×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Dorpsgek
Frijns is idd aan vervanging toe.
34 min geleden - 21 november 2024 om 11:28 # 354993
LennardPelzer
De tijd van Frijns is inderdaad geweest. Met ingang van volgend seizoen hoop ik op nieuw, energiek persoon met een aangename stem, die duidelijk communiceert, de namen van de spelers correct aankondigt en het publiek op enthousiaste wijze weet mee te nemen: allemaal aspecten die Frijns niet (meer) beheerst.
1 uur geleden - 21 november 2024 om 10:27 # 354992
045J
Een ‘battle’ vind ik ook weer wat overdreven. Frijns hoeft van mij niet weg maar als er een vervanger komt. Aub niet zo’n saaie gast als laatst.
1 uur geleden - 21 november 2024 om 10:20 # 354991
Ph45
Hutch schreef:
Tja, Wim Frijns. Hij blijft de gemoederen bezig houden. Zeer tot zijn eigen genoegen waarschijnlijk. Want zo ijdel is 'ie wel. Zijn optreden in de eindfase van Roda-Cambuur was hoogstongelukkig natuurlijk, maar ik vond de damage-control in de dagen/weken daarna wel prima eigenlijk. Was hij onder een steen gekropen was het lachen tot ver buiten de provinciegrenzen nu nog niet opgehouden. Door voor voor zijn fout te staan en er zelfs zijn schouders bij op te halen haalde hij zelf de angel uit alle leedvermaak en wordt hij inmiddels een beetje gezien als een cultfiguur. Die 'Andere Tijden Sport'-docu zal er echt wel een keer komen want het is en blijft een onwaarschijnlijk verhaal. Hij hoeft van mij niet weg, maar het zou wel fijn zijn als hij het niet verder uitmolk. Want dat hij 'Kerkrade en omstreken twee minuten zielsgelukkig' heeft gemaakt is natuurlijk klinkklare onzin. Als de club 'm daarin wat bijstuurt is het wat mij betreft prima. Ontsla je 'm nu laat je je alsnog een beetje kennen. Moet je helemaal niet willen.
21 november 2024 om 09:49

Zo iemand kun je niet meer bij sturen.
Weg ermee.
Een battle doen via inschrijfformulier iedere wedstrijd.
De beste wordt uitgekozen door het publiek en een een 3 mans jury.
Bv Slo iemand vd Ultra's en iemand vd commerciële afdeling
2 uur geleden - 21 november 2024 om 09:56 # 354990
Ph45
Sjevemet schreef:
Kirchroaaa045 schreef:
Roda komt vrijdag op ESPN extra. Waar valt dit te bekijken?
20 november 2024 om 22:39
Via de app of website.
20 november 2024 om 22:48

Heb je 9 XTREAM Ibu player pro op je smart tv
Neem Watchtivo IPTV (79 euro per jaar)Espn watch en nog 25.000 zenders in Hd FHD UHD 4K 8K🙂
2 uur geleden - 21 november 2024 om 09:52 # 354989
Hutch
Tja, Wim Frijns. Hij blijft de gemoederen bezig houden. Zeer tot zijn eigen genoegen waarschijnlijk. Want zo ijdel is 'ie wel.

Zijn optreden in de eindfase van Roda-Cambuur was hoogstongelukkig natuurlijk, maar ik vond de damage-control in de dagen/weken daarna wel prima eigenlijk. Was hij onder een steen gekropen was het lachen tot ver buiten de provinciegrenzen nu nog niet opgehouden. Door voor voor zijn fout te staan en er zelfs zijn schouders bij op te halen haalde hij zelf de angel uit alle leedvermaak en wordt hij inmiddels een beetje gezien als een cultfiguur. Die 'Andere Tijden Sport'-docu zal er echt wel een keer komen want het is en blijft een onwaarschijnlijk verhaal.

Hij hoeft van mij niet weg, maar het zou wel fijn zijn als hij het niet verder uitmolk. Want dat hij 'Kerkrade en omstreken twee minuten zielsgelukkig' heeft gemaakt is natuurlijk klinkklare onzin.
Als de club 'm daarin wat bijstuurt is het wat mij betreft prima. Ontsla je 'm nu laat je je alsnog een beetje kennen. Moet je helemaal niet willen.
2 uur geleden - 21 november 2024 om 09:49 # 354988
Gastweetikwie
Eens wat betreft Frijns.

