thebeast4000
Je verwijt anderen achter de Nederlandse media aan te lopen. Ten tijde van de corona-crisis lepelde je alleen artikelen uit de Telegraaf op omdat dat in het straatje past en de artikelen eenzijdig waren.
Plaatst dezelfde Telegraaf tijdens de Oekraïne-oorlog later voornamelijk eenzijdige artikelen TEGEN Rusland dan wordt de Telegraaf niet meer aangehaald. Er worden nieuwe bronnen aangeboord die beter bij je waarheid passen.
Je zegt dat anderen "ook eens ander nieuws moeten lezen dan alleen linkse bullshit", terwijl het overgrote deel van de bronnen waar jij mee komt (zeer) rechts zijn.
Je roept
Zuid12 op "stop ook eens met het roepen om iets te sluiten alleen omdat je niet alles in je kraam pas." Beste
thebeast4000...je doet niet anders. Ik heb je nog nooit op een nuance kunnen betrappen of dat je iets aanneemt dat een ander zegt. Je komt dan weer met de zoveelste subjectieve link over de VS of bij elkaar geflanste beweringen over corona.
Jij hebt je waarheid en dat is in jouw ogen de absolute waarheid. Wel het recht voorbehouden om anderen massamoordenaars, dorpsmongolen en weet ik niet wat te noemen, maar op de bres springen voor Trump als hij een racist genoemd wordt.
Allemaal een 'beetje' meten met 2 maten, vindt je zelf niet ook? Maar goed, als jij het "met gelijke munt terugbetalen" wilt noemen, be my guest.
Ik hoop dat het nieuwe jaar in ieder geval ook het vermogen geeft om onderwerpen eens vanuit een andere hoek te bekijken en ruimte te laten voor andere meningen. Heb het al eerder gezegd, die nuance kun je wel aanbrengen als het over Roda gaat, waarom je hier zo blijft volharden in je eigen gelijk blijft me een raadsel. In ieder geval een goed 2023 gewenst. Ik hoop dat de meermaals aangekondigde volksopstanden uitblijven...