thebeast4000 schreef:
zuid12 tuurlijk wel zuid12 alleen jij ziet ze niet. jij vindt het normaal dat de mensen die duizenden mensen in de verpleeghuizen over de kling hebben gejaagd gewoon vrij rond lopen, zelfs nog gewoon regeren. jij vindt het normaal dat diezelfde mensen die meer als 1000 kinderen uit hun gezinnen heeft weggerukt, die nooit meer naar huis kunnen, dat diezelfde daders gewoon nog vrij rondlopen en regeren. jij vindt het normaal dat de media jou leugens verteld heeft over de politiek in de vs, jij vindt het normaal dat partijen die miljoenen kiezers hebben bij voorbaat al buitengesloten worden. dat is jouw democratie. dat er door een bondgenoot jaren terug een oorlog is begonnen op basis van leugens, daar zit jij niet mee, dat door die oorlog er tussen de 700000 en 1000000 burgerdoden zijn gevallen accepteer jij gewoon. jij hebt geen ruggengraat beste zuid12. jij loopt bijv achter die rare duitsers aan waarvan bewezen is dat de regering samenspande met de " wetenschappers " om de bevolking bang te maken. ja, jij hebt gelijk zuid12.16 april 2022 om 20:33
thebeast4000 schreef:
zuid12 tuurlijk is poetin een dictator. net zoals onze westerse leiders ook dictators zijn. maar om de een of andere reden zie jij dat niet. jij bent compleet gehersenspoeld. jij gaat er maar vanuit dat de westerse leiders en de westerse media jou de waarheid vertellen. dat kun jij helemaal niet staven want ze hebben het nieuws uit rusland platgelegd. jij zal het wel voor waarheid moeten aannemen, je krijgt immers niks anders te horen.16 april 2022 om 19:57
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee, het interesseert jou nooit als ik jou laat zien wat voor hypocriet jij bent. vertel eens zuid12, wie bepaalt er of iets desinformatie is of beter gezegd fake nieuws. kom, alle remmen los. was dat wat de nederlandse media over trump vertelde geen fake nieuws? wie heeft er in jouw ogen recht van vrije meningsuiting? alleen die linkse klotskoppen? waarom nu die blinde paniek nu musk heeft gezegd dat hij freedom of speech wil hebben op twitter? vertel eens zuid12? wanneer snap jij eens eindelijk dat anderen uitmaken wat jij denkt? en het erge is dat het je geen mallemoer interesseert. wie pleegt die censuur zuid12?16 april 2022 om 19:29
thebeast4000 schreef:
zuid12 " begon zijn regime met het beperken van onafhankelijke informatie en het controleren van de staatsmedia.". vertel eens beste zuid12, hoeveel heb jij over russiagate gehoord hier in nederland? je weet wel, waar democraten een amerikaanse president hebben gehacked en afgeluisterd? helemaal nergens beste zuid12. maar toen trump zogenaamd gezegd zou hebben dat mensen bleek moesten gaan drinken hoorden we het elke dag terwijl hij dat niet gezegd had. toen er gezegd werd dat trump connecties zou hebben gehad en dat de russen de verkiezingen beinvloed zouden hebben was het weken het gesprek van de dag op de nederlandse media, maar toen bleek dat het een groot complot was van de democraten hoorde je dat opeens niet meer. kijken we eens in eigen land, waarom maakt de media geen melding van de werkelijke kosten van die asielzoekers bullshit? dat mag niet van de overheid namelijk. waarom gaat de media niet eens achter de verantwoordelijken voor die uithuisplaatsingen aan van de toeslagenaffaire? dat zijn gewoon misdrijven. waarom gaat de media niet eens aan achter die verantwoordelijken die de dood van duizenden en duizenden bewoners van de verpleeghuizen op hun geweten hebben? dat mag niet van de overheid en dus doet de media niks. wanneer snap jij nu eens dat ze hier in het westen niks anders doen? onze leiders zijn geen haar beter dan de leiders van china en rusland. doet pijn hé? en onze media? laat me niet lachen.16 april 2022 om 19:12
thebeast4000 schreef:
zuid12 de vn meld dat. en ja, het aantal zal geheid hoger zijn maar daar zijn nog geen bewijzen voor.16 april 2022 om 16:17
thebeast4000 schreef:
zuid12 als je je bewust tussen burgers verschuilt neem je bewust het risico dat er burgerslachtoffers vallen. mag je draaien zoals je wilt, je gebruikt de burgers als menselijk schild. je kunt van de russen zeggen wat je wil, maar tot nu toe zijn er in verhouding gewoon weinig burgerslachtoffers gevallen, officieel net iets meer als 1000 geloof ik. dus de rus gaat eigenlijk heel behoedzaam te werk ondanks wat het westen en die zelenski aan het roepen zijn. maar dit kon dadelijk wel eens gaan omslaan als die wapenleveranties niet gaan stoppen. ik verwacht dadelijk ook zware bombardementen op de spoorlijnen in het westen, met als gevolg dat de burgers een vluchtroute minder hebben. je hoeft het niet eens te zijn met die inval, maar legers zijn aan bepaalde regels gebonden op het slagveld. en dat geldt niet alleen voor de agressor.16 april 2022 om 15:36
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee hoor, zegt wel een hoop over jou. als je je als regulier leger tussen de bevolking verstopt is dat een oorlogsmisdaad. mag jij verder van vinden wat je wil.16 april 2022 om 06:09
thebeast4000 schreef:
zuid12 nee zuid12, dit is weer een oorlogsmisdaad.16 april 2022 om 00:15
thebeast4000 schreef:
zuid12 kijk, daar verschillen wij van mening. kijk naar het verhaal marioepol, daar zit dat azov bataljon. dat bataljon is veroordeeld voor oorlogsmisdaden door de vn. wat die smeerlappen doen is zich in de steden verschuilen tussen de burgers. die durven niet op open terrein te vechten. nogmaals, daar zijn ze voor veroordeeld door de vn. dus je verschuilen tussen de burgerbevolking en van daaruit de vijand bestoken. lekker hé? en dan de westerse media die ligt te gillen om het aantal burgerslachtoffers. vertel eens, heb jij tot nu toe buiten van mij al gehoord dat die veroordeeld zijn voor oorlogsmisdaden? is een beetje gekleurd nieuws niet?15 april 2022 om 19:32
thebeast4000 schreef:
zuid12 aan het janken? stel je eens de volgende vraag: hoe zou de vs het hebben gevonden als via de achterkant van irak voor miljarden aan wapens werden aangevoerd die gebruikt werden tegen de amerikaanse troepen? wat denk je?15 april 2022 om 18:46
thebeast4000 schreef:
het loopt de democraten dun door de broek. en alweer dat bangmaken van de bevolking, wat er wel allemaal niet zou gaan gebeuren mocht musk twitter overnemen. wat is het toch een vies eng clubje: https://www.foxnews.com/media/msnbc-mika-brzezinski-elon-musk-twitter-takeover-dangerous-precedent15 april 2022 om 18:34
thebeast4000 schreef:
zuid12 alle info over legers van verschillende landen is gewoon op internet te vinden. daar heb ik geen oud-commandant voor nodig om dat zelf te bekijken. alles wat de rus verliest is god weet hoe belangrijk volgens het westen en alles wat de oekraine verliest wordt nooit verteld. zo ken ik het ook.15 april 2022 om 18:32
thebeast4000 schreef:
zuid12 ze hebben ongeveer 400 schepen verdeeld over 4 vloten, dus dat ene schip komen ze wel overheen. de zwarte zee vloot bestaat maar uit een stuk of 10 schepen.15 april 2022 om 15:54
thebeast4000 schreef:
zuid12 het zinken van een oorlogsbodem brengt een hoop teweeg in het westen. we hebben het over 1 heel schip notabene. alsof de rus maar 2 schepen heeft.15 april 2022 om 07:38
thebeast4000 schreef:
Rusland waarschuwt VS: stop met bewapenen van Oekraïne De Verenigde Staten hebben een diplomatiek verzoek gekregen van Rusland om "te stoppen met het bewapenen van Oekraïne". De wapenleveringen "gieten olie op het vuur" en kunnen "onvoorspelbare gevolgen hebben", waarschuwt Rusland. Het Russische verzoek kwam volgens The Washington Post deze week op het moment dat 800 miljoen dollar (zo'n 735 miljoen euro) aan extra wapenhulp door de VS aan Oekraïne werd toegezegd. De Amerikaanse krant heeft een kopie van het diplomatieke verzoek ingezien waarin Rusland zorgen uit over "gevoelige" wapens die de VS leveren. Vooral de levering van geavanceerde raketlanceringsinstallaties zit het Kremlin dwars. Het laatste wapenpakket van de VS voor Oekraïne bestaat verder uit onder meer artillerie, helikopters, pantservoertuigen en munitie. De levering kwam bovenop 1,7 miljard aan Amerikaanse militaire hulp voor Oekraïne sinds de Russische inval in februari. Russische experts suggereren in de Amerikaanse krant dat Moskou westerse wapentransporten mogelijk zou kunnen proberen aan te vallen zodra deze in Oekraïne arriveren. Tot nu toe werden wel munitiedepots in Oekraïne getroffen, maar bleef het transport van wapens ongeschonden. Op de Russische staatstelevisie wordt het zinken van het Russische oorlogsschip Moskva donderdag ook in verband gebracht met wapenleveringen, is te zien in een video die de Russische media-analist Julia Davis op Twitter deelt. De presentatoren waarschuwen voor "een oorlog" en in de uitzending wordt gesproken over mogelijke aanvallen op Oekraïense infrastructuur om te voorkomen dat de VS ongelimiteerd wapens aan Oekraïne kunnen leveren. Een Amerikaanse overheidsfunctionaris zegt in The Washington Post dat Russen hem privé vertellen wat de VS de wereld publiekelijk hebben gemeld: "Dat de gestage aanvoer van wapens van de VS en hun bondgenoten en partners aan Oekraïne van cruciaal belang is bij de Oekraïense strijd". De wapens lijken buitengewoon effectief te zijn. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken weigert in de Amerikaanse krant inhoudelijk te reageren op het Russische diplomatieke verzoek. Ook is het niet duidelijk of en hoe erop gereageerd is. Ook de Russische ambassade in de Verenigde Staten wil niet reageren.15 april 2022 om 06:32
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik heb vannacht nog eens even gekeken naar dat van musk. heb je gehoord waarom daar een onderzoek komt? om een tweet die hij geplaatst had: " is twitter dying? ". kun je je dat voorstellen? ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat musk een vijandig bod heeft gedaan op twitter, dat zal verschillende mensen in het verkeerde keelgat geschoten zijn. ik heb vannacht nog eens ergens heen gekeken, ik heb er een beknopt lijstje van gemaakt. vertel eens, vindt jij dit democratisch? dit zijn mediabedrijven, die tv stations en socialmedia in handen hebben. dit kan toch niet? cnn democraten facebook democraten microsoft democraten twitter democraten instagram democraten whatsapp democraten nbc democraten abc democraten fox republikeinen msnbc democraten c-span onpartijdig bloomberg democraten google democraten en dan pak je nu eens ff de bedrijven die trump monddood maakten een jaar terug en hem verschillende keren van nepnieuws hebben beschuldigd. moet kunnen hé zuid12?15 april 2022 om 05:28
thebeast4000 schreef:Lol ja dat dacht ik al ,tis een filmpje beast duurt maar 1 minuutje.
rodasport ik ga geen artikelen meer lezen. veel te veel gelezen. er blijft maar 1 vraag over: waar hebben de autoriteiten zicht in de periode tussen het leeg opsturen van de formulieren en het ingevuld terug krijgen van die formulieren. daar gaat het om. en het antwoord is dat de autoriteiten daar geen zicht op hadden. dus kun je fraude niet uitsluiten.14 april 2022 om 23:06
thebeast4000 schreef:
zuid12 er zijn altijd poststemmen zuid12, maar nu door corona waren het er extreem veel vanwege besmettingsgevaar. normaal gesproken ga je bij verkiezingen gewoon naar een stembureau. daar waar de autoriteiten controle hebben. en dat was nu niet het geval.14 april 2022 om 23:04
thebeast4000 schreef:
zuid12 toen waren er geen binnenlandse stemformulieren per post, toen was er geen corona beste zuid12. toen moesten de mensen gewoon naar de stemhokjes.14 april 2022 om 22:33
thebeast4000 schreef:
rodasport tja, bewijs mij het tegendeel. vertel mij waar de autoriteiten zicht hadden op die stembiljetten vanaf het moment dat ze opgestuurd zijn tot het terug ontvangen. bewijs het me dat daar geen fraude gepleegd kan zijn. i dare you.14 april 2022 om 21:58
thebeast4000 schreef:
rodasport heb ik het ergens over vertaging? probleem is dat mensen zoals jij de samenleving in de vs blijven vergelijken met de onze. alleen al in de vs zijn er !! 29000 !! bendes actief, lust u nog peultjes? daar zijn steden en stadsdelen die compleet onder de controle staan van die bendes. dus kun je er zeker van zijn dat die stemmers vrij hebben kunnen stemmen? nee dus. en dan nog, je stuurt als overheid formulieren naar alle hoeken van het land. miljoenen en miljoenen. op het moment dat die formulieren weg zijn heb je er geen zicht meer op. weken lang. je hebt pas weer zicht als ze in een gesloten zak aangeleverd zijn. kun je garanderen dat er niet gefraudeerd is met die stemmen? dat kun je niet, er is geen enkele vorm van controle op. er is maar 1 vorm van eerlijk stemmen en dat is een formulier invullen in een hokje. voor de rest is alles veel te gevoelig. en de fbi, breek me de bek niet open. die zijn als een van de eerste in dat landverraad van de democraten getrapt. dus om daar nu blind op te varen?14 april 2022 om 21:23
thebeast4000 schreef:
rodasport heb ik het ergens over vertaging? probleem is dat mensen zoals jij de samenleving in de vs blijven vergelijken met de onze. alleen al in de vs zijn er !! 29000 !! bendes actief, lust u nog peultjes? daar zijn steden en stadsdelen die compleet onder de controle staan van die bendes. dus kun je er zeker van zijn dat die stemmers vrij hebben kunnen stemmen? nee dus. en dan nog, je stuurt als overheid formulieren naar alle hoeken van het land. miljoenen en miljoenen. op het moment dat die formulieren weg zijn heb je er geen zicht meer op. weken lang. je hebt pas weer zicht als ze in een gesloten zak aangeleverd zijn. kun je garanderen dat er niet gefraudeerd is met die stemmen? dat kun je niet, er is geen enkele vorm van controle op. er is maar 1 vorm van eerlijk stemmen en dat is een formulier invullen in een hokje. voor de rest is alles veel te gevoelig. en de fbi, breek me de bek niet open. die zijn als een van de eerste in dat landverraad van de democraten getrapt. dus om daar nu blind op te varen?14 april 2022 om 21:23
rodasport schreef:thebeast4000 schreef:Beast de stemformulieren vertraging is door de FBI onderzocht. GEEN FRAUDE meeste gevallen menselijke fouten!. Dat gebeurt hier bij de post en overal ter wereld ook met de bezorging. En daarnaast was het aantal laatkomers sowieso verwaarloosbaar op het totaal met wel tijdige stemformulieren en al helemaal voor de uitslag. knap trouwens dat jij het beter denkt te weten dan 60 rechters en de FBI. Maar je zal het er toch mee moeten doen GEEN FRAUDE!
rodasport mij is altijd bijgebracht om zelf over een onderwerp na te denken. is toch knap dat zo'n rechter weet wat er gebeurt met zo'n stemformulier als die 2 weken bij de mensen op tafel ligt en een dag of 6 met de post onderweg is, niet? het is gewoon niet te controleren dus kun je ook niet zeggen dat er geen fraude is gepleegd. hoor jij jezelf wel eens praten? wat ik over clinton lig te zeuren vraag je? dat is hoogverraad wat daar gebeurt is beste rodasport. als je dat in de oorlog doet zetten ze je tegen de muur. maar maak je niet ongerust, ook clinton gaat voor de ratten.14 april 2022 om 19:4114 april 2022 om 21:03
thebeast4000 schreef:
rodasport mij is altijd bijgebracht om zelf over een onderwerp na te denken. is toch knap dat zo'n rechter weet wat er gebeurt met zo'n stemformulier als die 2 weken bij de mensen op tafel ligt en een dag of 6 met de post onderweg is, niet? het is gewoon niet te controleren dus kun je ook niet zeggen dat er geen fraude is gepleegd. hoor jij jezelf wel eens praten? wat ik over clinton lig te zeuren vraag je? dat is hoogverraad wat daar gebeurt is beste rodasport. als je dat in de oorlog doet zetten ze je tegen de muur. maar maak je niet ongerust, ook clinton gaat voor de ratten.14 april 2022 om 19:41
thebeast4000 schreef:
zuid12 wat voor andere landen zuid12? ik heb het over de verkiezingen in de vs, de stembiljetten die in de vs verstuurd zijn ivm dat corona geneuzel. er is maar 1 eerlijke vorm van stemmen: alleen in een hokje en daar je stem uitbrengen. dat is de enige manier om eerlijk te stemmen. dat de democraten normaal gesproken te lui zijn om naar een stembureau te gaan is hun probleem.14 april 2022 om 20:38
thebeast4000 schreef:
zuid12 denk nu eens na. ik stuur per post een stemformulier. dat komt na een paar weken terug. hoe wil je in godsnaam weten over het hoe en wat toen dat stemformulier werd ingevuld? lul toch niet alles recht wat krom is. je hebt in die weken geen controle.14 april 2022 om 19:56
thebeast4000 schreef:
rodasport mij is altijd bijgebracht om zelf over een onderwerp na te denken. is toch knap dat zo'n rechter weet wat er gebeurt met zo'n stemformulier als die 2 weken bij de mensen op tafel ligt en een dag of 6 met de post onderweg is, niet? het is gewoon niet te controleren dus kun je ook niet zeggen dat er geen fraude is gepleegd. hoor jij jezelf wel eens praten? wat ik over clinton lig te zeuren vraag je? dat is hoogverraad wat daar gebeurt is beste rodasport. als je dat in de oorlog doet zetten ze je tegen de muur. maar maak je niet ongerust, ook clinton gaat voor de ratten.14 april 2022 om 19:41