Echter, wie dan wel? (Retorisch)
Er mag wel weer wat pit uit de speaker komen.
2 uur geleden - 21 november 2024 om 09:33 # 354987
DerMister
Roda7United schreef:
Sjevemet schreef:
Roda7United schreef:
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’” “„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“ Bron: De Limburger Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen? Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen. In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander. Frijns rausss!!!!!!
20 november 2024 om 21:06
Had het 3 dagen geleden ook over deze egotripper. Dit was voor mij echt de druppel. Frijns kan niet eens de namen uitspreken die lastiger zijn dan Janssen of de Boer. De enige taak die hij heeft notabene. Neenee hij moet er de Wim Frijns show van maken. Van mij mag deze äandachtsgeile droeftoeter direct met pensioen worden gestuurd. Of zoals hij altijd meent te moeten schreeuwen ADIË WHA!
20 november 2024 om 22:47
Die kwal blijft de club maar beschadigen om zo zijn eigen ego te kunnen strelen. Hoe lang laat Roda nog met zich spelen? Het is gewoon beter om afscheid te nemen (zonder ereronde 😉). Precies wat Alli zegt: “Als ik hem was geweest had ik mijn excuses voor de camera gemaakt, de microfoon per direct ingeleverd en met de staart tussen de benen vertrokken.” dat doet hij niet, maar hij doet er zelfs nog een schepje bovenop door precies het tegenovergestelde te doen. Frijns rausss!!!
20 november 2024 om 23:01

Ben het niet vaak met jou eens, maar nu wel. Frijns heeft Roda op een verschrikkelijke manier te kakken gezet en is een egotripper die alleen aan zichzelf denkt.

Weg met die vreselijke vent!
gisteren om 23:49 - 20 november 2024 om 23:49 # 354986
Roda7United
Sjevemet schreef:
Roda7United schreef:
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’” “„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“ Bron: De Limburger Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen? Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen. In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander. Frijns rausss!!!!!!
Had het 3 dagen geleden ook over deze egotripper. Dit was voor mij echt de druppel. Frijns kan niet eens de namen uitspreken die lastiger zijn dan Janssen of de Boer. De enige taak die hij heeft notabene. Neenee hij moet er de Wim Frijns show van maken. Van mij mag deze äandachtsgeile droeftoeter direct met pensioen worden gestuurd. Of zoals hij altijd meent te moeten schreeuwen ADIË WHA!
20 november 2024 om 22:47

Die kwal blijft de club maar beschadigen om zo zijn eigen ego te kunnen strelen. Hoe lang laat Roda nog met zich spelen? Het is gewoon beter om afscheid te nemen (zonder ereronde 😉).

Precies wat Alli zegt: “Als ik hem was geweest had ik mijn excuses voor de camera gemaakt, de microfoon per direct ingeleverd en met de staart tussen de benen vertrokken.” dat doet hij niet, maar hij doet er zelfs nog een schepje bovenop door precies het tegenovergestelde te doen.

Frijns rausss!!!
gisteren om 23:01 - 20 november 2024 om 23:01 # 354985
Sjevemet
Kirchroaaa045 schreef:
20 november 2024 om 22:39

Via de app of website.
gisteren om 22:48 - 20 november 2024 om 22:48 # 354984
Sjevemet
Roda7United schreef:

gisteren om 22:47 - 20 november 2024 om 22:47 # 354983
cameleon
Whatever mbt wim , maar belangrijker dat we nu met zijn allen achter ons team gaan staan en er een goede periode van gaan maken ! Verleden is verleden Roda heeft zeker geen slecht verleden , maar nu is het heden belangrijk .

Roda los mer joa
gisteren om 22:45 - 20 november 2024 om 22:45 # 354982
Kirchroaaa045
gisteren om 22:39 - 20 november 2024 om 22:39 # 354981
Alli
Die Wim lijkt vooral vol van zichzelf te zijn en met dit artikel en zijn uitspraken als "over 50 jaar hebben ze het nog over me" en "ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten gelukkig gemaakt", geeft mij het idee dat hij ook nog eens "trots" is op zijn blunder die de hele wereld over is gegaan.

Iedereen kan fouten maken, geen enkel probleem. Maar deze fout is onvergeeflijk. Hoe krijg je het je strot uit om zonder enige vorm van verificatie om te roepen dat Telstar een 2e doelpunt gescoord heeft. Om daarna vervolgens doodleuk aan te geven dat het doelpunt is afgekeurd. Zijn gewoon 2 mega blunders (waarvan de laatste een bewuste leugen was) in 1 minuut tijd.

Lijkt nu vooral te willen shinen door dit voorval ook nog eens te benoemen in zijn boek. Compleet gestoord als je het mij vraagt.
Als ik hem was geweest had ik mijn excuses voor de camera gemaakt, de microfoon per direct ingeleverd en met de staart tussen de benen vertrokken.

gisteren om 22:31 - 20 november 2024 om 22:31 # 354980
MaartenF
Dee Frings is ouch uh stucheliezer.
gisteren om 22:31 - 20 november 2024 om 22:31 # 354979
Maan
Roda7United schreef:
in kerkrade noemen ze iemand als jouw uh stucheliezer

gisteren om 21:40 - 20 november 2024 om 21:40 # 354978
Roda7United
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’”

“„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“

Bron: De Limburger

Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen?
Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen.

In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander.

Frijns rausss!!!!!!

gisteren om 21:06 - 20 november 2024 om 21:06 # 354977
Maan
Leonie en wouter ......sucses
gisteren om 19:39 - 20 november 2024 om 19:39 # 354976
Bartjanknaap
verweg schreef:
Herman schreef:
o.a. Maximilian Schmid (net als Tigges, Adamyan en Soldo) mag of moet FC Köln verlaten. https://www.express.de/sport/fussball/1-fc-koeln/christian-keller-verraet-das-sind-die-abgangs-plaene-beim-fc-900764
19 november 2024 om 18:54
Weet niet of schmid überhaupt nog bij roda wil spelen. Was uit zijn oogpunt gezien geen succes. (2e seizoenshelft heel weinig speeltijd). Maar van mij uit is hij welkom.( dat is geen aanbod om zijn salaris te betalen 😀)
20 november 2024 om 13:56

Als Roda Marvin Obuz (rechtsbuiten) uit het artikel zou kunnen huren, zou dat een hele goede speler zijn. Heeft een goede voorzet in de benen en uit zijn statistieken op te maken, vorig seizoen ook voldoende assists gehad.

Ik hoop in de winterstop dat evt. Zauner verkocht wordt, zodat we daar iets aan overhouden. Wellicht Griffith verhuren, zodat er ruimte ontstaat voor een spits, buitenspeler en een 10.
gisteren om 19:31 - 20 november 2024 om 19:31 # 354975
verweg
Herman schreef:
o.a. Maximilian Schmid (net als Tigges, Adamyan en Soldo) mag of moet FC Köln verlaten. https://www.express.de/sport/fussball/1-fc-koeln/christian-keller-verraet-das-sind-die-abgangs-plaene-beim-fc-900764
19 november 2024 om 18:54

Weet niet of schmid überhaupt nog bij roda wil spelen. Was uit zijn oogpunt gezien geen succes. (2e seizoenshelft heel weinig speeltijd). Maar van mij uit is hij welkom.( dat is geen aanbod om zijn salaris te betalen 😀)
gisteren om 13:56 - 20 november 2024 om 13:56 # 354974
Henkdijkhuizen
Kueb schreef:
@ Henkdijkhuizen die Daffy Duck van de Dadawan ?
20 november 2024 om 10:34

??
gisteren om 13:26 - 20 november 2024 om 13:26 # 354973
Kueb
@ Henkdijkhuizen

die Daffy Duck van de Dadawan ?
gisteren om 10:34 - 20 november 2024 om 10:34 # 354972
LeonieKohl
OPROEP: Mijntatoeages gezocht!

Samen met een fotograaf ben ik bezig met een fototentoonstelling over tatoeages die betrekking hebben op ons mijnverleden. Die tentoonstelling zal in 2025 te zien zijn op vier plekken in Heerlen. Wij hebben al te gekke aanmeldingen binnen, maar zijn nog op zoek naar een paar mensen die een dergelijke tatoeage (mijnwerker, mijnlamp, hamer & beitel, etc.) hebben gezet vanwege hun persoonlijke band met het mijnverleden, dus niet alleen uit liefde voor de kloeb (wat ook heel vet is).

Mocht je mee willen doen, stuur dan een foto van je tatoeage en het verhaal erachter (mag kort) naar wouterzaalberg@gmail.com. Als de tatoeage geschikt blijkt, worden er daarna professionele foto's van gemaakt die later dus openbaar tentoongesteld zullen worden.

Ben of ken jij iemand met een mijntatoeage? Laat dan van je horen!

Heel erg bedankt alvast :)

Wouter Zaalberg & Leonie Kohl
gisteren om 10:27 - 20 november 2024 om 10:27 # 354971
Henkdijkhuizen
Alli schreef:
Johnnie schreef:
Gaat mvv ons aankomend seizoen ook nog voorbij streven? Nog even wachten op seacon of Berden die vvv weer bij de hand nemen en we zijn helemaal het lelijke eendje in Limburg…
19 november 2024 om 16:22
"De partijen gaan samen aan de slag om de inkomsten van de club stap voor stap te laten groeien. De nieuwe partner ziet ook het belang in van verbeteringen aan het stadion en de trainingsfaciliteiten. Ze staan zelfs open voor de bouw van een nieuw stadion en trainingscomplex" Moest even hardop lachen toen ik dit las, vooral het stukje over een nieuw stadion. Is toch hartstikke prima dat ze een buitenlandse partij hebben weten te strikken die hun broek omhoog moet houden? Wij hebben dat immers ook, maar dan met lokale ondernemers. En ook VVV zien we de komende jaren onderaan de KKD bungelen. Sinds dat Hay Berden daar naar de achtergrond is verdwenen, is het alleen maar bergafwaarts gegaan in Venlo. Wij hebben dit seizoen het zoveelste "tussenjaar". Hopelijk kan Sibum nu de basis leggen om volgend seizoen dan eindelijk de stap omhoog te maken.
20 november 2024 om 04:46

Ik weete niet onder welke steen jij leeft maar MVV heeft tegenwoordig ook lokale maastrichtse investeerders
gisteren om 07:25 - 20 november 2024 om 07:25 # 354970
Alli
Johnnie schreef:
Gaat mvv ons aankomend seizoen ook nog voorbij streven? Nog even wachten op seacon of Berden die vvv weer bij de hand nemen en we zijn helemaal het lelijke eendje in Limburg…

"De partijen gaan samen aan de slag om de inkomsten van de club stap voor stap te laten groeien. De nieuwe partner ziet ook het belang in van verbeteringen aan het stadion en de trainingsfaciliteiten. Ze staan zelfs open voor de bouw van een nieuw stadion en trainingscomplex"

Moest even hardop lachen toen ik dit las, vooral het stukje over een nieuw stadion.
Is toch hartstikke prima dat ze een buitenlandse partij hebben weten te strikken die hun broek omhoog moet houden? Wij hebben dat immers ook, maar dan met lokale ondernemers.

