SoundBlaze schreef:
Out of the box…. Maurice Verberne? Doet het prima bij Eindhoven en eerder bij MVV en Roda. Kent de club.03 april 2025 om 17:15
Zou best eens kunnen
SoundBlaze schreef:
Out of the box…. Maurice Verberne? Doet het prima bij Eindhoven en eerder bij MVV en Roda. Kent de club.03 april 2025 om 17:15
Sjevemet schreef:viro schreef:Iedereen die een Hofland noemt is totaal niet serieus te nemen. Die gast heeft meerdere malen zelf uit gesproken niks met Roda te hebben sterker nog hij wilde Roda hoogstpersoonlijk wel ff laten degraderen. Dus nee die staat dan toch al 2-0 achter voordat hij überhaupt is begonnen.dragonmasternl schreef:Vind Groenendijk geen geweldige trainer. Persoonlijk zie ik liever een andere trainer komen. Penders,Meijer,Ultee, Stegeman,Dijkhuizen of Hofland. Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Maar het zal een naam worden wat hier niet genoemd wordt zoals altijd.
viro wat is het probleem met groenedijk?03 april 2025 om 15:3303 april 2025 om 16:1103 april 2025 om 16:22
viro schreef:dragonmasternl schreef:Vind Groenendijk geen geweldige trainer. Persoonlijk zie ik liever een andere trainer komen. Penders,Meijer,Ultee, Stegeman,Dijkhuizen of Hofland. Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Maar het zal een naam worden wat hier niet genoemd wordt zoals altijd.
viro wat is het probleem met groenedijk?03 april 2025 om 15:3303 april 2025 om 16:11
Kirchroa1953 schreef:
Hoe kun je nou in godsnaam al een oordeel vellen aan groenendijk terwijl je nog niet weet of fie komt.03 april 2025 om 15:45
dragonmasternl schreef:
viro wat is het probleem met groenedijk?03 april 2025 om 15:33
oost10 schreef:
https://www.ad.nl/eindhoven/psv-zoekt-nieuwe-trainer-voor-beloftenteam-alfons-groenendijk-vertrekt-na-dit-seizoen~a63b622b/03 april 2025 om 15:24
Gastweetikwie schreef:
Het wordt vast een trainer die niet genoemd wordt hier. Dus: Wie willen we juist niet als trainer? Sorry Kirchroa1953 ik begin bij Sjors Ultee.03 april 2025 om 10:47
Kirchroa1953 schreef:
Wat vinden jullie van Sjors ultee ??03 april 2025 om 10:37
Kirchroa1953 schreef:
Wat vinden jullie van Sjors ultee ??03 april 2025 om 10:37
Tommy schreef:
Misschien Is dit een wat domme post Maar waarom gaat Robbie niet zelf voor de groep staan volgend jaar? Besparen we geld Misschien pakt het goed uit. Ik vind hem een warme persoonlijkheid , zo een beetje als die trainer die ze bij Aachen hebben. Kijk, hij heeft bij selectie van Australië gezeten, is naar het WK gegaan..heeft trainersdiploma..komt uit Zuid-Limburg...etc etc03 april 2025 om 04:33
Tommy schreef:
Misschien Is dit een wat domme post Maar waarom gaat Robbie niet zelf voor de groep staan volgend jaar? Besparen we geld Misschien pakt het goed uit. Ik vind hem een warme persoonlijkheid , zo een beetje als die trainer die ze bij Aachen hebben. Kijk, hij heeft bij selectie van Australië gezeten, is naar het WK gegaan..heeft trainersdiploma..komt uit Zuid-Limburg...etc etc03 april 2025 om 04:33
Sjevemet schreef:FCKip schreef:Wij raken nog geen pepernoot in de kkd....
Die Romano Postema raakt ook geen pepernoot meer in de Eredivisie, het is hem enorm gegund. Vieze kwal dat het is.02 april 2025 om 22:1902 april 2025 om 22:30
Hutch schreef:Roda7United schreef:Goed verhaal. Maar voor Jordens gold hetzelfde. En die koos anders. Het is ook niet levenslang: het is een contract dat je bij je volle verstand hebt getekend uitdienen. En wat is Sibum - 42? Het was niet bepaald nu of nooit. Een voorbehoud wil ik wel maken en dat is als er sprake is van een scenariootje Benjamin van Leer. Die was vastbesloten te vertrekken maar gunde de club nog een paar ton bij een overstap naar Ajax en tekende een contractje voor de vorm. Als dat ook hier zo van beide kanten is ingestoken is zeg ik niks.Hutch schreef:Als je je Roda supporters bril afzet, vind je dat dan nog steeds een reële gedachte? Sibum die een Eredivisieclub afzegt om zich bij Roda te revancheren, wederom met waarschijnlijk om en nabij hetzelfde budget. Met het risico op weer een middenmoot plek en nooit meer een kans in de Eredivisie. Yeah right… als ik familie van Sibum was zou ik pislink worden (bij wijze van spreken). Je kan jezelf en je gezin verdomme financieel onafhankelijk gaan maken wanneer je op je 42e al coach bent in de Eredivisie. Huis afbetalen, kids kunnen gaan studeren zonder studieschuld, nooit meer op geld hoeven te letten… en ook nog eens werken dicht bij huis. Maar jij zou je liever gaan revancheren voor een club die niet eens in je hart zit. Dat geeft blijk van weinig inlevingsvermogen.
[quote]371206[/quote] Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook. Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou willen revancheren met een fitte, versterkte selectie. En daartoe had ik 'm ook wel in staat geacht. Ik vind het een goede coach. Jordens Peters had de kans te vertrekken maar is gebleven omdat hij vond dat zijn klus niet af was, Sibum trekt aan zijn stutten. Dat recht heeft hij naturlijk, maar het valt me wat tegen.02 april 2025 om 20:5602 april 2025 om 21:1702 april 2025 om 21:50
Roda7United schreef:Hutch schreef:Als je je Roda supporters bril afzet, vind je dat dan nog steeds een reële gedachte? Sibum die een Eredivisieclub afzegt om zich bij Roda te revancheren, wederom met waarschijnlijk om en nabij hetzelfde budget. Met het risico op weer een middenmoot plek en nooit meer een kans in de Eredivisie. Yeah right… als ik familie van Sibum was zou ik pislink worden (bij wijze van spreken). Je kan jezelf en je gezin verdomme financieel onafhankelijk gaan maken wanneer je op je 42e al coach bent in de Eredivisie. Huis afbetalen, kids kunnen gaan studeren zonder studieschuld, nooit meer op geld hoeven te letten… en ook nog eens werken dicht bij huis. Maar jij zou je liever gaan revancheren voor een club die niet eens in je hart zit. Dat geeft blijk van weinig inlevingsvermogen.Roda7United schreef:Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook. Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou willen revancheren met een fitte, versterkte selectie. En daartoe had ik 'm ook wel in staat geacht. Ik vind het een goede coach. Jordens Peters had de kans te vertrekken maar is gebleven omdat hij vond dat zijn klus niet af was, Sibum trekt aan zijn stutten. Dat recht heeft hij naturlijk, maar het valt me wat tegen.
[quote]371202[/quote] Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.02 april 2025 om 20:2502 april 2025 om 20:5602 april 2025 om 21:17
StefanRaets schreef:DrFritsSjnoef schreef:Blijft bij mij een verzameling van ongelukkige momenten waardoor je het op doelsaldo niet redt uiteindelijk: * Ketser van Bucker uit bij Jong Utrecht waardoor je niet gelijkspeelt in de 93e minuut; * Met een jeugdkeeper op goal moeten spelen tegen Helmond en er 3 tegenkrijgen die allemaal houdbaar waren; * Penalty onderkant lat eruit, i.p.v. erin tegen Jong Utrecht waardoor je gelijkspeelt; * Verliezen van Jong AZ terwijl je enig moment met een man meer speelt en er een veldspeler bij ze op doel staat; Een van die 4 zaken valt het dubbeltje WEL de goede kant op en iedereen krijgt een standbeeld. Zo dicht zitten vreugde en verdriet bij elkaar in het voetbal.
Ben blij dat Sibum vertrekt. Initieel had jij een geweldige plan en geweldige filosofie, mijns inziens gecomplementeerd destijds door input Linssen. Ze waren zo veel fitter, conditioneel verder en qua samenhang opperbest dat ze de eerste periode(s) wervelend van start gingen. Echter, bleek na de winterbreak - en al net ervoor - dat toen men de formatie en het idee makkelijker kon counteren, Bas weinig tot geen grote veranderingen teweeg kon brengen om een wedstrijd echt te keren. Twee jaar aan heel dubieuze tactische zetten; rare, verkeerde of te weinig wissels; geen enkele cohesie binnen de ‘24-‘25 groep wist te creëren. Jammer, geweldig begin met bijna een fenomenaal slot, maar helaas door klein peetje pech en veel onkunde o.a. Sibum niet gelukt. Dit jaar is het echter helemaal faliekant misgelopen. Veel pech - of verkeerde/te harde training, slecht veld, wat dan ook - met blessures, waardoor je heel veel, bijna continu, hebt moeten schuiven. Een geweldig lichtpunt was toch wel het duo Beerten-Dzepar, die na de winter icm met Seedorf voor enig vermaak hebben gezorgd. Helaas besloot Sibum dit gouden duo zsm weer in te ruilen voor ondermaatse Kongolo en Spieringhs (van wie ik wel nog de hoop en het idee heb dat hij veel beter kan). Cukur waar het hele jaar al duidelijk is geen spits te zien in een enkel-spits systeem, maar toch steevast blijven volhouden. Pech met blessures Treichel, Röseler, Müller en Janssen langdurig. Tel daarbij op de absurd slechte spelers dit jaar: Schwirten, Markelo, Bucker, Kother (alhoewel herpakt en voor reserve prima), Leijten (te licht), Griffith en Veendorp. Daarnaast een zwaar ondermaats presterende Vancsa (verkeerd gebruikt), Cukur (werkt hard, staat continu verkeerd) en Sejdiu. Met deze spelers zit er veel en veel meer in. Maar toch al heel snel werd duidelijk dat je met dit materiaal niet met het huidige systeem moet spelen maar 4-4-2 met ruit op middenveld. Cukur, Baeten en Bangura allemaal geen spitsen voor een enkel-spits systeem. Alleen kunnen benieuwd wat we ervoor terugkrijgen. Zowel qua spelers, als coach. Hopelijk iemand die wel oog heeft voor het juist gebruiken van spelers (Cukur-Bangura) en oog heeft voor eigen jeugd tov van falers (Schwirten, Griffith).02 april 2025 om 20:3602 april 2025 om 20:53
Hutch schreef:Roda7United schreef:Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook. Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou willen revancheren met een fitte, versterkte selectie. En daartoe had ik 'm ook wel in staat geacht. Ik vind het een goede coach. Jordens Peters had de kans te vertrekken maar is gebleven omdat hij vond dat zijn klus niet af was, Sibum trekt aan zijn stutten. Dat recht heeft hij naturlijk, maar het valt me wat tegen.Hutch schreef:Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.
Bas Sibum vertrekt. De man die ons Roda-supporters de maat nam na het play-off duel met NAC vorig seizoen omdat we onze teleurstelling niet de baas waren neemt nu zelf de benen bij tegenvallende resultaten. Het valt me toch wat van 'm tegen. Maar goed, het is 'modern football'. Alleen fans zijn loyaal. Alle anderen wachten gewoon op een passerende trein. Dat blijkt maar weer.02 april 2025 om 18:5102 april 2025 om 20:2502 april 2025 om 20:56
Hutch schreef:Roda7United schreef:Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook. Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou willen revancheren met een fitte, versterkte selectie. En daartoe had ik 'm ook wel in staat geacht. Ik vind het een goede coach. Jordens Peters had de kans te vertrekken maar is gebleven omdat hij vond dat zijn klus niet af was, Sibum trekt aan zijn stutten. Dat recht heeft hij naturlijk, maar het valt me wat tegen.Hutch schreef:Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.
Bas Sibum vertrekt. De man die ons Roda-supporters de maat nam na het play-off duel met NAC vorig seizoen omdat we onze teleurstelling niet de baas waren neemt nu zelf de benen bij tegenvallende resultaten. Het valt me toch wat van 'm tegen. Maar goed, het is 'modern football'. Alleen fans zijn loyaal. Alle anderen wachten gewoon op een passerende trein. Dat blijkt maar weer.02 april 2025 om 18:5102 april 2025 om 20:2502 april 2025 om 20:56
Roda7United schreef:Hutch schreef:Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.
Bas Sibum vertrekt. De man die ons Roda-supporters de maat nam na het play-off duel met NAC vorig seizoen omdat we onze teleurstelling niet de baas waren neemt nu zelf de benen bij tegenvallende resultaten. Het valt me toch wat van 'm tegen. Maar goed, het is 'modern football'. Alleen fans zijn loyaal. Alle anderen wachten gewoon op een passerende trein. Dat blijkt maar weer.02 april 2025 om 18:5102 april 2025 om 20:25
DrFritsSjnoef schreef:
Ben blij dat Sibum vertrekt. Initieel had jij een geweldige plan en geweldige filosofie, mijns inziens gecomplementeerd destijds door input Linssen. Ze waren zo veel fitter, conditioneel verder en qua samenhang opperbest dat ze de eerste periode(s) wervelend van start gingen. Echter, bleek na de winterbreak - en al net ervoor - dat toen men de formatie en het idee makkelijker kon counteren, Bas weinig tot geen grote veranderingen teweeg kon brengen om een wedstrijd echt te keren. Twee jaar aan heel dubieuze tactische zetten; rare, verkeerde of te weinig wissels; geen enkele cohesie binnen de ‘24-‘25 groep wist te creëren. Jammer, geweldig begin met bijna een fenomenaal slot, maar helaas door klein peetje pech en veel onkunde o.a. Sibum niet gelukt. Dit jaar is het echter helemaal faliekant misgelopen. Veel pech - of verkeerde/te harde training, slecht veld, wat dan ook - met blessures, waardoor je heel veel, bijna continu, hebt moeten schuiven. Een geweldig lichtpunt was toch wel het duo Beerten-Dzepar, die na de winter icm met Seedorf voor enig vermaak hebben gezorgd. Helaas besloot Sibum dit gouden duo zsm weer in te ruilen voor ondermaatse Kongolo en Spieringhs (van wie ik wel nog de hoop en het idee heb dat hij veel beter kan). Cukur waar het hele jaar al duidelijk is geen spits te zien in een enkel-spits systeem, maar toch steevast blijven volhouden. Pech met blessures Treichel, Röseler, Müller en Janssen langdurig. Tel daarbij op de absurd slechte spelers dit jaar: Schwirten, Markelo, Bucker, Kother (alhoewel herpakt en voor reserve prima), Leijten (te licht), Griffith en Veendorp. Daarnaast een zwaar ondermaats presterende Vancsa (verkeerd gebruikt), Cukur (werkt hard, staat continu verkeerd) en Sejdiu. Met deze spelers zit er veel en veel meer in. Maar toch al heel snel werd duidelijk dat je met dit materiaal niet met het huidige systeem moet spelen maar 4-4-2 met ruit op middenveld. Cukur, Baeten en Bangura allemaal geen spitsen voor een enkel-spits systeem. Alleen kunnen benieuwd wat we ervoor terugkrijgen. Zowel qua spelers, als coach. Hopelijk iemand die wel oog heeft voor het juist gebruiken van spelers (Cukur-Bangura) en oog heeft voor eigen jeugd tov van falers (Schwirten, Griffith).02 april 2025 om 20:36
Hutch schreef:
Bas Sibum vertrekt. De man die ons Roda-supporters de maat nam na het play-off duel met NAC vorig seizoen omdat we onze teleurstelling niet de baas waren neemt nu zelf de benen bij tegenvallende resultaten. Het valt me toch wat van 'm tegen. Maar goed, het is 'modern football'. Alleen fans zijn loyaal. Alle anderen wachten gewoon op een passerende trein. Dat blijkt maar weer.02 april 2025 om 18:51