Herman schreef:
Iets heel anders... Heb ik het juist gezien, dat op de hoek Zuidoost al minstens 2 LEDs niet werkten?25 april 2025 om 18:01
Dat, en ze flikkerde eens in de zoveel tijd dat wel irritant was als je het eenmaal merkte.
harigejoop schreef:045J schreef:Wil ermee zeggen dat zij NOG slechter zijn.harigejoop schreef:Gezien de kwaliteit van onze selectie snap ik dat wel
Dat wij van dat MVV verloren hebben snap ik nog steeds niet…25 april 2025 om 22:0925 april 2025 om 22:1125 april 2025 om 22:14
045J schreef:harigejoop schreef:Gezien de kwaliteit van onze selectie snap ik dat wel
Dat wij van dat MVV verloren hebben snap ik nog steeds niet…25 april 2025 om 22:0925 april 2025 om 22:11
harigejoop schreef:
Dat wij van dat MVV verloren hebben snap ik nog steeds niet…25 april 2025 om 22:09
MaartenF schreef:
Röseler en Koglin zijn wel inmiddels twee ervaren cv die de club goed kennen. En ja qua communicatie achterin wel erg handig, zeker als die Johnen nog komt, ook goed voor teamspirit. Volgens mij zijn Nils en Bryan ook goede vrienden inmiddels, ook hun vrouwtjes verstaan zich goed. Zei hij in podcast meen ik. Ja er zijn betere verdedigers maar koglin röseler achterin prima. Ik maak me geen illusie dat we nog een didden gaan halen want die jingen was wel echt een pareltje vior kkd niveau. Edje op 6 zetten. Müller links ernaast, Köther doet het ook hartstikke prima nu vind ik. Breij op 10. Griffith vond ik goed spelen in het gelredome en tegen ado gisteren. Bangura behouden!25 april 2025 om 21:11
Bankzitter schreef:
Is maar een kort artikel. Roda in gesprek met ervaren verdediger over langer aanblijven: ‘Ik voel me goed hier’ KerkradeRoda JC is met Brian Koglin in gesprek over een nieuw contract. De 28-jarige Duitser wil graag langer blijven in Kerkrade. De centrale verdediger is bezig aan zijn tweede seizoen bij Roda en speelde tegen ADO Den Haag zijn 56ste wedstrijd voor de club. Hij kwam in 2023 transfervrij over van VVV. Zijn contract loopt over een maand af. „We gaan zien hoe de gesprekken zich ontwikkelen, maar hopelijk speel ik hier volgend seizoen ook nog. Dat is wel de intentie”, aldus Koglin na afloop van het gelijkspel tegen ADO (1-1), waarin hij voor het eerst de aanvoerdersband droeg. Stabiele factor De stoïcijnse Duitser was in het succesvolle vorige seizoen een van de uitblinkers en meest stabiele factoren in de formatie van coach Bas Sibum. Vanwege een ontstoken schaambeen stond hij ruim twee maanden aan de kant, maar fit was hij een vaste waarde. Dit seizoen kon Koglin dat niveau niet aantikken en raakte hij na vier duels zijn basisplek kwijt. Begin december keerde hij terug in het elftal en was bij vlagen weer de solide verdediger van een jaar eerder te zien. Promotie „Ik voel me goed hier en mijn vrouw zit ook op haar plek”, aldus Koglin. „Roda is gewoon een mooie club om voor te spelen. Een grote club die altijd moet meedoen voor promotie. Dat blijft wel het grote doel, al is dit seizoen niet lekker verlopen.”25 april 2025 om 19:50
DnWinkbuul schreef:
Of Ramzi hier de Messias gaat worden, who knows. Weet wel dat je er dan ene hebt die zijn bek durft open te trekken.25 april 2025 om 18:07
Herman schreef:
Ik ben voor Ramzi als onze nieuwe trainer. Ten eerste heeft hij veel ervaring met jonge spelers (jong PSV en Oranje o.18) en ten tweede heeft hij waarschijnlijk een draad met de door Klopp -terecht- gewenste Marokkaanse spelers, haha.25 april 2025 om 17:19
Maan schreef:DerMister schreef:ik zou hem wel eens op 10 willen zien .. ..maar goed het blijft een matige voetballerStefanRaets schreef:Cukur heeft alle tijd gekregen om zich te bewijzen en te ontwikkelen, maar dat is helaas niet gelukt. Die moeten we afschrijven en verlies op nemen ipv met hem blijven aanmodderen
[quote]373815[/quote] Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34. Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet. Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden. Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.25 april 2025 om 16:3225 april 2025 om 16:5125 april 2025 om 16:53
DerMister schreef:ik zou hem wel eens op 10 willen zien ..StefanRaets schreef:Cukur heeft alle tijd gekregen om zich te bewijzen en te ontwikkelen, maar dat is helaas niet gelukt. Die moeten we afschrijven en verlies op nemen ipv met hem blijven aanmodderenWestje12 schreef:Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34. Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet. Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden. Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.