En ook VVV zien we de komende jaren onderaan de KKD bungelen. Sinds dat Hay Berden daar naar de achtergrond is verdwenen, is het alleen maar bergafwaarts gegaan in Venlo.

Wij hebben dit seizoen het zoveelste "tussenjaar". Hopelijk kan Sibum nu de basis leggen om volgend seizoen dan eindelijk de stap omhoog te maken.

gisteren om 04:46 - 20 november 2024 om 04:46 # 354969
Roda7United
Als we vrijdag weten te winnen krijgen we volgende week twee hele leuke en interessante potjes in eigen huis binnen 4 dagen. 🤞
gisteren om 00:10 - 20 november 2024 om 00:10 # 354968
DerMister
Kaalheide schreef:
De drie aankomende wedstrijden winnen en we doen weer helemaal mee. En ondanks dat onze Voorhoeve totaal niet in vorm is moeten we deze wedstrijden kunnen winnen. Misschien groeit dan ook het zelfvertrouwen…..
19 november 2024 om 23:35

Gewoon alle resterende wedstrijden winnen, dan worden we kampioen!
di 19 november 2024 om 23:42 - 19 november 2024 om 23:42 # 354967
Kaalheide
De drie aankomende wedstrijden winnen en we doen weer helemaal mee. En ondanks dat onze Voorhoeve totaal niet in vorm is moeten we deze wedstrijden kunnen winnen. Misschien groeit dan ook het zelfvertrouwen…..
di 19 november 2024 om 23:35 - 19 november 2024 om 23:35 # 354966
DnWinkbuul
Komt Jearl Margaritha al ouwhoer
di 19 november 2024 om 19:16 - 19 november 2024 om 19:16 # 354965
Roda7United
Johnnie schreef:

De broekpoeperij is al begonnen,

koempelmentaliteit!
di 19 november 2024 om 18:59 - 19 november 2024 om 18:59 # 354964
Herman
o.a. Maximilian Schmid (net als Tigges, Adamyan en Soldo) mag of moet FC Köln verlaten.

https://www.express.de/sport/fussball/1-fc-koeln/christian-keller-verraet-das-sind-die-abgangs-plaene-beim-fc-900764
di 19 november 2024 om 18:54 - 19 november 2024 om 18:54 # 354963
Saydou045
Vrijdagavond schreef:
Saydou045 was er nog iets interessants uit gekomen?
19 november 2024 om 17:48

Hij heeft een nummertje gekregen. Volgensmij van een trainer van de O21. Dus denk dat het hier gaat om jeugdspelers, maar als je verder op zijn account kijkt zijn de meeste spelers toch wel op leeftijd. Hij is zelf 31 en speelt ook nog, maar hij is daar om zijn academy te vertegenwoordigen. Dit heeft hij al in veel landen gedaan en heeft trials bij FC koln gekregen en nog veel meer clubs in duitsland. Zijn grootste succes was in romenië, maar ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.
di 19 november 2024 om 18:23 - 19 november 2024 om 18:23 # 354962
Johnnie
AllesKumpWeerGood deze partij zit wel al in het voetbal. Dus dat lijkt alles behalve een ondoorzichtige investeerder
di 19 november 2024 om 18:02 - 19 november 2024 om 18:02 # 354961
Vrijdagavond
Saydou045 was er nog iets interessants uit gekomen?
di 19 november 2024 om 17:48 - 19 november 2024 om 17:48 # 354960
AllesKumpWeerGood
Johnnie schreef:

Als dat het ergste is. Eerst zien dan geloven.

Hoeveel club eigenaren met buitenslande roots hebben daadwerkelijk iets goed gedaan?

Wang niet
Amerikanen niet
Russen niet

Ze willen van een begroting van 4 naar 7 miljoen groeien dus subtop kkd. Roda moet beter nastreven. Wij zitten momenteel op een omzet van 6.
di 19 november 2024 om 17:01 - 19 november 2024 om 17:01 # 354959
Johnnie
di 19 november 2024 om 16:58 - 19 november 2024 om 16:58 # 354958
TjRjC
mliw101 schreef:
Saydou045 schreef:
Best grappig wat ik net tegenkom op tiktok. Er is iemand langs aan het gaan bij roda en zit trails voor zijn spelers te regelen. Dit is hartstikke normaal. Alleen wordt dit normaal niet gefilmd. De o21 was aan het trainen en die gast is gewoon blijven wachten totdat ze klaar waren en probeert nu Rob Servais aan het woord te krijge. Heb alleen niet zo veel hoop dat dit gaat lukken, want Servais had al een keer eerder in een podcast verteld dat hij heel veel aanbiedingen kreeg van zaakwaarnemers en dat hij er niet eens op reageert. De spelers zullen er sowieso niet veel van bakken als hij ze moet aanbieden. In iedergeval kan hij hem niet afwijzen want hij staat recht voor zijn neus, haha.
19 november 2024 om 15:55
Hoe heet dat account?
19 november 2024 om 16:38

https://www.tiktok.com/@brandao4?_t=8rWlmBfcRg9&_r=1
di 19 november 2024 om 16:41 - 19 november 2024 om 16:41 # 354957
mliw101
Saydou045 schreef:
Best grappig wat ik net tegenkom op tiktok. Er is iemand langs aan het gaan bij roda en zit trails voor zijn spelers te regelen. Dit is hartstikke normaal. Alleen wordt dit normaal niet gefilmd. De o21 was aan het trainen en die gast is gewoon blijven wachten totdat ze klaar waren en probeert nu Rob Servais aan het woord te krijge. Heb alleen niet zo veel hoop dat dit gaat lukken, want Servais had al een keer eerder in een podcast verteld dat hij heel veel aanbiedingen kreeg van zaakwaarnemers en dat hij er niet eens op reageert. De spelers zullen er sowieso niet veel van bakken als hij ze moet aanbieden. In iedergeval kan hij hem niet afwijzen want hij staat recht voor zijn neus, haha.
19 november 2024 om 15:55

Hoe heet dat account?
di 19 november 2024 om 16:38 - 19 november 2024 om 16:38 # 354956
Johnnie
di 19 november 2024 om 16:22 - 19 november 2024 om 16:22 # 354955
Saydou045
di 19 november 2024 om 15:55 - 19 november 2024 om 15:55 # 354954
DnWinkbuul
SMS "Heater AAN" naar 3636.
di 19 november 2024 om 15:52 - 19 november 2024 om 15:52 # 354953
045
puntertje schreef:
Je kunt tickets voor de wedstrijd tegen Vitesse kopen met 10% korting door de code "Stroomstoring" te gebruiken in de ticketshop van Roda JC (https://rodajc.nl/tickets)
19 november 2024 om 14:18

Geniaal…..pluspunt voor de marketing
di 19 november 2024 om 14:19 - 19 november 2024 om 14:19 # 354952
puntertje
Je kunt tickets voor de wedstrijd tegen Vitesse kopen met 10% korting door de code "Stroomstoring" te gebruiken in de ticketshop van Roda JC (https://rodajc.nl/tickets)
di 19 november 2024 om 14:18 - 19 november 2024 om 14:18 # 354951
Sjevemet
oost10 schreef:
Herman schreef:
FCTrade schreef:
[quote]354890[/quote] Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?) Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen Voor 20.000 fans 🤣 PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.
18 november 2024 om 22:34
hahahaha. Ik ben elke thuiswedstrijd bij Roda en heb ook genoeg wedstrijden van jouw grote liefde gezien. Die 20.000 fans zijn het positiefste om te noemen alhoewel die een hele slechte naam hebben (kijk maar eens naar de documentaire van deze zomer over Alemannia in de ARD mediatheek). Het is allemaal nog nieuw. Ben benieuwd of die er volgend seizoen ook weer zitten. Promotie is dus precies € 1 miljoen verwijderd? Hahaha, jij bent me er eentje. Je geloofd het ook nog zelf, he? Terug naar de spelers.... Wie zou jij graag bij Roda zien? Die blunderende keeper? Die niet scorende voorhoede? Zelfs voor Heinz is de 3. Liga een stapje te hoog.
19 november 2024 om 06:18
Sterker nog. Aachen degradeert gewoon nog dit jaar.
19 november 2024 om 08:42

Sterker nog bij Aachen zeurt niemand over heaters. Ohja en zij handhaven zich gewoon.
di 19 november 2024 om 12:53 - 19 november 2024 om 12:53 # 354950
oost10
Herman schreef:
FCTrade schreef:
Herman schreef:
FCTrade jazeker! En als bij Real Madrid spelers vervangen moeten worden, komen ze ook eerst in Aken kijken... Er is geen enkele speler bij Alemannia, die Roda beter zou maken. Geen enkele!
16 november 2024 om 08:28
Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?) Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen Voor 20.000 fans 🤣 PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.
hahahaha. Ik ben elke thuiswedstrijd bij Roda en heb ook genoeg wedstrijden van jouw grote liefde gezien. Die 20.000 fans zijn het positiefste om te noemen alhoewel die een hele slechte naam hebben (kijk maar eens naar de documentaire van deze zomer over Alemannia in de ARD mediatheek). Het is allemaal nog nieuw. Ben benieuwd of die er volgend seizoen ook weer zitten. Promotie is dus precies € 1 miljoen verwijderd? Hahaha, jij bent me er eentje. Je geloofd het ook nog zelf, he? Terug naar de spelers.... Wie zou jij graag bij Roda zien? Die blunderende keeper? Die niet scorende voorhoede? Zelfs voor Heinz is de 3. Liga een stapje te hoog.
19 november 2024 om 06:18

Sterker nog. Aachen degradeert gewoon nog dit jaar.

di 19 november 2024 om 08:42 - 19 november 2024 om 08:42 # 354949
045
Heerlijk al deze onderwerpen, een aantal kunnen we afvinken in de voetballoze dagen.
Bas ✅
Cukur ✅
Clown Sedjiu ✅
Koen Bucker ✅
Bangura ✅
Heaters ✅
Wim Frijns ✅
O21 en de daarbij horende klasse ✅
Aken….discussie loopt nog
Led verlichting, gedeeltelijk opgelost op de masten na.
Opgehaalde 60.000 euro ?
Enz, enz.
di 19 november 2024 om 08:22 - 19 november 2024 om 08:22 # 354948
Herman
FCTrade schreef:
Herman schreef:
FCTrade jazeker! En als bij Real Madrid spelers vervangen moeten worden, komen ze ook eerst in Aken kijken... Er is geen enkele speler bij Alemannia, die Roda beter zou maken. Geen enkele!
Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?) Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen Voor 20.000 fans 🤣 PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.

hahahaha. Ik ben elke thuiswedstrijd bij Roda en heb ook genoeg wedstrijden van jouw grote liefde gezien.
Die 20.000 fans zijn het positiefste om te noemen alhoewel die een hele slechte naam hebben (kijk maar eens naar de documentaire van deze zomer over Alemannia in de ARD mediatheek). Het is allemaal nog nieuw. Ben benieuwd of die er volgend seizoen ook weer zitten.
Promotie is dus precies € 1 miljoen verwijderd? Hahaha, jij bent me er eentje. Je geloofd het ook nog zelf, he?
Terug naar de spelers.... Wie zou jij graag bij Roda zien? Die blunderende keeper? Die niet scorende voorhoede? Zelfs voor Heinz is de 3. Liga een stapje te hoog.
di 19 november 2024 om 06:18 - 19 november 2024 om 06:18 # 354947
Alli
Volgens mij zijn alle heaters op West, Oost en Zuid verwijderd. Alleen op Noord hangen nog heaters. Met de huidige prijzen is dat toch ook allemaal niet meer te betalen, zeker niet voor een club als Roda.
Vraag me af of er in NL überhaupt nog een stadion is weer heaters aan staan, buiten de sponsor tribune.

Gewoon warm aankleden. Roda sjaal en muts kopen, is ook nog eens goed voor de omzet. En zo extreem koud hebben we het nog niet gehad dit jaar.

Zijn er nog ontwikkelingen in het verder verfraaien van ons PLS? Van mij mogen alle trappen op elke tribune geel gemaakt worden zoals op de koempeltribune. Ziet er goed uit.
di 19 november 2024 om 04:04 - 19 november 2024 om 04:04 # 354946
DerMister
Roda7United schreef:
DerMister schreef:
Roda7United schreef:
[quote]354936[/quote] Inderdaad. Degene die vaker wel dan niet thuis achter de buis zit tijdens thuiswedstrijden gaat hier beweren meer geld voor een ticket over te hebben. Gaat nog niet als de zon schijnt, laat staan in de winter. Het wordt toch steeds grappiger allemaal.
18 november 2024 om 22:01
Grappig dat jij denkt te weten wie er wel/niet naar het stadion gaat en wanneer. Jij blijft jezelf schromelijk overschatten.
18 november 2024 om 22:32
Als je hier alles vol zit te kalken terwijl je in het stadion zit zou anders ook triest zijn. Maar volgens mij heb je zelf gewoon regelmatig toegegeven dat je gewoon thuis op het bankje zat.
18 november 2024 om 22:51

Ik zit geregeld in het stadion, vrijwel altijd op Zuid. In elk geval vaak genoeg om te kunnen oordelen over het spel en de sfeer in het stadion. En ja, als het saai is of ik zit me te ergeren aan het spel, dan plaats ik hier een prikker, ook als ik in het stadion zit.
ma 18 november 2024 om 23:42 - 18 november 2024 om 23:42 # 354945
Roda7United
DerMister schreef:
Roda7United schreef:
rodafanWeert schreef:
[quote]354931[/quote] Jij gaat toch nooit.
18 november 2024 om 21:56
Inderdaad. Degene die vaker wel dan niet thuis achter de buis zit tijdens thuiswedstrijden gaat hier beweren meer geld voor een ticket over te hebben. Gaat nog niet als de zon schijnt, laat staan in de winter. Het wordt toch steeds grappiger allemaal.
Grappig dat jij denkt te weten wie er wel/niet naar het stadion gaat en wanneer. Jij blijft jezelf schromelijk overschatten.
18 november 2024 om 22:32

Als je hier alles vol zit te kalken terwijl je in het stadion zit zou anders ook triest zijn.

Maar volgens mij heb je zelf gewoon regelmatig toegegeven dat je gewoon thuis op het bankje zat.
ma 18 november 2024 om 22:51 - 18 november 2024 om 22:51 # 354944
FCTrade
Herman schreef:

Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?)

Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen
Voor 20.000 fans 🤣

PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.
ma 18 november 2024 om 22:34 - 18 november 2024 om 22:34 # 354943
DerMister
Roda7United schreef:
rodafanWeert schreef:
DerMister schreef:
[quote]354928[/quote] Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten
18 november 2024 om 20:35
Jij gaat toch nooit.
Inderdaad. Degene die vaker wel dan niet thuis achter de buis zit tijdens thuiswedstrijden gaat hier beweren meer geld voor een ticket over te hebben. Gaat nog niet als de zon schijnt, laat staan in de winter. Het wordt toch steeds grappiger allemaal.

ma 18 november 2024 om 22:32 - 18 november 2024 om 22:32 # 354942
DerMister
Ph45 schreef:
DerMister schreef:
Sjevemet schreef:
[quote]354924[/quote] Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.
18 november 2024 om 18:47
Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten
Anders blijf je toch lekker thuis. Daar heb je heaters genoeg.Warme chocolademelk erbij. Tenzij je niet hebt betaald en afgesloten bent uiteraard ,dan zul je ook thermo deken nodig hebben.
18 november 2024 om 21:48

Dit is nou precies de verkeerde instelling waarmee Roda haar fans het stadion uit jaagt. Het voetbal is meestal zo matig dat de fans daar niet warm van worden, dus we hebben die heaters hard nodig om niet te vernikkelen in het stadion.
ma 18 november 2024 om 22:30 - 18 november 2024 om 22:30 # 354941
Jasper
Ipv heater een coole muts halen in de fanshop ' van ozze cloeb '

Warm hoofd is dan gegarandeerd.
ma 18 november 2024 om 22:20 - 18 november 2024 om 22:20 # 354940
Sjevemet
Roda7United schreef:
Iemand maakt een gekscherende opmerking over de heaters en het hek is van de dam… Begint al vroeg dit jaar. De winter moet nog beginnen. Nadat discussie 100/100 over Bangura is voltooid zijn we los. Heater discussie 1/100 ✅. Op naar de winter!
18 november 2024 om 21:58

Ik zei nog zo. De heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.
ma 18 november 2024 om 22:09 - 18 november 2024 om 22:09 # 354939
Roda7United
rodafanWeert schreef:
DerMister schreef:
Sjevemet schreef:
Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten
Jij gaat toch nooit.

ma 18 november 2024 om 22:01 - 18 november 2024 om 22:01 # 354938
Roda7United
Iemand maakt een gekscherende opmerking over de heaters en het hek is van de dam…

Begint al vroeg dit jaar. De winter moet nog beginnen. Nadat discussie 100/100 over Bangura is voltooid zijn we los. Heater discussie 1/100 ✅. Op naar de winter!
ma 18 november 2024 om 21:58 - 18 november 2024 om 21:58 # 354937
rodafanWeert
DerMister schreef:
Sjevemet schreef:
045 schreef:
Kunnen we het niet nog eens hebben over de heaters in het stadion. De tijd is er rijp voor met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht.
18 november 2024 om 17:01
Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.

Jij gaat toch nooit.
ma 18 november 2024 om 21:56 - 18 november 2024 om 21:56 # 354936
Ph45
DerMister schreef:
Sjevemet schreef:
045 schreef:
Kunnen we het niet nog eens hebben over de heaters in het stadion. De tijd is er rijp voor met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht.

Anders blijf je toch lekker thuis.
Daar heb je heaters genoeg.Warme chocolademelk erbij.
Tenzij je niet hebt betaald en afgesloten bent uiteraard ,dan zul je ook thermo deken nodig hebben.
ma 18 november 2024 om 21:48 - 18 november 2024 om 21:48 # 354935
Sjevemet
Maan schreef:
DerMister schreef:
Sjevemet schreef:
juist
18 november 2024 om 21:28

Die heaters zijn toch ook allemaal verwijderd. Trek je thermokleding aan en neem een dekentje mee.
ma 18 november 2024 om 21:36 - 18 november 2024 om 21:36 # 354934
Maan
#heaters aan
ma 18 november 2024 om 21:29 - 18 november 2024 om 21:29 # 354933
Maan
DerMister schreef:
Sjevemet schreef:
045 schreef:
juist

ma 18 november 2024 om 21:28 - 18 november 2024 om 21:28 # 354932
DerMister
Sjevemet schreef:
045 schreef:

ma 18 november 2024 om 20:35 - 18 november 2024 om 20:35 # 354931
DnWinkbuul
viro schreef:
Winkbuul Je verkondigd hier steeds dingen als feit terwijl je het zelf niet eens zeker weet. Dat noemt men stemmingsmakerij Zelfs het salaris van Marsman weet je niet maar roept wel steeds dat hij veel verdiend en komt met een lijstje over wat de keeper bij Vitesse verdiend
18 november 2024 om 19:09

Dus je zaagt aan niet bestaande stoelpoten omdat je niveau begrijpend lezen op kelderniveau zit.

Prima, weten we dat ook weer.
ma 18 november 2024 om 19:12 - 18 november 2024 om 19:12 # 354930
viro
Winkbuul

Je verkondigd hier steeds dingen als feit terwijl je het zelf niet eens zeker weet. Dat noemt men stemmingsmakerij

Zelfs het salaris van Marsman weet je niet maar roept wel steeds dat hij veel verdiend en komt met een lijstje over wat de keeper bij Vitesse verdiend
ma 18 november 2024 om 19:09 - 18 november 2024 om 19:09 # 354929
Sjevemet
045 schreef:

ma 18 november 2024 om 18:47 - 18 november 2024 om 18:47 # 354928
DnWinkbuul
viro schreef:
DnWinkbuul schreef:
Ik heb het afgelopen week niet helemaal goed kunnen zien, maar volgens mij hangen er grote A2/A3 posters van het "stadion speaker akkefietje" aan zijn snack-keet in Heerlen. Om het maar even over mee-liften te hebben. Onder het mom van "De snackbar van die gast van die grote flater".
18 november 2024 om 15:58
Dus eigenlijk weet je het niet maar er is iets negatiefs te melden en daar moet je bij zijn motto.
18 november 2024 om 17:42

Wat heb ik jou aangedaan kerel? Is het gouden water op? Moet ik elk bericht hier in drievoud uittikken, zodat zelfs jij als enorme muggenzifter er niks meer in kunt vinden? Beetje de moraalridder van het prikbord uithangen vanaf je 'high horse', terwijl je bij elke kans die je krijgt op anderen neerkijkt en ze bespuugt. Wat een grote jongen ben jij.

Dit zal je hobby zijn zeg. Ga in de wijk vuilnis prikken haha.
ma 18 november 2024 om 18:17 - 18 november 2024 om 18:17 # 354927
viro
DnWinkbuul schreef:
Ik heb het afgelopen week niet helemaal goed kunnen zien, maar volgens mij hangen er grote A2/A3 posters van het "stadion speaker akkefietje" aan zijn snack-keet in Heerlen. Om het maar even over mee-liften te hebben. Onder het mom van "De snackbar van die gast van die grote flater".

Dus eigenlijk weet je het niet maar er is iets negatiefs te melden en daar moet je bij zijn motto.
ma 18 november 2024 om 17:42 - 18 november 2024 om 17:42 # 354926
Johnnie
045 ja dan hebben we het even over de stadionbezetting omdat een rammel niet komt door de temperatuur of de neerslag. Echte, badass, koempels kunnen daar niet tegen.

Logisch eigenlijk ook. Onder de grond was het natuurlijk altijd droog en warm.
ma 18 november 2024 om 17:07 - 18 november 2024 om 17:07 # 354925
045
ma 18 november 2024 om 17:01 - 18 november 2024 om 17:01 # 354924
045J
DnWinkbuul schreef:

Dat wist ik dan niet dat hij het zo deed uitmelken. Dat is wel diep triest.
ma 18 november 2024 om 17:00 - 18 november 2024 om 17:00 # 354923
JuiceyJJ
DnWinkbuul schreef:

Dan ben je echt een dorps mongool.
ma 18 november 2024 om 16:37 - 18 november 2024 om 16:37 # 354922
viro
Bangura en Cükur zijn blij dat er een nieuwe pispaal is gevonden op het prikbord. Nu blijft alleen de buschauffeur nog over die nog niet aan de buurt is geweest.
ma 18 november 2024 om 16:17 - 18 november 2024 om 16:17 # 354921
DnWinkbuul
Ik heb het afgelopen week niet helemaal goed kunnen zien, maar volgens mij hangen er grote A2/A3 posters van het "stadion speaker akkefietje" aan zijn snack-keet in Heerlen. Om het maar even over mee-liften te hebben.

Onder het mom van "De snackbar van die gast van die grote flater".
ma 18 november 2024 om 15:58 - 18 november 2024 om 15:58 # 354920
puntertje
Ik kan me helemaal vinden in de woorden van Roda7United. Die fout van afgelopen seizoen kon iedereen overkomen. De manier waarop hij achteraf ermee omgaat stoor ik mij enorm aan. Ipv dat hij zich schaamt voor die fout, lijkt hij juist te genieten van alle aandacht die het hem bracht, en lijkt dan ook dat vuurtje telkens aan te willen houden (zoals nu ook weer met het artikel in het LD)

Ook inderdaad wat Johnnie zegt: van een stadion speaker mag je verwachten dat hij de namen van de thuisploeg op z'n minst zou moeten kunnen uitspreken
ma 18 november 2024 om 15:18 - 18 november 2024 om 15:18 # 354919

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 22 november 2024 om 20:00

Jong FC Utrecht

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement