RJC96 schreef:
Toch wel geinig gisteren bij de Slimste Mens. 8 antwoorden bij het thema Limburg, met enkel dé club van Limburg als voetbalclub erbij natuurlijk.22 januari 2025 om 09:51
viro schreef:
harigejoop Denk dat de funders er al meer geld in hebben gestopt als wat jij er aan uitgegeven hebt. Is makkelijk praten over wat andere met hun geld moeten doen.22 januari 2025 om 11:46
Vrijdagavond schreef:harigejoop schreef:Wil je echt weer terug naar het oude beleid? Compleet afhankelijk zijn van grote mannen met geld die er maar geld in blijven pompen. Weet je nog wat er gebeurde toen Nol er niet meer was? Gek hè, dat Excelsior en Volendam er beter voor staan als ons? Die speelden recent nog in de eredivisie.
De regio is al vaak genoeg opgestaan,nu wordt het tijd dat de funders gaan opstaan en Roda eens echt te voorzien van een flinke kapitale injectie,daarbij gezegd moet Servais er natuurlijk niet alweer prut voor halen zoals dit seizoen. Mensen komen op succes af en niet op een grijze middenmotor in de kkd,behoudens dan de 3000 die-hards. Zie de toeschouwersaantallen dit seizoen bij thuiswedstrijden. Verdienen doe je niveautje hoger dmv 2 keer zoveel toeschouwers,meer tv gelden,en hogere transferopbrengsten. Het is al bedroevend genoeg dat Excelsior en Volendam er beter op staan dan wij.22 januari 2025 om 10:5022 januari 2025 om 11:14
Vrijdagavond schreef:r20j21c schreef:Dezelfde die Ouaissa voor een top bedrag hebben weten te verkopen. Dezelfde die Didden, Ouaissa, Sejk en co. Weten te halen. Dezelfde die TOK binnen een half jaar voor een bedrag weten te verkopen. Degene die het keepersprobleem keer op keer heel goed weten op te lossen. Degene die voor een gezond beleid zorgen en geen financieel dwaze beslissingen nemen. Ter informatie, Van Mierlo is een scout, die haalt geen spelers. Die kan alleen het technisch hart adviseren. Benoem je die scout van Heracles ook even, enorme jankbal? Als ze 100% perfect handelden hadden ze niet bij Roda gewerkt, denk je niet? Denk je dat er bij man City en die clubs alle spelers voltreffers zijn? Compleet van het padje en gedesillusioneerd over de voetbalwereld zijn sommigen hier. Al hadden we een selectie waarvan zelfs de 3e keuze 1e keuze bij AZ zou zijn zouden ze hier nog janken over het technisch hart. Het is hier voor geen sprankje meer serieus te nemen.
Wie gaat een Cukur een lang contract aanbieden ? Wie haalt een griffith en markelo ? Wie maakt een staf van 7 / 8 leden ? Selectie samengesteld van niks ? ZAL V MIERLO EN CONSORTEN ZIJN MET EEN ZWARTE BRIL OP !22 januari 2025 om 09:4222 januari 2025 om 10:25
viro schreef:
harigejoop Denk dat de funders er al meer geld in hebben gestopt als wat jij er aan uitgegeven hebt. Is makkelijk praten over wat andere met hun geld moeten doen.22 januari 2025 om 11:46
Jeweun schreef:
Dat eeuwige gezeur over de funders...5 jaar geleden was Roda nog niet meer in staat om de salarissen te betalen. Inmiddels staat er een stabiele organisatie, uitgebreide technische staf, hebben we het financieel op orde en spelen we een rol van betekenis in de competitie. Het kan mij ook niet snel genoeg gaan maar ik ben ervan overtuigd dat huidige koers uiteindelijk zal worden beloond met gewenste resultaat. Dit jaar loopt het even iets anders maar het is allesbehalve gemakkelijk om het resultaat van vorig seizoen te evenaren. Nog kansen genoeg om dit seizoen een mooi resultaat te behalen en afgelopen maandag heb ik bij vlagen kunnen zien dat deze ploeg echt wel meer kan dan dat we tot nu toe hebben gezien.22 januari 2025 om 12:30
harigejoop schreef:
