Hutch schreef:
Tja, Wim Frijns. Hij blijft de gemoederen bezig houden. Zeer tot zijn eigen genoegen waarschijnlijk. Want zo ijdel is 'ie wel. Zijn optreden in de eindfase van Roda-Cambuur was hoogstongelukkig natuurlijk, maar ik vond de damage-control in de dagen/weken daarna wel prima eigenlijk. Was hij onder een steen gekropen was het lachen tot ver buiten de provinciegrenzen nu nog niet opgehouden. Door voor voor zijn fout te staan en er zelfs zijn schouders bij op te halen haalde hij zelf de angel uit alle leedvermaak en wordt hij inmiddels een beetje gezien als een cultfiguur. Die 'Andere Tijden Sport'-docu zal er echt wel een keer komen want het is en blijft een onwaarschijnlijk verhaal. Hij hoeft van mij niet weg, maar het zou wel fijn zijn als hij het niet verder uitmolk. Want dat hij 'Kerkrade en omstreken twee minuten zielsgelukkig' heeft gemaakt is natuurlijk klinkklare onzin. Als de club 'm daarin wat bijstuurt is het wat mij betreft prima. Ontsla je 'm nu laat je je alsnog een beetje kennen. Moet je helemaal niet willen.21 november 2024 om 09:49
Sjevemet schreef:Kirchroaaa045 schreef:Via de app of website.
Roda komt vrijdag op ESPN extra. Waar valt dit te bekijken?20 november 2024 om 22:3920 november 2024 om 22:48
Roda7United schreef:Sjevemet schreef:Die kwal blijft de club maar beschadigen om zo zijn eigen ego te kunnen strelen. Hoe lang laat Roda nog met zich spelen? Het is gewoon beter om afscheid te nemen (zonder ereronde 😉). Precies wat Alli zegt: “Als ik hem was geweest had ik mijn excuses voor de camera gemaakt, de microfoon per direct ingeleverd en met de staart tussen de benen vertrokken.” dat doet hij niet, maar hij doet er zelfs nog een schepje bovenop door precies het tegenovergestelde te doen. Frijns rausss!!!Roda7United schreef:Had het 3 dagen geleden ook over deze egotripper. Dit was voor mij echt de druppel. Frijns kan niet eens de namen uitspreken die lastiger zijn dan Janssen of de Boer. De enige taak die hij heeft notabene. Neenee hij moet er de Wim Frijns show van maken. Van mij mag deze äandachtsgeile droeftoeter direct met pensioen worden gestuurd. Of zoals hij altijd meent te moeten schreeuwen ADIË WHA!
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’” “„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“ Bron: De Limburger Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen? Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen. In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander. Frijns rausss!!!!!!20 november 2024 om 21:0620 november 2024 om 22:4720 november 2024 om 23:01
Sjevemet schreef:Roda7United schreef:Had het 3 dagen geleden ook over deze egotripper. Dit was voor mij echt de druppel. Frijns kan niet eens de namen uitspreken die lastiger zijn dan Janssen of de Boer. De enige taak die hij heeft notabene. Neenee hij moet er de Wim Frijns show van maken. Van mij mag deze äandachtsgeile droeftoeter direct met pensioen worden gestuurd. Of zoals hij altijd meent te moeten schreeuwen ADIË WHA!
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’” “„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“ Bron: De Limburger Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen? Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen. In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander. Frijns rausss!!!!!!20 november 2024 om 21:0620 november 2024 om 22:47
Kirchroaaa045 schreef:
Roda komt vrijdag op ESPN extra. Waar valt dit te bekijken?20 november 2024 om 22:39
Roda7United schreef:
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’” “„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“ Bron: De Limburger Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen? Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen. In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander. Frijns rausss!!!!!!20 november 2024 om 21:06
Roda7United schreef:in kerkrade noemen ze iemand als jouw uh stucheliezer
“Vrouw van stadionspeaker en dj Wim Frijns (73) zegt ‘stop toch’, maar hij gaat door: ‘Ik heb Kerkrade en omstreken 2 minuten lang gelukkig gemaakt’” “„Man, ik heb heel Kerkrade en omstreken twee minuten lang gelukkig gemaakt. Over vijftig jaar worden die beelden nog steeds vertoond.” Goed, er zijn een paar nare reacties binnengekomen, maar de overgrote meerderheid heeft het hem vergeven of zelfs op het schild gehesen.“ Bron: De Limburger Op het schild gehesen? Dit lijkt bijna op provoceren. Hoe lang gaat Roda het nog accepteren dat deze mafklapper zijn aandacht blijft trekken ten koste van de club en de supporters die die totaal voor gek zet? Het lijkt wel een sociaal experiment. Hoe durf je zo’n uitspraak te doen? Die idioot gaat nu ook nog een boek uitbrengen. In plaats van een nederige rol in te nemen gaat het maar door en door. Hoe meer aandacht hoe beter. De ene domme achterlijke uitspraak na de ander. Frijns rausss!!!!!!20 november 2024 om 21:06
verweg schreef:Herman schreef:Weet niet of schmid überhaupt nog bij roda wil spelen. Was uit zijn oogpunt gezien geen succes. (2e seizoenshelft heel weinig speeltijd). Maar van mij uit is hij welkom.( dat is geen aanbod om zijn salaris te betalen 😀)
o.a. Maximilian Schmid (net als Tigges, Adamyan en Soldo) mag of moet FC Köln verlaten. https://www.express.de/sport/fussball/1-fc-koeln/christian-keller-verraet-das-sind-die-abgangs-plaene-beim-fc-90076419 november 2024 om 18:5420 november 2024 om 13:56
Herman schreef:
o.a. Maximilian Schmid (net als Tigges, Adamyan en Soldo) mag of moet FC Köln verlaten. https://www.express.de/sport/fussball/1-fc-koeln/christian-keller-verraet-das-sind-die-abgangs-plaene-beim-fc-90076419 november 2024 om 18:54
Alli schreef:Johnnie schreef:"De partijen gaan samen aan de slag om de inkomsten van de club stap voor stap te laten groeien. De nieuwe partner ziet ook het belang in van verbeteringen aan het stadion en de trainingsfaciliteiten. Ze staan zelfs open voor de bouw van een nieuw stadion en trainingscomplex" Moest even hardop lachen toen ik dit las, vooral het stukje over een nieuw stadion. Is toch hartstikke prima dat ze een buitenlandse partij hebben weten te strikken die hun broek omhoog moet houden? Wij hebben dat immers ook, maar dan met lokale ondernemers. En ook VVV zien we de komende jaren onderaan de KKD bungelen. Sinds dat Hay Berden daar naar de achtergrond is verdwenen, is het alleen maar bergafwaarts gegaan in Venlo. Wij hebben dit seizoen het zoveelste "tussenjaar". Hopelijk kan Sibum nu de basis leggen om volgend seizoen dan eindelijk de stap omhoog te maken.
Gaat mvv ons aankomend seizoen ook nog voorbij streven? Nog even wachten op seacon of Berden die vvv weer bij de hand nemen en we zijn helemaal het lelijke eendje in Limburg…19 november 2024 om 16:2220 november 2024 om 04:46
Johnnie schreef:
Gaat mvv ons aankomend seizoen ook nog voorbij streven? Nog even wachten op seacon of Berden die vvv weer bij de hand nemen en we zijn helemaal het lelijke eendje in Limburg…19 november 2024 om 16:22
Kaalheide schreef:
De drie aankomende wedstrijden winnen en we doen weer helemaal mee. En ondanks dat onze Voorhoeve totaal niet in vorm is moeten we deze wedstrijden kunnen winnen. Misschien groeit dan ook het zelfvertrouwen…..19 november 2024 om 23:35
Johnnie schreef:
Gaat mvv ons aankomend seizoen ook nog voorbij streven? Nog even wachten op seacon of Berden die vvv weer bij de hand nemen en we zijn helemaal het lelijke eendje in Limburg…19 november 2024 om 16:22
Vrijdagavond schreef:
Saydou045 was er nog iets interessants uit gekomen?19 november 2024 om 17:48
Johnnie schreef:
mliw101 schreef:Saydou045 schreef:Hoe heet dat account?
Best grappig wat ik net tegenkom op tiktok. Er is iemand langs aan het gaan bij roda en zit trails voor zijn spelers te regelen. Dit is hartstikke normaal. Alleen wordt dit normaal niet gefilmd. De o21 was aan het trainen en die gast is gewoon blijven wachten totdat ze klaar waren en probeert nu Rob Servais aan het woord te krijge. Heb alleen niet zo veel hoop dat dit gaat lukken, want Servais had al een keer eerder in een podcast verteld dat hij heel veel aanbiedingen kreeg van zaakwaarnemers en dat hij er niet eens op reageert. De spelers zullen er sowieso niet veel van bakken als hij ze moet aanbieden. In iedergeval kan hij hem niet afwijzen want hij staat recht voor zijn neus, haha.19 november 2024 om 15:5519 november 2024 om 16:38
Saydou045 schreef:
Best grappig wat ik net tegenkom op tiktok. Er is iemand langs aan het gaan bij roda en zit trails voor zijn spelers te regelen. Dit is hartstikke normaal. Alleen wordt dit normaal niet gefilmd. De o21 was aan het trainen en die gast is gewoon blijven wachten totdat ze klaar waren en probeert nu Rob Servais aan het woord te krijge. Heb alleen niet zo veel hoop dat dit gaat lukken, want Servais had al een keer eerder in een podcast verteld dat hij heel veel aanbiedingen kreeg van zaakwaarnemers en dat hij er niet eens op reageert. De spelers zullen er sowieso niet veel van bakken als hij ze moet aanbieden. In iedergeval kan hij hem niet afwijzen want hij staat recht voor zijn neus, haha.19 november 2024 om 15:55
puntertje schreef:
Je kunt tickets voor de wedstrijd tegen Vitesse kopen met 10% korting door de code "Stroomstoring" te gebruiken in de ticketshop van Roda JC (https://rodajc.nl/tickets)19 november 2024 om 14:18
oost10 schreef:Herman schreef:Sterker nog. Aachen degradeert gewoon nog dit jaar.FCTrade schreef:hahahaha. Ik ben elke thuiswedstrijd bij Roda en heb ook genoeg wedstrijden van jouw grote liefde gezien. Die 20.000 fans zijn het positiefste om te noemen alhoewel die een hele slechte naam hebben (kijk maar eens naar de documentaire van deze zomer over Alemannia in de ARD mediatheek). Het is allemaal nog nieuw. Ben benieuwd of die er volgend seizoen ook weer zitten. Promotie is dus precies € 1 miljoen verwijderd? Hahaha, jij bent me er eentje. Je geloofd het ook nog zelf, he? Terug naar de spelers.... Wie zou jij graag bij Roda zien? Die blunderende keeper? Die niet scorende voorhoede? Zelfs voor Heinz is de 3. Liga een stapje te hoog.
[quote]354890[/quote] Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?) Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen Voor 20.000 fans 🤣 PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.18 november 2024 om 22:3419 november 2024 om 06:1819 november 2024 om 08:42
Herman schreef:FCTrade schreef:hahahaha. Ik ben elke thuiswedstrijd bij Roda en heb ook genoeg wedstrijden van jouw grote liefde gezien. Die 20.000 fans zijn het positiefste om te noemen alhoewel die een hele slechte naam hebben (kijk maar eens naar de documentaire van deze zomer over Alemannia in de ARD mediatheek). Het is allemaal nog nieuw. Ben benieuwd of die er volgend seizoen ook weer zitten. Promotie is dus precies € 1 miljoen verwijderd? Hahaha, jij bent me er eentje. Je geloofd het ook nog zelf, he? Terug naar de spelers.... Wie zou jij graag bij Roda zien? Die blunderende keeper? Die niet scorende voorhoede? Zelfs voor Heinz is de 3. Liga een stapje te hoog.Herman schreef:Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?) Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen Voor 20.000 fans 🤣 PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.
FCTrade jazeker! En als bij Real Madrid spelers vervangen moeten worden, komen ze ook eerst in Aken kijken... Er is geen enkele speler bij Alemannia, die Roda beter zou maken. Geen enkele!16 november 2024 om 08:2818 november 2024 om 22:3419 november 2024 om 06:18
FCTrade schreef:Herman schreef:Jij kunt geen enkele speler van aken opnoemen geen enkele! (Of wel? Ga jij wel eens naar roda kijken dit seizoen?) Zaterdag weer mooi affiche: aken - 1860 munchen Voor 20.000 fans 🤣 PS: over max. 2 seizoenen speelt aken weer 2e liga. Ze komen nog een miljoentje te kort. Maar met tweewekelijks ruim 20.000 mensen en een grote aantrekkingskracht voor spelers, fans en sponsors een bedrag dat in korte tijd wordt weggepoetst.
FCTrade jazeker! En als bij Real Madrid spelers vervangen moeten worden, komen ze ook eerst in Aken kijken... Er is geen enkele speler bij Alemannia, die Roda beter zou maken. Geen enkele!16 november 2024 om 08:2818 november 2024 om 22:34
Roda7United schreef:DerMister schreef:Als je hier alles vol zit te kalken terwijl je in het stadion zit zou anders ook triest zijn. Maar volgens mij heb je zelf gewoon regelmatig toegegeven dat je gewoon thuis op het bankje zat.Roda7United schreef:Grappig dat jij denkt te weten wie er wel/niet naar het stadion gaat en wanneer. Jij blijft jezelf schromelijk overschatten.
[quote]354936[/quote] Inderdaad. Degene die vaker wel dan niet thuis achter de buis zit tijdens thuiswedstrijden gaat hier beweren meer geld voor een ticket over te hebben. Gaat nog niet als de zon schijnt, laat staan in de winter. Het wordt toch steeds grappiger allemaal.18 november 2024 om 22:0118 november 2024 om 22:3218 november 2024 om 22:51
DerMister schreef:Roda7United schreef:Grappig dat jij denkt te weten wie er wel/niet naar het stadion gaat en wanneer. Jij blijft jezelf schromelijk overschatten.rodafanWeert schreef:Inderdaad. Degene die vaker wel dan niet thuis achter de buis zit tijdens thuiswedstrijden gaat hier beweren meer geld voor een ticket over te hebben. Gaat nog niet als de zon schijnt, laat staan in de winter. Het wordt toch steeds grappiger allemaal.
[quote]354931[/quote] Jij gaat toch nooit.18 november 2024 om 21:5618 november 2024 om 22:0118 november 2024 om 22:32
Herman schreef:
FCTrade jazeker! En als bij Real Madrid spelers vervangen moeten worden, komen ze ook eerst in Aken kijken... Er is geen enkele speler bij Alemannia, die Roda beter zou maken. Geen enkele!16 november 2024 om 08:28
Roda7United schreef:rodafanWeert schreef:Inderdaad. Degene die vaker wel dan niet thuis achter de buis zit tijdens thuiswedstrijden gaat hier beweren meer geld voor een ticket over te hebben. Gaat nog niet als de zon schijnt, laat staan in de winter. Het wordt toch steeds grappiger allemaal.DerMister schreef:Jij gaat toch nooit.
[quote]354928[/quote] Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten18 november 2024 om 20:3518 november 2024 om 21:5618 november 2024 om 22:01
Ph45 schreef:DerMister schreef:Anders blijf je toch lekker thuis. Daar heb je heaters genoeg.Warme chocolademelk erbij. Tenzij je niet hebt betaald en afgesloten bent uiteraard ,dan zul je ook thermo deken nodig hebben.Sjevemet schreef:Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten
[quote]354924[/quote] Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.18 november 2024 om 18:4718 november 2024 om 20:3518 november 2024 om 21:48
Roda7United schreef:
Iemand maakt een gekscherende opmerking over de heaters en het hek is van de dam… Begint al vroeg dit jaar. De winter moet nog beginnen. Nadat discussie 100/100 over Bangura is voltooid zijn we los. Heater discussie 1/100 ✅. Op naar de winter!18 november 2024 om 21:58
rodafanWeert schreef:DerMister schreef:Jij gaat toch nooit.Sjevemet schreef:Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten
[quote]354924[/quote] Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.18 november 2024 om 18:4718 november 2024 om 20:3518 november 2024 om 21:56
DerMister schreef:Sjevemet schreef:Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten045 schreef:Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.
Kunnen we het niet nog eens hebben over de heaters in het stadion. De tijd is er rijp voor met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht.18 november 2024 om 17:0118 november 2024 om 18:4718 november 2024 om 20:35
DerMister schreef:Sjevemet schreef:Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten045 schreef:Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.
Kunnen we het niet nog eens hebben over de heaters in het stadion. De tijd is er rijp voor met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht.18 november 2024 om 17:0118 november 2024 om 18:4718 november 2024 om 20:35
Maan schreef:DerMister schreef:juistSjevemet schreef:Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten
[quote]354924[/quote] Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.18 november 2024 om 18:4718 november 2024 om 20:3518 november 2024 om 21:28
DerMister schreef:juistSjevemet schreef:Ik zou best extra willen betalen zodat op mijn tribune de heaters weer aan kunnen, maakt het in de winter toch een stuk comfortabeler om in het stadion te zitten045 schreef:Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.
Sjevemet schreef:045 schreef:Die heaters gaan niet meer aan. Einde discussie.
Kunnen we het niet nog eens hebben over de heaters in het stadion. De tijd is er rijp voor met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht.18 november 2024 om 17:0118 november 2024 om 18:47
viro schreef:
Winkbuul Je verkondigd hier steeds dingen als feit terwijl je het zelf niet eens zeker weet. Dat noemt men stemmingsmakerij Zelfs het salaris van Marsman weet je niet maar roept wel steeds dat hij veel verdiend en komt met een lijstje over wat de keeper bij Vitesse verdiend18 november 2024 om 19:09
045 schreef:
Kunnen we het niet nog eens hebben over de heaters in het stadion. De tijd is er rijp voor met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht.18 november 2024 om 17:01
viro schreef:DnWinkbuul schreef:Dus eigenlijk weet je het niet maar er is iets negatiefs te melden en daar moet je bij zijn motto.
Ik heb het afgelopen week niet helemaal goed kunnen zien, maar volgens mij hangen er grote A2/A3 posters van het "stadion speaker akkefietje" aan zijn snack-keet in Heerlen. Om het maar even over mee-liften te hebben. Onder het mom van "De snackbar van die gast van die grote flater".18 november 2024 om 15:5818 november 2024 om 17:42
DnWinkbuul schreef:
Ik heb het afgelopen week niet helemaal goed kunnen zien, maar volgens mij hangen er grote A2/A3 posters van het "stadion speaker akkefietje" aan zijn snack-keet in Heerlen. Om het maar even over mee-liften te hebben. Onder het mom van "De snackbar van die gast van die grote flater".18 november 2024 om 15:58
DnWinkbuul schreef:
Ik heb het afgelopen week niet helemaal goed kunnen zien, maar volgens mij hangen er grote A2/A3 posters van het "stadion speaker akkefietje" aan zijn snack-keet in Heerlen. Om het maar even over mee-liften te hebben. Onder het mom van "De snackbar van die gast van die grote flater".18 november 2024 om 15:58
DnWinkbuul schreef: