rodasport
dat jij het niet zo nauw met de waarheid neemt is al een tijdje duidelijk. ik heb me eigenlijk nog nooit openbaar uitgelaten over die bestorming van het capitool. die ik overigens gewoon afkeur hoor. wat mij wel ontieglijk stoort zijn de leugens die ook door mensen zoals jou in de wereld worden geholpen. bijv over de rol van trump. heeft hij opgeroepen om het capitool te bestormen? tuurlijk niet. was het de taak van trump om de veiligheidsdiensten in te schakelen? tuurlijk niet, dat was de taak van de voorzitter van het huis, frau pelossi. had trump een punt met zijn uitspraken over fraude? ja dus, als je misschien wel weken het zicht over stembiljetten kwijt bent kun je niet controleren of daar mee gesjoemeld is. was extreem rechts vertegenwoordigd bij die bestorming van het capitool? tuurlijk. net zoals extreem links vertegenwoordigd was bij die blm demonstraties waar halve steden in de fik zijn gestoken, waar geplunderd werd bij het leven. hoeveel mensen zijn daarvoor opgepakt? heeft dat ook zoveel aandacht gekregen in die linkse media in de vs of hier in nederland? vertel eens, waar blijf jij nu met je grote muil betreffende dat russiagate? waar blijf jij nu met je uitspraken nu je weet dat de democraten dat verhaaltje hebben verzonnen om trump te ondermijnen? dat ze de servers van het witte huis hebben gehacked om info over de zittende president te krijgen? is dat democratie beste
rodasport? of nu met die ouwe seniele gek biden, wiens zoon kobalt mijnen heeft verkocht aan de chinezen? daar wat over gelezen in de nederlandse media? nee dus. heb je erover gelezen dat sleepy joe daar ook werd genoemd bij die louche praktijken? nee dus, nog niet eens de linkse amerikaanse media heeft daar melding van gemaakt. je kunt van trump zeggen wat je wil, hij was wel eerlijk, en dat kunnen we over die hele linkse democraten troep niet zeggen. vroeg of laat kan dit hele verhaal maar 1 uitkomst hebben: een burgeroorlog. en niet alleen in de vs hoor, ook in de eu krijgen we daar vroeg of laat mee te maken. als baudet weer eens niet zo'n handige uitspraak maakt staat het op alle sites, op alle voor-pagina's. en in de oekraine vecht een bataljon mee dat trots is op hun nazi vertoon. laten we stoppen met herdenkingen en dergelijke, als je zo'n landen bij de eu wil gaan halen, ben je geen knip voor je neus waard. dan ben je eigenlijk geen haar beter dan die holocaust ontkenners. dit is gewoon een messteek in de rug van alle joodse slachtoffers uit de 2e wereldoorlog. het oekrainse volk is geen familie van ons. dat volk is gajes. van de ergste soort. dit hele vertoon is gewoon een machtsspel van de vs. de oekraine is platgelopen door alle westerse leiders. ze hebben ze gouden bergen beloofd. en dat is minimaal net zo erg als het land binnenvallen. het westen is geen haar beter dan de russen of chinezen. en natuurlijk roept de vs nu dat chemische wapens niet geaccepteerd worden. en natuurlijk roept de oekraine dat die wapens gebruikt zijn. dat laat de aard van het beestje zien. maar vergeet niet beste
rodasport, dit speelt in europa, dit raakt de vs niet. die hebben niks te verliezen maar een hoop te winnen. ik hoor de verhaaltjes nog dat trump uit de navo wou. toen hoorde je hier die vieze lamzakken. trump wou maar 1 ding: iedereen zou zijn deel gaan betalen. en mijn god, wat een domme praat door onze " leiders ". en nu? nu opeens zien ze het lampje in de verte branden, nu opeens moeten de legers aangepakt worden. koekwauzen zijn het.