De regio is al vaak genoeg opgestaan,nu wordt het tijd dat de funders gaan opstaan en Roda eens echt te voorzien van een flinke kapitale injectie,daarbij gezegd moet Servais er natuurlijk niet alweer prut voor halen zoals dit seizoen. Mensen komen op succes af en niet op een grijze middenmotor in de kkd,behoudens dan de 3000 die-hards. Zie de toeschouwersaantallen dit seizoen bij thuiswedstrijden. Verdienen doe je niveautje hoger dmv 2 keer zoveel toeschouwers,meer tv gelden,en hogere transferopbrengsten. Het is al bedroevend genoeg dat Excelsior en Volendam er beter op staan dan wij.22 januari 2025 om 10:50
045J schreef:Vrijdagavond schreef:Perfect verwoord. Maar ik zie een paar berichten daaronder alweer de namen Verheydt en Rijkhoff staan en dan begrijp ik wel dat Servais het niet voor iedereen goed kan doen….r20j21c schreef:Dezelfde die Ouaissa voor een top bedrag hebben weten te verkopen. Dezelfde die Didden, Ouaissa, Sejk en co. Weten te halen. Dezelfde die TOK binnen een half jaar voor een bedrag weten te verkopen. Degene die het keepersprobleem keer op keer heel goed weten op te lossen. Degene die voor een gezond beleid zorgen en geen financieel dwaze beslissingen nemen. Ter informatie, Van Mierlo is een scout, die haalt geen spelers. Die kan alleen het technisch hart adviseren. Benoem je die scout van Heracles ook even, enorme jankbal? Als ze 100% perfect handelden hadden ze niet bij Roda gewerkt, denk je niet? Denk je dat er bij man City en die clubs alle spelers voltreffers zijn? Compleet van het padje en gedesillusioneerd over de voetbalwereld zijn sommigen hier. Al hadden we een selectie waarvan zelfs de 3e keuze 1e keuze bij AZ zou zijn zouden ze hier nog janken over het technisch hart. Het is hier voor geen sprankje meer serieus te nemen.
Wie gaat een Cukur een lang contract aanbieden ? Wie haalt een griffith en markelo ? Wie maakt een staf van 7 / 8 leden ? Selectie samengesteld van niks ? ZAL V MIERLO EN CONSORTEN ZIJN MET EEN ZWARTE BRIL OP !22 januari 2025 om 09:4222 januari 2025 om 10:2522 januari 2025 om 10:29
Vrijdagavond schreef:r20j21c schreef:Dezelfde die Ouaissa voor een top bedrag hebben weten te verkopen. Dezelfde die Didden, Ouaissa, Sejk en co. Weten te halen. Dezelfde die TOK binnen een half jaar voor een bedrag weten te verkopen. Degene die het keepersprobleem keer op keer heel goed weten op te lossen. Degene die voor een gezond beleid zorgen en geen financieel dwaze beslissingen nemen. Ter informatie, Van Mierlo is een scout, die haalt geen spelers. Die kan alleen het technisch hart adviseren. Benoem je die scout van Heracles ook even, enorme jankbal? Als ze 100% perfect handelden hadden ze niet bij Roda gewerkt, denk je niet? Denk je dat er bij man City en die clubs alle spelers voltreffers zijn? Compleet van het padje en gedesillusioneerd over de voetbalwereld zijn sommigen hier. Al hadden we een selectie waarvan zelfs de 3e keuze 1e keuze bij AZ zou zijn zouden ze hier nog janken over het technisch hart. Het is hier voor geen sprankje meer serieus te nemen.
Wie gaat een Cukur een lang contract aanbieden ? Wie haalt een griffith en markelo ? Wie maakt een staf van 7 / 8 leden ? Selectie samengesteld van niks ? ZAL V MIERLO EN CONSORTEN ZIJN MET EEN ZWARTE BRIL OP !22 januari 2025 om 09:4222 januari 2025 om 10:25
r20j21c schreef:
Wie gaat een Cukur een lang contract aanbieden ? Wie haalt een griffith en markelo ? Wie maakt een staf van 7 / 8 leden ? Selectie samengesteld van niks ? ZAL V MIERLO EN CONSORTEN ZIJN MET EEN ZWARTE BRIL OP !22 januari 2025 om 09:42
NoahP schreef:ik wil wel met je meedenken en stappen zetten om dit te realiseren!
Rodafan1996 Dit is ook meer voor op de lange termijn, dan per se deze transferperiode. Zelfs met Sejk is promoveren niet gelukt, dus geeft geen enkele garantie, dit voorbeeld was vooral dat er dus bedrijven zijn die hier potentie in zien, zelfs als ze niks terugkrijgen (bij huur uberhaupt geen transfersom en dus winst) Stel, je zet een participatie fonds op met 3 dingen: - Bedrijven die kunnen meedelen in evt winst, met minimaal investeringsbudget - Supporters die een kleine investering kunnen maken, en in principe niet meedelen in winst (tenzij dit juridisch is te regelen), maar wel transparantie en enige vorm van inspraak kunnen maken wat er met dit geld gebeurd wordt. - Een pop-up button bij de aankoop van sk, halve sk, en losse tickets (vergelijkbaar met CO2 compensatie bij vliegtickets) waar je 2 prijzen ziet. Nu kost bijv een halve sk op west €132, en dan is er een knop bij die in de standaard aangeklikt staat, voor €140 waarbij €10 direct naar spelersparticipatie fonds gaat. Hierbij weer transparantie, maar wellicht geen inspraak. Bij losse tickets wellicht de knop voor €3-4 per ticket, en hele sk €15. Stel je kunt hiermee ieder seizoen 100 - 200k ophalen en extra investeren, had je dit seizoen wellicht Breij in de zomer gehaald, of een extra/andere buitenspeler. Op lange termijn kan dit wellicht wat opleveren, en ik denk dat er genoeg partijen voor lagere bedragen bereid zijn op zo een manier te sponseren, mits er duidelijk en transparant gecommuniceerd wordt wat er met het geld gebeurd.21 januari 2025 om 16:29
r20j21c schreef:
Wie gaat een Cukur een lang contract aanbieden ? Wie haalt een griffith en markelo ? Wie maakt een staf van 7 / 8 leden ? Selectie samengesteld van niks ? ZAL V MIERLO EN CONSORTEN ZIJN MET EEN ZWARTE BRIL OP !22 januari 2025 om 09:42
Ricco schreef:Comodin schreef:Ik hou hem verantwoordelijk dat hij, wat voor menig roda supporter een trauma ervaring was, het hele gebeuren steeds oprakelt en er overal, zelfs 8 maanden(!) later nogsteeds op nationale televisie mee staat te pronken. Dan ben je in mijn ogen hendig debiel en heb je absoluut géén roda hart, géén binding met je club en absoluut géén inlevingsvermogen! Gewoon schop onder de zak en optyfen!Ricco schreef:Tja, ik vind het te makkelijk om hem volledig de schuld te geven. Iemand anders is er verantwoordelijk voor geweest dat er al supporters op het veld stonden voordat de wedstrijd van Groningen was afgelopen. Als er geen supporters op het veld hadden gestaan, was dit nooit gebeurd. Maar ik zou het niet erg vinden als hij wordt vervangen. Het is na 25 jaar wel goed geweest, tijd voor nieuw bloed. Hein Krewinkel had uiteindelijk ook een houdbaarheidsdatum, maar die is niet met een smet gestopt.
Iemand? https://www.limburger.nl/sport/voetbal/fanatieke-roda-aanhang-is-stadionspeaker-wim-frijns-beu-ik-hou-beter-mijn-mond-even-dicht/35293889.html Zou één hersencel het bij hem inmiddels begrepen hebben?21 januari 2025 om 21:4021 januari 2025 om 21:5821 januari 2025 om 23:43
Lodi schreef:
STEFANRAETS Jij bent van de cijfers, als die bekend zijn ben ik benieuwd naar de analyse.22 januari 2025 om 00:09
Comodin schreef:Ik hou hem verantwoordelijk dat hij, wat voor menig roda supporter een trauma ervaring was, het hele gebeuren steeds oprakelt en er overal, zelfs 8 maanden(!) later nogsteeds op nationale televisie mee staat te pronken. Dan ben je in mijn ogen hendig debiel en heb je absoluut géén roda hart, géén binding met je club en absoluut géén inlevingsvermogen!Ricco schreef:Tja, ik vind het te makkelijk om hem volledig de schuld te geven. Iemand anders is er verantwoordelijk voor geweest dat er al supporters op het veld stonden voordat de wedstrijd van Groningen was afgelopen. Als er geen supporters op het veld hadden gestaan, was dit nooit gebeurd. Maar ik zou het niet erg vinden als hij wordt vervangen. Het is na 25 jaar wel goed geweest, tijd voor nieuw bloed. Hein Krewinkel had uiteindelijk ook een houdbaarheidsdatum, maar die is niet met een smet gestopt.
Iemand? https://www.limburger.nl/sport/voetbal/fanatieke-roda-aanhang-is-stadionspeaker-wim-frijns-beu-ik-hou-beter-mijn-mond-even-dicht/35293889.html Zou één hersencel het bij hem inmiddels begrepen hebben?21 januari 2025 om 21:4021 januari 2025 om 21:58
Lodi schreef:
DRHERJOD VSeumeren en ook die van nec, dat zijn zgn suikerooms. Roda had er ook een, die is op een schandalige manier behandeld en uitgebuit. Bij clubs als pec, willem2, heracles etc zitten de hoofdtribunes propvol met sponsors, groot en klein, dat zijn hun suikerooms. Die kant moet roda ook op. Ik ben er heilig van overtuigd dat de potentie er is in deze regio om een stabiele eredivisieclub te runnen. Met dit beleid gaat dit niet gebeuren. Het is wat Timmermans zegt, die funders blijven dit niet eindeloos doen, dat is wel zeker en wat dan? En gisteren in 't stadion, wat een triest Untergang entourage. Dat helpt ook niet mee.21 januari 2025 om 22:28
schrouffbelgie schreef:
Van de wedstrid van gisteren,zou ik toch willen weten: Hoeveel passes heeft Muller gekregen van Seedorf op de linkse aanvallen ? Wie kan EL MAACH overtreffen in een sprint van 50 meters? Hoeveel keer is het gelukt voor Zauner over de tegenstander te lopen ? Is Griffith nog een U 17? Hoeveel paases terug of breed heeft Roseler gegeven ? Ps Wat had ik het koud !21 januari 2025 om 22:34
DrHerjod schreef:Comodin schreef:Je zult als club een risico moet nemen en daar dan ook achter staan. En als je weet dat je vervolgens door een promotie genoeg inkomsten kunt genereren dan is het natuurlijk hosanna geblazen. Ze hebben verlies gedraaid, maar wat is hun eigen vermogen? Ben benieuwd of en in hoeverre hun jaar eredivisie de rode cijfers wel of niet hebben weggewerkt. Feit blijft linksom of rechtsom, dat de prestaties daar niet bepalen hoeveel mensen er naar het stadion komen. Wat dat betreft een zeer stabiele club.DrHerjod schreef:NAC heeft anders twee miljoen verlies gedraaid vorig seizoen. De algemeen directeur aldaar heeft nog niet zo lang geleden de noodklok geluid dat de nood best hoog is en dat doordat het sportief zo goed gaat niemand dat wil zien. Roda heeft de financiële cijfers van vorig seizoen nog niet bekend gemaakt, maar als die in de lijn liggen van het seizoen ervoor kunnen we alleen zeer dankbaar zijn voor de Phoenix. Zo organisatorisch rustig en financieel gezond zijn we volgens mij nog nooit geweest. Wie had dat na het wegjagen van De la Vega ooit nog durven. Ja, dat moet nu vertaald gaan worden in sportieve vooruitgang, maar ook dat gaat goed komen. Goed beleid wordt uiteindelijk altijd beloond. In Sittard zijn de financiële cijfers ook nog niet bekend. Daar ben ik ook reuze benieuwd naar. De laatste over seizoen 2022/2023 waren ronduit rampzalig. Als dat nu weer is, hebben ze daar echt een giga probleem. Ook daar verbloemen de positieve sportieve resultaten het financiële drijfzand waarop het is gebouwd.
[quote]360820[/quote] Ik word daar zo moe van... "Ja we hadden afgelopen jaar moeten promoveren bla bla..." "Want kijk naar Nac, die gaan ook niet degraderen..." Terwijl er daar 19000 mensen op de tribunes zitten die de club dragen door de inkomsten die ze genereren. Roda haalt wat dat betreft niet eens de helft heb ik het vermoeden. Nee joh, wat een farce is dat zeg! Waren er met 75% zekerheid weer uitgevlogen. Wij hebben in onze regio gewoon een suikeroom of dikke sponsor nodig. Simpel. De club heeft zonder gewoon niet genoeg slagkracht om de juiste spelers te halen. Zelfs niet in de winterstop het afgelopen jaar, wanneer je er zo goed voorstaat. Twee kwalitatieve spelers erbij en de klus was geklaard. Nee, men geeft geen extra geld uit omdat de club deze inkomsten zelf moet genereren. Het zijn geen suikerooms en ook geen dikke sponsoren. Dat is duidelijk.21 januari 2025 om 21:2621 januari 2025 om 21:5321 januari 2025 om 22:04
Comodin schreef:DrHerjod schreef:NAC heeft anders twee miljoen verlies gedraaid vorig seizoen. De algemeen directeur aldaar heeft nog niet zo lang geleden de noodklok geluid dat de nood best hoog is en dat doordat het sportief zo goed gaat niemand dat wil zien. Roda heeft de financiële cijfers van vorig seizoen nog niet bekend gemaakt, maar als die in de lijn liggen van het seizoen ervoor kunnen we alleen zeer dankbaar zijn voor de Phoenix. Zo organisatorisch rustig en financieel gezond zijn we volgens mij nog nooit geweest. Wie had dat na het wegjagen van De la Vega ooit nog durven. Ja, dat moet nu vertaald gaan worden in sportieve vooruitgang, maar ook dat gaat goed komen. Goed beleid wordt uiteindelijk altijd beloond. In Sittard zijn de financiële cijfers ook nog niet bekend. Daar ben ik ook reuze benieuwd naar. De laatste over seizoen 2022/2023 waren ronduit rampzalig. Als dat nu weer is, hebben ze daar echt een giga probleem. Ook daar verbloemen de positieve sportieve resultaten het financiële drijfzand waarop het is gebouwd.Lodi schreef:Ik word daar zo moe van... "Ja we hadden afgelopen jaar moeten promoveren bla bla..." "Want kijk naar Nac, die gaan ook niet degraderen..." Terwijl er daar 19000 mensen op de tribunes zitten die de club dragen door de inkomsten die ze genereren. Roda haalt wat dat betreft niet eens de helft heb ik het vermoeden. Nee joh, wat een farce is dat zeg! Waren er met 75% zekerheid weer uitgevlogen. Wij hebben in onze regio gewoon een suikeroom of dikke sponsor nodig. Simpel. De club heeft zonder gewoon niet genoeg slagkracht om de juiste spelers te halen. Zelfs niet in de winterstop het afgelopen jaar, wanneer je er zo goed voorstaat. Twee kwalitatieve spelers erbij en de klus was geklaard. Nee, men geeft geen extra geld uit omdat de club deze inkomsten zelf moet genereren. Het zijn geen suikerooms en ook geen dikke sponsoren. Dat is duidelijk.
Volendam en Excelsior zullen waarschijnlijk wel promoveren, die zijn dan in de eredivisie weer de degradatiekandidaten met stip. Een hele rits clubs als rkc, pec, sparta heracles die op de nominatie staan om te degraderen, maakt niet uit wie, die gaan dan weer als torenhoge favoriet de kkd in. Elk jaar weer een terugkerend fenomeen. Net zoiets als de 4 jaargetijden. En roda probeert maar de eigen broek op te houden, wat een joke. Haha en ja, nuance op een voetbal board.21 januari 2025 om 19:5121 januari 2025 om 21:2621 januari 2025 om 21:53
Comodin schreef:DrHerjod schreef:NAC heeft anders twee miljoen verlies gedraaid vorig seizoen. De algemeen directeur aldaar heeft nog niet zo lang geleden de noodklok geluid dat de nood best hoog is en dat doordat het sportief zo goed gaat niemand dat wil zien. Roda heeft de financiële cijfers van vorig seizoen nog niet bekend gemaakt, maar als die in de lijn liggen van het seizoen ervoor kunnen we alleen zeer dankbaar zijn voor de Phoenix. Zo organisatorisch rustig en financieel gezond zijn we volgens mij nog nooit geweest. Wie had dat na het wegjagen van De la Vega ooit nog durven. Ja, dat moet nu vertaald gaan worden in sportieve vooruitgang, maar ook dat gaat goed komen. Goed beleid wordt uiteindelijk altijd beloond. In Sittard zijn de financiële cijfers ook nog niet bekend. Daar ben ik ook reuze benieuwd naar. De laatste over seizoen 2022/2023 waren ronduit rampzalig. Als dat nu weer is, hebben ze daar echt een giga probleem. Ook daar verbloemen de positieve sportieve resultaten het financiële drijfzand waarop het is gebouwd.Lodi schreef:Ik word daar zo moe van... "Ja we hadden afgelopen jaar moeten promoveren bla bla..." "Want kijk naar Nac, die gaan ook niet degraderen..." Terwijl er daar 19000 mensen op de tribunes zitten die de club dragen door de inkomsten die ze genereren. Roda haalt wat dat betreft niet eens de helft heb ik het vermoeden. Nee joh, wat een farce is dat zeg! Waren er met 75% zekerheid weer uitgevlogen. Wij hebben in onze regio gewoon een suikeroom of dikke sponsor nodig. Simpel. De club heeft zonder gewoon niet genoeg slagkracht om de juiste spelers te halen. Zelfs niet in de winterstop het afgelopen jaar, wanneer je er zo goed voorstaat. Twee kwalitatieve spelers erbij en de klus was geklaard. Nee, men geeft geen extra geld uit omdat de club deze inkomsten zelf moet genereren. Het zijn geen suikerooms en ook geen dikke sponsoren. Dat is duidelijk.
Volendam en Excelsior zullen waarschijnlijk wel promoveren, die zijn dan in de eredivisie weer de degradatiekandidaten met stip. Een hele rits clubs als rkc, pec, sparta heracles die op de nominatie staan om te degraderen, maakt niet uit wie, die gaan dan weer als torenhoge favoriet de kkd in. Elk jaar weer een terugkerend fenomeen. Net zoiets als de 4 jaargetijden. En roda probeert maar de eigen broek op te houden, wat een joke. Haha en ja, nuance op een voetbal board.21 januari 2025 om 19:5121 januari 2025 om 21:2621 januari 2025 om 21:53
Ricco schreef:
Iemand? https://www.limburger.nl/sport/voetbal/fanatieke-roda-aanhang-is-stadionspeaker-wim-frijns-beu-ik-hou-beter-mijn-mond-even-dicht/35293889.html Zou één hersencel het bij hem inmiddels begrepen hebben?21 januari 2025 om 21:40
DrHerjod schreef:Lodi schreef:Ik word daar zo moe van... "Ja we hadden afgelopen jaar moeten promoveren bla bla..." "Want kijk naar Nac, die gaan ook niet degraderen..." Terwijl er daar 19000 mensen op de tribunes zitten die de club dragen door de inkomsten die ze genereren. Roda haalt wat dat betreft niet eens de helft heb ik het vermoeden. Nee joh, wat een farce is dat zeg! Waren er met 75% zekerheid weer uitgevlogen. Wij hebben in onze regio gewoon een suikeroom of dikke sponsor nodig. Simpel. De club heeft zonder gewoon niet genoeg slagkracht om de juiste spelers te halen. Zelfs niet in de winterstop het afgelopen jaar, wanneer je er zo goed voorstaat. Twee kwalitatieve spelers erbij en de klus was geklaard. Nee, men geeft geen extra geld uit omdat de club deze inkomsten zelf moet genereren. Het zijn geen suikerooms en ook geen dikke sponsoren. Dat is duidelijk.
Volendam en Excelsior zullen waarschijnlijk wel promoveren, die zijn dan in de eredivisie weer de degradatiekandidaten met stip. Een hele rits clubs als rkc, pec, sparta heracles die op de nominatie staan om te degraderen, maakt niet uit wie, die gaan dan weer als torenhoge favoriet de kkd in. Elk jaar weer een terugkerend fenomeen. Net zoiets als de 4 jaargetijden. En roda probeert maar de eigen broek op te houden, wat een joke. Haha en ja, nuance op een voetbal board.21 januari 2025 om 19:5121 januari 2025 om 21:26
Lodi schreef:
Volendam en Excelsior zullen waarschijnlijk wel promoveren, die zijn dan in de eredivisie weer de degradatiekandidaten met stip. Een hele rits clubs als rkc, pec, sparta heracles die op de nominatie staan om te degraderen, maakt niet uit wie, die gaan dan weer als torenhoge favoriet de kkd in. Elk jaar weer een terugkerend fenomeen. Net zoiets als de 4 jaargetijden. En roda probeert maar de eigen broek op te houden, wat een joke. Haha en ja, nuance op een voetbal board.21 januari 2025 om 19:51
Rodahatz schreef:
Hutch Door goed gegroepeerd te spelen en met genoeg mensen achter de bal (met twee centrale middenvelders die controlerende functies hebben), proberen we resultaat te halen. Natuurlijk werkt niet echt mee dat we constant wisselingen in de basiself hebben. Deels door blessures, deels doordat de staf maar blijft zoeken naar vastigheden. Ik vind ons spel te weinig diepgang en verrassing hebben. We hebben vaak een schijnoverwicht door veel balbezit. Maar we worden amper gevaarlijk, omdat de bal vaak breed wordt gespeeld. De eerste goede kans van Çukur gisteren kwam nota bene voort uit een lange trap van de keeper. Ik zou met dit team soms liever op de omschakeling willen spelen. Dan behoud je de redelijke stabiliteit achterin, maar kom je misschien wel tot meer kansen. Dat zorgt ervoor dat spelers als Zauner en Baeten dan beter tot hun recht komen.21 januari 2025 om 19:36
Rodahatz schreef:
viro Selectie in stand houden om ook de volgende seizoenen van de KKD verzekerd te zijn? Ik dacht dat we transferopbrengsten nodig hebben om zwarte cijfers te schrijven. Dat is de enig belangrijke langetermijnvisie van dit beleid, toch? Daarnaast wordt dit seizoen pijnlijk duidelijk dat we heel wat competenties, zoals verdedigende duelkracht, leiderschap, snelheid, creativiteit, iemand met een fatsoenlijke traptechniek en een neusje voor de goal missen. Daar gaat de huidige selectie nauwelijks stappen in maken. Onze verdediging is heel kwetsbaar als ze onder druk komen en ons middenveld mist iemand die de lijnen uitzet in mijn ogen. Veel net niet spelers. Dus het probleem beperkt zich niet enkel tot de voorhoede.21 januari 2025 om 19:01
Rodahatz schreef:
viro Selectie in stand houden om ook de volgende seizoenen van de KKD verzekerd te zijn? Ik dacht dat we transferopbrengsten nodig hebben om zwarte cijfers te schrijven. Dat is de enig belangrijke langetermijnvisie van dit beleid, toch? Daarnaast wordt dit seizoen pijnlijk duidelijk dat we heel wat competenties, zoals verdedigende duelkracht, leiderschap, snelheid, creativiteit, iemand met een fatsoenlijke traptechniek en een neusje voor de goal missen. Daar gaat de huidige selectie nauwelijks stappen in maken. Onze verdediging is heel kwetsbaar als ze onder druk komen en ons middenveld mist iemand die de lijnen uitzet in mijn ogen. Veel net niet spelers. Dus het probleem beperkt zich niet enkel tot de voorhoede.21 januari 2025 om 19:01
Rodahatz schreef:
viro schreef:harigejoop schreef:Gewoon de selectie zoveel mogelijk in tact houden en het beschibare bedrag gebruiken voor aanvallers. Verdediging en middenveld zijn sterk genoeg voor de KKD. En niet weer opnieuw beginnen met 15 andere spelers.
Denk dat we uiteindelijk net te weinig punten halen om de play-offs te halen. Maar met deze selectie moet je Mssn niet eens willen om extra wedstrijden te spelen na 38 speelrondes.. Dus maar goed ook. Zomer doorselecteren en weer verder.21 januari 2025 om 16:5621 januari 2025 om 17:40
viro schreef:
Breij zal eerst fit moeten worden en dat zal denk ik toch een week of 4 duren. We hebben een type Goppel nodig dan heb je zowel links als rechts snelheid in de aanval.21 januari 2025 om 17:37
harigejoop schreef:
Denk dat we uiteindelijk net te weinig punten halen om de play-offs te halen. Maar met deze selectie moet je Mssn niet eens willen om extra wedstrijden te spelen na 38 speelrondes.. Dus maar goed ook. Zomer doorselecteren en weer verder.21 januari 2025 om 16:56
deSpoorzoeker schreef:
Pena Zauner is een linksbuiten en Seedorf is een rechtsbuiten. Vorig seizoen speelde Zauner meestal op zijn favoriete stek en was daar behoorlijk goed op dreef. Als hij in de diepte wordt "gelanceerd" en hij zijn snelheid kan gebruiken dan is die knul veel beter. Seedorf kwam gisteren ook niet goed uit de verf. Misschien mede omdat hij niet op zijn favoriete plek speelde. Tegen Jong PSV uit gaf hij vanaf rechts een goede voorzet op Cükür die met een rake kopbal scoorde. Hopelijk komt de trainer tot inzicht. Breij zou ik centraal op het middenveld willen zien in plaats van Leijten. Hij kan de buitenspelers "lanceren" waardoor deze gevaarlijker worden. Bovendien komt hij op de positie achter de centrumspits makkelijker in scoringspositie. Veendorp vond ik goed invallen. Hij is gedreven en heeft ook meer de drive naar voren dan Koglin en Röseler. Ik zou Veendorp graag in de basisopstelling zien. Hopelijk gaat het na de laatste 2 thuis nederlagen, de goede kant op.21 januari 2025 om 17:11
harigejoop schreef:
Denk dat we uiteindelijk net te weinig punten halen om de play-offs te halen. Maar met deze selectie moet je Mssn niet eens willen om extra wedstrijden te spelen na 38 speelrondes.. Dus maar goed ook. Zomer doorselecteren en weer verder.21 januari 2025 om 16:56
Nike01 schreef:
Voor sommigen zal het vloeken in de kerk zijn maar Thomas Verheydt mag voor een klein bedrag weg uit Turkije. Is een mindere voetballer dan Cukur maar scoort wel veel meer. Cukur kan dan op de 10 positie en Breij hangend op rechts . Types als Verheydt zijn ieder jaar in de KKD altijd goed voor 15 tot 20 doelpunten. Iedereen kan wel inschatten waar roda gestaan had als er zo n spits bij roda rondliep21 januari 2025 om 16:18
Jamiro045 schreef:
Jongens, laten we ons toch niet zo gek maken. Als we het team van dit jaar vergelijken met het team van vorig jaar is het gwn puur op papier minder. Maar we kunnen toch niet stellen dat t voetbal gister slecht was? We hadden gewoon met 3-0 moeten winnen, maar als ze 1x verliezen roept iedereen dat we laatste worden en als we 1x winnen roept iedereen dat we promoveren. Laten we gewoon hopen dat we nog n paar leuke wedstrijden thuis mogen zien en hopen op n mooi onverwachts einde!21 januari 2025 om 16:43
Rjcer schreef:
Als ik Roda was zou ik proberen om Uneken te huren. Maakt redelijk wat goals en is misschien wel soort speler dat we nu kunnen gebruiken21 januari 2025 om 16:50