[quote]373814[/quote] Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten. Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!25 april 2025 om 16:1425 april 2025 om 16:3225 april 2025 om 16:51
StefanRaets schreef:Westje12 schreef:Als we dan toch op iedere slak zout willen leggen: 26, geen 34. Ik vind Cukur ook niet goed genoeg, maar het feit is dat je die knul nog 2 seizoenen hebt vastliggen en Bangura niet. Dan is ons er alles aan gelegen Cukur zoveel mogelijk te laten spelen en beter te laten worden. Als er een betere spits komt mag Cukur per direct naar de bank van me, maar tot die tijd is het een kwestie van je contractspelers ontwikkelen.RodaKerkrade schreef:Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten. Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!
Bangura en Cukur vergelijken is zinloos. Cukur is geen 9, Bangura wel. Laat Bangura eens alle wedstrijden vanaf het begin spelen. Dan ga je zien dat hij ook niet scoort. Lekker invallen, laatste 15 min, tegenstander moe, ruimtes ontstaan. Tuurlijk moet je dan nog altijd de ruimtes zin en op het juiste moment lopen. En ik geef het je te doen met een Sejdju aan de zijkant, of een zelfzuchtige Baeten om je heen. Buiten kijf dat Cukur veel te weinig heeft laten zien dit seizoen. Hij kan voetballen, werkt bij vlagen hard, maar in de zestien helaas verre van een killer. En positie kiezen in de ‘16’ heb je of heb je niet. Kijk eens naar Mexx Meerdink; als invaller vaak goud waard, maar als hij eens in de basis mag beginnen, is het ook te weinig. Ben benieuwd naar de nieuwe gezichten deze zomer en heb vertrouwen in Rob en Jordens in deze25 april 2025 om 15:4725 april 2025 om 16:1425 april 2025 om 16:32
joolisjool schreef:ben ook pro van dinteren......omdat hij van hetzelfde hout is gesneden als huub stevensPLS2000 schreef:Hij kijkt dus in ieder geval wel naar de ranglijst, en dat als nummer 19 van een Jong-team (feitelijk laatst op basis van behaalde punten). Match made in heaven zou ik zeggen
https://www.utrechtfans.nl/van-dinteren-over-toekomst-hoor-die-clubs-ook-genoemd-worden/25 april 2025 om 10:4225 april 2025 om 12:15
Westje12 schreef:RodaKerkrade schreef:Heb je een glazen bol? Hoe weet je zo zeker dat Bangura er dan niet op los scoort? Het gaat om kansen krijgen, daar hebben we het nu de heletijd over dus of je leest niet en hebt je oogkleppen op. Of je wilt Bangura alleen maar slecht praten. Kansen krijgen, KRIJGEN. Cukur heeft dat al in 34 wedstrijden gehad en Bangura moet het met zielige invalbeurtjes doen. Maargoed, blijf jij lekker met je oogkleppen op!
