[quote]
thebeast4000 - 16 april 2020 om 12:51
"PIETJEPUK
nee, het is moediger om de nederlandse media een beetje na te kwaken. dat schiet op wil je zeggen. maar dat gedrag zie je hier vaker, als je niet mee loopt met de fanfare dan gaan we meuteneuken. is maar waar je opgewonden van raakt natuurlijk. ik verdedig hem helemaal niet, ik ben het wel volkomen met hem eens. net ff anders. iemand die opkomt voor zijn volk, daar kunnen ze in denhaag een puntje aan zuigen."[/quote]
Ik kwaak niemand na,Als iemand dit doet ben jij het wel met Wilders,Boudet,En Trumpje,
Wat doet Trumpje dan niks dom lullen wat dreigen en Herrie tweeten,en liegen dat het barst.
Nee beastje jij hebt het over de politiek in Nederland dat deze niet ok is,Ik ben het idd. niet overal mee eens en probeer mij er ook tegen te verzetten op mijn manier.
Met Amerika heb ik 3x niks en wil je weten waarom,
Heel eenvoudig de ammies maken graag oorlog en spelen graag de wereldleider maar de andere Navo landen mogen de rotzooi opruimen,En weet ook waarom gewoon dan is de ammie van zijn oude wapentuig af zodat ze weer nieuwe op de markt kunnen brengen zijn gewoon linke broeders.
Willen overal met de neus bij zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang zitten,Maar komt het op het uur nu trekt die zijn keutel in.
En voor welk volk komt hij op,Ja de rijken de armen boeit hem niet gene ene flikker,