thebeast4000 schreef:
zuid12 heeft er geen kut mee te maken of die landen dat zelf wilden. de navo en de eu hebben gezegd dat ze niet zouden uitbreiden naar het oosten. zowel de eu alsook de navo had gewoon nee kunnen zeggen. maar ze hebben zich niet gehouden aan hun woord. punt. en of dat nu mondelijk of schriftelijk toegezegd is doet helemaal niks ter zake, afspraak is afspraak. in tegenstelling tot jou zit ik niet vast gebakken in een bepaald gedachtengoed. soms heeft links ook goede ideëen, soms rechts, soms midden. maar bij jou kan rechts nooit wat goeddoen. lijkt me zeer triest als je naar bepaalde partijen nog niet eens luisterd maar blind vaart op je gedachtengang. jij sluit mensen en partijen bij voorbaat uit.20 april 2022 om 21:32
Denk wat je wil gelijk krijg je van mij nooit
Je haald er telkens de eu bij . Een Europees land mag zelf bepalen of zij lid willen worden, daar heeft Rusland niets mee te maken.
Dus volgens jou had de Navo bijv tegen Hongarije moet zeggen nee je mag geen lid worden met het risico dat Rusland binnen valt en ervweer een pro Russische president daarna Polen, Bulgarije, Tsjechië ,Slowakije tot Rusland weer alle Oost Europese landen in haar macht heeft als toetje nemen ze Finland en Zweden bij
Dit is een scenario wat zou kunnen gebeuren
Bij de Navo willen die landen geheel vrijwillig, bovendien de Navo is nooit van plan om Rusland aantevallen