de gemeente. In ruil voor de kwijtschelding van leningen en de huurverlaging. Dit is dus nog altijd voordeliger de hoge lasten die we zouden hebben gehad als de gemeente niet meeging hiermee.
06 april 2025 om 19:58

Ik snap dat het verplicht is.

Je kunt best wat maatschappelijke dingen organiseren. Daar heb je geen directeur en een bende medewerkers voor nodig.

Sluit je aan bij bestaande initiatieven. Ga met een paar spelers naar een basisschool en sluit je aan bij wat fan initiatieven en je bent klaar.

Nu kost die flauwekul kapitalen die jebook in voetbal had kunnen stoppen.
Ik doe in ieder geval niet mee aan welk midden in de maatschappij initiatief dan ook
Ga. Verdorie voetballen
2 uur geleden - 06 april 2025 om 20:26 # 371772
DnWinkbuul
Hutch schreef:
Sjevemet schreef:
Kaalheideroosje schreef:
[quote]371715[/quote] En het geld niet over de balk smijt voor die maatschappij onzin. Absurd dat daar een directeur zit
De midden in de maatschappij tak is een verplichting vanuit de gemeente. In ruil voor de kwijtschelding van leningen en de huurverlaging. Dit is dus nog altijd voordeliger de hoge lasten die we zouden hebben gehad als de gemeente niet meeging hiermee.
Ik denk dat je er op de langere termijn wel de vruchten van plukt. Qua imago en goodwill sowieso. Maar goed, het was te verwachten dat bij een kutseizoen als dit de midden in de maarschappij-initiatieven als een boemerang op de organisatie terug zouden slaan. Het is ook een gemakkelijk slachtoffer natuurlijk. Niet voetbal-gerelateerd, beetje linksig en woke - daar maak je op een tribune zelfs geen vrienden mee als er gewonnen wordt.
06 april 2025 om 20:05

De goodwill die je moet hebben, als voetbalclub, is bij;

1. Spelers
2. Zaakwaarnemers
3. Sponsors
4. Supporters

De rest zou daaraan volledig ondergeschikt moeten zijn, anders is het héél gauw afgelopen met je B.V.O.

Er wordt nu al geroepen dat het lastig is om voetballers over te halen bij RJC te spelen. Daar niet eens naar kijken? Dat je weer wat 'club-goodwill' kweekt, in plaats van maatschappelijke goodwill?
3 uur geleden - 06 april 2025 om 20:14 # 371771
Hutch
Sjevemet schreef:
Kaalheideroosje schreef:
DnWinkbuul schreef:
Kijkend naar volgend jaar, als je niet 1/3e van die immens grote staff eruit flikkert, de scouting-vriendjespolitiek eindelijk ophoudt, Cukur niet kunt slijten, hoef je van volgend jaar niet veel te verwachten.
En het geld niet over de balk smijt voor die maatschappij onzin. Absurd dat daar een directeur zit

Ik denk dat je er op de langere termijn wel de vruchten van plukt. Qua imago en goodwill sowieso.

Maar goed, het was te verwachten dat bij een kutseizoen als dit de midden in de maarschappij-initiatieven als een boemerang op de organisatie terug zouden slaan. Het is ook een gemakkelijk slachtoffer natuurlijk. Niet voetbal-gerelateerd, beetje linksig en woke - daar maak je op een tribune zelfs geen vrienden mee als er gewonnen wordt.

3 uur geleden - 06 april 2025 om 20:05 # 371770
Kueb
@ Erik 70

Ik denkt dat als het slecht gaat, ik altijd nog grotere kutclubs kan noemen.

Met nog minder punten, nog minder goals gemaakt en nog meer tegendoelpunten!
En veeel minder publiek, in een pislelijk gammel kutstadion en dat in de grootste stad van Limburg! En nog veeel slechter beleid! Bijna failliet gegaan dit seizoen....

En géén historie! Nog nooit een bekerfinale gespeeld, laat staan gewonnen. Nog nooit een europacupwedstrijd gespeeld. Nog nooit een top5 positive gehaald!

Gewoon van vader op zoon door andere kutclubjes in het sterretje genomen!
3 uur geleden - 06 april 2025 om 20:04 # 371769
Sjevemet
Kaalheideroosje schreef:
DnWinkbuul schreef:

3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:58 # 371768
DelaVega
Herman schreef:
DelaVega schreef:
Cukur is helemaal niet zo slecht als mensen hier beweren. Maar dan moet je hem niet beoordelen als spits, wat hij eigelijk wel moet zijn, maar niet is.
06 april 2025 om 19:35
Klopt. Als coiffeur voor de jongens is hij een coryfee.
06 april 2025 om 19:36

Als een verbindingsspeler 10/9 central forward. Hij echt wel talent, lijkt erop dat zijn voetbal iq te hoog is en dat hij vaak niet wordt begrepen in de combinatie.
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:44 # 371767
Kaalheideroosje
DnWinkbuul schreef:

En het geld niet over de balk smijt voor die maatschappij onzin.

Absurd dat daar een directeur zit
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:44 # 371766
DrHerjod
Feit is dat er scouts met deze spelers zijn aan komen waaien. Dat Servais tekent en deze vast legt is op basis van hetgeen deze scouts (daarvoor zijn zij in dienst) zien en aandragen. Ik zou die van Mierlo ook een keer de wacht aanzetten. Zit er al sinds jaar en dag en heeft een hele dikke vinger in hetgeen Roda onder contract neemt.
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:41 # 371765
Hutch
RealGazza schreef:
DnWinkbuul schreef:
Hutch schreef:
Ik heb Cükur wel gemist vandaag. Je kunt die jongen aardig vinden of niet maar dat is met Breij en Sejdiu echt de beste voetballer in de selectie. En ik kan me inmmiddels wel voorstellen dat 'ie helemaal debiel wordt van het gehannes om hem heen.
Hahahaha jij doet het er écht om. +1
06 april 2025 om 19:18
Weet je wat erger is? Hij meent het ook nog en wil zijn gelijk halen no matter what
06 april 2025 om 19:21

Gelijk halen interesseert me echt geen zier. Maar ik meen het wel inderdaad.

Ik ga niet zeggen dat hij ze ooit a la Malki in het netje gaat liggen, maar ik wil 'm wel eens zien in een elftal dat draait en 'm in stelling kan brengen. Want vooral daaraan heeft het geschort dit seizoen.

Het is wat mij betreft ook niet hij of Bangura trouwens. Die laatste is een andere speler, met andere kwaliteiten, maar ik zag ook hem graag meer minuten maken in een beter en dominanter elftal.

Spitsen in dit elftal is simpelweg onbegonnen werk - voor Cükur, Bangura, Baeten - misschien zelfs voor Mo Salah. Ik wil dan ook niet te hard oordelen.

3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:39 # 371764
Kueb
De thuiswedstrijd tegen Graafschap was nog slechter, 1-4 en die schoten ook nog 2 x tegen de paal.

Dus de stijgende lijn zit erin.
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:38 # 371763
erik70
Tja......wat gebeurd er als je van een jeugdtrainer, nou eens een TD maakt......zou je dan een uitgebalanceerd elftal op de grasmat krijgen.......wat denken jullie???????????
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:37 # 371762
Herman
DelaVega schreef:
Cukur is helemaal niet zo slecht als mensen hier beweren. Maar dan moet je hem niet beoordelen als spits, wat hij eigelijk wel moet zijn, maar niet is.
06 april 2025 om 19:35

Klopt. Als coiffeur voor de jongens is hij een coryfee.
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:36 # 371761
DelaVega
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:35 # 371760
Maan
De boys zijn offline .....jammer ik mis harrie en mahispe wel een beetje

3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:25 # 371759
harigejoop
DnWinkbuul schreef:
Klopp schreef:
Maan schreef:
Hoop dat van dinteren een breed netwerk heeft ....ik heb geen vertrouwen meer in van Mierlo en servais
06 april 2025 om 19:08
Een scout en een TD die met een paar tientjes de boer op moeten kun je niks verwijten.
06 april 2025 om 19:12
60-70,000 voetballers in de pro en semi-pro leagues in Europa alleen al, en hier komen ze mee aan? Nee, valt ze niks te verwijten hahaha.
06 april 2025 om 19:14

Idd,zie een Telstar bijvoorbeeld.
En maar overal achter verschuilen…
Gewoon mismanagement!
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:25 # 371758
Maan
Enge lichtpuntje is treichel.,.
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:24 # 371757
harigejoop
Iemand enig idee wat met de kantine is gebeurd?
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:23 # 371756
RealGazza
DnWinkbuul schreef:
Hutch schreef:
Hahahaha jij doet het er écht om. +1
06 april 2025 om 19:18

Weet je wat erger is? Hij meent het ook nog en wil zijn gelijk halen no matter what
3 uur geleden - 06 april 2025 om 19:21 # 371755
DnWinkbuul
Hutch schreef:

Hahahaha jij doet het er écht om.

+1
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:18 # 371754
DerBulle
Sejdiu en Cukur de beste voetballers vinden in deze selectie dan spoor je ook niet meer Hutch.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:18 # 371753
DerBulle
Kut spelers,Servais,Mierlo,Funders oprotten!Wat een wanprestatie dit jaar.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:17 # 371752
Hutch
Ik heb Cükur wel gemist vandaag. Je kunt die jongen aardig vinden of niet maar dat is met Breij en Sejdiu echt de beste voetballer in de selectie.

En ik kan me inmmiddels wel voorstellen dat 'ie helemaal debiel wordt van het gehannes om hem heen.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:16 # 371751
Malki89
Ben benieuwd wat ze woensdag op de supportersavond te zeggen hebben, kan er zelf helaas niet bij zijn.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:15 # 371750
DnWinkbuul
Klopp schreef:
Maan schreef:
Hoop dat van dinteren een breed netwerk heeft ....ik heb geen vertrouwen meer in van Mierlo en servais
Een scout en een TD die met een paar tientjes de boer op moeten kun je niks verwijten.
06 april 2025 om 19:12

60-70,000 voetballers in de pro en semi-pro leagues in Europa alleen al, en hier komen ze mee aan?

Nee, valt ze niks te verwijten hahaha.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:14 # 371749
Klopp
Maan schreef:

4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:12 # 371748
Nike01
Voor zover het nog niet definitief was is het seizoen na vandaag echt ten einde. Dit jaar stond er op papier een aardige selectie als je kijkt naar potentie en jeugdopleidingen die de spelers genoten hebben. Helaas waren er dit jaar te veel spelers die in de verste verte niet gebracht hebben wat er van ze verwacht werd.

Er zullen allemaal redenen voor zijn maar de pijnlijke conclusie is dat dit elftal niks te zoeken heeft in de play offs en zich daarom ook niet kwalificeert. Het beloofd een zeer interessante zomer te worden. Nog zo n seizoen wil natuurlijk niemand maar de selectie zal een hele transformatie ondergaan. Dure spelers als kongolo,spierings,Bucker,roseler en dzepar zullen de club verlaten. Het is te hopen dat dit budget goed geinvesteerd wordt.

Zoals ik het zie heb je buiten Treichel,Muller,kruiver (ik denk dat hij met een stabiel centraal duo veel beter uit de verf komt)Breij en Seedorf minimaal 6 nieuwe basisspelers nodig. Uiteraard zal er ook in de breedte nog het eea bij moeten dus er zullen toch een stuk of 12 spelers vastgelegd moeten worden.
Ik ben ook heel benieuwd of er op de supportersavond iets losgelaten word over hoe de club denkt komend seizoen beter voor de dag te komen.

Roda is en blijft mijn cluppie al meer dan 30 jaar dus ook komend seizoen zal ik samen met mijn maten weer een seizoenskaart aanschaffen.

4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:11 # 371747
harigejoop
Maan schreef:

Zijn we het daarover eens,ontslaan die hap!
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:09 # 371746
Maan
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:08 # 371745
harigejoop
Van de 7 seizoenen kkd hebben we 4 keer naar niks staan te kijken…
Er moet een andere koers gevaren worden bij de club want anders krijg je hetzelfde als onze buren uit de maasstad..
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:07 # 371744
HensFischer
045J schreef:
HensFischer schreef:
Vrijdagavond schreef:
Sibum: ik zie mooie aanknopingspunten, we zijn als team echt gegroeid. Maar jullie zakken steeds verder op de ranglijst? Sibum: daar zijn we niet mee bezig. Heracles: Die moeten we hebben!
06 april 2025 om 18:50
Heeft bij dit echt gezegd
06 april 2025 om 18:52
Wat denk je zelf
06 april 2025 om 19:03

Bij sibum verbaasd me niks meer. Speelt altijd hetzelfde riedeltje af. Zal niet gezegd hebben dat ze niet naar ranglijst kijken. Maar over die aanknopingspunten of iets in die richting geloof ik meteen. Ik ben in iedergeval helemaal klaar met die man.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:06 # 371743
045J
HensFischer schreef:
Vrijdagavond schreef:
Sibum: ik zie mooie aanknopingspunten, we zijn als team echt gegroeid. Maar jullie zakken steeds verder op de ranglijst? Sibum: daar zijn we niet mee bezig. Heracles: Die moeten we hebben!

Wat denk je zelf
4 uur geleden - 06 april 2025 om 19:03 # 371742
Miln
Jasper schreef:
Hopen op een wonder. Emmen moet je verslaan. Goede terugreis voor uitvak!!! FORZA RODA!!!!!!
06 april 2025 om 18:58

Welk wonder? Plek 10?
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:59 # 371741
Jasper
Hopen op een wonder.

Emmen moet je verslaan.

Goede terugreis voor uitvak!!!

FORZA RODA!!!!!!
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:58 # 371740
harigejoop
Hutch schreef:
Verloren seizoen. Op naar het nieuwe. Enige reden voor zorg is er wel. Het scouten van pure creativiteit lukt al jaren niet. Of zeer, zeer mondjesmaat. Er zijn allerlei verzachtende omstandigheden voor het resultaat vandaag maar als je kijkt naar de basisdingen die fout gaan is dat wel schrikbarend: balaannames, passjes over drie-vier meter, het zorgt allemaal voor onoverbrugbare problemen. Naar een passeerbeweging is het al helemaal zoeken. Vandaar dat driekwart van onze aanvalsopzetten ook bij de keeper eindigt. Het schrikbarende gebrek aan techniek en behendigheid moet toch opvallen als je spelers scout zou je zeggen. Maar blijkbaar niet bij de mensen die dat in Kerkrade doen. En die gaan deze zomer weer met frisse moed aan de slag: ik hou toch een beetje mijn hart vast want er moet niet een beetje maar een hele berg voetbal bij.
06 april 2025 om 18:53

Schoon schip maken en Td ontslaan plus onze scout.
Helemaal opnieuw beginnen!
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:57 # 371739
Vrijdagavond
HensFischer schreef:
Vrijdagavond schreef:

Nee sorry, maar dat zou hij wel doen als hij consequent is in zijn uitspraken.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:55 # 371738
Hutch
Verloren seizoen. Op naar het nieuwe.

Enige reden voor zorg is er wel. Het scouten van pure creativiteit lukt al jaren niet. Of zeer, zeer mondjesmaat.

Er zijn allerlei verzachtende omstandigheden voor het resultaat vandaag maar als je kijkt naar de basisdingen die fout gaan is dat wel schrikbarend: balaannames, passjes over drie-vier meter, het zorgt allemaal voor onoverbrugbare problemen. Naar een passeerbeweging is het al helemaal zoeken. Vandaar dat driekwart van onze aanvalsopzetten ook bij de keeper eindigt.

Het schrikbarende gebrek aan techniek en behendigheid moet toch opvallen als je spelers scout zou je zeggen. Maar blijkbaar niet bij de mensen die dat in Kerkrade doen. En die gaan deze zomer weer met frisse moed aan de slag: ik hou toch een beetje mijn hart vast want er moet niet een beetje maar een hele berg voetbal bij.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:53 # 371737
Klopp
De laatste 30 minuten waren tekenend, geen zin en interesse om er iets van de te maken.
De vakantie lonkt en dan wil je natuurlijk geen risico lopen.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:53 # 371736
harigejoop
DOORSELECTEREN
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:53 # 371735
DelaVega
Niemand gaat 20 euro betalen voor een kaartje om naar dit ongeïnteresseerd zooitje te gaan kijken. Seizoenskaart houders zullen nu ook wel afhaken. Tegen Emmen weer max. 3000 toeschouwers.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:53 # 371734
oost10
Wie gaan er woensdag eigenlijk allemaal?
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:52 # 371733
HensFischer
Vrijdagavond schreef:

4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:52 # 371732
MaartenF
Jaja zo kan die wel weer.

Ik kijk uit naar een nieuwe trainer en hoop dat er begin volgend seizoen iets moois ontstaat zodat we allemaal weer in grote getalen naar het stadion komen.

Want dit is echt niet meer om aan te zien.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:51 # 371731
Vrijdagavond
Sibum: ik zie mooie aanknopingspunten, we zijn als team echt gegroeid.

Maar jullie zakken steeds verder op de ranglijst?

Sibum: daar zijn we niet mee bezig.

Heracles: Die moeten we hebben!
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:50 # 371730
harigejoop
Dorpsgek schreef:
Servais ook oprotten!!
06 april 2025 om 18:46

Zoekt MVV geen Td meer,kunnen hem mssn een enkeltje Arriva geven daarheen.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:49 # 371729
Socio
Zal een inspirerende en motiverende supportersavond worden woensdag….

Vrijdag Roda - Emmen.
Vraag me dan af: Met welke intentie moet ik dan naar het stadion komen?
Als ik niet ga voel ik me ook niet schuldig en heb dan ook niet het gevoel dat ik ze in de steek laat. Want dit elftal/team laat mij al het hele jaar in de steek.

4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:48 # 371728
Vrijdagavond
Alli schreef:
Goedzo, seizoen nu definitief voorbij, zelfs voor de meest positief ingestelde supporters. Hoop dat Sibum volgende week wat eigen jeugd de kans gaat geven. De reden dat "er nog vanalles mogelijk is om de PO's te halen" kan nu direct van tafel. Maar natuurlijk zal Veendorp gaan starten, want Emmen is z'n oude cluppie. En Sibum zal zijn vriendje dat niet willen misgunnen.
06 april 2025 om 18:44

Sibum doet er alles aan om de jeugd van Roda niet te laten spelen.

Als ik me morgen op het trainingsveld meld en zeg dat ik een cv ben en op amateurbasis zal spelen dan sta ik de volgende wedstrijd basis. Zolang er maar niemand uit de jeugd minuten zal maken.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:48 # 371727
Klopp
Malki89 schreef:
Nu kijkt niemand meer naar de ranglijst :-(
06 april 2025 om 18:45

🤣🤣
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:48 # 371726
DelaVega
Vrijdagavond schreef:
Ik heb niet het idee dat Sibum spelers beter heeft gemaakt. Ook geloof ik niet dat hij er een team van heeft gesmeden. Een van de betere voorbeelden vind ik vorig seizoen. Toen de spelers net bij elkaar waren speelden ze mooi en aantrekkelijk voetbal, hoe langer ze samen onder de hoede van Sibum zaten hoe meer het mooie en aantrekkelijke verdween. Hoe meer Sibum zijn tactieken toepast, des te minder voetbal er in het team zal zitten. Je ziet dat hij altijd veendorp boven Timmermans verkiest. Altijd cukur en baeten boven bangura, veendorp boven beerten, in het begin zelfs bucker boven treichel. Hij kam gewoon echt niet inschatten wat een goede speler is, laat staan dat hij potentie kan vaststellen. Je zult aan het begin van het seizoen maar als gast, die stevig in zij schoenen stond, aan dit team zijn toegevoegd. Sibum heeft er alles aan gedaan om bij zoveel mogelijk spelers al het zelfvertrouwen weg te zuigen. Ik begin hem steeds meer een kloon van zijn voorganger te vinden. Ik heb te doen met veel spelers uit dit team, ik wens ze echt een prettigere toekomst. Sibum, kom na vandaag aub niet meer opdagen.
06 april 2025 om 18:46

Alles in deze club is gebasseerd op vriendjespolitiek en nepotisme
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:47 # 371725
DelaVega
Volgend seizoen gaan we promoveren met van Dinteren, die 2 hele overwinningen in dit seizoen in de KKD heeft behaald. Totaal geen vriendjespolitiek hier in het technisch hart.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:46 # 371724
Dorpsgek
Servais ook oprotten!!
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:46 # 371723
Vrijdagavond
Ik heb niet het idee dat Sibum spelers beter heeft gemaakt. Ook geloof ik niet dat hij er een team van heeft gesmeden.

Een van de betere voorbeelden vind ik vorig seizoen. Toen de spelers net bij elkaar waren speelden ze mooi en aantrekkelijk voetbal, hoe langer ze samen onder de hoede van Sibum zaten hoe meer het mooie en aantrekkelijke verdween.
Hoe meer Sibum zijn tactieken toepast, des te minder voetbal er in het team zal zitten.

Je ziet dat hij altijd veendorp boven Timmermans verkiest. Altijd cukur en baeten boven bangura, veendorp boven beerten, in het begin zelfs bucker boven treichel.
Hij kam gewoon echt niet inschatten wat een goede speler is, laat staan dat hij potentie kan vaststellen.
Je zult aan het begin van het seizoen maar als gast, die stevig in zij schoenen stond, aan dit team zijn toegevoegd. Sibum heeft er alles aan gedaan om bij zoveel mogelijk spelers al het zelfvertrouwen weg te zuigen.

Ik begin hem steeds meer een kloon van zijn voorganger te vinden.

Ik heb te doen met veel spelers uit dit team, ik wens ze echt een prettigere toekomst.

Sibum, kom na vandaag aub niet meer opdagen.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:46 # 371722
Malki89
Nu kijkt niemand meer naar de ranglijst :-(
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:45 # 371721
Alli
Goedzo, seizoen nu definitief voorbij, zelfs voor de meest positief ingestelde supporters.

Hoop dat Sibum volgende week wat eigen jeugd de kans gaat geven. De reden dat "er nog vanalles mogelijk is om de PO's te halen" kan nu direct van tafel.

Maar natuurlijk zal Veendorp gaan starten, want Emmen is z'n oude cluppie. En Sibum zal zijn vriendje dat niet willen misgunnen.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:44 # 371720
Oudnoord
Het seizoen 2024/2025 is voorbij , ik ga er vanuit dat het seizoen 2025/2026 ook niet geweldig wordt.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:43 # 371719
harigejoop
Opkrassen Servais met je krasjes!
Koop n paar krasloten…
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:43 # 371718
045J
Van bijna promotie naar 11e plek KKD. Vind ik al een prestatie op zich.
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:42 # 371717
Boogie
Denk dat we blij mogen zijn de pieren en Venlo onder blijven
4 uur geleden - 06 april 2025 om 18:42 # 371716

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 11 april 2025 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

FC Emmen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement