thebeast4000 schreef:
zuid12
ik beweer nergens dat hij in zijn recht staat, ik heb wel gezegd dat ik hem kan begrijpen. en ik blijf er ook bij dat het westen net zo schuldig is als rusland. machtspelletjes, niks meer niks minder. ook door het westen. het westen heeft zich niet aan hun woord gehouden. trouwens, je had het er eerder over dat rusland zo slecht presteerde in conflicten. en het westen dan? met de staart tussen de benen uit afghanistan, ze hebben de bevolking gewoon aan hun lot overgelaten. irak, hebben ze gewoon aan hun lot overgelaten. de koerden, hebben ze gewoon aan hun lot overgelaten. boh wat zijn wij betrouwbaar hé? wat een succespartij zijn wij toch hé?
24 maart 2022 om 20:12
wat een hypocriete kerel ben jij.
wel klagen over die arme Afghanen. Maar Als jouw helden Assad en Putin ,de oorlogsmisdadigers, er betrokken bij zijn zoals in Syrie praat je weer alles goed.
Oorlog in Afghanistan; 20 jaar lang leger en politie getraind en bewapend. Maar bij een opstand van de Taliban maakte iedereen zich uit de voeten. Anders dan in Syrie: daar verzette de bevolking zich wel massaal tegen Assad en met succes. Putin moest uiteindelijk er aan te pas komen om Assad te redden.
De Koerden zijn door Trump in de steek gelaten!
Afghanistan bleek na 20 jaar helaas een kansloze missie . en de publieke opinie in amerika was daardoor veranderd.
Je kunt hier nog zo je best doen met het verdedigen van die oorlogsmisdadiger Putin en het demoniseren van het westen ,maar je maakt alleen maar jezelf belachelijk.
Weet je trouwens nog hoe die geliefde republikeinen van jou over Putin denken.?
Hele wereld is knettergek he Beast ?,behalve jij , de oorlogsmisdadigers en fascisten natuurlijk!