Bangura en Cukur vergelijken is zinloos. Cukur is geen 9, Bangura wel. Laat Bangura eens alle wedstrijden vanaf het begin spelen. Dan ga je zien dat hij ook niet scoort. Lekker invallen, laatste 15 min, tegenstander moe, ruimtes ontstaan. Tuurlijk moet je dan nog altijd de ruimtes zin en op het juiste moment lopen. En ik geef het je te doen met een Sejdju aan de zijkant, of een zelfzuchtige Baeten om je heen. Buiten kijf dat Cukur veel te weinig heeft laten zien dit seizoen. Hij kan voetballen, werkt bij vlagen hard, maar in de zestien helaas verre van een killer. En positie kiezen in de ‘16’ heb je of heb je niet. Kijk eens naar Mexx Meerdink; als invaller vaak goud waard, maar als hij eens in de basis mag beginnen, is het ook te weinig. Ben benieuwd naar de nieuwe gezichten deze zomer en heb vertrouwen in Rob en Jordens in deze25 april 2025 om 15:4725 april 2025 om 16:14
RodaKerkrade schreef:
Bangura en Cukur vergelijken is zinloos. Cukur is geen 9, Bangura wel. Laat Bangura eens alle wedstrijden vanaf het begin spelen. Dan ga je zien dat hij ook niet scoort. Lekker invallen, laatste 15 min, tegenstander moe, ruimtes ontstaan. Tuurlijk moet je dan nog altijd de ruimtes zin en op het juiste moment lopen. En ik geef het je te doen met een Sejdju aan de zijkant, of een zelfzuchtige Baeten om je heen. Buiten kijf dat Cukur veel te weinig heeft laten zien dit seizoen. Hij kan voetballen, werkt bij vlagen hard, maar in de zestien helaas verre van een killer. En positie kiezen in de ‘16’ heb je of heb je niet. Kijk eens naar Mexx Meerdink; als invaller vaak goud waard, maar als hij eens in de basis mag beginnen, is het ook te weinig. Ben benieuwd naar de nieuwe gezichten deze zomer en heb vertrouwen in Rob en Jordens in deze25 april 2025 om 15:47
viro schreef:
Vind het verhaal rondom Bangura wel behoorlijk vreemd. Er wordt gesproken met Koglin en Servais gaf zelf aan dat ze al met nieuwe spelers praten en het niet uitmaakt wie de nieuwe trainer wordt. Terwijl Bangura moet wachten wat de nieuwe trainer wilt. Durft Servais zelf niet de beslissing te nemen ? Als de nieuwe trainer de beslissing neemt dat hij Bangura er niet bij wilt staat hij al met 2-0 achter. Vind dit geen sterk verhaal van iemand die verantwoordelijk is voor de samenstelling van het team.25 april 2025 om 15:19
Johnnie schreef:
DelaVega dat klopt. Echter vraag ik me dus af wat het betekend voor aankomend seizoen25 april 2025 om 15:03
Johnnie schreef:
delavega die hebben misschien vier potjes gespeeld tot nog toe. Eer zo’n futureteam een beetje vruchten afwerpt, zullen eerst de ploegen op een hoger niveau te gaan spelen. Spelen vaker tegen amateurs dan tegen bvos25 april 2025 om 14:37
rodafan123 schreef:DelaVega schreef:Markelo is al wegMijnstreek schreef:Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo. Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen25 april 2025 om 13:1525 april 2025 om 13:2225 april 2025 om 14:04
Cheick18 schreef:
Zojuist het interview met Sibum gezien, opmerkelijk hoe hij soms wedstrijden totaal anders ziet dan de gemiddelde neutrale toeschouwer. ‘Roda voetbalt makkelijker dan ado’.. Tsja, tikkies terug en breed waren we gisteren geweldig in ja. Ik heb nauwelijks een fatsoenlijke aanval gezien en het ontbreekt juist aan ontzettend veel voetbal. Alleen Breij heeft echt voetballend vermogen, de rest moet het van hard werken hebben. ‘Ado laat tot de 1-0 helemaal niks zien’, wederom gewoon volledige onzin, ado had 2 prima kansjes (schot net naast en bal voor de corner waar de aanvaller van ado net niet de intikker maakt), en 1 honderd procent uitgespeelde kans die Treichel goed pakt… Al bij al, als je zo de wedstrijden analyseert, snap ik dat je blijft aanhouden aan iets wat niet werkt. We zien al wekenlang Baeten als een kip zonder kop aan de zijkant rennen, en Cukur blijft maar de voorkeur krijgen boven Bangura ondanks zijn abominabel slecht rendement. Spierings loopt al weken lang achter alles aan op het middenveld, en Sedjiu mag wederom beginnen en liefst 70 minuten blijven staan terwijl hij keer op keer zijn directe tegenstander niet voorbij kwam. Ik vind het getuigen van weinig inzicht allemaal, en vooral koppigheid. Nee, Bassie, veel succes in Almelo, hopelijk maak je daar betere keuzes.25 april 2025 om 14:40
NoahP schreef:DelaVega schreef:Ik heb nog wel hoop dat er een aantal spelers vertrekken die minder goed hebben gepresteerd dan gehoopt. Je kunt van Servais zeggen wat je wilt, maar als TD weet hij goed spelers te verkopen of gratis van de hand te doen. Dat je voor Zauner in de winterstop geld krijgt, OK na een half jaar weet te verkopen, en spelers als Markelo en Pourie binnen een half jaar kan lozen zonder echte kleerscheuren is toch best een prestatie. Tuurlijk kun je vinden dat ze voor Ouaissa, Didden, VdH meer zouden hebben kunnen krijgen, maar ik weet niet of dat realistisch is zolang je in de kkd zit en er niet écht veel clubs in de rij staan. Ik zou er in ieder geval niet verbaasd van opkijken als we in de zomer bericht krijgen dat Cukur naar een turkse 2e divisie club gaat, Schwirten naar duitsland vertrekt, of het contract van andere spelers in wederzijds overleg zijn ontbonden. Verder denk ik dat Treichel, Kother, Janssen, Leijten en zelfs Kruiver/Beerten echt geen basisspeler salaris verdienen bij roda, al weet ik dit ook niet zeker.Mijnstreek schreef:Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo. Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen25 april 2025 om 13:1525 april 2025 om 13:2225 april 2025 om 13:51
DelaVega schreef:Mijnstreek schreef:Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo. Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen25 april 2025 om 13:1525 april 2025 om 13:22
DelaVega schreef:Mijnstreek schreef:Als je 4-5 kwaliteit basis spelers erbij krijgt mag je tevreden zijn. Van die genoemde spelers is het ook nog niet zeker of die allemaal zullen blijven. Iemand met een beetje waarde zoals Breij + 1 jarig contract verwacht ik eerlijk gezegd dat hij verkocht wordt voor een transfersom. Wellicht dat ze jongens als Schwirten, Griffith en Leijten nog ergens kunnen lozen zoals Markelo. Cukur heb ik nog wel vertrouwen in, maar niet als alleenstaande 9. Die jongen heeft zeker kwaliteiten en werkt zich kapot.
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen25 april 2025 om 13:1525 april 2025 om 13:22
Dieter schreef:DelaVega schreef:En als 10 voldoet die wél? Want hij is de man van de fijne steekpass en de creatieve oplossing? De man die in de gaten achter de spits duikt of in de 16 opduikt? De man met het geplaatste schot van buiten de 16? Wat heeft hij dan precies van een 10? Ik zie het echt niet.rodafan123 schreef:Dat roep ik al het hele seizoen. Hij heeft notabene in een van zijn eerste podcasts gezegd dat hij zichzelf meer een 10 vind dan 9 🤦🏽♂️
[quote]373787[/quote] dus ze gebruiken hem verkeerd25 april 2025 om 13:1425 april 2025 om 13:1725 april 2025 om 13:21
Johnnie schreef:
Mijnstreek en welke jeugd? Men geeft zelf aan dat die jongens echt nog flink wat stappen moeten maken voordat ze aan kunnen haken. Ik zie, op el Meliani na, niemand echt aanhaken. Of ze moeten het dadelijk aandurven om echt jongens van een jaar of 16/17 door te schuiven25 april 2025 om 13:23
Johnnie schreef:
Mijnstreek en welke jeugd? Men geeft zelf aan dat die jongens echt nog flink wat stappen moeten maken voordat ze aan kunnen haken. Ik zie, op el Meliani na, niemand echt aanhaken. Of ze moeten het dadelijk aandurven om echt jongens van een jaar of 16/17 door te schuiven25 april 2025 om 13:23
Mijnstreek schreef:
Ik ben het ook eens met de kern van 16 aanvullen met jeugd. Vraag me alleen af hoe ze dit voor zich zien, want van die 16 hebben we al 12 spelers onder contract. Hoop niet dat er slechts 4 volwaardige spelers bij gaan komen. Treichel, Kruiver, Muller, Beerten, Janssen, Kother, Breij en Seedorf zijn oke. Zit je nog met Griffith, Schwirten, Leijten en Cukur die in mijn ogen niet voldoen25 april 2025 om 13:15
DelaVega schreef:rodafan123 schreef:Dat roep ik al het hele seizoen. Hij heeft notabene in een van zijn eerste podcasts gezegd dat hij zichzelf meer een 10 vind dan 9 🤦🏽♂️DelaVega schreef:dus ze gebruiken hem verkeerd
[quote]373786[/quote] Cukur is zelf een cam. Technisch in de KKD een van de betere, maar geen pure goalgetter of tor instinct.25 april 2025 om 13:1225 april 2025 om 13:1425 april 2025 om 13:17
rodafan123 schreef:DelaVega schreef:dus ze gebruiken hem verkeerdrodafan123 schreef:Cukur is zelf een cam. Technisch in de KKD een van de betere, maar geen pure goalgetter of tor instinct.
uiteindelijk zullen we ook eerlijk moeten zijn in mee voetballen is cuker niet slecht allen voor de goal komen is wat minder van hem. en hij kan kopen wanner krijgt hij een voorzet bijna nooit dus als je met zon speler wilt spelen dan moet of een scoorden cam hebben of met voorzetten gaan spelen dit is mij menig25 april 2025 om 13:1125 april 2025 om 13:1225 april 2025 om 13:14
DelaVega schreef:rodafan123 schreef:Cukur is zelf een cam. Technisch in de KKD een van de betere, maar geen pure goalgetter of tor instinct.
uiteindelijk zullen we ook eerlijk moeten zijn in mee voetballen is cuker niet slecht allen voor de goal komen is wat minder van hem. en hij kan kopen wanner krijgt hij een voorzet bijna nooit dus als je met zon speler wilt spelen dan moet of een scoorden cam hebben of met voorzetten gaan spelen dit is mij menig25 april 2025 om 13:1125 april 2025 om 13:12
rodafan123 schreef:
uiteindelijk zullen we ook eerlijk moeten zijn in mee voetballen is cuker niet slecht allen voor de goal komen is wat minder van hem. en hij kan kopen wanner krijgt hij een voorzet bijna nooit dus als je met zon speler wilt spelen dan moet of een scoorden cam hebben of met voorzetten gaan spelen dit is mij menig25 april 2025 om 13:11
Jeweun schreef:BRANKO schreef:Helemaal eens, alhoewel ik ook wel ernstig twijfel aan de kwaliteiten van Griffith. Deze staat echter onder contract dus laat hem dan ook maar vlieguren maken. Vooralsnog valt ongelukkig in maar als we even terugkijken naar aanvang seizoen hoe destijds Kother werd beoordeeld (om het maar netjes te houden) kan het misschien nog wel verbeteren.
Laat Griffiths maar de laatste 2 wedstrijden spelen ipv Sejdiu! Zelden zo’n nutteloze speler gezien in het RODA shirt, telkens loopt die gast zich vast, komt zelden een tegenstander voorbij. Waarom blijft Sibum deze speler steeds maar weer opstellen?25 april 2025 om 11:1725 april 2025 om 12:08
TheBaser87 schreef:
Onbegrijpelijk dat sommige mensen Bangura willen lozen. Los van of Roda überhaupt het budget heeft om bovenin mee te doen, welke speler gaan wij aantrekken die een garantie geeft voor meer doelpunten? Ik moet er niet aan denken dat we nog iemand aantrekken die niet blijkt te kunnen scoren en volgend jaar met 2 nutteloze spitsen opgescheept zitten. En welke speler in de KKD heeft geen tekortkomingen? Laat die jongen hoe dan ook blijven, hij heeft die kans verdiend. Als hij de concurrentiestrijd verliest dan weten we pas zeker dat we een betere in de gelederen hebben en kan hij altijd nog wat forceren als invaller als het nodig is. Nu nog een trainer die een eerlijke concurrentiestrijd mogelijk maakt en een spits afrekent op doelpunten in plaats van... tja, waar wordt Cükür eigenlijk op afgerekend?25 april 2025 om 10:36
PLS2000 schreef:
https://www.utrechtfans.nl/van-dinteren-over-toekomst-hoor-die-clubs-ook-genoemd-worden/25 april 2025 om 10:42
BRANKO schreef:
Laat Griffiths maar de laatste 2 wedstrijden spelen ipv Sejdiu! Zelden zo’n nutteloze speler gezien in het RODA shirt, telkens loopt die gast zich vast, komt zelden een tegenstander voorbij. Waarom blijft Sibum deze speler steeds maar weer opstellen?25 april 2025 om 11:17
Malki89 schreef:
Als je ziet hoe je tegen ADO bijna de hele wedstrijd de bovenliggende partij bent, alleen niet genoeg scoort dan vraag je je af A hoe ze zover zijn gekomen B waarom wij niet hoger zijn geëindigd. Ligt het dan echt gewoon aan de vorm van de dag?25 april 2025 om 11:11
TheBaser87 schreef:
Onbegrijpelijk dat sommige mensen Bangura willen lozen. Los van of Roda überhaupt het budget heeft om bovenin mee te doen, welke speler gaan wij aantrekken die een garantie geeft voor meer doelpunten? Ik moet er niet aan denken dat we nog iemand aantrekken die niet blijkt te kunnen scoren en volgend jaar met 2 nutteloze spitsen opgescheept zitten. En welke speler in de KKD heeft geen tekortkomingen? Laat die jongen hoe dan ook blijven, hij heeft die kans verdiend. Als hij de concurrentiestrijd verliest dan weten we pas zeker dat we een betere in de gelederen hebben en kan hij altijd nog wat forceren als invaller als het nodig is. Nu nog een trainer die een eerlijke concurrentiestrijd mogelijk maakt en een spits afrekent op doelpunten in plaats van... tja, waar wordt Cükür eigenlijk op afgerekend?25 april 2025 om 10:36