Bankzitter schreef:
De voorbereiding van het trio (AD, TD en trainer) woensdagochtend voor de supportersavond diezelfde dag
Peters: Ik zal meteen bij de inleiding al aangeven dat wij, mede vanwege een complex van factoren, het ook een teleurstellend seizoen vinden en dat wij er met z’n allen meer van hadden verwacht. Dat we door blessures en andere aspecten niet het niveau hebben gehaald waar wij op hadden gehoopt. Zo haal ik alvast een beetje de angel uit de frustatiegevoelens bij de aanwezigen. Werkt altijd goed, zo heb ik in mijn masterstudie geleerd. Een paar doorvragers zullen wel benieuwd zijn naar de benoemde “andere aspecten” van het teleurstellend jaar, maar daar zal ik slechts vaagjes op ingaan. Zoals het feit dat sommige spelers ook niet dat gebracht hebben, hetgeen we van hen, voor het aantrekken, hadden gezien. Dan houd ik jou, Rob, ook een beetje in de luwte. Want men zal zeker kritiek hebben op ons aankoopbeleid en dat jou voor de voeten gooien. Onterecht trouwens. En dan kan ik gelijk verder met al die vele dingen die dit jaar wel goed zijn gegaan, zoals de financiën, de maatschappelijke taken, gezondheid in de regio, de kwaliteit van de koffie en het bier, de veiligheid etc. etc.
Servais: Dank je, Jordens. Ik zal vervolgens aangeven dat het voor ons natuurlijk moeilijk is geweest om in kwalitatief opzicht weer tot zo’n puike selectie te komen als vorig jaar, dat onze financiële middelen uiteraard nog steeds beperkt zijn, wij als clubs in de KKD allemaal uit dezelfde vijver moeten vissen, dat er helaas soms ook wel eens een speler tussen zit, die het niveau toch nog niet aan kan, dat een team moet kunnen groeien, maar door de vele blessures hier niet optimaal aan is toegekomen, dat wij voor komend jaar onze lijntjes al hebben uitgeworpen en reeds in gesprek zijn met een aantal potentiele spelers, die gaarne naar het Parkstad Limburg Stadion willen verkassen. En dat ze er op kunnen vertrouwen dat er een paar juweeltjes bij zitten, die eredivisiewaardig zijn. Dat wij voor volgend seizoen een selectie zullen hebben, welke voor directe promotie kan gaan.
Peters: Rob, moet je dat laatste wel zeggen? Misschien kun je je daar beter wat meer over op de vlakte houden. Als het weer niet zou lukken, dan word je dat over een jaar weer aangewreven.
En Bas, heb jij je ook voorbereid op vanavond?
Sibum: Normaal is woensdag mijn vrije dag, maar desondanks wil ik wel komen. Nou, ik ga de mensen vertellen, dat ik het heel jammer vind om weg te gaan, dat ik met zielsveel plezier bij deze club heb gewerkt, maar de uitnodiging van eredivisieclub Heracles toch niet kon weerstaan. Verder zal ik aangeven dat het seizoen nog niet ten einde is, dat wij nog steeds kans hebben om de play-offs te halen en dat Koglin ons de eredivisie in gaat schieten.
Peters: Bas, heb je naar de rangIijst gekeken? Lijkt me onwaarschijnlijk dat we de p.o.’s nog gaan halen.
Sibum: Jordens, je weet dat ik daar nogal nuchter en rechtlijnig in ben. Ik wil wel overtuigend en consequent blijven overkomen. En verder wil ik ook, mocht het dit jaar toch een fiasco worden, de volledige verantwoordelijkheid op me nemen voor het falen. Kan ik makkelijk doen, want ze zijn mij nu toch liever kwijt dan rijk. En dat komt goed uit zo.
Peters: Oké, dan ligt het plan voor vanavond klaar. Zo kunnen we er toch weer zonder kleerscheuren uitkomen. Als afsluiting zal ik nog vertellen dat de aanwezigen achteraf nog een uurtje mogen napraten en drie extra gratis drankjes krijgen. Zal zeker eventuele hete gemoederen sussen, waarna de bezoekers tevreden naar huis kunnen keren. Ik ga afsluiten. Tot vanavond dan maar.
06 april 2025 om 20:46
Een heel vehaal...waar is ons Roda DNA met deze lui..het wordt tijd om eens hard af te rekenen met de gevestigde orde.
Weg met Peters, ga naar Willem II. Je hebt gefaald. Dit is Roda niet.
Wij willen mensen aan het stuur die uit onze regio komen, maar ook als je niet uit de regio komt geen probleem, maar LEVER VERDOMME IN IEDER GEVAL TOEGEVOEGDE WAARDE!!!, wat je niet doet.
Punt.
Schandalig dit seizoen.
Dat Sibum mag blijven zitten, deze nukkige vierkante Drent, volgend jaar vliegt hij er uit met z´n Heracles, met z´n nukkige gedoe en z´n akelige echtgenote
Nu inzetten op trainer voor volgend seizoen.
MENSEN NEEM ONZE CLUB TERUG!!! ASAP!!
ZELFS ONDER DE LA VEGA WAS HET NOG BETER!!!!