×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
FCTrade
Anders maar een spits van real madrid castilla huren? Ik vind het prima hoor.
2 min geleden - 23 november 2024 om 08:16 # 355405
Herman
FCTrade
we hebben toch al aanvallers genoeg, die niet voetballen en niet scoren kunnen!? Waarom dan nog iemand van die schopploeg uit Aken erbij? Dat is eerder omgekeerd. Ik denk dat Alemannia maar wat gelukkig zou zijn met onze miskopen Markelo, Köther, Griffith... Dat zouden daar meteen de besten zijn
7 min geleden - 23 november 2024 om 08:11 # 355404
FCTrade
RJCSimpelveld schreef:
Rjc19 schreef:
Met 0-3 voorstaan bij Jong AZ en 3-3 spelen is pas erg… We komen goed weg vandaag
22 november 2024 om 21:57
Ja daar zijn geen woorden voor
22 november 2024 om 21:58

Haha jawel hoor. Faal trainer. Bij roda gefaald. Bij ado vorig seizoen op einde gefaald. Als je met 0-3 met rust voorstaat lekker gaan verdedigen en weer een gelijkspel voor Darije. Zo werkt dat niet in kkd.
Wil je 1 of 2 worden zul je wedstrijden moeten winnen. En niet als een faalangst trainertje blij zijn met gelijke spelletjes. 😂
Er telt verdomme maar 1 ding in deze scheiss liga en dat zijn de 3 punten. Waarom snapt 80% van de coaches in kkd dat nu niet?
Het Hofland effect is ook uitgewerkt lijkt het. En als hij verliest wordt het een naar mannetje. Het is wachten tot de bom ontploft daar.

Ik zeg Roda en Sibum alaaf en nu doorstoten naar plek 5/6. 😝

PS: in de winter een spelertje van aken huren of kopen. Loopt genoeg rond daar. Ook voorin.
Zou het dan? Haha 6 pnt dit weekend.
37 min geleden - 23 november 2024 om 07:41 # 355403
Nike01
Eigenlijk is dit seizoen nog alles mogelijk. Je staat op 6 punten van een promotieplaats met nog een paar wedstrijden tot de winterstop.

Als ze in de winter een goede centrale verdediger kunnen halen en een creatieve aanvallende middenvelder dan zou deze ploeg zeker met de rentree van een fitte kongolo nog verder kunnen groeien.

Die centrale verdediger zou dan roseler moeten vervangen. Niet omdat roseler nou zou slecht speelt maar in de opbouw speelt Roseler altijd breed naar oude kotte of terug naar de keeper. Er is iemand nodig die ook eens vooruit speelt en als hij de ruimte heeft gaat indribbelen en zo een man meer creëert op het middenveld.

Tot die tijd moet deze ploeg gewoon proberen wedstrijd voor wedstrijd punten te pakken
45 min geleden - 23 november 2024 om 07:33 # 355402
DrHerjod
Zojuist "ESPN vandaag" terug gekeken... Als die troela nog 1x Kerkraders zegt in plaats van Kerkradenaren, dan zeg ik mijn abbonement op. 😆
7 uur geleden - 23 november 2024 om 01:01 # 355401
Sonsane
Slechte wedstrijd, maar na alle trauma's tegen Jong-ploegen boeit het me al lang niet meer hoe er gespeeld wordt. Als er maar drie punten worden gepakt. Niet meer over praten en door.

Wel apart dat de commentator het bij de eerste penalty over een "cadeautje" had. Arm is te ver uitgestoken en beweegt ook nog licht naar de bal toe. Gewoon een 100% strafschop.

7 uur geleden - 23 november 2024 om 00:26 # 355400
PieveSjtiemel
Het hield niet over vandaag. Maar goed, we doen gewoon nog mee!

Respect voor de koempels die in het ‘uitvak’ stonden.

Fijn weekend. Op naar dinsdag. Vites niet in bloedvorm ha-ha. Adieë wah!
8 uur geleden - 23 november 2024 om 00:06 # 355399
DerMister
We hebben weer gezwijnd vandaag en meteen krijgen we weer praatjes. Ook dat is Roda JC! 😂
gisteren om 23:43 - 22 november 2024 om 23:43 # 355398
Roda7United
Rjc19 schreef:
Roda7United schreef:
Rjc19 schreef:
Het is eigenlijk ongelofelijk dat je met 18 doelpunten in 15 wedstrijden er 6 weet te winnen en ook nog 5 gelijk weet te spelen en dan zelfs ook nog maar 6 punten van promotie af staat. Deze competitie blijft een lachertje.
22 november 2024 om 22:13
Als we weinig scoren ligt het aan Roda maar als we weinig tegengoals krijgen ligt het eraan dat de competitie een lachertje is. Wat heeft dat ermee te maken? We hebben gewoon een prima verdediging. Scoren weinig en krijgen ook redelijk weinig tegen. 10 van de 20 tegengoals waren tegen Jong Az en De Graafschap. Cambuur staat 4 punten van een directe promotieplek af, hadden evenveel doelpunten gemaakt als wij voor vandaag. Wat heeft dat met de competitie te maken? Het zegt gewoon over jezelf dat je kleine uitslagen hebt gehad. Fortuna staat ook 7e met 13 goals in 12 wedstrijden. Heeft geen reet met de competitie waarin je speelt te maken, maar wel dat je als club waarschijnlijk vrij behoudend speelt. Als we nog 3x met 4-3 hadden gewonnen in plaats van 1-0 was de competitie beter geweest? Mij ontgaat de logica.
22 november 2024 om 22:43
Het gedeelte mbt de doelpunten is een constatering. De zin “deze competitie blijft een lachertje” is gericht op het feit dat alles van elkaar wint en verliest en dus het gat naar de 2e plaats maar 6 punten is met maar liefst 22 verliespunten na 15 wedstrijden. De koploper heeft zelfs al 13 verliespunten en we zijn nog niet eens halverwege.
22 november 2024 om 23:03

Als je kijkt naar andere competities is dat niet veel anders. In de grote competities heb je inderdaad dat enkele teams er ver bovenuit springen met enorm weinig verliespunten.

Ik hoor dit soort dingen vaak. ‘In de KKD kan iedereen van elkaar winnen’ en ‘het is de gekste competitie die er is’ zijn veel gehoorde uitspraken. Maar kijk eens naar andere competities:

- In de 3e Bundesliga heeft de koploper 18 verliespunten na 15 wedstrijden;
- In de 2e Bundesliga heeft de koploper 15 verliespunten in 13 wedstrijden;
- In de Ligue 2 heeft de koploper 12 verliespunten in 13 wedstrijden;
- In La Liga 2 is de koploper een uitzondering met slechts 9 verliespunten uit 15 wedstrijden, maar de nummer 2 heeft daar 19 verliespunten uit 15 wedstrijden;
- In de Championship heeft de koploper 14 verliespunten in 15 wedstrijden;
- In de KKD is dit dus 13 verliespunten in 15 wedstrijden voor de koploper (nog minder zelfs dus).

Eigenlijk is de KKD dus helemaal niet zo gek als iedereen altijd beweert. De Premier League, Bundesliga, La Liga, Ligue 1 en Serie A zijn inderdaad een ander verhaal. Daar zijn de verschillen veel groter en hebben de koplopers dus ook minder verliespunten omdat deze ver boven de rest staan financieel gezien. Maar in lagere competities waar de budgetten niet zo extreem verschillen is het dus zelfs nog erger qua wisselvalligheid dan in de KKD.
gisteren om 23:12 - 22 november 2024 om 23:12 # 355397
Rjc19
Roda7United schreef:
Rjc19 schreef:
Het is eigenlijk ongelofelijk dat je met 18 doelpunten in 15 wedstrijden er 6 weet te winnen en ook nog 5 gelijk weet te spelen en dan zelfs ook nog maar 6 punten van promotie af staat. Deze competitie blijft een lachertje.
Als we weinig scoren ligt het aan Roda maar als we weinig tegengoals krijgen ligt het eraan dat de competitie een lachertje is. Wat heeft dat ermee te maken? We hebben gewoon een prima verdediging. Scoren weinig en krijgen ook redelijk weinig tegen. 10 van de 20 tegengoals waren tegen Jong Az en De Graafschap. Cambuur staat 4 punten van een directe promotieplek af, hadden evenveel doelpunten gemaakt als wij voor vandaag. Wat heeft dat met de competitie te maken? Het zegt gewoon over jezelf dat je kleine uitslagen hebt gehad. Fortuna staat ook 7e met 13 goals in 12 wedstrijden. Heeft geen reet met de competitie waarin je speelt te maken, maar wel dat je als club waarschijnlijk vrij behoudend speelt. Als we nog 3x met 4-3 hadden gewonnen in plaats van 1-0 was de competitie beter geweest? Mij ontgaat de logica.
22 november 2024 om 22:43

Het gedeelte mbt de doelpunten is een constatering.

De zin “deze competitie blijft een lachertje” is gericht op het feit dat alles van elkaar wint en verliest en dus het gat naar de 2e plaats maar 6 punten is met maar liefst 22 verliespunten na 15 wedstrijden.

De koploper heeft zelfs al 13 verliespunten en we zijn nog niet eens halverwege.
gisteren om 23:03 - 22 november 2024 om 23:03 # 355396
Roda7United
Gelukkig nog gewonnen. Dan heeft Gezond In Mijnstreek gelukkig toestemming van o.a. winkbuul en kaalheideroosje om appeltjes uit te delen en projecten te organiseren de komende week.
Snappen nog steeds niet dat dit wisselgeld is voor de gemeente Kerkrade en dat dit de enige manier is om het hoofd boven water te houden. Anders is er helemaal geen Roda meer.
Ik zie hetzelfde soort prikkers alweer komen bij de volgende keer als we achter staan.

Dat je voor dit voetbal echter 7 trainers nodig hebt terwijl op het veld bijna niks van kwaliteit staat is echter onbegrijpelijk. Die kritiek kan ik ook volledig begrijpen.

Het houdt allemaal niet over. We moeten dit seizoen de schade zien te beperken met dit materiaal. Zoveel mogelijk punten sprokkelen om het gevoel rondom Roda zo goed mogelijk te houden en zoveel mogelijk omzet te genereren (ticketverkoop en eventuele transferopbrengsten). Met misschien een minimale kans op promotie, wat altijd mogelijk is met dit systeem. Wie weet komt er een moment waarop het opeens in elkaar valt en je kan pieken in de play-offs. Je weet het nooit, al is dat waarschijnlijk ijdele hoop van een supporter. Daarom de schade beperken en zo hoog mogelijk eindigen. Enorm blij met de drie punten vandaag!

Ik ben benieuwd naar de opstelling dinsdag. Er vanuitgaande dat Cukur niet geblesseerd was, was die wissel in de rust toch wel een statement. En dat is voor het eerst. Ik verwacht wisselingen in de basis dinsdag tegen het aangeschoten wild dat Vitesse heet. Daar moet je meteen opklappen dinsdag. Die hebben zoveel klappen gekregen, al 10 wedstrijden niet gewonnen en dan 0-6 verliezen en slechts 3 rustdagen krijgen. Die kunnen never nooit mentaal fris aan de aftrap verschijnen dinsdag.
gisteren om 23:03 - 22 november 2024 om 23:03 # 355395
harigejoop
Mooi eindelijk weer een uit overwinning.
gisteren om 23:02 - 22 november 2024 om 23:02 # 355394
Roda7United
Tuppetei2 schreef:
Precies 6 punten achter de nummer 2 met kut voetbal. Als dit bestuur nu gewoon ballen heeft halen ze 2-3 gerichte versterkingen. Ik begrijp dat echt niet.
22 november 2024 om 22:03

Hoezo begrijp je dat niet? Dat Servais zonder geld geen spelers kan halen? Wat heeft dat met ballen hebben te maken?
gisteren om 22:56 - 22 november 2024 om 22:56 # 355393
DerMister
Eind goed, al goed!
gisteren om 22:55 - 22 november 2024 om 22:55 # 355392
Malki89
Hutch schreef:
Rjc19 schreef:
Erg inzichtelijk, de cijfers zo op een rijtje. Er zal na vanavond naar boven gekeken worden, en op basis van de stand is dat misschien logisch, op basis van ons aanvalsspel niet. Wil de ploeg wat zal er veel meer gecreerd en gescoord moeten worden. Een dynamische, technisch vaardige middenvelder erbij zou een slok kunnen schelen, maar er lijken ook mogelijkheden binnen de huidige selectie. Zouden Zauner of Cukur niet de verbindingsspeler tussen verdediging en aanval kunnen zijn die we nu missen? Sibum wil er om de een of andere reden niet aan, houdt vast aan de posities die hij voor die spelers in gedachten heeft/had. In het kader van het werken aan vastigheid snap ik het wel, maar hij zal toch ook zien dat we maar moeizaam tot kansen komen. En het is ook niet dat hij het hele elftal overhoop moet gooien. Wat kleine accentverschuivingen zouden al kunnen helpen.
22 november 2024 om 22:32

Het is al een goed teken dat Cukur eindelijk eens gewisseld werd en Baeten in de spits mocht spelen, en als klap op de vuurpijl Bangura erin mocht. Hopelijk gaat Sibum nu toch wat andere dingen proberen. Zou Baeten in de spits zetten iig, speelt nu veel te ver naar achteren. In de eerste paar wedstrijden speelde hij meer in de 16 en scoorde toen ook meer.
gisteren om 22:48 - 22 november 2024 om 22:48 # 355391
AllesKumpWeerGood
DrHerjod

Proficiat haha!

Fijne weekend allen na de 1-0 zag ik de bui hangen maar uiteindelijk toch 3 punten!

Adieë wah.
gisteren om 22:45 - 22 november 2024 om 22:45 # 355390
Roda7United
Rjc19 schreef:

Als we weinig scoren ligt het aan Roda maar als we weinig tegengoals krijgen ligt het eraan dat de competitie een lachertje is. Wat heeft dat ermee te maken? We hebben gewoon een prima verdediging. Scoren weinig en krijgen ook redelijk weinig tegen. 10 van de 20 tegengoals waren tegen Jong Az en De Graafschap.
Cambuur staat 4 punten van een directe promotieplek af, hadden evenveel doelpunten gemaakt als wij voor vandaag.
Wat heeft dat met de competitie te maken? Het zegt gewoon over jezelf dat je kleine uitslagen hebt gehad. Fortuna staat ook 7e met 13 goals in 12 wedstrijden. Heeft geen reet met de competitie waarin je speelt te maken, maar wel dat je als club waarschijnlijk vrij behoudend speelt. Als we nog 3x met 4-3 hadden gewonnen in plaats van 1-0 was de competitie beter geweest? Mij ontgaat de logica.
gisteren om 22:43 - 22 november 2024 om 22:43 # 355389
Hutch
Rjc19 schreef:

Erg inzichtelijk, de cijfers zo op een rijtje. Er zal na vanavond naar boven gekeken worden, en op basis van de stand is dat misschien logisch, op basis van ons aanvalsspel niet.

Wil de ploeg wat zal er veel meer gecreerd en gescoord moeten worden. Een dynamische, technisch vaardige middenvelder erbij zou een slok kunnen schelen, maar er lijken ook mogelijkheden binnen de huidige selectie. Zouden Zauner of Cukur niet de verbindingsspeler tussen verdediging en aanval kunnen zijn die we nu missen?

