×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 ja zuid12, die uit de oekraine zijn lievertjes, die doen zoiets niet zelf. hoeven geen onderzoek meer te doen, onze helden in denhaag weten al bij voorbaat dat de russen dit gedaan hebben. die anderen zijn immers " familie "..... als ik jou was zou ik eens 2 weekjes op vakantie gaan naar de oekraine als het weer rustig is. dan gaan ook jou de oogjes open met je " familie ". ik zie trouwens alweer het woordje " mogelijk " staan?
04 april 2022 om 14:36

Voor jou zou een weekje Moskou niet verkeerd zijn dan gaan jou oogjes ook open
ma 04 april 2022 om 15:50 - 04 april 2022 om 15:50 # 252227
thebeast4000
zuid12

weet je nog wat je gisteren zei over die chinezen? oh wacht ik heb het gevonden: " De Chinees er never nooit mee bemoeien , dat namelijk niet de aard van de Chinees".

https://www.telegraaf.nl/financieel/1840242105/chinese-staatsbedrijven-in-gesprek-over-aankopen-russisch-gas

ma 04 april 2022 om 15:49 - 04 april 2022 om 15:49 # 252226
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 hier zuid12, is een betaald artikel, maar in die paar zinnen kun je eens duidelijk zien hoe er gereageerd wordt als er een democratisch gekozen president aan de macht komt die door links vervloekt wordt. mooi he? in servïe trouwens ook al.... https://www.telegraaf.nl/nieuws/1472916015/hoe-viktor-orban-de-hongaarse-verkiezingen-opnieuw-naar-zijn-hand-wist-te-zetten
04 april 2022 om 15:08

Nee beast jij bent vooral fan van dat soort types
Als in Servië en Hongarije, het zien dat het "foute gasten" zijn heeft niets met links te maken

Neem nog n vodka
ma 04 april 2022 om 15:48 - 04 april 2022 om 15:48 # 252225
thebeast4000
over bang maken gesproken, hahahahahaha, die democraten kunnen er anders ook wat van hahahahahahahah:

https://www.foxnews.com/media/cnn-msnbc-nbc-democrats-end-country-media-biden
ma 04 april 2022 om 15:19 - 04 april 2022 om 15:19 # 252224
thebeast4000
zuid12

hier zuid12, is een betaald artikel, maar in die paar zinnen kun je eens duidelijk zien hoe er gereageerd wordt als er een democratisch gekozen president aan de macht komt die door links vervloekt wordt. mooi he? in servïe trouwens ook al....

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1472916015/hoe-viktor-orban-de-hongaarse-verkiezingen-opnieuw-naar-zijn-hand-wist-te-zetten

ma 04 april 2022 om 15:08 - 04 april 2022 om 15:08 # 252223
thebeast4000
zuid12

ja zuid12, die uit de oekraine zijn lievertjes, die doen zoiets niet zelf. hoeven geen onderzoek meer te doen, onze helden in denhaag weten al bij voorbaat dat de russen dit gedaan hebben. die anderen zijn immers " familie "..... als ik jou was zou ik eens 2 weekjes op vakantie gaan naar de oekraine als het weer rustig is. dan gaan ook jou de oogjes open met je " familie ". ik zie trouwens alweer het woordje " mogelijk " staan?
ma 04 april 2022 om 14:36 - 04 april 2022 om 14:36 # 252222
thebeast4000
zuid12

hou jij je nu gewoon eens bij feiten. ik heb niet gezegd dat de navo moet verdwijnen, nog nooit. maar als je als westen en als navo afspraken maakt dan houdt ook je woord. net ff anders.
ma 04 april 2022 om 14:26 - 04 april 2022 om 14:26 # 252220
Zuid12
thebeast4000 schreef:
dit is toch raar of niet? engeland vindt het niet nodig......maar ja, de vn, nog zo'n westers speeltje. Moskou boos dat extra VN-zitting over Boetsja niet doorgaat Moskou is boos dat een door de Russen geëiste zitting van de Verenigde Naties over het bloedbad in de Oekraïense stad Boetsja niet doorgaat. Er komt geen speciale bijeenkomst van de VN-Veiligheidsraad omdat tijdelijk voorzitter Groot-Brittannië dat niet nodig vindt. De Russische buitenlandminister Sergej Lavrov roept de regering in Londen op haar "verantwoordelijkheid te nemen." De bewindsman ontkent elke rol van Rusland bij de dood van honderden burgers in de voorstad van de Oekraïense hoofdstad Kiev. Hij stelt dat Oekraïne alles in scène heeft gezet om de Russen in een kwaad daglicht te stellen. Nadat Oekraïne de Russische agressor van volkenmoord had beschuldigd, wilde Moskou overleg van de Veiligheidsraad over wat de Russen een "flagrante provocatie door Oekraïense radicalen" noemen. De beelden van Boetsja zijn inmiddels de hele wereld overgegaan en hebben de roep om strengere sancties tegen Rusland versterkt.
04 april 2022 om 12:46

Gelukkig hebben we de vn en de Navo, anders was het al vaker mis gegaan, maar jij ziet dat het liefste verdwijnen, alles en iedereen voor zichzelf.

Gelukkig waren er mensen met verstand wat de VN en Navo hebben opgericht.
Inelkgeval met veel meer verstand dan jij @beast
ma 04 april 2022 om 14:22 - 04 april 2022 om 14:22 # 252219
thebeast4000
rodasport

nee het gaat niet om landen. wat die mongolen in denhaag beweren is geen vertegenwoordigende mening, zowieso al niet mijn mening. reageer jij nu eerst maar eens op die artikelen over het knmi, kijk ik daarna wel naar de rest.
ma 04 april 2022 om 14:13 - 04 april 2022 om 14:13 # 252218
rodasport
Vergeet je die andere vragen niet beast?

Het gaat trouwens wel om landen want die zeggen wereldwijd allemaal hetzelfde .Ook de russen ,zijn die nu ook Links opeens?
ma 04 april 2022 om 14:08 - 04 april 2022 om 14:08 # 252217
thebeast4000
rodasport

mijn antwoorden staan jou niet aan, dat betekend echter niet dat ik geen antwoord geef. en het gaat zich niet om landen, ik ontken het en met mij nog een hele hoop mensen. het gaat zich er trouwens niet om of het klimaat veranderd, dat doet het al sinds het ontstaan van de aarde. het gaat zich erom of de mens daar invloed op heeft. nog een mooi stuk, speciaal voor jou:

" Het KNMI en het raadsel van de verdwenen hittegolven
Weerinstituut corrigeerde achteraf meetgegevens
9 maart 2019 - Robert Bor

EmailTwitterFacebookLineWhatsAppSMSLinkedInEvernotePocketDeel dit OpinieZ artikel
Het KNMI en het raadsel van de verdwenen hittegolven robert bor opiniezTitelfoto: Splashbook (CC0)
🔊 Beluister dit artikel

Het KNMI stelt onterecht dat hittegolven sinds de jaren ‘50 vaker voorkomen. Medewerker Geert Jan van Oldenborgh zei vorige zomer dat er meer hittegolven zijn dan een eeuw geleden. We kunnen volgens hem meer hittegolven verwachten met hogere temperaturen. Klimaatopwarming door menselijk ingrijpen is de hoofdoorzaak, aldus het weerinstituut. Onlangs is echter bekend geworden dat het KNMI achteraf meetgegevens heeft gecorrigeerd.

Robert Bor gaat – in een co-productie met OpinieZ-auteur prof. Kees de Lange – in op de kwalijke praktijken van het KNMI.

KNMI-weerman en klimaatactivist Gerrit Hiemstra laat zich evenmin onbetuigd over de hittegolf van 2018. Hij vindt dat aan alles te zien is dat klimaatverandering zijn tol eist. In een Twitter-fittie met Baudet stelt Hiemstra dat het aantal hittegolven is toegenomen en hij krijgt daarin lichte bijval van het NRC.

Voor de oppervlakkige lezer klinkt het allemaal heel logisch dat het aantal hittegolven in Nederland zou zijn toegenomen. Opwarming van het klimaat door de mens zou immers al met 99,9999% zekerheid bewezen zijn. Kritiek daarop is zelfs reden om bij NU.nl gecensureerd te worden.

Rapport Groene Rekenkamer
Feit is dat het aantal hittegolven níet is toegenomen.

Dat weten we onder meer dankzij het uitzoekwerk van de Groene Rekenkamer. Een team van vier onafhankelijke onderzoekers (Rob de Vos, Frans Dijkstra, Jan Ruis en Marcel Crok) presenteerde op 7 maart jl. het rapport Het Raadsel van de Verdwenen Hittegolven. Uit het persbericht: “De onderzoekers noemen de extreme temperatuurcorrecties van 1,9°C die het KNMI toepaste op warme tot zeer warme dagen (28 graden Celsius of hoger) onverdedigbaar.”

Saillant is dat op de dag van de publicatie van het rapport, de website van wetenschapsjournalist Marcel Crok ’toevallig’ opeens een DDoS-aanval kreeg te verduren. De website heeft er enige tijd uitgelegen en Crok heeft maatregelen moeten nemen om de website weer beschikbaar te krijgen. ".

ma 04 april 2022 om 13:55 - 04 april 2022 om 13:55 # 252216
rodasport
Graag antwoord op mijn vragen beast.

Noem mij eens een land op die klimaatverandering ontkent? KNMI gaat slechts over Nederland.
We hebben geen wetenschappers nodig om te zien dat het klimaat verandert. dat zien de mensen wereldwijd zelf.

vergeet je ook die andere vragen niet?
ma 04 april 2022 om 13:52 - 04 april 2022 om 13:52 # 252215
thebeast4000
rodasport

misschien moeten ze dan ook eens " wetenschappers " uitnodigen die een andere mening hebben bij bijvoorbeeld de nederlandse media? ik heb het je al eerder gevraagd, heb je blijkbaar gemist, wat is er tot nu toe precies uitgekomen van allemaal die bangmakerij? kan ik je vertellen: helemaal niks. zelfs het knmi moet toegeven dat er geen versnelde zeespiegelstijging is.

hier heb je 2 sites over hetzelfde onderwerp waarbij ik moet vermelden dat nu.nl pro-klimaatverandering is. ben eens een grote jongen en lees dat eens even.

https://www.nu.nl/nucheckt/5983884/nucheckt-knmi-moffelde-geen-hittegolven-weg-tussen-1901-en-1951.html

https://groene-rekenkamer.nl/10171/verdwenen-hittegolven-knmi/
ma 04 april 2022 om 13:44 - 04 april 2022 om 13:44 # 252214
rodasport
thebeast4000 schreef:
RODASPORT flikker toch op met je onzin. cda, d66, cu. ja zelfs de vvd laat gewoon links beleid zien. er zijn maar 2 echt rechtse partijen en dat zijn forum en pvv. het toelaten van een miljoen asielzoekers en die ook nog een verblijfsvergunning geven is gewoon links beleid. dat is niet erg verder, maar mag wel benoemd worden. hetzelfde als ook benoemd mag worden dat dit grapje ruim 400 miljard heeft gekost op 25 jaar. zoals in een onderzoek al genoemd wordt, bijna de totale winst van 60 jaar gaswinning. ja, typisch rechts.... ook die klimaatbullshit is gewoon links beleid. met hun stikstofkraam. voor jou ook dezelfde prikker die ik gisteren tegen kwam en die heel duidelijk zegt waar het probleem zit. " Het blijft fascinerend dat links de massaimmigratie fasciliteert, vervolgens de gevolgen ervan over de schutting gooit en de noodzakelijke oplossingen voor politie-handhaving, verkeer, energie en wonen blokkeert. ".
02 april 2022 om 06:15

Beast paar vraagjes

1 waar kwam je die geweldige prikker tegen? Op een rechts extremistische site?

2. ik heb het je al vaker gevraagd maar wacht nog steeds op antwoord: kun je mij een land noemen die de klimaatverandering ontkent? zelfs de Russen ontkennen dit niet .Ze zien het namelijk met eigen ogen gebeuren dat de permafrost drastisch smelt.

3 Christen partijen daar draait alles om de bijbel . Is die bijbel ook links soms?
Christen zijn tegen abortus, euthanasie, homo rechten .allemaal Rechtse-conservatieve stand punten. Maar ook je medemens helpen is belangrijk volgens de bijbel, vandaar de vluchtelingen hulp. en daarom vallen ze onder de midden partijen
4. Bij forum is bijna iedereen weggelopen voor Baudet omdat hij een rechts extremist is.
Zo is er in de 1e kamer nog maar 1 persoon van de 12 over. Allemaal linkse infiltranten beast?

Typisch fascisten trouwens om van extreem-rechts rechts te maken en de rest allemaal links.
Want ben je niet voor ons dan behoor je tot de vijand . Zelfs de VVD is dan opeens links.
Volgens jouw logica is 80% in Nederland dus links. Kansloze missie dan voor jou he Beast

ma 04 april 2022 om 13:15 - 04 april 2022 om 13:15 # 252212
thebeast4000
dit is toch raar of niet? engeland vindt het niet nodig......maar ja, de vn, nog zo'n westers speeltje.

Moskou boos dat extra VN-zitting over Boetsja niet doorgaat
Moskou is boos dat een door de Russen geëiste zitting van de Verenigde Naties over het bloedbad in de Oekraïense stad Boetsja niet doorgaat. Er komt geen speciale bijeenkomst van de VN-Veiligheidsraad omdat tijdelijk voorzitter Groot-Brittannië dat niet nodig vindt.

De Russische buitenlandminister Sergej Lavrov roept de regering in Londen op haar "verantwoordelijkheid te nemen." De bewindsman ontkent elke rol van Rusland bij de dood van honderden burgers in de voorstad van de Oekraïense hoofdstad Kiev. Hij stelt dat Oekraïne alles in scène heeft gezet om de Russen in een kwaad daglicht te stellen.

Nadat Oekraïne de Russische agressor van volkenmoord had beschuldigd, wilde Moskou overleg van de Veiligheidsraad over wat de Russen een "flagrante provocatie door Oekraïense radicalen" noemen. De beelden van Boetsja zijn inmiddels de hele wereld overgegaan en hebben de roep om strengere sancties tegen Rusland versterkt.
ma 04 april 2022 om 12:46 - 04 april 2022 om 12:46 # 252211
thebeast4000
ma 04 april 2022 om 03:29 - 04 april 2022 om 03:29 # 252188
thebeast4000
zuid12

met wat voor russische bronnen denk je dat die docu's gemaakt worden? zo'n smeerpijpen als navalni? is het je nog niet opgevallen dat je niemand aan het woord krijgt uit rusland die het wel eens is met deze oorlog? 1 hele heb ik gezien, eentje hebben ze aan het woord gelaten. wij in het westen mogen alleen horen wat onze " leiders " beslissen. ook wij leven gewoon in een dictatuur. kijk naar die klimaatbullshit. ik snap niet dat jij dat niet ziet.
ma 04 april 2022 om 02:09 - 04 april 2022 om 02:09 # 252187
thebeast4000
zuid12

tuurlijk bemoeit china zich er mee. als ik nu de nederlandse media lees zie ik alleen maar dat " de hele wereld " rusland veroordeeld, wat natuurlijk ver van de waarheid staat. dat doen ze ons graag geloven ja, maar als 25 landen in de vn rusland niet veroordelen en afzien van hun stemmen kun je niet automatisch zeggen dat ze tegen rusland zouden zijn. en niet vergeten, we hebben het niet over een paar onbeduidende landjes. ik ben die hoere censuur in het westen gewoon kotsebeu. het eerste wat ze in het westen zo ongeveer gedaan hebben is het russische nieuws platleggen zodat je alleen nog te horen krijgt wat onze leiders willen dat we horen. als ik zoiets lees dat russische militairen helemaal van slag zijn omdat ze in de oekraine geasfalteerde wegen hebben, tjonge, hoe verzin je het? denk je nu werkelijk dat die nog in grotten wonen? ik kom er gewoon niet bij hoe mensen zoals jij bijvoorbeeld die bullshit allemaal slikken?
ma 04 april 2022 om 01:59 - 04 april 2022 om 01:59 # 252186
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 bullshit, dat heeft hij niet gezegd. poetin is niet achterlijk hoor zuid12. die weet precies hoe ver die kan gaan. wat er nu gebeurt, het gevolg van allemaal die sancties, dat is nog wel een beetje gevaarlijker. want nu hebben china en de russen zich gevonden. laten we maar eens afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. rusland heeft de goedkope energie, china heeft de technologie. wat kan er fout gaan hé zuid12?
03 april 2022 om 19:53

De Chinees er never nooit mee bemoeien , dat namelijk niet de aard van de Chinees
zo 03 april 2022 om 21:45 - 03 april 2022 om 21:45 # 252183
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 in docu's die gemaakt zijn in het westen beste zuid12. wij in het westen snappen helemaal geen hol van russen of chinezen. hier in het westen lopen een paar mongolen rond en die denken dat wel ff voor iedereen uit te kunnen maken. die hele westerse " democratie " is gedoemd om te mislukken.
03 april 2022 om 20:17

Beast die documentaires worden in samenwerking met div Russische bronnen gemaakt , dus er komen dus ook Russen aan het woord

Je noemt Chinezen en Russen in een zin wie is er nu een deaas?
Dat zijn twee totaal verschillende volkeren
Zuip wat minder votka
zo 03 april 2022 om 21:11 - 03 april 2022 om 21:11 # 252179
thebeast4000
zuid12

in docu's die gemaakt zijn in het westen beste zuid12. wij in het westen snappen helemaal geen hol van russen of chinezen. hier in het westen lopen een paar mongolen rond en die denken dat wel ff voor iedereen uit te kunnen maken. die hele westerse " democratie " is gedoemd om te mislukken.
zo 03 april 2022 om 20:17 - 03 april 2022 om 20:17 # 252177
Zuid12
Natuurlijk heeft hij dat niet letterlijk gezegd . Zoals ik zei het is in documentaires verteld
zo 03 april 2022 om 20:10 - 03 april 2022 om 20:10 # 252175
thebeast4000
zuid12

bullshit, dat heeft hij niet gezegd. poetin is niet achterlijk hoor zuid12. die weet precies hoe ver die kan gaan. wat er nu gebeurt, het gevolg van allemaal die sancties, dat is nog wel een beetje gevaarlijker. want nu hebben china en de russen zich gevonden. laten we maar eens afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. rusland heeft de goedkope energie, china heeft de technologie. wat kan er fout gaan hé zuid12?
zo 03 april 2022 om 19:53 - 03 april 2022 om 19:53 # 252174
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij slikt die bullshit van het westen als zoete koek hé?
03 april 2022 om 19:15

Geen bullshit, dat zijn z'n eigen woorden
En komt in vele documentaires ter spraken
Je hebt totaal geen idee wat voor gevaarlijke persoon Poetin is.
zo 03 april 2022 om 19:38 - 03 april 2022 om 19:38 # 252173
thebeast4000
zuid12

jij slikt die bullshit van het westen als zoete koek hé?
zo 03 april 2022 om 19:15 - 03 april 2022 om 19:15 # 252172
Zuid12
thebeast4000
Je bent nog altijd vergeten dat Rusland van 1945 tot 1990 Oost Europa in zijn greep had
Zij stondentot aan West-Duitsland
Poetin wil maar 1 ding terug naar het oude Rusland
zo 03 april 2022 om 18:45 - 03 april 2022 om 18:45 # 252168
thebeast4000
zuid12

tuurlijk zuid12, in het westen wonen alleen heiligen. alles valt en staat met je woord houden. doe je dat niet dwing je de tegenpartij andere maatregelen te nemen. volgens het " vrije westen " is alles vijand wat een andere mening heeft. en dat noemen we dan democratie. jij hebt gewonnen.

" Russia 'verbally' agreed to Kyiv's proposals: report
David Arakhamia, Ukraine's chief negotiator amid ongoing peace talks with Russia, claims Moscow has "verbally" agreed to Kyiv’s negotiations, according to a report.

"The Russian Federation has given an official answer to all positions, which is that they accept the (Ukrainian) position, except for the issue of Crimea (annexed by Russia in 2014)," Arakhamia said, AFP News Agency reported.

The negotiator clarified that the agreement is not "official confirmation in writing," but that an agreement could be nearing, according to the report.

Arakhamia noted stipulations Moscow agreed to included the neutrality of Ukraine "will be the only way out of this situation," AFP News Agency reported."
zo 03 april 2022 om 18:36 - 03 april 2022 om 18:36 # 252167
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 als ik jou was zou ik dat hele " nieuws " eens met een grote korrel zout nemen. nogmaals: de oekraine wil maar 1 ding: het westen betrekken in die oorlog. en om dat doel te bereiken is alles geoorloofd.
03 april 2022 om 18:11

Ach beast, de invasie aanzich is al een misdaad
En dat het westen zich niet aan bepaalde afspraken heeft gehouden, is geen vrijbrief

Bush sr zou zeggen
Poetin is de as van het kwaad
zo 03 april 2022 om 18:28 - 03 april 2022 om 18:28 # 252166
thebeast4000
zuid12

als ik jou was zou ik dat hele " nieuws " eens met een grote korrel zout nemen. nogmaals: de oekraine wil maar 1 ding: het westen betrekken in die oorlog. en om dat doel te bereiken is alles geoorloofd.
zo 03 april 2022 om 18:11 - 03 april 2022 om 18:11 # 252165
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 goed praten beste zuid12? als een rus een burgervliegtuig neerhaalt, worden god weet wat voor rechtbanken opgetuigd, maar toen de vs dat iraans burgervliegtuig neerhaalde, heb ik alleen dat bericht gehoord en voor de rest werd er gezwegen door de westerse media. je weet wel wat ik vaker gezegd heb, iets met 2 maten meten? wat vindt je van biden trouwens?
03 april 2022 om 17:19

Ik schrijf dan ook indirect
zo 03 april 2022 om 17:39 - 03 april 2022 om 17:39 # 252163
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 goed praten beste zuid12? als een rus een burgervliegtuig neerhaalt, worden god weet wat voor rechtbanken opgetuigd, maar toen de vs dat iraans burgervliegtuig neerhaalde, heb ik alleen dat bericht gehoord en voor de rest werd er gezwegen door de westerse media. je weet wel wat ik vaker gezegd heb, iets met 2 maten meten? wat vindt je van biden trouwens?
03 april 2022 om 17:19

Het wordt idd nog onderzocht
Zo zijn er wel meer gebeurtenissen, de aanval op dat Olli depot zou door de Russen in sene gezet zijn, Oekraïne heeft namelijk de helikopter niet wat gebruikt is,ook zo ver de grens over is nog al heel riskant.

🖕🖕Poetin 🖕🖕Russisch leger 🖕🖕
zo 03 april 2022 om 17:38 - 03 april 2022 om 17:38 # 252162
thebeast4000
zuid12

goed praten beste zuid12? als een rus een burgervliegtuig neerhaalt, worden god weet wat voor rechtbanken opgetuigd, maar toen de vs dat iraans burgervliegtuig neerhaalde, heb ik alleen dat bericht gehoord en voor de rest werd er gezwegen door de westerse media. je weet wel wat ik vaker gezegd heb, iets met 2 maten meten? wat vindt je van biden trouwens?
zo 03 april 2022 om 17:19 - 03 april 2022 om 17:19 # 252160
thebeast4000
zuid12

het gerucht gaat dat dat theater is opgeblazen en niet gebombardeerd. ze kunnen nog steeds niet zeggen of het de russen of de oekrainers zelf waren. en volgens de oekrainse autoriteiten waren er 0 doden gevallen en 1 zwaargewonde om vervolgens een week later daar weer op terug te komen. niets is wat het lijkt. de oekraine zal alles in het werk stellen om het westen in die oorlog te betrekken, en dan bedoel ik ook echt alles.
zo 03 april 2022 om 17:16 - 03 april 2022 om 17:16 # 252159
Zuid12
zo 03 april 2022 om 17:01 - 03 april 2022 om 17:01 # 252158
Zuid12
thebeast4000 schreef:
Kwatsj weet je nog het verhaaltje over dat theater? wacht nu maar eerst eens even af voordat je grote uitspraken doet. lees vooral het 2e deel van dit stukje: " In Boetsja zijn volgens burgemeester Anatoli Fjodoroek al zeker 280 lijken aangetroffen. Het zou volgens de regering in Kiev gaan om burgers die door de Russische bezetters zouden zijn vermoord. Het is niet te verifiëren hoe de slachtoffers zijn omgekomen en of het allemaal burgers zijn geweest. Om de plaats, die naast een strategisch vliegveld ligt, is vanaf de eerste dag van de Russische aanval hevig gevochten. Rusland heeft nog niet op de beschuldiging gereageerd. ".
03 april 2022 om 14:28

Dat weten we nog , gelukkig zijn daar minder slachtoffers, het feit dat het theater überhaupt gebombardeerd is dat is al een misdaad.
thebeast4000 schreef:
Kwatsj weet je nog het verhaaltje over dat theater? wacht nu maar eerst eens even af voordat je grote uitspraken doet. lees vooral het 2e deel van dit stukje: " In Boetsja zijn volgens burgemeester Anatoli Fjodoroek al zeker 280 lijken aangetroffen. Het zou volgens de regering in Kiev gaan om burgers die door de Russische bezetters zouden zijn vermoord. Het is niet te verifiëren hoe de slachtoffers zijn omgekomen en of het allemaal burgers zijn geweest. Om de plaats, die naast een strategisch vliegveld ligt, is vanaf de eerste dag van de Russische aanval hevig gevochten. Rusland heeft nog niet op de beschuldiging gereageerd. ".

Indirect durf jij het goed te praten bah
zo 03 april 2022 om 16:56 - 03 april 2022 om 16:56 # 252157
Zuid12
thebeast4000 schreef:

Dat weten we nog , gelukkig zijn daar minder slachtoffers, het feit dat het theater überhaupt gebombardeerd is dat is al een misdaad.
zo 03 april 2022 om 16:48 - 03 april 2022 om 16:48 # 252154
thebeast4000
Kwatsj

weet je nog het verhaaltje over dat theater? wacht nu maar eerst eens even af voordat je grote uitspraken doet. lees vooral het 2e deel van dit stukje:

" In Boetsja zijn volgens burgemeester Anatoli Fjodoroek al zeker 280 lijken aangetroffen. Het zou volgens de regering in Kiev gaan om burgers die door de Russische bezetters zouden zijn vermoord. Het is niet te verifiëren hoe de slachtoffers zijn omgekomen en of het allemaal burgers zijn geweest. Om de plaats, die naast een strategisch vliegveld ligt, is vanaf de eerste dag van de Russische aanval hevig gevochten. Rusland heeft nog niet op de beschuldiging gereageerd. ".
zo 03 april 2022 om 14:28 - 03 april 2022 om 14:28 # 252130
Kwatsj
https://nos.nl/artikel/2423700-zeker-300-doden-steeds-meer-duidelijk-over-gruwelijkheden-in-boetsja

Als je dit nog gaat verdedigen, dan is er niet alleen iets heel mis met je, dan ben je gewoon fout.
zo 03 april 2022 om 13:29 - 03 april 2022 om 13:29 # 252120
thebeast4000
RODASPORT

flikker toch op met je onzin. cda, d66, cu. ja zelfs de vvd laat gewoon links beleid zien. er zijn maar 2 echt rechtse partijen en dat zijn forum en pvv. het toelaten van een miljoen asielzoekers en die ook nog een verblijfsvergunning geven is gewoon links beleid. dat is niet erg verder, maar mag wel benoemd worden. hetzelfde als ook benoemd mag worden dat dit grapje ruim 400 miljard heeft gekost op 25 jaar. zoals in een onderzoek al genoemd wordt, bijna de totale winst van 60 jaar gaswinning. ja, typisch rechts.... ook die klimaatbullshit is gewoon links beleid. met hun stikstofkraam. voor jou ook dezelfde prikker die ik gisteren tegen kwam en die heel duidelijk zegt waar het probleem zit.

" Het blijft fascinerend dat links de massaimmigratie fasciliteert, vervolgens de gevolgen ervan over de schutting gooit en de noodzakelijke oplossingen voor politie-handhaving, verkeer, energie en wonen blokkeert. ".
za 02 april 2022 om 06:15 - 02 april 2022 om 06:15 # 252080
rodasport
thebeast4000 schreef:
we zullen het gaan zien beste zuid12. duitsland loopt het al dun door de broek in ieder geval. en niet alleen duitsland. kwam toestraks een reaktie op een site tegen, die wil ik je niet onthouden: " Het blijft fascinerend dat links de massaimmigratie fasciliteert, vervolgens de gevolgen ervan over de schutting gooit en de noodzakelijke oplossingen voor politie-handhaving, verkeer, energie en wonen blokkeert. ".
01 april 2022 om 11:52

Beast er zit al 10 jaar geen linkse partij meer in de regering. Het probleem van jou is dat jij denkt dat je rechts bent, maar dat ben jij niet. Jij bent namelijk extreem- rechts en die denken dat de rest allemaal links is .

Maar waar het mij eigenlijk omgaat. Een paar dagen terug zat je nog te klagen over die arme Afghanen die aan hun lot worden overgelaten. Maar als ze hier asiel aanvragen sta jij weer voorop om er een drama van te maken en die mensen uit te kotsen.
vr 01 april 2022 om 19:04 - 01 april 2022 om 19:04 # 251981
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 nu ga je ook nog zeggen dat rechts maar allemaal die asielzoekers wil halen? hahahahaha trouwens: " 'Russische eenheden gedeeltelijk teruggetrokken uit Kiev, momenteel niet meer voldoende in staat hoofdstad aan te vallen' Een woordvoerder van het Oekraïense leger zegt dat Russische eenheden zich "gedeeltelijk hebben teruggetrokken uit Kiev en Tsjernihiv." "Maar we kunnen niet voorspellen wat er zal gebeuren, en we gaan onze verdediging niet verminderen", zeiden ze. "Momenteel zijn Russische troepen niet voldoende om de hoofdstad aan te vallen. Maar dat betekent niet dat ze dat in de toekomst niet zullen doen."
01 april 2022 om 17:18

Beast dat staat er niet.

Dat van die Russische troepen is allang bekend, die herroepenperen
vr 01 april 2022 om 17:36 - 01 april 2022 om 17:36 # 251976
thebeast4000
zuid12

nu ga je ook nog zeggen dat rechts maar allemaal die asielzoekers wil halen? hahahahaha trouwens:

" 'Russische eenheden gedeeltelijk teruggetrokken uit Kiev, momenteel niet meer voldoende in staat hoofdstad aan te vallen'

Een woordvoerder van het Oekraïense leger zegt dat Russische eenheden zich "gedeeltelijk hebben teruggetrokken uit Kiev en Tsjernihiv."

"Maar we kunnen niet voorspellen wat er zal gebeuren, en we gaan onze verdediging niet verminderen", zeiden ze. "Momenteel zijn Russische troepen niet voldoende om de hoofdstad aan te vallen. Maar dat betekent niet dat ze dat in de toekomst niet zullen doen."
vr 01 april 2022 om 17:18 - 01 april 2022 om 17:18 # 251974
Zuid12
Het schijnt dat Rusland geklaagd heeft over de raketaanval op hub grondgebied, moet niet gekker worden
🖕Poetin 🖕
vr 01 april 2022 om 14:19 - 01 april 2022 om 14:19 # 251961
Zuid12
thebeast4000 schreef:
we zullen het gaan zien beste zuid12. duitsland loopt het al dun door de broek in ieder geval. en niet alleen duitsland. kwam toestraks een reaktie op een site tegen, die wil ik je niet onthouden: " Het blijft fascinerend dat links de massaimmigratie fasciliteert, vervolgens de gevolgen ervan over de schutting gooit en de noodzakelijke oplossingen voor politie-handhaving, verkeer, energie en wonen blokkeert. ".
01 april 2022 om 11:52

De Duitsers vinden echt wel een oplossing,
Altijd lachwekkend dat men alles op links schuift
vr 01 april 2022 om 13:44 - 01 april 2022 om 13:44 # 251960
thebeast4000
we zullen het gaan zien beste zuid12. duitsland loopt het al dun door de broek in ieder geval. en niet alleen duitsland. kwam toestraks een reaktie op een site tegen, die wil ik je niet onthouden:

" Het blijft fascinerend dat links de massaimmigratie fasciliteert, vervolgens de gevolgen ervan over de schutting gooit en de noodzakelijke oplossingen voor politie-handhaving, verkeer, energie en wonen blokkeert. ".
vr 01 april 2022 om 11:52 - 01 april 2022 om 11:52 # 251948
Zuid12
vr 01 april 2022 om 09:52 - 01 april 2022 om 09:52 # 251928
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee hoor, dat heeft poetin niet gezegd. en betreffende dat terugtrekken, bij tsjernobyl zijn volgens de oekraine de soldaten weg. " 'Alle Russische troepen weg uit Tsjernobyl' Oekraïne beweert dat alle Russische troepen die de kerncentrale van Tsjernobyl bezetten het gebied nu hebben verlaten. De nucleaire VN-waakhond IAEA meldde donderdag voorbereidingen te treffen om een missie naar de kerncentrale in Tsjernobyl te sturen, nu de Russische troepen die het complex controleerden zich volgens Oekraïne hebben teruggetrokken. Het internationale atoomagentschap wil onder meer controleren of het nucleaire afval van de in 1986 ontplofte centrale nog veilig is opgeslagen. "Het IAEA is in nauw overleg met de Oekraïense autoriteiten over het sturen van een eerste hulp- en ondersteuningsmissie van het Agentschap naar Tsjernobyl in de komende dagen", verklaarde het IAEA. De atoomwaakhond voegde eraan toe dat Oekraïne "veronderstelt" dat ook de resterende Russische troepen in de omgeving zich voorbereiden op een vertrek. Ook wil het IAEA onderzoeken of de beweringen kloppen dat sommige Russische troepen aan hoge doses radioactieve straling zijn blootgesteld toen ze zich nabij de kerncentrale van Tsjernobyl bevonden.".
01 april 2022 om 04:24

Het punt is dat Rusland, dinsdag nog verklaarde dat de overstap naar betaling in roebels geleidelijk ingevoerd zou worden.
Dus hebben ze gelogen

Het terug trekken kan een strategische zet zijn
vr 01 april 2022 om 09:43 - 01 april 2022 om 09:43 # 251926
thebeast4000
zuid12

nee hoor, dat heeft poetin niet gezegd. en betreffende dat terugtrekken, bij tsjernobyl zijn volgens de oekraine de soldaten weg.

" 'Alle Russische troepen weg uit Tsjernobyl'
Oekraïne beweert dat alle Russische troepen die de kerncentrale van Tsjernobyl bezetten het gebied nu hebben verlaten.
De nucleaire VN-waakhond IAEA meldde donderdag voorbereidingen te treffen om een missie naar de kerncentrale in Tsjernobyl te sturen, nu de Russische troepen die het complex controleerden zich volgens Oekraïne hebben teruggetrokken. Het internationale atoomagentschap wil onder meer controleren of het nucleaire afval van de in 1986 ontplofte centrale nog veilig is opgeslagen.

"Het IAEA is in nauw overleg met de Oekraïense autoriteiten over het sturen van een eerste hulp- en ondersteuningsmissie van het Agentschap naar Tsjernobyl in de komende dagen", verklaarde het IAEA. De atoomwaakhond voegde eraan toe dat Oekraïne "veronderstelt" dat ook de resterende Russische troepen in de omgeving zich voorbereiden op een vertrek.

Ook wil het IAEA onderzoeken of de beweringen kloppen dat sommige Russische troepen aan hoge doses radioactieve straling zijn blootgesteld toen ze zich nabij de kerncentrale van Tsjernobyl bevonden.".
vr 01 april 2022 om 04:24 - 01 april 2022 om 04:24 # 251924
Zuid12
thebeast4000 schreef:
https://www.nu.nl/economie/6192572/poetin-wie-vanaf-vrijdag-niet-in-roebels-betaalt-krijgt-geen-gas-meer.html
31 maart 2022 om 18:20

Dat is dus de onbetrouwbaarheid van een dictator, gister verklaarde hij nog dat het nog dat Europese landen voorlopig in € kunnen betalen.

Ook dat zo grnaamde terug trekken =hergroeperen voor een aanval op een andere plek
Een vuile leugenaar een RAT
do 31 maart 2022 om 22:39 - 31 maart 2022 om 22:39 # 251923
Zjuul
Ik dacht dat dit het ‘Corona-topic’ was. Vervelend voor de twistzieke, maar kan gesloten worden! Of heeft Poetin Corona?
do 31 maart 2022 om 22:34 - 31 maart 2022 om 22:34 # 251922
thebeast4000
https://www.telegraaf.nl/nieuws/705177790/kolencentrale-maasvlakte-gaat-deuren-niet-sluiten

" Daarnaast is bepaald dat de kolencentrales sinds dit jaar op maximaal 35 procent van hun capaciteit mogen draaien. De rest wordt gecompenseerd door het Rijk. Ook dit is een lucratieve deal voor kolencentrales. "

hahahahahahahaha, ik lach me de ballen uit de broek, hahaha.
do 31 maart 2022 om 20:08 - 31 maart 2022 om 20:08 # 251919
thebeast4000
Rusland kondigt staakt-het-vuren aan bij Marioepol
Rusland heeft voor donderdag een staakt-het-vuren aangekondigd bij de belegerde Oekraïense stad Marioepol, om de evacuatie van burgers mogelijk te maken. Het bestand moet ingaan om 10.00 uur (plaatselijke tijd) en is volgens de Russische strijdkrachten "uitsluitend voor humanitaire doeleinden" bedoeld, meldt het Russische persbureau Interfax.

Volgens de Russen kunnen inwoners de havenstad aan de Zee van Azov verlaten om via Berdjansk naar Zaporizja te gaan.

De Oekraïense zijde krijgt tot donderdagochtend 06.00 uur om ook een ​​staakt-het-vuren af ​​te kondigen en Rusland, de Verenigde Naties en het Internationale Rode Kruis schriftelijk te informeren. Oekraïne en Rusland hebben elkaar er herhaaldelijk van beschuldigd vluchtroutes voor inwoners van de stad onmogelijk te maken.

De Franse president Emmanuel Macron heeft onlangs in een telefoongesprek met ambtsgenoot Vladimir Poetin aangedrongen op een humanitaire hulpactie voor de stad die al wekenlang zwaar beschoten wordt door Russische troepen. De Oekraïense autoriteiten meldden dinsdag dat daarbij al minstens 5000 doden zijn gevallen.
wo 30 maart 2022 om 22:47 - 30 maart 2022 om 22:47 # 251873
thebeast4000
zuid12

goed, stel ik de vraag anders: dus jij vindt het normaal dat een organisatie als het knmi lukraak temperaturen veranderd en daarmee tig hittegolven van vroeger gewoon heeft verwijderd? en het mooie is, de mensen die naar de berekeningen vroegen kregen die niet, die zijn geheim.....daarbij, het knmi heeft zelf moeten toegeven dat er geen enkele versnelling te zien was bij de zeespiegelstijging. een paar jaar geleden kwam het knmi met het nieuws dat de zeespiegel een halve meter zou stijgen binnen 5 jaar. maanden later hebben ze dat opeens aangepast naar een halve meter in 50 jaar. snap jij hem nog? en die info en uitspraken van het knmi zijn gewoon te vinden hoor, alleen hoor je die niet in de media. dan ben je de boel gewoon aan het oplichten.
wo 30 maart 2022 om 13:14 - 30 maart 2022 om 13:14 # 251849
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 hoe kom jij bij die kennis dat er weldegelijk een klimaatverandering aan de gang is? de cijfers laten het niet zien in ieder geval. de zeespiegel stijgt al meer dan 200 jaar. laat ik je ff een vvorbeeldje geven: " De zeespiegel langs de Nederlandse kust is de afgelopen 128 jaar met 1,86 mm per jaar (18,6 cm per eeuw) gestegen en de stijging is niet versneld. Dat blijkt uit een nieuwe en nauwkeurigere meetmethode die Deltares en HKV lijn in water in opdracht van Rijkswaterstaat hebben ontwikkeld.6 mrt. 2019". dan krijgen we nu een nieuw artikel van het knmi: https://www.parool.nl/amsterdam/knmi-de-zeespiegel-stijgt-harder-dan-gedacht~bdf857be5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F vertel eens, dit rijmt zich toch niet?
30 maart 2022 om 10:25

Het artikel concludeert in elkgeval anders dan Jij .

Daar heb is geen kennis voor nodig.

Maar jij wil vooral niks doen en waarschijnlijk rij je het liefst i je volvo uit 1970 die 1 op 1 olie verbruikt
wo 30 maart 2022 om 11:44 - 30 maart 2022 om 11:44 # 251848
thebeast4000
ze snappen in het westen niet dat wij rusland harder nodig hebben dan zij ons. rusland heeft alle grondstoffen waar wij om staan te springen. is net een boemerang, dit gaat even hard terugkomen dan dat wij hem gegooid hebben.
wo 30 maart 2022 om 10:42 - 30 maart 2022 om 10:42 # 251847
thebeast4000
zuid12

hoe kom jij bij die kennis dat er weldegelijk een klimaatverandering aan de gang is? de cijfers laten het niet zien in ieder geval. de zeespiegel stijgt al meer dan 200 jaar. laat ik je ff een vvorbeeldje geven:

" De zeespiegel langs de Nederlandse kust is de afgelopen 128 jaar met 1,86 mm per jaar (18,6 cm per eeuw) gestegen en de stijging is niet versneld. Dat blijkt uit een nieuwe en nauwkeurigere meetmethode die Deltares en HKV lijn in water in opdracht van Rijkswaterstaat hebben ontwikkeld.6 mrt. 2019".

dan krijgen we nu een nieuw artikel van het knmi:

https://www.parool.nl/amsterdam/knmi-de-zeespiegel-stijgt-harder-dan-gedacht~bdf857be5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

vertel eens, dit rijmt zich toch niet?
wo 30 maart 2022 om 10:25 - 30 maart 2022 om 10:25 # 251845
Zuid12
thebeast4000 schreef:
nog een betere: " De afgelopen 30 jaar komen er voornamelijk asielmigranten ons land binnen die laag opgeleid zijn en cultureel ver afstaan van onze normen en waarden. Het lukt deze mensen nauwelijks de aansluiting te maken naar onze samenleving. Dat is in de meeste andere West-Europese landen trouwens niet anders. Zij kosten daarom het meest, ongeveer een half miljoen euro netto per migrant per leven. In de 25 jaar tussen 1995 en 2020 bedroegen de netto kosten van opvang van niet-westerse migranten ruim 400 miljard euro. Dat is ongeveer evenveel als we de afgelopen 60 jaar met de aardgasbaten hebben verdiend. ". leg dat maar eens uit beste zuid12, leg jij maar eens uit waarom een eerste levensbehoefte in nederland, gas, voor meer dan de helft belast wordt. en dan zeg je me nog eens met droge ogen dat dit geen linkse hobby is. en nu krijgen we die achterlijke klimaatbullshit daar nog eens bij. hoe willen wij dat betalen zuid12? vertel eens?
30 maart 2022 om 00:09

Daar kan ik je geen uitleg geven, omdat ik daar simpelweg geen verstand van heb.

Je komt telkens met klimaat bulshit, er is weldegelijk een klimaat verandering aan de gang alleen kunnen we er weinig aan doen
wo 30 maart 2022 om 10:02 - 30 maart 2022 om 10:02 # 251843
thebeast4000
nog een betere:

" De afgelopen 30 jaar komen er voornamelijk asielmigranten ons land binnen die laag opgeleid zijn en cultureel ver afstaan van onze normen en waarden. Het lukt deze mensen nauwelijks de aansluiting te maken naar onze samenleving. Dat is in de meeste andere West-Europese landen trouwens niet anders. Zij kosten daarom het meest, ongeveer een half miljoen euro netto per migrant per leven. In de 25 jaar tussen 1995 en 2020 bedroegen de netto kosten van opvang van niet-westerse migranten ruim 400 miljard euro. Dat is ongeveer evenveel als we de afgelopen 60 jaar met de aardgasbaten hebben verdiend. ".

leg dat maar eens uit beste zuid12, leg jij maar eens uit waarom een eerste levensbehoefte in nederland, gas, voor meer dan de helft belast wordt. en dan zeg je me nog eens met droge ogen dat dit geen linkse hobby is. en nu krijgen we die achterlijke klimaatbullshit daar nog eens bij. hoe willen wij dat betalen zuid12? vertel eens?
wo 30 maart 2022 om 00:09 - 30 maart 2022 om 00:09 # 251832
thebeast4000
zuid12

" Uitgaande van de gemiddelde instroom van personen met een niet-westerse migratieachtergrond over de jaren 2015-2019 (87.000 personen per jaar) komen de nettokosten op circa 25 miljard euro per jaar. Dat is meer dan de eerder genoemde 18,2 miljard euro.3 mrt. 2021 ".

lust u nog peultjes meneer verstoffelen?
wo 30 maart 2022 om 00:00 - 30 maart 2022 om 00:00 # 251831
thebeast4000
zuid12

dat zie je een beetje verkeerd. de mensen die de prijs betalen zijn de mensen die zowieso al vrij weinig te makken hebben. en hoezo is dat met die vluchtelingen bullshit beste zuid12. zijn gewoon feiten hoor. daar zijn rapporten over geschreven, ook over de kosten daarvan. als er op 20 jaar ongeveer 1 miljoen asielzoekers hierheen komen, wat zo is, dat is een feit, dan ga je dat merken, zeker op de woningmarkt. dat het overgrote deel daarvan in een uitkering komt is ook een feit. heb jij wel enig id om hoeveel geld dit gaat beste zuid12? volgens mij namelijk niet. en er is alleen maar overlast, overal waar ze bij mekaar komen. ook dat is trouwens een feit.
di 29 maart 2022 om 23:59 - 29 maart 2022 om 23:59 # 251830
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 dat zeg je nu wel weer gemakkelijk hé zuid 12, maar 80 of 90% kan dat niet. je zou maar eens niet aan de grens wonen, dan ben je toch de sjaak. je moet mij eens vertellen waar allemaal dat geld heen gaat. in ieder geval niet naar rechtse hobby's. zometeen is de benzine in duitsland en belgie 60 a 70 cent goedkoper dan bij ons. ik heb me een paar weken geleden weer wat jerrycans petroleum gehaald in belgie. daar betaal ik dus 90 cent, hier betaal ik meer dan 2,70 euro. vertel mij eens, waar gaat dat geld heen? we zitten met een woningmarkt die helemaal over de kop aan het gaan is, kinderen wonen dadelijk tot hun 40ste thuis. en dan nog hebben wij een regering die bij hoog en laag vol blijft houden dat dat echt niet door allemaal die vluchtelingen komt. maar ik ken geen vluchtelingen die 8 of 10 jaar op een wachtlijst staan, jij wel? dus die hebben weldegelijk voorrang. kijk eens naar die stikstof bullshit en dan vergelijk je dat eens met duitsland. daar krijg je zelfs subsidie als je overstapt op aardgas. waarom hebben die klimaatwappies in nederland zoveel te vertellen? waarom is dat ook zo'n zekerheid volgens de nederlandse media, want je ziet niks anders. terwijl het helemaal geen zekerheid is. dit klopt toch allemaal van voor tot achter niet?
29 maart 2022 om 22:48

80 tot 90% kan wel over de grens gaan
Groningen
Overijssel
Drenthe
Gelderland
Limburg
N-Braband
Zeeland
Liggen aan de grens
Daarbij de meeste klimaat wappies( activisten )wonenin de randstad, dan kunnen ze hun vega troep zelf eten, komen hier heen om ons te vertellen wat we wel en niet mogen eten,

Het boeit mij ook niet dat ze dat niet kunnen.

Van het gas af heeft meer met de bevingen in Groningen te maken.
Dat van die vluchtelingen is gewoon bullshit , en is een puur FVD uitspraak
di 29 maart 2022 om 23:45 - 29 maart 2022 om 23:45 # 251829
thebeast4000
zuid12

dat zeg je nu wel weer gemakkelijk hé zuid 12, maar 80 of 90% kan dat niet. je zou maar eens niet aan de grens wonen, dan ben je toch de sjaak. je moet mij eens vertellen waar allemaal dat geld heen gaat. in ieder geval niet naar rechtse hobby's. zometeen is de benzine in duitsland en belgie 60 a 70 cent goedkoper dan bij ons. ik heb me een paar weken geleden weer wat jerrycans petroleum gehaald in belgie. daar betaal ik dus 90 cent, hier betaal ik meer dan 2,70 euro. vertel mij eens, waar gaat dat geld heen? we zitten met een woningmarkt die helemaal over de kop aan het gaan is, kinderen wonen dadelijk tot hun 40ste thuis. en dan nog hebben wij een regering die bij hoog en laag vol blijft houden dat dat echt niet door allemaal die vluchtelingen komt. maar ik ken geen vluchtelingen die 8 of 10 jaar op een wachtlijst staan, jij wel? dus die hebben weldegelijk voorrang. kijk eens naar die stikstof bullshit en dan vergelijk je dat eens met duitsland. daar krijg je zelfs subsidie als je overstapt op aardgas. waarom hebben die klimaatwappies in nederland zoveel te vertellen? waarom is dat ook zo'n zekerheid volgens de nederlandse media, want je ziet niks anders. terwijl het helemaal geen zekerheid is. dit klopt toch allemaal van voor tot achter niet?
di 29 maart 2022 om 22:48 - 29 maart 2022 om 22:48 # 251827
Zuid12
thebeast4000 schreef:
mooi die democratie....... verplicht, nu nog wachten op wat voor boete we gaan krijgen. wat een dorpsmongolen, die gaan nog bepalen wat en hoeveel we eten. lang leve het vrije westen. https://www.telegraaf.nl/nieuws/425744198/kabinet-onderzoekt-invoering-vleestaks-en-wil-verplicht-meer-vegaburgers-in-schap
29 maart 2022 om 20:39

Nu ben ik het met je eens, ik bepaal zelf wat ik eet.

Dan maar in Duitsland de boodschappen halen
di 29 maart 2022 om 20:55 - 29 maart 2022 om 20:55 # 251822
thebeast4000
mooi die democratie....... verplicht, nu nog wachten op wat voor boete we gaan krijgen. wat een dorpsmongolen, die gaan nog bepalen wat en hoeveel we eten. lang leve het vrije westen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/425744198/kabinet-onderzoekt-invoering-vleestaks-en-wil-verplicht-meer-vegaburgers-in-schap
di 29 maart 2022 om 20:39 - 29 maart 2022 om 20:39 # 251820
Zuid12
rodasport schreef:
thebeast4000 schreef:
rodasport laat mij eens zien waar ik dat goed praat? ik leg alleen de schuldvraag anders. ik zeg dat het westen, ondanks alle afspraken, zich niet aan hun woord heeft gehouden en daardoor net zo schuldig zijn. het verschil tussen jou en mij is dat ik ook naar de andere kant kijk. zou je ook eens moeten doen. die hele kutzooi in irak met honderdduizenden burgerdoden, het ondersteunen met wapens in jemen. het aan hun lot overlaten van de bevolking van afghanistan. waar zijn die oorlogsmisdadigers die voor het gerecht moeten komen? die zijn er niet. waar is die rechtbank die de vs verantwoordelijk maakt van het neerhalen van een iraans burgervliegtuig? waar is de rechtbank die die gasten die verantwoordelijk zijn voor het uit huis halen van meer dan duizend kindertjes? waar is die rechtbank die achter de schuldigen aan gaat van die massa sterfte in de verpleeghuizen? waar is nu die kut westerse media? klaploper.
29 maart 2022 om 15:14
Dus je bent niet bezig met alles goed praten van Putin de oorlogsmisdadiger? Welke idioot gaat nou de toeslagaffaire vergelijken met een mogelijke 3e wereld oorlog? je hebt groot gelijk beast de hele wereld is achterlijk maar jij en Putin bekijken het ook van de andere kant. PS je zal maar de verkiezingen verliezen van een seniele dorpsgek lol. Maar gelukkig zijn volgens jou de republikeinen nog feller tegen oorlogsmisdadiger Putin dan Biden . GO REPUBLICANS GO !
29 maart 2022 om 19:13

Sluit mij 100% aan bij jou reactie
Beast zal waarschijnlijk aan de fles votka zitten om zijn ongelijk te verwerken
di 29 maart 2022 om 19:41 - 29 maart 2022 om 19:41 # 251817
rodasport
thebeast4000 schreef:
rodasport laat mij eens zien waar ik dat goed praat? ik leg alleen de schuldvraag anders. ik zeg dat het westen, ondanks alle afspraken, zich niet aan hun woord heeft gehouden en daardoor net zo schuldig zijn. het verschil tussen jou en mij is dat ik ook naar de andere kant kijk. zou je ook eens moeten doen. die hele kutzooi in irak met honderdduizenden burgerdoden, het ondersteunen met wapens in jemen. het aan hun lot overlaten van de bevolking van afghanistan. waar zijn die oorlogsmisdadigers die voor het gerecht moeten komen? die zijn er niet. waar is die rechtbank die de vs verantwoordelijk maakt van het neerhalen van een iraans burgervliegtuig? waar is de rechtbank die die gasten die verantwoordelijk zijn voor het uit huis halen van meer dan duizend kindertjes? waar is die rechtbank die achter de schuldigen aan gaat van die massa sterfte in de verpleeghuizen? waar is nu die kut westerse media? klaploper.
29 maart 2022 om 15:14

Dus je bent niet bezig met alles goed praten van Putin de oorlogsmisdadiger?
Welke idioot gaat nou de toeslagaffaire vergelijken met een mogelijke 3e wereld oorlog?
je hebt groot gelijk beast de hele wereld is achterlijk maar jij en Putin bekijken het ook van de andere kant.

PS je zal maar de verkiezingen verliezen van een seniele dorpsgek lol. Maar gelukkig zijn volgens jou de republikeinen nog feller tegen oorlogsmisdadiger Putin dan Biden .
GO REPUBLICANS GO !
di 29 maart 2022 om 19:13 - 29 maart 2022 om 19:13 # 251814
Zuid12
thebeast4000 schreef:
zuid12 met zijn staart tussen de benen is die oude seniele gek daar vertrokken, heeft zelfs land en bondgenoten daar achter gelaten. de hele wereld lacht hem uit. en voor de 101 x, het westen heeft rusland toezeggingen gedaan en die zijn niet nagekomen. er is een pro-russische regering afgezet, een democratisch gekozen regering, mede door toedoen van het westen. tot zover jouw democratie.
29 maart 2022 om 16:23

Beast ,dat is nog altijd geen reden om een land binnen te vallen
Ga votka zuipen met je vriend Poetin

Volgens jou hadden ze dus daar moeten blijven en in hetconflict moeten raken

Ik vind je een grote dwaas je weet helemaal niks je bent alleen maartegen draads

Oh ja die uitspraak van Biden was een persoonlijke mening niets politieks ,ik ben het daar nog altijd mee eens
di 29 maart 2022 om 16:32 - 29 maart 2022 om 16:32 # 251809

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
dinsdag 26 november 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Vitesse

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2024/2025.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement