zuid12
het is vermoeiend om een discussie met jou te voeren. laat ik dan maar hetzelfde als jou doen: ik hoop dat de rus heel oekraine gaat bezetten, dan komen ze in ieder geval niet bij de eu.
thebeast4000 schreef:
zuid12 nou geloof mij maar dat het goede tanks zijn maar ook goeie tanks zijn uit te schakelen. op het moment dat je de koepel beschadigd of de aandrijving en rupsbanden is ook de leopard 2 gewoon een hoopje ijzer. in een onderling gevecht met andere tanks is die goed, maar er worden weinig tot geen directe tankgevechten gevoerd. als je het westen moet geloven is alles wat de oekraine krijgt een " gamechanger ". komt alleen bagger weinig van terecht, die himars zou ook al een " gamechanger " zijn, nou, ze hebben nog de helft over van die gamechangers, de rest is uitgeschakeld. ondertussen in loehansk zijn de russen op 2 plaatsen door de verdediging heen gebroken. je hoort maar elke keer dat de rus geen steek verder komt en dat de rus handenvol soldaten verliest maar hoe de situatie in werkelijkheid is krijg je niet te horen. je weet wel zuid12, propaganda? wij zijn goed en hunnie zijn het kwaad. en ondertussen? ondertussen is de eu aan het kijken om verder uit te breiden naar de westelijke balkan. tijd dat we die in brussel eens het rennen gaan bijbrengen en die verhofstadt aan de hoogste boom gaan opknopen. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1624737785/scheldpartij-in-eu-debat-hoeveel-andere-idioten-komen-er-nog15 februari 2023 om 11:57
thebeast4000 schreef:
zuid12 ik zal je ff aan wat geschiedenis helpen. rusland heeft meer dan 5500 kernwapens. meer dan de vs, meer dan china. punt 2: denk jij nu echt dat de rus het achterste van zijn tong laat zien? serieus? volgens mij zit jij al in je handen te wrijven als onze westerse media roept dat poetin last van aambeien zou hebben. jij moet eens leren onderscheidt te maken tussen feiten en propaganda. ik weet het hoort zich leuk aan als er leopard 2 tanks geleverd gaan worden, maar denk jij nu echt dat die 100 tanks ook maar enigzins een verschil maken? denk jij nu echt dat rusland niet capabel is om zo'n tank uit te schakelen? dat is namelijk geen hogere wiskunde hoor.14 februari 2023 om 13:57
thebeast4000 schreef:
zuid12 jij bent toch zo van de geschiedenis? dan weet jij ook dat de vs geen enkele verantwoordelijkheid heeft genomen betreffende het neerhalen van dat iraans passagiersvliegtuig? ze hebben een " schadevergoeding " betaald maar geen schuld erkend. maar is toch raar dat er geen rechtbanken zijn opgericht zoals met rusland of niet? geen vervolging, geen aanklachten, helemaal niks. en natuurlijk is het gebeurt boven oekrains grondgebied. daarom is het ook raar dat de oekraine, die dus op de hoogte waren van een oorlogssituatie in zuid-oost oekraine, geen vliegverbod had ingesteld. zoals de navo van jou alle wapens mag leveren aan de oekraine, mag rusland natuurlijk ook wapens leveren aan die separatisten. en aangezien die door middel van luchtaanvallen werden aangevallen lijkt het me dus vrij normaal dat ze dus ook luchtafweer geschut kregen, zoals die buck installaties. weet je wel, hetzelfde wat de navo nu doet bij de oekraine. de oekraine had het luchtruim moeten sluiten maar dat hebben ze niet gedaan omdat dat centjes zou kosten. en de klm wou niet omvliegen want dan koste het meer aan brandstof. en de nederlandse regering? hahahahahahaha gelezen wat er op stapel staat betreffen die snol van de eu? https://www.telegraaf.nl/nieuws/987655057/von-der-leyen-voor-de-rechter-gedaagd-om-sms-jes-met-vaccinfabrikant13 februari 2023 om 23:58