Sibum wil er om de een of andere reden niet aan, houdt vast aan de posities die hij voor die spelers in gedachten heeft/had. In het kader van het werken aan vastigheid snap ik het wel, maar hij zal toch ook zien dat we maar moeizaam tot kansen komen. En het is ook niet dat hij het hele elftal overhoop moet gooien. Wat kleine accentverschuivingen zouden al kunnen helpen.
gisteren om 22:32 - 22 november 2024 om 22:32 # 355388
DrHerjod
AllesKumpWeerGood schreef:
Bangura kreeg trouwens 9 minuten vandaag 😅😉
22 november 2024 om 22:15

Dan heb ik met mijn 10 minuten gewonnen! Yes! Mijn weekend kan niet meer stuk. Ook niet als Fortuna verliest.
gisteren om 22:25 - 22 november 2024 om 22:25 # 355387
DnWinkbuul
Bangura moet je alleen verbieden in de eigen 16 te verdedigen. Moeten energieke vurige spitsen ook helemaal niet doen. Die schoppen altijd iemand om.
gisteren om 22:24 - 22 november 2024 om 22:24 # 355386
IgnaceOffermansUdonThani
Blessuretijd onvoorspelbaar. Hij kwam er 85ste minuut pas in.
Penalty tegen Bangura had inderdaad gekund.
gisteren om 22:18 - 22 november 2024 om 22:18 # 355385
viro
Bangura is leuk voor de laatste 15 minuten. Laat je die jongen beginnen heeft die na 25 minuten ook geen energie meer.

Hij had wel geluk dat de scheids geen strafschop tegen Bangura was. Denk dat vele andere kkd scheidsrechters dat wel gedaan zouden hebben.
gisteren om 22:15 - 22 november 2024 om 22:15 # 355384
AllesKumpWeerGood
Bangura kreeg trouwens 9 minuten vandaag 😅😉
gisteren om 22:15 - 22 november 2024 om 22:15 # 355383
IgnaceOffermansUdonThani
Niet nodig om met Bangura te starten maar 5 minuten speeltijd is een belediging
gisteren om 22:14 - 22 november 2024 om 22:14 # 355382
Rjc19
gisteren om 22:13 - 22 november 2024 om 22:13 # 355381
DnWinkbuul
Hutch schreef:
Bangura erin in dit elftal dat het voetballend erg lastig heeft is niet zo slecht plan. Er is altijd reuring als hij speelt. Maar dat betekent niet dat Cukur er af moet. Hij heeft zelf aangegeven liever op het middenveld te spelen, misschien kan ie daar uit de voeten. Het is een jongen die wat vaker aan de bal moet komen en we missen daar wat offensieve kracht. Tegen dit soort tegenstanders kon er dan een Müller of Beerten af. Werd er voor Müller gekozen kon Beerten backen. Nu vind ik ons ook tegen zwakke tegenstanders spelen met teveel defensieve spelers. Ook zo'n Zauner. Die mag je tegen een Jong Utrecht dat op zijn tandvlees loopt echt wel wat eerder brengen.
22 november 2024 om 22:08

Ga dan 4-5-1 spelen met Bangura voorin en Cukur en Baeten als aanvallende middenvelders. Doe IETS anders dan het gebreuzel dat we nu hebben.
gisteren om 22:10 - 22 november 2024 om 22:10 # 355380
Hutch
Bangura erin in dit elftal dat het voetballend erg lastig heeft is niet zo slecht plan. Er is altijd reuring als hij speelt.

Maar dat betekent niet dat Cukur er af moet. Hij heeft zelf aangegeven liever op het middenveld te spelen, misschien kan ie daar uit de voeten. Het is een jongen die wat vaker aan de bal moet komen en we missen daar wat offensieve kracht.

Tegen dit soort tegenstanders kon er dan een Müller of Beerten af. Werd er voor Müller gekozen kon Beerten backen. Nu vind ik ons ook tegen zwakke tegenstanders spelen met teveel defensieve spelers.

Ook zo'n Zauner. Die mag je tegen een Jong Utrecht dat op zijn tandvlees loopt echt wel wat eerder brengen.
gisteren om 22:08 - 22 november 2024 om 22:08 # 355379
Kueb
Bangura Fussballgott
gisteren om 22:08 - 22 november 2024 om 22:08 # 355378
IgnaceOffermansUdonThani
Wederom is het Bangura effect bewezen.
gisteren om 22:07 - 22 november 2024 om 22:07 # 355377
DrHerjod
BRANKO schreef:
Snap niet dat die Sejdiu steeds mag beginnen ten faveure van Zauner, dat moet echt veranderen m.i.
22 november 2024 om 22:02

Zauner was toch anders ook echt 3x niks en was weer een meester in het buiten spel staan en niet mee verdedigen. Dan ruil je het ene halve tamme voor het andere in.
gisteren om 22:06 - 22 november 2024 om 22:06 # 355376
DrHerjod
Tuppetei2 schreef:
Precies 6 punten achter de nummer 2 met kut voetbal. Als dit bestuur nu gewoon ballen heeft halen ze 2-3 gerichte versterkingen. Ik begrijp dat echt niet.
22 november 2024 om 22:03

De winterstop moet nog beginnen. Dus wie weet...
gisteren om 22:04 - 22 november 2024 om 22:04 # 355375
Tuppetei2
Precies 6 punten achter de nummer 2 met kut voetbal.

Als dit bestuur nu gewoon ballen heeft halen ze 2-3 gerichte versterkingen. Ik begrijp dat echt niet.
gisteren om 22:03 - 22 november 2024 om 22:03 # 355374
DrHerjod
Roda7United schreef:
Dorpsgek schreef:
Kratje Peroni pils richting Ruperti, danke bitte!!!
22 november 2024 om 21:59
Hoezo? Volgens mij waren alle beslissingen 100% terecht. Je kan beter een kratje pils sturen naar die 2 sukkels van Jong Utrecht. Wat een idiote handsbal en rode kaart.
22 november 2024 om 22:01

Gelukkig spelen we niet in Engeland. Hier hadden beide spelers gewoon geel voor gekregen. Geen gezeik! 😆
gisteren om 22:02 - 22 november 2024 om 22:02 # 355373
BRANKO
Snap niet dat die Sejdiu steeds mag beginnen ten faveure van Zauner, dat moet echt veranderen m.i.
gisteren om 22:02 - 22 november 2024 om 22:02 # 355372
viro
Tweede helft hebben ze iig voor elke meter gevochten en dat is beloond geworden.
gisteren om 22:02 - 22 november 2024 om 22:02 # 355371
Rjc19
Ongelofelijk maar je staat 6 punten van directe promotie ….
gisteren om 22:01 - 22 november 2024 om 22:01 # 355370
Roda7United
Dorpsgek schreef:
22 november 2024 om 21:59

Hoezo? Volgens mij waren alle beslissingen 100% terecht. Je kan beter een kratje pils sturen naar die 2 sukkels van Jong Utrecht. Wat een idiote handsbal en rode kaart.
gisteren om 22:01 - 22 november 2024 om 22:01 # 355369
oost10
Zou Ruperti het prikbord gelezen hebben?

Anyways; ik zou niet met Bangura starten. Baeten in de spits, Schwirten op 10 en Zauner erin voor Sedjiu.
gisteren om 22:01 - 22 november 2024 om 22:01 # 355368
Nike01
3 belangrijke punten. De aankoop van Seedorf is tot nu toe wel een schot in de roos. Veel dreiging en begint nu ook te scoren.

Komende dinsdag kun je een hele grote stap zitten richting de top 5.

Uiteindelijk heb je na een hele slechte competitiestart toch redelijk de weg omhoog gevonden. De laatste 4 wedstrijden 10 punten
gisteren om 22:01 - 22 november 2024 om 22:01 # 355367
Roda7United
Rjc19 schreef:
Met 0-3 voorstaan bij Jong AZ en 3-3 spelen is pas erg… We komen goed weg vandaag

0-3 bij rust. Toen Kees Smit erin. Speelde laatst nog 25 minuten tegen Fenerbahce en scoorde. Eindstand 3-3. Toeval of niet, wel opvallend.

Wel mooi, nu stijgen we nog een extra plekje.
gisteren om 22:00 - 22 november 2024 om 22:00 # 355366
StefanRaets
Weet je, het voetbal is bagger.
We scoren moeilijk en de ploeg is niet goed genoeg: des te meer tevreden ben ik dat we de laatste 4 potten 10 punten halen.

Graag nog eens 3 moeizame punten tegen Vitesse en dan hopen dat we 11 man voor de kist kunnen zetten tegen Volendam voor een puntje.
gisteren om 22:00 - 22 november 2024 om 22:00 # 355365
Vrijdagavond
DnWinkbuul schreef:
Bangura volgende wedstrijd vanaf minuut 0 anders ben je echt ongeloofwaardig. Als je ziet wat die hier even teweegbrengt in dat handjevol minuten...
22 november 2024 om 21:55

Je hebt helemaal gelijk.

Er zat de hele wedstrijd niks in, zelfs niet tegen 10 man. Bangura komt er in en opeens wordt er 2x gescoord binnen 5 minuten.

Tot nu toe geen geweldenaar aan de bal, maar zonder is hij dat zeker.
gisteren om 22:00 - 22 november 2024 om 22:00 # 355364
verweg
En het komische is, al is het nog zo slecht, maar 6 punten achter de nr 2.
gisteren om 21:59 - 22 november 2024 om 21:59 # 355363
Dorpsgek
gisteren om 21:59 - 22 november 2024 om 21:59 # 355362
RJCSimpelveld
Rjc19 schreef:

Ja daar zijn geen woorden voor
gisteren om 21:58 - 22 november 2024 om 21:58 # 355361
Rjc19
Met 0-3 voorstaan bij Jong AZ en 3-3 spelen is pas erg…
We komen goed weg vandaag
gisteren om 21:57 - 22 november 2024 om 21:57 # 355360
Hutch
Haha, ik zie het nu.

Daarnet niet. Maar het was ook een beroerde stream. En ik ben al heel erg oud.

gisteren om 21:57 - 22 november 2024 om 21:57 # 355359
RJCSimpelveld
RJCMD schreef:
onze volgende tegenstander 6-0 verloren ben benieuwd
22 november 2024 om 21:54

Het zou des Roda’s zijn als ze tegen ons winnen..
gisteren om 21:56 - 22 november 2024 om 21:56 # 355358
RJCSimpelveld
MaartenF schreef:
Dankjewel scheidsrechter. Kan er geen kut van maar mag ons op deze manier vaker fluiten.
22 november 2024 om 21:52

Ja idd, we mogen niet klagen.. anders hadden we gelijk gespeeld tegen 10 man van jong Utrecht.
gisteren om 21:55 - 22 november 2024 om 21:55 # 355357
DnWinkbuul
Bangura volgende wedstrijd vanaf minuut 0 anders ben je echt ongeloofwaardig. Als je ziet wat die hier even teweegbrengt in dat handjevol minuten...
gisteren om 21:55 - 22 november 2024 om 21:55 # 355356
Vrijdagavond
Altijd met bangura spelen.
Wat komen we hier goed weg.
gisteren om 21:55 - 22 november 2024 om 21:55 # 355355
RJCMD
onze volgende tegenstander 6-0 verloren ben benieuwd
gisteren om 21:54 - 22 november 2024 om 21:54 # 355354
rodafanWeert
Goeie scheids 😂
gisteren om 21:54 - 22 november 2024 om 21:54 # 355353
DelaVega
Alles te danken aan Bangura, puur door zijn aanwezigheid al.
gisteren om 21:54 - 22 november 2024 om 21:54 # 355352
Malki89
Hutch schreef:
Tja, zo'n goal maak je niet als je niet kan voetballen. Benieuwd of die bevriende gepensioneerde scout van een van de gasten hier die 'm al afgeschreven had even heeft meegekeken.
22 november 2024 om 21:50

Je hebt het over de verkeerde
gisteren om 21:52 - 22 november 2024 om 21:52 # 355351
NoahP
Hutch schreef:
Tja, zo'n goal maak je niet als je niet kan voetballen. Benieuwd of die bevriende gepensioneerde scout van een van de gasten hier die 'm al afgeschreven had even heeft meegekeken.
22 november 2024 om 21:50

Loopt jouw stream voor? Goal bangura voor de 1-4?
gisteren om 21:52 - 22 november 2024 om 21:52 # 355350
Boogie
Een scheids die ons niet ongezind is ook wel eens lekker
gisteren om 21:52 - 22 november 2024 om 21:52 # 355349
MaartenF
Dankjewel scheidsrechter. Kan er geen kut van maar mag ons op deze manier vaker fluiten.
gisteren om 21:52 - 22 november 2024 om 21:52 # 355348
wvasmeer
Ruperti is klasse
gisteren om 21:52 - 22 november 2024 om 21:52 # 355347
Rjc19
verweg schreef:
Rotteslecht, maar 3 punten met dank aan die pilletjes die die utechter genomen heeft. Cruijf zei, je moet de slechte wedstrijden winnen om kampioen te worden.
22 november 2024 om 21:48

Laten wij die nou eerst maar eens winnen om de play offs te halen.
gisteren om 21:51 - 22 november 2024 om 21:51 # 355346
Hutch
Tja, zo'n goal maak je niet als je niet kan voetballen.

Benieuwd of die bevriende gepensioneerde scout van een van de gasten hier die 'm al afgeschreven had even heeft meegekeken.
gisteren om 21:50 - 22 november 2024 om 21:50 # 355345
Malki89
Cukur eruit en de wereld ziet er heel anders uit haha.
Breng Bangura bloos vaker ouwe
gisteren om 21:50 - 22 november 2024 om 21:50 # 355344
DrFritsSjnoef
Bangura MOTM, nu al.
gisteren om 21:50 - 22 november 2024 om 21:50 # 355343
oost10
Eerlijk. Deze overwinning komt deels op het conto van Bangura.

Maar vooral door de nummer 6 van Utrecht haha
gisteren om 21:49 - 22 november 2024 om 21:49 # 355342
DerBulle
Bangura en Zauner volgende wedstrijd erin.
gisteren om 21:49 - 22 november 2024 om 21:49 # 355341
JP
verweg schreef:
Rotteslecht, maar 3 punten met dank aan die pilletjes die die utechter genomen heeft. Cruijf zei, je moet de slechte wedstrijden winnen om kampioen te worden.
22 november 2024 om 21:48

Wat deed die gek daar ? Was dat echt n kopstoot ?
gisteren om 21:49 - 22 november 2024 om 21:49 # 355340
RJCSimpelveld
DnWinkbuul schreef:
Ja dit komt dus puur omdat Bangura fysiek is. Bij die corner hebben ze twee man op 'm staan waardoor Seedorf op de 16 helemaal vrij is. En hier draait hij zijn lichaam gewoon goed erin, en wordt gehaakt. Je hoeft geen fussballgott te zijn in de KKD.
22 november 2024 om 21:47

Dat laatste is zeker waar, met veel inzet kom je heel ver in de kkd.
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355339
verweg
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355338
Tuppetei2
Wel aandoenlijk als je bangura ziet vragen om de pingel te nemen ...

Maar is het gewoon gek als hij eens start iov cukur. Kwalitatief zit er echt geen verschil in. Beide kut. Maar dan is hij wel uit eigen gelederen
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355337
DerBulle
Maar Bangura kan er geen kut van zoals somige zeggen hier.
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355336
DrHerjod
DnWinkbuul schreef:
HAHAHAHA DIE DOET NU AL MEER IN 2 MINUTEN DAN CUKUR IN DIE WEDSTRIJDEN
22 november 2024 om 21:46

Dat is idd zo. Kut denkt Sibum... De supporters krijgen nog gelijk ook.
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355335
Boogie
Poehpoeh, wat een zware bevalling
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355334
BRANKO
Lekker 1-3!
gisteren om 21:48 - 22 november 2024 om 21:48 # 355333
DnWinkbuul
Ja dit komt dus puur omdat Bangura fysiek is. Bij die corner hebben ze twee man op 'm staan waardoor Seedorf op de 16 helemaal vrij is. En hier draait hij zijn lichaam gewoon goed erin, en wordt gehaakt.

Je hoeft geen fussballgott te zijn in de KKD.
gisteren om 21:47 - 22 november 2024 om 21:47 # 355332
wvasmeer
Sibum rein ...hahsha
gisteren om 21:47 - 22 november 2024 om 21:47 # 355331

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
dinsdag 26 november 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Vitesse

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement